Ga naar inhoud

Amyomi : 12 mei 2011 : Dhr. Freundlich : Orbis Sittard


Gast

Aanbevolen berichten

Hoe oud zijn de kids ook alweer? Misschien kan je ze wat uitleggen wat er gaande is zodat ze een beetje weten waarom je wat boos bent naar hun toe?

Dat je in de stress zit snap ik wel. Iets wat je al tijden wilt gaat binnenkort gebeuren en je wilt ook dat het door gaat maar je vind het ook dood eng. Bij ons hadden ze in het ziekenhuis een maatschappelijk werker waar je mee kon praten na de operatie omdat het heel veel impact op je heeft en kan zorgen voor veel emoties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 502
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi

ik voel echt het knobbeltje..Zal het dan een opgezete klier zijn die opzet door het vele drukken en voelen.

Ja het is bijna dinsdag..geloof maar dat ik de zenuwen in mijn keel zal voelen..

Zo bang zal ik zijn.

gr Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Chantal.

Ook ik heb geen baarmoeder meer en merkt aan mijn knobbels ( die dan extra hard, gevoelig en ontstoken zijn ) dat mijn hormonen aan het werken zijn. Na 1 week gaan de bobbels weer de diepte in en zijn ze niet zo pijnlijk meer. Dus daar weet ik het altijd aan, misschien dat het bij jou ook zo is.

Daarbij wil ik gelijk even tegen je zeggen over de echo. Jij zegt als er een echo gemaakt moet worden is het foute boel, maar ook dat is niet altijd waar hoor. De arts komt bij mij ook wel eens een echo doen na de foto's en gelukkig zijn ze tot nu toe goedaardig geweest. Dus mocht het nou zo zijn dat er een echo gemaakt wordt, geen paniek dan hé? :116:

Ik kan helaas je zenuwen niet weg helpen, maar ik kan je alleen gerust proberen te stellen met mijn verhalen over knobbels in borsten ect.

Groetjes, Ivon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Chantal..

Pff vervelend is dit zeg... :(

Las dat je schreef in je post dat je geen baarmoeder meer hebt!

Een tante van me heeft die ook laten verwijderen omdat ze altijd HEEL erg ongesteld was.

Is dit bij jou ook de reden?

Ik denk dat het best eens kan zijn dat het je hormonen zijn !!

Hoop het allerbeste voor je meis !!

Nog ff volhouden... :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lieve Meiden

Heel erg bedankt voor jullie opbeurende woorden.

Ze doen me heeel goed..kan het helemaal niet verwoordden hoe goed.

Mii ik heb de baarmoeder eruit omdat ik ook veel bloedde..Heb toen echo gehad,,en kijkoperatie.currettage en ballontonatie..

Na die ballontonatie zou ik ongeveer een half jaar niet meer menstrueren.Ze brandden je baarmoederslijmvlies weg..helaas werd Chantalleke 2 dagen later ongesteld.

Dus toen volgde bmv..en dat was de beste keuze ooit.

Ik hoop dat mijn knobbel met mijn hormonen samenhangt..heel gek...ben ik nu wel een beetje opgelucht..Mijn tante gaat di mee.durf toch niet alleen

Maar meiden ik kan niet vaak genoeg zeggen hoe blij ik ben met jullie

Ik kan hier mijn gevoelens kwijt waar ik thuis niemand mee wil belastten.

gr Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Chantal,dat het maar snel dinsdag is zeg,ik snap volkomen je zenuwen en stress,als je die niet zou hebben,zou ook niet gezond zijn.

ik vermoed dat je idd meteen uitslag krijgt,zo niet,en het is ernstig dan word je zelfde dag hooguit volgende dag al gebelt,maar daar gaan we nu niet vanuit,laten we positieve hoop houden,en die vasthouden.

sterkte tot dinsdag en probeer wat afleiding te zoeken...

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig maar dat je een beetje gerustgesteld bent. Probeer lekker te slapen vannacht en dan ben je weer een dichterbij een dinsdag. Ik hoop dat je wat hebt gehad aan mijn verhaal dat het niet altijd foute boel is met knobbels.

En fijn dat je tante meegaat met je.

Groetjes, Ivon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Chantal..

Bedankt voor je antwoord.. :) Inderdaad hetzelfde verhaal als bij mijn tante!

Lijkt me toch wel fijn aan de ene kant dat je niet meer ongesteld word, maar ook wel weer apart..

Maar wel goede oplossing zo..

