Ga naar inhoud

Amyomi : 12 mei 2011 : Dhr. Freundlich : Orbis Sittard


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi Chantal.

Naast je tepel zitten een paar aderen, het kan zijn dat je die gevoeld hebt. Nooit geen risico nemen als je het niet vertrouw, maar inderdaad een foto laten maken. Voor mijn operatie had ik per borst ongeveer 17 knobbels zitten! Ik hoop er nu een aantal minder te krijgen, maar doordat mijn borsten nog zo gevoelig zijn kan ik nog niet goed een zelfonderzoek doen.

Ook moet ik niet aan denken om nu een foto te laten maken, dus je doet er goed aan om het nu voor de operatie te laten doen. Is er bij jullie geen speciale mammopolie? Daar blijkt je heel snel aan de beurt te zijn en ook in de avond uren te kunnen. Hier in Rotterdam schijnt er 1 te zitten en ook een vriendin van mij in Rijswijk gaat naar zo'n kliniek bij haar in de buurt. Kijk eens of jullie zoiets hebben, dan kan je misschien nog eerder terecht.

Ik zal met je meeduimen hoor.

Groetjes, Ivon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 502
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Yvon

wat ik gevoeld heb is niet op het tepelhof.

het zit meer naar binnen ..zeg maar naar de binnenkant naar de andere borst toe..weet niet hoe ik dat moet uitleggen.

Ik voel het als ik echt tamelijk hard over de borst ga..als ik rondjes draai zoals de dokter doet voel ik niks.

Het zit nu gewoon in mijn hoofd en dat gaat er gewoon niet meer uit tot ik de mammografie gehad heb.

Bij ons in het ziekenhuis moet je gewoon de foto laten maken bij de rontgen..We hebben ook een mammapoli maar ik denk dat als je een foto maakt je ook naar de rontgen moet gaan.

Ik probeer me niet gek te maken.ik heb me in mijn hele leven al zoooo vaak gek gemaakt en gedacht dat ik of mijn kids iets ergs hadden en nog nooit had ik gelijk.(gelukkig)

Maar vind het wel fijn dat ik straks helemaal de zekerheid heb en onbezwaard de operatie in kan gaan.

Probeer nu niet te gestresst te raken ..want dat kan ik goed.hahahah

gr Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Chantal

Nou zeg, de rust word jou ook niet gegunt he

Juist ik vind het moeilijk om hier iets over te zeggen, het enige wat ik je daarom wil meegeven

Laat je niet gek maken door verhalen en ga niet op internet zoeken, wacht het echt even af, want je haalt je vanalles in je hoofd maar het kan dan ook vanalles zijn en zeker niet slecht

Net als vorige week, probeer afleiding te zoeken, want 24 uur per dag zorgen maken is niet zo'n goed plan

Heel veel sterkte en Veel liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden

Ik word me echt knetter...Zit steeds te voelen en word steeds panischer.....

Voel steeds knobbels...weet dat het wel klierweefsel zal zijn maar maak me echt gek nu..voel de zenuwen in mijn keel zittten.

Ben bang dat tot 26 okt.nog heeeel lang duurt voor mij.

Gvd.waarom kan ik gwoon niet rustig afwachten ipv me knettergek te maken..

Voel me echt effe flink klote.

Chantal.

wou dat ik ging slapen en op 26 okt.wakker werd...echt ....snik.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

hé Chantal, niet doen hoor. Ik luister zo goed naar jou als je zegt dat ik rustig moet blijven....jij moet dat ook doen hoor. Er zal heus niets verkeerd zijn! Ik ga je echt niet uit nodigen om bij mij eens te voelen...hihihi.....maar misschien zou je ook denken dat je vanalles ontdekt. Doe het niet meisje, focus op de toekomst en wordt alvast een beetje blij dat je de operate kan en mag laten doen

Omie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Chantal.

Diep ademen en even tot rust komen. Je zit jezelf echt helemaal knetter te maken en dat is echt niet nodig.

