Ga naar inhoud

Amyomi : 12 mei 2011 : Dhr. Freundlich : Orbis Sittard


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 502
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Chantal

Ik reageer nu maar even terug in jou topic

Jesus meid wat een verhaal weer, verschrikkelijk voor jullie, mijn kaarsje brand voor je hoor

en ik denk aan je en ik ga duimen dat het spoedig beter zal gaan met je vader

Er staat echt een vloek op je operatie he, maar hij gaat er echt wel komen , die hoop moet je houden hoor

Heel veel liefs Marry

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi lieve meiden.

Ik heb geen schuldgevoel omdat ik die operatie wil laten doen.Maar ik denk gewoon de hele tijd:hadden we maar eerder ingegrepen..dan was het misschien op tijd geweest.Kijk dat zal wel niet want dat gezwel moet er toch uit en dan had hij toch ook een ontsteking gekregen.De chirurg zegt dat pap heel erg heftig op de infectie reageerd.

Ach zo, dan heb ik dat even verkeerd begrepen :blush: , maar ook in dit geval, je kunt nu eenmaal niet voorspellen hoe alles zal lopen, had je eerder kunnen ingrijpen was het misschien weer iets anders geweest wat was fout gelopen, voel je aub niet schuldig, daar bereik je ook niets mee, steek je energie in het steunen van je vader nu, daar hebben jullie allemaal meer aan! :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej Chantal.

jeetje meid wat een ellendig zeg. het houd maar niet op he?

Wil je ook even heel veel sterkte wensen. Hopelijk komt je vader er snel bovenop!!

En ook gefeliciteerd met je zoon he.

Voel je inderdaad niet schuldig meid. dit kan je echt niet jezelf verwijten hoor!

liefs

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kom op Chantal.............positief blijven !!! Je vader heeft al een flinke vooruitgang geboekt. Hou je daar aan vast. Helaas gaat het niet altijd zo snel als wij zelf zouden willen. Of een ander eerder of later van de beademing komt is niet relevant. Je vader heeft ook copd, dus dat zal ook meespelen, denk daar ook aan. Ik snap dat het je nu allemaal ff teveel word, dat mag, maar kom op he.........!! Gewoon uithuilen en opnieuw beginnen he !! Sterkte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je wel Donna

Dat doet me zo goed..echt waaar.ik weet dat ik geduld moet hebben maar als ze me konden zeggen dat hij er vanaf komt heb ik rust..

het komt goed ik weet het ...duurt alleen zo lang voor mijn gevoel.terwijl het morgen pas 1 week geleden is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas is mijn vader gisteravond voor de derde keer geopereerd.

Terug bij af....terug bij het proberen te ontwaken,terug bij de paniek als hij merkt dat hij die slang in de keel heeft.

Ik hoop alleen dat hij niet te veel pijn heeft gehad gisteren.Hij was heel onrustig en ze hebben met bloed prikken ontdekt dat hij een bloedvergiftiging heeft.

kus Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Chantal,

Ik lees dit nu voor het eerst en het grijpt me erg aan, verschrikkelijk dat je hier nu doorheen gaat.

Ik wil jou en je familie heel veel sterkte en kracht toewensen in deze moeilijke tijd en hoop van harte dat je vader nog verdere pijn bespaard mag blijven.

Heel veel liefs,

Daffy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben net bij mijn vader geweest..Hij ligt er heel rustig bij..De verpleger zei dat hij heel erg ziek is.

Dat is ook zo.

Kids op school.Pap je bent een topvent....je bent zo lief de laatste tijd voor de kinderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Chantal, hier heb ik geen woorden voor. Wat een tegenslag weer. Je hebt de juiste keuze gemaakt om je nu niet te laten opereren. Dat had je er nu niet bij kunnen hebben. Jij moet je nu volledig kunnen concentreren op je vader.....Ongelofelijk wat jullie allemaal mee moeten maken. We leven met je mee..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.