Ik duim ook voor je mee dat die knobbels inderdaad hiermee te maken hebben!

Fijn dat er iemand met je meegaat dinsdag!

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lieve meiden..

Het doet me zo goed dat jullie me steunen.Echt waar.kan het niet vaak genoeg zeggen hier.

Heb gisteren ook effe met Patricia op msn gepraat en ook dat deed me heel erg goed.Ik heb op mijn rechterborst een echte grote dikke blauwe plek

Gazeggen dat me gestoten heb aan een punt van een doos.

Schaam me er diep voor..

Ik heb nu een soort van rust over me heen omdatik heel diep van binnen nu voel dat het gewoon GOED is dinsdag..

Ik weeet hoe wisselvallig ik kan zijn met mijn stemmingen nu.

Maar ga ook beseffen dat het di snel is..en ook wat ik me die afgelopen dagen aangedaan heb..

Door continu depri en boos te zijn.

Hoop dat alles goed gaat di..HETMOET!!!!!!!

gr Chantal.we gaan vandaag naar familie op bezoek.effe de zinnen verzettten..en dan is het zo maandag en dan dinsdag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Chantal..

Je hoeft je echt niet te schamen hoor voor die blauwe plek!!

Ik zou gewoon de waarheid zeggen dat je je zo druk hebt gemaakt en dat je er constant aan voelde..

Ze zullen het heus wel snappen hoor.. :) Maak je maar geen zorgen!!

Ben blij dat je het al wat positiever inziet.. :D

Het is al bijna dinsdag he!! Kom op, nog 2 daagjes!

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Chantal

Kom op, meis laat je niet gek maken door je zelf he, probeer(weet hoe moeilijk het is) nog even positief te blijven denken, je hebt meer kans dat het goed is dan dat het slecht uitpakt hoor

Missschien een ideetje om morgen grote schoonmaak te gaan houden, harde muziek aan en vreselijk door je huis heen, geeft nog voldoening ook

Heel veel liefs X Marry (ik blijf aan je denken hoor)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Chantal hoelang is het geleden dat jij je baarmoeder kwijt bent? Ik zat me ineens te bedenken hé, ik was 29 toen mijn baarmoeder verwijderd was en eigenlijk ben ik per jaar meer bobbels gaan voelen, dus ik ben ze eigenlijk pas goed gaan voelen toen mijn baarmoeder verwijdert was. Misschien is dat bij jou ook zo en heb je Masthopatie. Tja, ik zeg ook maar wat hoor, maar het schoot me ineens te binnen. Het is alweer zolang geleden hé, ik ben al oud :152: Vraag het in ieder geval na in het ziekenhuis of je masthopatie hebt, dan weet je wat je te wachten staat.

En slik je misschien hormoonpreparaten? Die kunnen ook nog wel eens gek doen met je hormonen. In ieder geval is deze dag ook alweer bijna voorbij en zoals ik al in de mail zei, gewoon eerlijk zeggen in het ziekenhuis, dat is helemaal niet erg.

Lekker slapen en morgen weer een nieuwe dag.

Dikke knuff, Ivon. :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lieve Meiden..

De dag was leuk.effe op een andere tekst gekomen.

Maar nu ik hier zit merk ik dat de zenuwen toch weer beginnen te komen.

Yvon...ik heb sinds sept.vorig jaar de baarmoeder eruit..Het kan best komen dat het daardoor komt

Ik zal het eens navragen..maar diegene die de fotos maakt kunnen die me daar uitkomst over geven.of moet ik het bij de PC vragen.Dat denk ik eerder.

Maar straks slapen en morgen alweer maandag..moet ik gelukkig werken ..tot ongeveer 1500uur.is de dag ook al weer half om.Meiden ik kan jullie verzekeren dat als ik dat ziekenhuis in kom dat ik de zenuwen in mijn keel zal hebben en bijna niet zal kunnen ademen

pure stresss...Pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee laat het goed zijn...Kunnen ze gelijk zien of de knobbels met mastopatie te maken hebben??

GR Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet bijna huilen hoe lief ik het vind dat jullie aan me denken..

Voel me zo klote...kan ik gewoon niet beschrijven..

Heb het gevoel alsof mijn keel afgeknepen word.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel Moon.

Ik hoop ook dat ik gelijk de uitslag ga krijgen..

Daar ga ik voor..

gr Chantal.

en of ik kan slapen??ik kan al een hele week niet meer de hele nacht doorslapen..

Hoop dat het na morgen beter gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.