Niet iedere knobbel die je voelt is kwaadaardig gelukkig( had er zelf 17 per borst en waren allemaal klierweefsel knobbels )

Hoe meer je voelt aan je borsten, hoe meer je dingen voelt en hoe meer je in je hoofd haalt. Niet doen!!

Probeer een beetje naar het positieve te kijken,hoe moeilijk dat ook voor jou is.

Kijk uit naar de verjaardag van je man, van je zoontje. Ga wat leuke dingen doen zelf of met je gezin. Probeer niet te veel na te denken, het komt echt allemaal goed.

Ik hoop niet dat dit cru overkomt, maar ik weet uit ervaring binnen de familie dat zoals je nu denkt meer kwaad doet dan goed voor jezelf.

Dikke knuff, Ivon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Probeer rustig te blijven...ik ben laatst ook naar de huisarts geweest omdat ik een knobbeltje in mn rechterborst voelde,dooorgestuurd voor mammo,vervolgens echo,vervolgens punctie uit de linkerborst :unsure: .

Tijdens de echo was duidelijk te zien dat ik iig veel cystes heb,plek waar ze punctie van genomen hebben konden ze niet helemaal thuisbrengen..5 dagfen wachten ( enja in die 5 dagen ging ik me ook dingen ih hoofd halen,terwijl je er voor 98% van uit mag gaan dat het goedaardig is)en dat was gelukkig wat ik te horen kreeg na 5 dagen.

Vind het wel opvallend dat je zo lang op de mammo moet wachten, ik had de keuze uit al een dag later of 2 dagen later..(ziekenhuis zwolle,tevens rontgenafdeling) irritant lijkt me dat ,want het brengt hoe dan ook spanning met zich mee.

Het knobbeltje wat ik zelf voelde bleek een haarzakje en die zit er nu nog steeds.

Maak je zelf niet gek door er aan te blijven voelen,kans is groot dat het goedaardig iets is,je maakt jezelf alleen maar gek zo,je zult toch echt de mammo en eventueel vervolgonderzoek af moeten wachten.Schiet dus ook niet id stress als je een echo en eventueel punctie krijgt,doen ze uit voorzorg als een beeld niet helemaal duidelijk is.

Zelf krijg ik hetzelfde onderzoek over een half jaar weer om te zien of alles wel zo blijft als nu,maar hier maak ik me niet druk om,ben wel gerustgesteld en in vertrouwen dat het goed blijft.

Succes met afwachten en zoals gezegd,geen stress en zeker geen gekke dingen in je hoofd halen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi Chantal.

Nou nou jij hebt ook wel pech he..

Hopelijk is het snel de 26ste ! Hou je taai he!

Ga je niet van alles in je hoofd halen, het is waarschijnlijk niks!

Probeer wat afleiding te zoeken meis!

Hoop dat uit de mammo blijkt dat alles goed is,

dan kun je eindelijk is RUSTIG zonder zorgen je zelf gaan verheugen op je bvk!!

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej Meis,

T zit jou ook ff niet mee he?

Probeer je er inderdaad maar even niet te druk om te maken. Het kan gewoon heel goed iets onschuldigs zijn. Laten we daar maar gewoon even van uit gaan, anders maak je jezelf helemaal gek.

Gelukkig kan je de 26e al terrecht!

liefs

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve lieve meiden.

Wat ben ik blij met jullie allemaal.Steeds als ik het niet meer zie zitten peppen jullie mij weer op.

Dat doet me zo goed,als ik jullie berichtjes lees voel ik me veel beter..

Sorry dat ik niet zo vaak reageer .mijn hoofd zit nog te vol op dit moment..Misschien dat ik na 26 okt..weer heel veel ga reageren.Sorry dat ik nu nog niet zo goed in me vel zit ..

Jullie zijn allemaal top meiden..

Gr Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden..

Hier ben ik weer..Vanmorgen had ik eff terug val..Maar nu gaat het weer,

Ik kan nu heel langzaam gaan aftellen naar dinsdag ..de dag dat mijn angst word weggenomen hoop ik.

Ik ga me zo wat eten en dan maar weer wat doen hier..zorgen dat ik de tijd om krijg.

