Ga naar inhoud

MarTiet : 30 september 2016 : Dr. Nio : Park Medisch Centrum


Aanbevolen berichten

@best_boobie Kun je even met me meedenken :rolleyes:.. mijn borstplooi word dus 1 a 2 cm verlaagd, maak ik dan niet extra kans op een bottoming out? Of zal Nio mijn nieuwe borstplooi vastzetten?

Mijn dank is groot :116:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 597
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Marietje:

@best_boobie Kun je even met me meedenken :rolleyes:.. mijn borstplooi word dus 1 a 2 cm verlaagd, maak ik dan niet extra kans op een bottoming out? Of zal Nio mijn nieuwe borstplooi vastzetten?

Mijn dank is groot :116:

 

hihi, die gaat hij vastzetten, gegarandeerd.
Jij wilde prothesen ter hoogte van je tepels he, niet ter hoogte van je navel ;) Dus idd, als hij ze niet vastzet, die borstplooi, dan is er een hele grote kans op bottoming out, maar dat gaat Nio niet laten gebeuren :) 
Misschien dat hij meteen wat extra stevigheid creëert met het kapsel dat om je huidige prothese zit, maar dit weet ik niet zeker.

:53: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei best_boobie:

hihi, die gaat hij vastzetten, gegarandeerd.
Jij wilde prothesen ter hoogte van je tepels he, niet ter hoogte van je navel ;) Dus idd, als hij ze niet vastzet, die borstplooi, dan is er een hele grote kans op bottoming out, maar dat gaat Nio niet laten gebeuren :) 
Misschien dat hij meteen wat extra stevigheid creëert met het kapsel dat om je huidige prothese zit, maar dit weet ik niet zeker.

:53: 

Dank je voor je antwoord :116: extra stevigheid door mijn huidige kapsel? Durf het bijna niet te vragen haha.. hoe zit dat dan? :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Marietje:

Dank je voor je antwoord :116: extra stevigheid door mijn huidige kapsel? Durf het bijna niet te vragen haha.. hoe zit dat dan? :blush:

Ik voelde hem aankomen :P

Nou, ik heb dit nooit helemaal uitgezocht, maar ik zal zeggen wat ik ervan gelezen heb.
Er kan met bhv het oude kapsel, een extra stevig laagje gemaakt worden om mee te hechten in de borstplooi. Het kapsel wordt dan aan de onderkant in je borst een soort van 'dubbel gevouwen' en bij het hechten van je huid van de borstplooi aan het weefsel op de ribben, wordt dat kapsel mee gehecht, zodat de draad extra stevigheid heeft (dacht ik he.... voor preciese info moeten we eens een pc vragen.. oh.. misschien ga ik het gewoon voorleggen aan Bruekers :P )
Dan ga iik ook niet meer meer lullen hier, want misschien zit ik ernaast :45: 

Ik ga ff dr. Bruekers vragen hoe het zit ;) 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45: Die glazen bol stond nog op tafel zeker! Thanks voor je input! Ben zeer benieuwd wat dr. Bruekers daarop te zeggen heeft :) Nio heeft mij wel verteld mijn 'oude' kapsel te behouden want daar heb ik nog naar gevraagd.

Bedankt weer BB :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei San92:

Wauw meid!! Gefeliciteerd met je nieuwe datum, wat spannend allemaal weer.

aftellen!!!! :D 

Dank je meis, is weer zo joh poe.. vervroegde najaarsschoonmaak gok ik zo haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Marietje:

:45: Die glazen bol stond nog op tafel zeker! Thanks voor je input! Ben zeer benieuwd wat dr. Bruekers daarop te zeggen heeft :) Nio heeft mij wel verteld mijn 'oude' kapsel te behouden want daar heb ik nog naar gevraagd.

Bedankt weer BB :53:

Dat je kapsel behouden wordt, is logisch, omdat het een 'jong' en goed kapsel is. Zover ik weet wordt er aan de onderkant een snee in gemaakt, dan de oude prothese eruit en de nieuwe erin. Zal wel wat extra onderuit gesneden worden, want kapseltje is wat aan de kleine kant ;) Maar zolang het kapsel goed is, wordt het hergebruikt (tenzij je nogal een commerciele pc hebt die overal geld voor rekent haha) Maar zo is Nio niet.
 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie Bedankt weer :) Nee zal niet gaan passen haha dan staat mijn kapseltje wel op springen.. ben zo benieuwd hoe groot ze gaan worden :o Volgens Nio een 75I of J..denk zelf iets groter.. toch zeker groter als een honingmeloen :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei BrownieG:

Denk groter dan de turkse watermeloen :45: 

:45: Oh nee.. stop dat kan ik niet aan hoor!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Thursday, July 28, 2016 om 17:44 zei best_boobie:

Wat heb je nu voor maat met die 700?

