Ga naar inhoud

xShar : 20 juli 2016 : Dr. Nio : OLVG-west


Aanbevolen berichten

  • Reacties 362
  • Created
  • Laatste Reactie
13 uur geleden zei Xxmelliexx:

Nou de migraine is vandaag nog erger door een fles wijn van gisteren :122:. Heb je al nieuwe foto's gemaakt mop ik ben heel benieuwd! 

Ah bah, hopelijk ben je er snel vanaf :(

Woensdag maak ik weer foto's van 4 weken PO! ^_^ De tijd gaat best snel joh, nog 2 weekjes en dan mag ik lekker normale BH's aan :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei xShar:

Ah bah, hopelijk ben je er snel vanaf :(

Woensdag maak ik weer foto's van 4 weken PO! ^_^ De tijd gaat best snel joh, nog 2 weekjes en dan mag ik lekker normale BH's aan :rolleyes:

Fijn vooruitzicht is dat he! Ik kan ook niet wachten, nog 3,5 week en dan mag ik ook een normale aan. 

Hoe gaat het nu verder met je, nog last van pijntjes of valt nu wel mee? Zijn ze zachter geworden al? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Melonas Ja zeker! Dan kun je weer wat meer variëren met kleding haha. Het gaat goed hoor! Ze zijn al een stuk zachter dan in het begin, je kunt ze al aardig indrukken :rolleyes: De huid over m'n borstbeen staat nog wel wat op spanning, waardoor ik nog een soort bobbel zie tussen m'n boobs als ik naar beneden kijk, als je snapt wat ik bedoel haha. Maar dat trekt nog wel bij denk ik. Heb alleen eigenlijk 's nachts af en toe een stekend en branderig gevoel aan m'n zij ter hoogte van m'n boobs, maar dat zullen de herstellende zenuwen zijn. 

Hoe gaat het met jou nu? ^_^

@Xxmelliexx Ja haha! Ik draag nog steeds een sport BH in maat 75E en zie zit goed, dus dat zal het op het moment dan wel zijn ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Xxmelliexx @Frederique1988

Nou Dr. Nio heeft mij gister avond terug gebeld en ik heb een paar vragen gesteld over wat ik op het moment wel/niet mag doen 4 weken PO. Dus hierbij de informatie die ik heb gekregen. Natuurlijk altijd naar het persoonlijke advies van je eigen pc luisteren en naar je eigen lichaam!

  • Rustig fietsen/spinnen mag. Het trainen van het onderlichaam mag ook, zolang je maar niet de borstspier belast. Dus geen jumping squats bijvoorbeeld, maar normale squats etc. mogen wel. 
  • Huishoudelijke taken, zoals stofzuigen, mag ik voorzichtig proberen. Als dit zonder pijn gaat, prima. Zo niet, dan nog even 2 weekjes wachten. 
  • Bij de vraag hoe zwaar ik mag tillen vroeg hij wat ik dan wou tillen, maar ik had geen idee haha. Dus ik vroeg hem een schatting te maken van het gewicht. Hij zei 5 à 10 kg. 
  • Bukken mag gewoon.
  • Op de vraag wanneer ik mocht beginnen met littekencrème/siliconenpleisters zei hij: 'Dat mag nu wel, maar dan moet je maar aan één kant smeren en dan kijken we over een paar weken wel welke kant mooier is' :P Met andere worden, hij vind dat het geen zin heeft haha. Ik ga daar nog eens even goed research naar doen ;)

Vandaag lekker weer beginnen met sporten dus!! :D

@best_boobie Misschien heb jij hier nog wat aan? 

xx Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei xShar:

@Xxmelliexx @Frederique1988

Nou Dr. Nio heeft mij gister avond terug gebeld en ik heb een paar vragen gesteld over wat ik op het moment wel/niet mag doen 4 weken PO. Dus hierbij de informatie die ik heb gekregen. Natuurlijk altijd naar het persoonlijke advies van je eigen pc luisteren en naar je eigen lichaam!

  • Rustig fietsen/spinnen mag. Het trainen van het onderlichaam mag ook, zolang je maar niet de borstspier belast. Dus geen jumping squats bijvoorbeeld, maar normale squats etc. mogen wel. 
  • Huishoudelijke taken, zoals stofzuigen, mag ik voorzichtig proberen. Als dit zonder pijn gaat, prima. Zo niet, dan nog even 2 weekjes wachten. 
  • Bij de vraag hoe zwaar ik mag tillen vroeg hij wat ik dan wou tillen, maar ik had geen idee haha. Dus ik vroeg hem een schatting te maken van het gewicht. Hij zei 5 à 10 kg. 
  • Bukken mag gewoon.
  • Op de vraag wanneer ik mocht beginnen met littekencrème/siliconenpleisters zei hij: 'Dat mag nu wel, maar dan moet je maar aan één kant smeren en dan kijken we over een paar weken wel welke kant mooier is' :P Met andere worden, hij vind dat het geen zin heeft haha. Ik ga daar nog eens even goed research naar doen ;)

Vandaag lekker weer beginnen met sporten dus!! :D

@best_boobie Misschien heb jij hier nog wat aan? 

xx Liefs

Goedemorgen mop!

