Ga naar inhoud

Amyomi : 12 mei 2011 : Dhr. Freundlich : Orbis Sittard


Gast

Aanbevolen berichten

jee,Chantal,pfft wat heftig allemaal .

Tranen in mijn ogen van jou berichtje.Ik ben blij voor je dat je zo fijn afscheid heb kunnen nemen.

En dat de uitvaartdienst erg mooi was!

Sterkte voor de komende tijd.

En je zal je papa vast ooit weer zien over een hele tijd.

Hij zit voor altijd in je hart!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 502
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi lieve meiden..Ik heb vandaag weer een grote stap gezet en gebeld voor een nieuwe afspraak voor de borstverkleining.

En deze zal plaatsvinden dus op do 12 mei..

Het leven gaat ook voor mij door.hoe cru het ook klinkt.Ik zal mijn vader nooit of te nimmer vergeten..Dat begrijpen jullie wel.

Maar ik moet deze stap nu toch gaan nemen...

Het is nog steeds onwerkelijk dat pap er niet meer is...Ik hou zoveel van hemm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met deze grote stap...mei is zo om de hoek en ik weet zeker dat uw Papa over jou zal waken ..altijd :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Chantal

Fijn te lezen dat je vader zo'n mooie en serene uitvaartdienst gehad heeft... ook voor jullie zal dit helpen in het verwerkingsproces! Het is geen definitief afscheid... maar... tot ziens.

Goed van je dat je al meteen een nieuwe afspraak gemaakt heb voor je BVK. Het zal je enigszins ook wat afleiding bezorgen. En het is niet omdat je die nieuwe afspraak maakt, dat je jezelf daar slecht moet bij voelen. Zoals anderen hier ook schrijven: je papa kan over je waken... en zal zien dat het goed gaat!

Véél sterkte!!!

Lieve groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Chantal,

Fijn dat het een persoonlijke en intieme crematie was.

Na het overlijden van mijn oma kwam ik "remember in green" tegen.

Nog niet zo bekend, maar heel mooi.

Misschien wil je over een tijdje hun website bekijken, het heeft mij veel troost gegeven dat mijn oma zo levend blijft en we haar dicht bij ons hebben.

Liefs Suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden..

Ik kom me weer eens effe melden.Het valt niet mee moet ik zeggen om gewoon iedere dag maar door te leven..Pap zit nog zo vaak in mijn geheugen..Ik denk zo vaak aan hem.Ik dwing me af en toe na te denken hoe hij eruit zag in de kist.Ik hoop dat dat afzwakt het maakt me nl kapot

Ik voel zo een grote trots he....als ik aan pap denk..Hij heeft het maar mooi 5 mnd volgehouden..Zo sterk geweest...

Nog een dikke 4 weken en dan krijg ik de borstverkleining..Vind het wel spannend maar ook weer niet.Hoop alleen dat ik dan niet in een dip raak als ik thuis zit van het werk en teveel aan pap ga denken,misschien..

Ik mis je pap,maar ik voel een overweldigend gevoel van trots..als ik aan je denk..Je bent echt mijn voorbeeld.nooit klagen ,maar dragen...

Tot ooit....

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Chantal,

Ik kan u meedelen, dat uzelf dwingen om na te denken hoe uw papa eruit zag niet goed is .

Zelf heb ik dat ook een tijd gedaan toen mijn schoonma overleed; had daar een zeer goede band mee, en ben er ook mee gestopt.

Er zullen dan nadien ook van die dagen komen dat u vb in de zetel of zo zit , en je plots een beeld ziet.

Dit zal u veel beter kunnen verwerken dan dat u zich ertoe zou dwingen. Want dat maakt je idd. kapot dan.

Ik zou moest ik nu van u zijn, ook vooruit denken aan je bvk. Je kan er dan wel bij nadenken zo van wat zou Papa ervan zeggen, of Hou zou dit of dat?

Dit kan dan voor u een enorme troost zijn eens je aan de beurt bent, en nadien tijdens de herstelperiode , om alles samen te verwerken.

Tuurlijk mis je je papa, van mijn schoonma gaat het nu de 25ste 4j zijn en ik mis haar nog iedere dag.

Liefs

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Chantal,

kijk maar liever vooruit naar de BVK, je hoeft je niet te dwingen een beeld op te roepen om je je vader te blijven herinneren.

de flarden die je te binnen schieten jaren later zijn zo veel helderder dan als je het bewust probeert!

mijn moeder is 12 jaar geleden overleden (1,5 jaar ziek geweest) en als ik haar gezicht probeer voor me te zien lukt dat wel, maar lang niet zo gedetailleerd als wanneer het bij een grote gebeurtenis (bij mij bevalling) opeens binnen komt.

ik hoop dat je het beeld durft los te laten, het is een grote stap, maar zoals je zegt het is niet goed voor je.

jouw vader zal je nooit vergeten, z'n gezicht niet, z'n stem niet, niets zal je vergeten. vertrouw op jezelf!

liefs suzan :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Chantal,

Tuurlijk mis je ,je papa, is normaal.

Er zijn dagen dat u het best moeilijk zult hebben.