Valt me wel zwaar ,de uren kruipen voorbij.

Maar goed dat ik hier mijn ei kwijt kan.

gr Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Chantal, waarom ga jij niet langs het kruidvat of een andere drogist en ga wat valeriaan tabletjes halen. Die zijn niet verslavend maar helpen je wel even te ontspannen?

Ik wil je wat rust stralen, maar helaas werkt het niet zo. Probeer rustig aan te doen, het duurt nou niet lang meer. Kop op hoor :147:

Dikke knuff, Ivon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Door mijn gekkigheid heb ik weer een knobbeltje ontdekt...ook in de linkerborst.Ik weet ik moet niet voelen want dan voel je zo veel maar helaas..het heeft geen grip op mij.

Weer een blauwe plek erbij op de borst..gvd..ben net zo iemand die bewust zichzelf pijn doet..Terwijl ik normaal helemaal niet zo ben..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Chantal.

Weer een dag dichterbij dinsdag :136: Het kan best zijn dat je last hebt van Masthopatie of dat je hormonen aan het opspelen zijn, dan gaan je kleiren in je borsten opzetten en die voel je dan extra. Het hoeft echt niet allemaal kwaadaardig te zijn hoor :147:

Geniet van het mooie weer.

Groetjes, Ivon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Chantal.. Ik begrijp je stress en het idee dat je gek wordt van onzekerheid. Mocht je willen kletsen stuur me dan een mail ofzo of vraag om mijn msn zodat je lekker kan kletsen en ik vind je echt niet vervelend of wat dan ook.

Echt je krijgt een mega dikke super size knuffel van me..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Yvon en Patricia..

Wat lief dat jullie steeds bij mij reageren..De anderen ook hoor!!!!

Ik ben blij dat het weer savonds is en langzaam kruipen de dagen voorbij en komt di steeds dichter bij

Patricia ik heb je een pb gestuurt met mijn emailadres..van msn

gr Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mii

Ik denk .hoop dat ik direct de uitslag krijg..Ga er vanuit dat als ik geen echo hoef dat het in orde is...Ben echt zoooo bang...dus nee het gaat niet goed met mij.Ben heel stressig,,kaffer continu de kids uit,wat me dan weer heel erg pijn doet.

Ben tot niks in staat,,doe niks in het huishouden,zit continu te voelen,voelen ,voelen .Tis zo dwangmatig..ik ken mezelf gewoon niet meer terug.

Kan het zo zijn dat als je continu ligt te voelen dat de klieren dan wat gaan irriteren en dus gaan opzwellen.Kan het daarom zijn dat ik ze beter voel als normaal..Of zal het daadwerkelijk zo zijn dat het met de hormonen te maken heeft...Ik heb geen baarmoeder meer dus weet niet of ik nu ongesteld zou moeten worden normaal gezien.

Allemaal vragen waarop ik geen antwoord vind.....Ben echt vreselijk bang voor de uitslag...en denk nu al zeker te weten dat het knobbeltje niet goed is..terwijl ze misischien op de foto wel zien dat alles in orde is..

Ik ben zo negatief ingesteld nu..ik word er echt waar helemaal gek van..Voel me ook echt labiel op diti moment.

Kan wel huilen maar wil het hier thuis niet laten merken hoe kut ik me voel....

Gr Chantal.

Ik kan nu ook helemaal niet meer aan de bvk denken....denk dan...het gaat toch niet door..Het maakt me zo bang en panisch...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kom op Chantal... positief blijven denken he!!

Ik weet zeker dat het gewoon een klier is die je voelt !!

Je gaat je er nu zo op focussen dat je elke keer wat anders lijkt te voelen!

Zelf voel ik nooit aan mijn borsten op rare dingen, ik weet zeker als ik het doe

dat ik ook een hoop gekke dingen tegenkom..

Soms kan het ook een beetje tussen je oren gaan zitten als je er zo mee bezig bent!

Probeer positief te blijven !!

Praat erover met je man... Komt echt wel goed!

Nog een paar daagjes en het is zover..

Dikke knuff :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.