Ga naar inhoud

MarTiet : 30 september 2016 : Dr. Nio : Park Medisch Centrum


Aanbevolen berichten

  • Reacties 597
  • Created
  • Laatste Reactie
18 minuten geleden zei Lindasch:

Wauw wat een goed nieuws en spannend weer! 4 oktober is het zo ;)

Jaaa dat de maanden maar voorbij vliegen hihi :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook van te voren Nio's biografie gelezen en hij beschrijft daarin dat hij vind dat je alles eruit moet halen wat erin zit in het leven..je leven zo zorgeloos en mooi mogelijk maken en we stappen terug in de auto en er word 'Hakuna Matata' gedraaid op de radio.. gekker moet het niet worden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel meiden..

Nio had het ook nog over meloenen.. als je die erin doet dat je huid mooi strak staat, als voorbeeldje haha..Wat een vent.. 

Kom ik net bij de Jumbo, loop ik tegen dit bord aan tadaaa!! :152: Ging kapot toen ik het zag..

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Marietje:

Dank jullie wel meiden..

Nio had het ook nog over meloenen.. als je die erin doet dat je huid mooi strak staat, als voorbeeldje haha..Wat een vent.. 

Kom ik net bij de Jumbo tadaaa!! :152: Ging kapot toen ik het zag..

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

De meloenen van de jumbo zijn wel een stuk goedkoper dan die van nio :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ontzettend fijn!! ben zoo blij voor je,

Zal wel een last van je schouders afgevallen zijn..

Nu kun je weer lekker adem halen zonder zorgen en je focussen straks op je mooooie grote meloenen :45::01:

Laat het maar snel 4 oktober zijn!

I'm happy for you!!! :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waaaaa super super super.. ben heel blij voor je. En duurt heus niet meer zo lang. Was ik ook maar bij dr nio geweest. Iedereen is zo positief over hem! 

Maar jij krijgt echt wel mooie boobies. Je gaat vast helemaal tevreden zijn. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marietje Jij gaat voor de najaarsaanbieding van nio ;)

Fijn hoor. Kun je vast weer beter slapen en minder piekeren. En heb je straks ook mooie niotjes!

Alhoewel ik, nu het bijna zover is, juist weer veel zit te piekeren en nog snel geswitcht ben van hp naar ehp. (En morgen denk ik weer dat ik toch hp moet nemen haha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Summer2:

Waaaaa super super super.. ben heel blij voor je. En duurt heus niet meer zo lang. Was ik ook maar bij dr nio geweest. Iedereen is zo positief over hem! 

Maar jij krijgt echt wel mooie boobies. Je gaat vast helemaal tevreden zijn. :D 

Ah lieve Summer.. nog steeds niet helemaal happy? Jij hebt prachtboobs meis al vind je ze nu nog te klein. Jouw boobies gaan nog zo veranderen kan nog wel 3 maanden duren nog voordat ze 'rijp' zijn. Gaan vast nog wel groeien :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Marietje:

Dank jullie wel meiden..

Nio had het ook nog over meloenen.. als je die erin doet dat je huid mooi strak staat, als voorbeeldje haha..Wat een vent.. 

Kom ik net bij de Jumbo, loop ik tegen dit bord aan tadaaa!! :152: Ging kapot toen ik het zag..

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Geweldig, dit heeft zo moeten zijn, toeval bestaat dit :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Boekjoe:

@Marietje Jij gaat voor de najaarsaanbieding van nio ;)

Fijn hoor. Kun je vast weer beter slapen en minder piekeren. En heb je straks ook mooie niotjes!

Alhoewel ik, nu het bijna zover is, juist weer veel zit te piekeren en nog snel geswitcht ben van hp naar ehp. (En morgen denk ik weer dat ik toch hp moet nemen haha)

Ja die rot twijfels he meis! Ik zat zo al bij Nio kun je nagaan :45: Wel 1050 of toch wat minder (wat dat kon ook!). We maken ons zelf helemaal gek.. lekker op ehp blijven, zit er veel verschil in bij jou? Weet niet welk soort protheses jij krijgt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lotte90 Ja een hele last zeg. Maar ook wel weer die gezonde spanning hihi, toch weer paar maandjes er naartoe leven. Zelf bewust voor gekozen hoor ivm werk.. wel lekker idee dat het weer geregeld is! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose Denk ik ook wel met alles nu eigenlijk.. Gisteren gebeld, kon vandaag al terecht puur omdat er iemand uitgevallen was..en zo zijn er meer dingen die ineens alleen maar meezitten. Ook weleens lekker! :71: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zou alles wel op zijn pootjes terecht moeten komen! Super zeg ben blij voor je! En dat bord van die meloenen geweldig! Kom je toch niet meer bij! En dan ook nog hakuna op de radio! Als dit geen goed voorteken is weet ik het niet meer. :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@KoKo Nee lag echt in een deuk en moest er een foto van maken, je had de andere Jumbo-gangers eens moeten zien kijken :152:Zo blij dat ik zo snel actie heb ondernomen..word beloond zie je wel! Dank je voor je lieve reactie :blush: xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Marietje:

Ja die rot twijfels he meis! Ik zat zo al bij Nio kun je nagaan :45: Wel 1050 of toch wat minder (wat dat kon ook!). We maken ons zelf helemaal gek.. lekker op ehp blijven, zit er veel verschil in bij jou? Weet niet welk soort protheses jij krijgt..

Ja die eeuwige twijfels...

De 500cc hp is 12,6 breed met 5,8 projectie 

De 500cc ehp is 12,3 breed en 6,1 projectie. 

Ik had op zich wel 12,6 cm breedte willen hebben maar ga toch liever voor de 100% gevulde.

Mijn huidige prothese is 11,6 breed dus ze worden sowieso ietsje breder, ook met de ehp.

ik vind het nu, de tweede keer, ook veel spannender. Juist omdat je meer kennis hebt ga je soms teveel nadenken

Vond jij de ehp wel zacht genoeg? Want der hp is wel ietsje zachter

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boekjoe Ja als ik in jouw situatie zat zou ik dan ook voor de 100% gevulde gaan ook met de reden dat je dan minder kans loopt op rimpelvorming. Ik moet zeggen dat mijn protheses die ik nu heb al aardig soepel en zacht zijn na 3 maanden tijd. Kan er flink in knijpen om het zo even te zeggen ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boekjoe klopt helemaal, maar ben wel blij dat ik nu een heel stuk wijzer ben en me niet alles aan laat praten. Wat nu ook niet nodig was maar die extra kennis is toch ook wel weer fijn. En ook al zijn we wijzer we zijn nog geen pc's ;) daar moeten we hen weer in vertrouwen

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Melonas:

Wauw ik ben echt blij voor je meis! Die meloenen zullen zeker smullen! Zul je net zien dat in oktober de donuts in de aanbieding komen :P 

:45: nondeKANONNEN! Gelukkig zijn de meloenen al betaald en kan ik niet meer over op de donuts hoe lekker ze ook zijn :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.