Maar 1ding kan je mss. rechthouden dat hebben wij indertijd gedaan met mijn man zijn moeder.

En dat was denken van , ja, ze heeft geen pijn niet meer. Ze is uit het lijden verlost.

En zo van die dingen , het helpt wel om er weer bovenop te komen hoor.

Echt , bij een baaldag als deze denken aan de positieve dingen die er nu zijn , Wat je papa nu zou kunnen denken.

Het zal dan wel allemaal wel beteren , maar het heeft zijn tijd nodig om alles te verwerken.

Groetjes en veel liefs

Prutseke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lieve Meiden

Na een korte stilte van mijn kant ben ik er weer..

Heb even tijd nodig gehad om alles wat met pap gebeurt is te kunnen verwerken...

Sorry dat ik zo weinig hier was, Maar nu ben ik er weer klaar voor...

Ik meld me straks nog even..Voel me wel goed...en over 19 dagen ben ik aan de beurt voor de borst verkleining..

Oeps wat gaat dat snel zeg.

Iedereen heeel erg bedankt voor de vele meelevende berichtjes ..dat deed/doet me nog steeds heel erg goed....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je prutseke..nee 19 dagen is niet meer lang..het schiet al op..

Begin nu wel kriebels te krijgen wat ik allemaal nog moet doen..hahah

Hoe gaat het met jouw open wond..

Ik hoop heel goed..

gr Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel Chantal , Ik moet zeggen , de thuisverpleging heeft op de openwond

alle wit (dus etter) eraf kunnen snijden.

Met vandaag pasen; Zalig pasen voor ik het vergeet.

Komt ze maar vanavond, zo rond een 16u

Dus zal zien hoe het is , Wel zie ik aan de gaasjes dat er nog vocht is uitgekomen hoor.

Maar als alles zuiver is Dinsdag zal ik zien wat de pc zegt.

en of hij Lokaal het weer kan hechten.

Dus afwachten, doet wel nog pijn maar ja, is normaal he, de wonde is open .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden.

Het begint op te schieten voor me..Begin het toch wel eng te vinden...Ik moet voor mijn gevoel nog zoveel doen...De slaapkamer van mijn vader moet ik nog overhalen..Dat is veel geld en ook emotioneel...erg zwaar

Maar goed..ik ga ervoor..Begin wel steeds meer na te denken wat ik na de operatie kan doen en mag doen..

Wat mag je wel doen....?? ik probeer me niet gek te maken ..en laat het allemaal op me afkomen...

De kids zijn dan naar school ..Ook denk ik erover na of ik wel zelf uit bed kan komen...kan dat..wie weet dat??

En ben je overdag erg moe...Voel je het echt aan je lichaam dat je een operatie hebt ondergaan...

Gr Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Chantal,

Het begint inderdaad te naderen he voor u .

En zoals je al hebt kunnen lezen in andere topic's is het zo wel dat het bij de één ander is dan bij de ander.

Ik heb nu momenten dat ik nog moe ben. Zeker als ik al geen te goeie nacht achter de rug heb.

Nu Ja, je voelt het wel he aan je lichaam ...Maar ieder reageert anders.

Ik ben sinds vrijdag nu 2w po maar ,ja, de complicatie die ik heb is ook niet alles

het was niet echt een infectie maar wel de bloeddoorstroming die niet gans goed is

Zo is de wonde weer open gegaan.

Maar ik doe nu nog niets hoor.

Het enige dat ik kan zeggen luister goed na je bvk naar je lichaam en alles zal wel goed komen.

Liefs

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden

Ook ik kan langzaam gaan aftellen.Moet wel zeggen dat ze zenuwen wel beginnen te komen..Zal er wel bijhoren..Ik houd er maar gewoon rekening mee dat ik pijn zal gaan krijgen..

Dan kan het alleen maar mee gaan vallen..

ik heb een drukke tijd achter de boeg,en dan gaat de tijd des te sneller..

Brr kan aftellen nog.....12 dagen.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

chantal, hoe oud zijn je kinderen? Ik kon steeds op iemand rekenen om hen naar school/opvang te brengen want ik ben pas na 2,5 weken gaan autorijden.

de jongste kon ik niet uit zijn babybedje halen of er terug inleggen. In de autostoel zetten kon ook niet. De 2 oudste konden er wel al zelf inklimmen.

En voor de rest, ikzelf had heel wenig pijn, maar je voelt wel dat je je toch geregeld in de zetel moet leggen.

In het begin is rugslapen vreselijk maar na zo'n 2 weken went dat wel. Ik heb toch zo'n 10 dagen een slaappil genomen.

Ik weet niet of je thuisverpleging zal krijgen ? In BE is dat volledig gratis. Ik vond dat superhandig, want ik zag het echt niet zitten om die verbanden zelf te verversen. Die van mij was supervriendelijk en zacht. En steeds een leuke babbel :)

Spannend, nog 12 dagen! Ik vond de laatste week heel snel gaan.

Komt wel allemaal goed ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend meid nog 11 dagen :) De laatste week vliegt voorbij en voor je het weet lig je alweer lekker bij te komen met je nieuwe meiden! :1boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.