Ga naar inhoud

Amyomi : 12 mei 2011 : Dhr. Freundlich : Orbis Sittard


Gast

Aanbevolen berichten

dank jullie meiden.

@ Eefje..de dokter heet dokter Freundlich zonder t aan het eind..maar maakt ook niet uit.

Het zal zeker een nieuw leven zijn Sietske maar dat gevoel in mijn hoofd moet nog komen.

Zie nu voor alsnog allemaal beren op de weg..Denk na over de pijn,over de ongemakken ,of ik uit bed kom etc etc

Maar is denk ik normaal..

Ik kan nu zo goed en dan kan ik effe helemaal niks.

Maar ik denk dat iedereen wel zijn twijfels heeft want nu ik eendatum heb word het echt he??

Maar ik zet wel door.

Heb nu voetbalmiddag..mijn zoon en daarna moet mijn dochter.ben dus hele middag op sportveld

gr Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 502
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja dat gevoel ken ik.

Nadenken over de pijn en operatie. En wat kan ik straks wel zelf.

Niet te dicht bij mijn paarden want straks geven ze me een duw op de verkeerde plek.

Ik hoop gewoon op een mooie resultaat na alle elende.

Veel plezier op het sportveld.

Groetjes Sietske

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Chantal,

ik ben zooooo blj voor jou!

Zelf was ik zeer tevreden met mijn datum van 19 oktober omdat ik hoop om tegen mijn verjaardag (jaja ook 13 november)alweer een stuk hersteld te zijn.

Eindelijk kun je nu echt aftellen!

Veel liefs van Omie

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Eefje..de dokter heet dokter Freundlich zonder t aan het eind..maar maakt ook niet uit.

Oh, haha, had het nochtans gekopieerd en geplakt van je pb, hihi, maar is al aangepast! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Chantal(2de naamgenootje) die twijfels die je hebt(wat je in mijn topic schreef) hebben we allen of gehad hoor,horen er gewoon beetje bij :D

ineens spookt e rvan alles door je hoofd,heel herkenbaar,is ook de zenuwen he,of het wle goed uitpakt ,worden we wel wakker(ja natuurlijk!) enz enz

en erna,ben je zo happy,dus gewoon lekker relax de dagen aftellen en je komt er wel.

ik vind het super leuk dat je nu ook je datum hebt,eindelijk!

fijn weekend en ik hou je topic in de gaten :6:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden

Nou we hebben het bloedprikken en de echo gehad.

Wat mij opviel was dat de linkernier 11.5cm groot was en de rechter 10,1cm ..

Ik weet niet of dat erg is..

Maar je kunt je wel voorstellen dat ik me heel erg zorgen maak.Ik denk dat het normaal is als het om je kind gaat.

We zeiden dat door de zakjes de pijn weg was gegaan...Dan is het toch goed als het opgelost dat de pijn weg is zei de echoscopiste.

Ik hoop maar dat dat betekend dat het goed is..Maak me echt knettergek nu.

Voel de zenuwen door me lijf gieren.Ik ga donderdagmiddag bellen voor de uitslag.

meiden alsjeblieft help me deze 2 dagen door..Heb het efffe heel moeilijk en de bvk.....is bijzaak.dat boeit me nou helemaal niet meer.

gr van een erg ongeruste mamma.

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOI

Hier ben ik weer..dank jullie wel voor jullie opbeurende woorden.Dat doet me echt goed.

Ik zou eigenlijk vrijdag kunnen proberen te bellen maar dat houd ik niet vol dus ga ik het donderdag proberen.

Ik ben wat geruster nu..denk nu ook.als ik er logisch overnadenk dat ze me niet hadden laten gaan als het niet goed zou zijn.dus als het iets levensbedreigend zou zijn.

GR Chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Chantal..

Jeetje wat balen zeg !!!!

Ik hoop ook op goed nieuws voor je dochter en voor jullie!

Maar als het echt erg was dan zouden ze wel meteen bellen hoor voor de uitslag!

Ik ga voor je duimen meid, we leven allemaal met je mee !! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He lieve Chantal

Wat een waardeloze situatie zeg, en natuurlijk maak jij je zorgen, daar ben je moeder voor hoor

Ik kan je natuurlijk wel gaan zeggen dat je je niet druk moet maken omdat het waarschijnlijk toch niets is, maar zo werkt het hoofd van een moeder niet, dus probeer een beetje afleiding te zoeken, dat scheelt alles bijelkaar misschien 1 uurtje zorgen maken, maar toch weer wat minder

Ik wil je veel sterkte wensen met deze zenuwslopende dagen

Heel veel liefs Mar X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden.

IK BEN ZOOOOOOOOOOOOOO BLIJ.

ik heb net naar de huisarts gebeld en de assistente uitgelegd dat ik zo bang was en of ze ons naar huis hadden laten gaan als het ernstig zou zijn.Nou dat zou dus niet gebeurd zijn.

Ze keek in de pc en ze zag dat er geen enkele afwijkingen gezien zijn..

Alles was normaal.Ik zei dat ik gezien had dat de niertjes verschilden van grootte.Dat zag ze ook in het verslag ,een paar mm zei ze..Maar als beide nieren goed hun werk doen is dat geen enkel probleem

Man o man ik ben de gelukkigste mamma op de hele wereld.kunnen jullie me dat geloven???

Heb net echt effe de tranen in me ogen gehad.

Gr Chantal.

BVK kom maar op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik heb er weer zin in

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Chantal GEFELICITEERD MET JE DATUM :116:

Heerlijk hoor, eerst lekker je zoon zijn verjaardag vieren en dan op naar een ander leven.

Wat een toestand even met je dochter zeg! Gelukkig is ook dat allemaal goed afgelopen en kan je eindelijk even ontspannen, dat heb je wel nodig na al die stress.Het is nu een kwestie van aftellen, maar voordat je het weet is het al zover. Komt goed hoor.

Groetjes, Ivon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden

Ik heb een vraagje..

Is het normaal dat je ene borst anders aanvoelt dan de andere

Ik voel bij de linkerborst een stukje naast de tepel een soort strengetje..

Is dat normaal.Het is me nog nooit opgevallen ,dus weet niet of ie er altijd gezeten heeft

Als je gewoon over de borst voelt voel je het niet,,alleen als ik wat hader duw.

Tis geen knobbeltje...en kan het zijn dat je verschillend weefselopbouw in borsten hebt.

Weet ik veel?? :blink:

Gr Chantal.

Ps met mijn dochter gaat het nog steeds heel goed..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden.

Ik schreef gisteren toch dat ik een soort strengetje in mijn borst voelde...Nou als ik rondjes draai zoals de huisarts doet voel ik niks geks.dus het zal wel een spiertje of zo zijn.kan dat.

Ik heb de assistente vandaag gebeld voor een mammografie..omdat ik het wel een veilig gevoel vind ook omdat je na de operatie niet ervan opaan kunt of het knobbeltjes zijn of littekenweefsel.

Ze ging er gelijk mee accoord./Ik heb het ziekenhuis in roermond gebeld,waar ik normaal altijd heen ga.

hadden ze pas op 24 nov.eenplek.

Ik kon het eens proberen in het ziekenhuis waar ik geopereerd werd zei ze.

Ik sittard gebeld en kan nu 26 okt.er terecht.

Ben er wel blij mee...

gr Chantal.

gaan jullie met me aftellen toto 26 okt.?????(de verjaardag van mijn man)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.