Oh leuk, mijn computer centreert mijn bericht, is weer eens wat anders

Hihi zie je berichtje nu pas!! Ik zit nu op een 75HH..maar dat staat toch gelijk aan een 75I? Ik denk zelf allemaal dat ik uitkom op een 75J of K. Nu wil ik nog wat afvallen voor mijn operatie dan zit ik waarschijnlijk op een omvang van 70.. 

Ja leuk zo dat centreren :45: moet ook eens wat meer op de laptop op BF zitten.. kan ik dat ook eens doen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw wat een goed nieuws marietje, ben zo blij voor je dat Nio je borsten nog mooier gaat maken :43: . Wat zou jij je gelukkig voelen! En wat fijn dat je nu alleen de protheses maar hoeft te betalen, wat een service :DVoordat je het weet is het 4 oktober...veel plezier met aftellen :53: xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei Zinin:

Wauw wat een goed nieuws marietje, ben zo blij voor je dat Nio je borsten nog mooier gaat maken :43: . Wat zou jij je gelukkig voelen! En wat fijn dat je nu alleen de protheses maar hoeft te betalen, wat een service :DVoordat je het weet is het 4 oktober...veel plezier met aftellen :53: xxx

Dank je meis, dat denk ik ook wel hihi!

Dat de tijd maar snel mag gaan ja :D 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Marietje:

Hihi zie je berichtje nu pas!! Ik zit nu op een 75HH..maar dat staat toch gelijk aan een 75I? Ik denk zelf allemaal dat ik uitkom op een 75J of K. Nu wil ik nog wat afvallen voor mijn operatie dan zit ik waarschijnlijk op een omvang van 70.. 

Ja leuk zo dat centreren :45: moet ook eens wat meer op de laptop op BF zitten.. kan ik dat ook eens doen!!

Misschien kun je een oude bh van LB overnemen joh ;) 
75J = 70K
75K = 70L

hihi, wat een maatje zeg. Wordt vast en zeker helemaal gaaf!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei best_boobie:

Misschien kun je een oude bh van LB overnemen joh ;) 
75J = 70K
75K = 70L

hihi, wat een maatje zeg. Wordt vast en zeker helemaal gaaf!!

xxx

OMG!! BB.. dat word nog wat.. als ik mijzelf af en toe in een spiegeling zie denk ik 'wat een memmen!!' We gaan het zien :D megaboobs!!  Dit is toch wel 'the limit' :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zal ze eens pb'en.. scheelt me toch weer 250 euries :45:  zo grappig ook.. je krijgt Nio niet snel onder de indruk.. nou hij viel bijna van zijn stoel van het lachen of het niet te groot was.. ach ja het is omdat het kan ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Sunday, July 31, 2016 om 00:03 zei best_boobie:

nou, je hebt hierna ook niet heel veel keus meer ;) Alleen Sebbin nog, of op maat gemaakt.. haha

x

Ja gekkie denk/hoop hierna wel klaar te zijn.. als zelfs Nio verbaasd is over mijn boobs  .. hou mn hart alvast heel goed vast :45: oh ooh laat het maar gewoon gebeuren. Pb LB voor de zekerheid alvast. Ze heeft me al eerder zeer goed geholpen :35:

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit even flink in mijn baalstoel :145: Alles geregeld, mijn werk, manliefs werk, huisarts verwittigd.. komen ze nu op mijn man zijn werk dat hij vanaf 10 oktober een 5 daagse cursus heeft :89:

Nu ga ik morgen Park bellen of Nio in september nog een gaatje heeft en dan toch MIJN werk teleurstellen dat ik toch in de 'zomerperiode' er weer uit lig..of toch 4 oktober door laten gaan maar gaat dat wel na 5 dagen po, ff operatiedag weggelaten. Geen ervaring met dual plane.. vandaar graag ervaringen :) 

#Hetisookaltijdwatmetdatklotebedrijf!Zodatiserffuit 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.