Nou hier heb ik wel wat aan. Ten eerste weegt mijn zoontje van bijna 2 al iets van 13 kilo en ligt nog in een baby bedje... Elke ochtend moet ik hem er dus uit tillen. Behalve de eerste week natuurlijk dan heb ik constant Hulp.  1 oktober word hij 2 en ik denk dat ik dan een tussenmaat bedje haal zodat hij er zelf uit kan stappen. En vanaf nu gaan oefenen zelf de trap af want meestal neemt hij een aanloop dat hij op mij springt.. En wat sporten betreft ik heb mijn abbonnement 2 maanden bevroren dat ga ik omzetten naar 1 maand! En op mijn werk loop ik gewoon wat vaker heen en weer ipv veel in 1 keer. Thanks voor de nuttige info mop. Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Xxmelliexx Goedemorgen! Fijn dat je er wat aan hebt meid :) Slim om je zoontje vast voor te bereiden op die dingen, dat gaat straks echt wel schelen. Ik heb m'n workout er net weer op zitten, ging lekker! Heerlijk gevoel geeft dat altijd na de tijd ^_^ Had nergens last van tijdens het trainen. 

En met werken bij jou komt dat denk ik ook wel goed! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké,  dit zijn dus adviezen vanaf VIER weken po. Heel begrijpelijke adviezen.

Er zijn artsen die zeggen dat alles weer mag na vier weken, maar ben zelf ook voorstander van rustig aan die laatste twee weken, tot zes weken po. 

Ja en die littekencrème :45: hij ziet er geen heil in hahaha. Is ook niet bewezen dat het helpt hoor. . Ja door de.commercie ;)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie Inderdaad! Ik snap de 6 weken ook wel hoor, gezien het kapsel dan nog weer wat sterker is. Maar het scheelt dat ik nog 2 weken (tot 6 weken PO) vakantie heb, dus naast af en toe trainen en wandelen kan ik lekker rustig aan doen!

Het is in ieder geval nooit verkeerd om de huid te hydrateren, dat help de huid om weer een goede barrière op te bouwen :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Sweetboobs16:

@xShar Thanks voor het taggen! 

Super mooi meis! Zo te zien worden ze ook steeds meer gelijk! :D

Ik ben jaloerssss!

Haha dank je! Jij gaat ook hele mooie boobs krijgen! Ben benieuwd of ze nog 'gaan groeien' :) Vind de grootte perfect zoals ze op het moment zijn, maar zou het ook niet erg vinden als ze nog ietsje groeien :rolleyes: 

Ben ook heel benieuwd of ik straks een 'spleetje' kan maken haha. Nio dacht van wel! Blijft wel spannend nog allemaal hoe het uiteindelijk eruit zal komen te zien. De ongelijkheid was naar mijn mening juist iets meer geworden, maar dat kan ook nog door het genezingsproces komen natuurlijk. Ik wacht geduldig tot 3 maanden PO haha, dan kunnen we er pas echt wat over zeggen ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

@xShar vind de grootte zo perfect voor je lijfje hoor! Staat je goed :) En het uiteindelijke echte resultaat laat toch nog wel een tijdje op zich wachten! 

Zo te zien staan ze niet ver van elkaar af dus dat moet toch gaan lukken dat spleetje en anders heb je nog hele goeie bh's daarvoor :35:

Ik vind het juist in vergelijking met de foto's ervoor minder geworden.. Kan ook zo zijn dat het in het echt wat anders is. 

Ben ook wel benieuwd naar hoe het er van de zijkant af bij je uitziet? Qua hoever ze naar voren wijzen zeg maar :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@xShar

Hai mop net even een kijkje genomen. Zie inderdaad nog wel verschil in hoogte maar ik geloof dat het al wel wat minder is geworden! Vind ze erg mooi :wub:Ben ook wel heel benieuwd naar zijfotos! Vind het een mooie maat. Gek he wij willen allemaal een spleetje mijn man vind het juist mooi als ze aan de zijkanten uitsteken zeg maar.. dat je zo'n mooi zandlopers figuur krijgt. Zou je dan bredere protheses moeten nemen denk je? Of kan dat helemaal niet.. @Sweetboobs16 jij weet dat vast wel geheh. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Xxmelliexx:

@xShar

Hai mop net even een kijkje genomen. Zie inderdaad nog wel verschil in hoogte maar ik geloof dat het al wel wat minder is geworden! Vind ze erg mooi :wub:Ben ook wel heel benieuwd naar zijfotos! Vind het een mooie maat. Gek he wij willen allemaal een spleetje mijn man vind het juist mooi als ze aan de zijkanten uitsteken zeg maar.. dat je zo'n mooi zandlopers figuur krijgt. Zou je dan bredere protheses moeten nemen denk je? Of kan dat helemaal niet.. @Sweetboobs16 jij weet dat vast wel geheh. Xxx

Dank je meid, ik zal het je laten weten als er zij-foto's op staan! ^_^

Nou het spleetje bedoel ik eigenlijk alleen met BH aan! :wub: Ik vind het ook mooi dat ze aan de zijkant wat uitsteken, dat doen ze bij mij ook en daar ben ik erg blij mee (mijn vriend ook inderdaad hahah) :rolleyes: Ik wou graag zulke breed mogelijke protheses, omdat uit mijn wishpics ook wel duidelijk naar voren kwam dat ik dat het mooiste vond. Maar de PC kijkt naar hoe breed je borstkas is en daarmee kan hij bepalen tot hoe breed het mogelijk is. Dat is bij iedereen verschillend. Bij mij kon 600cc echt nét zei Nio. Die van mij zijn 13,1 cm breed xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.