Ga naar inhoud

xShar : 20 juli 2016 : Dr. Nio : OLVG-west


Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei xShar:

@Boekjoe Dit heb ik nog gevonden via de zoekbalk, misschien heb jij er ook nog wat aan? Je kunt deze gewoon bestellen via Wehkamp of Bol.com trouwens!

Heee super! Thanks  

O bol.com en wehkamp dat is fijn. Daar kun je ook makkelijk retourneren :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • Reacties 362
  • Created
  • Laatste Reactie

Nog 2 weekjes te gaan!!

Boobs zijn betaald, voedingskussen is al binnen (moet alleen nog even uitzoeken hoe je er precies mee moet slapen haha) en ik ben gisteren begonnen met het oprekken van de borstspier (kan alleen maar positief uitpakken toch?) 

Vandaag ga ik hennep poeder halen, dat bevat ongeveer 50% eiwitten, omega 3, 6 & 9, veel mineralen (waaronder ijzer en zink, wat goed is voor je herstel), vitamine E & C en meerdere B-vitamines. Bijna alles in 1 dus :o Ik eet al wel heel gezond, maar ik dacht als extra boost na een operatie kan dit vast geen kwaad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei xShar:

Nog 2 weekjes te gaan!!

Boobs zijn betaald, voedingskussen is al binnen (moet alleen nog even uitzoeken hoe je er precies mee moet slapen haha) en ik ben gisteren begonnen met het oprekken van de borstspier (kan alleen maar positief uitpakken toch?) 

Vandaag ga ik hennep poeder halen, dat bevat ongeveer 50% eiwitten, omega 3, 6 & 9, veel mineralen (waaronder ijzer en zink, wat goed is voor je herstel), vitamine E & C en meerdere B-vitamines. Bijna alles in 1 dus :o Ik eet al wel heel gezond, maar ik dacht als extra boost na een operatie kan dit vast geen kwaad.

Oprekken van de borstspier? Hoe doe je dat? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-7-2016 om 21:35 zei Melonas:

Oprekken van de borstspier? Hoe doe je dat? 

Deze oefeningen gebruik ik daarvoor! Zijn van de Velthuis kliniek, heb ik van het forum :rolleyes:

Hopelijk heeft het iets effect op de pijnverlichting en het herstel.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nog 2 nachtjes te gaan! De zenuwen vallen nog mee gelukkig :) 

Morgen lekker een dagje Zandvoort en overnachten in Haarlem. Lekker afleiding en veel minder ver reizen naar Amsterdam woensdagochtend! Ik moet om 6.45 aanwezig zijn en ben als het goed is als eerste aan de beurt, waar ik heel blij mee ben ^_^

Hopen dat het woensdag uit te houden is met die warmte! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-7-2016 om 08:08 zei xShar:

Deze oefeningen gebruik ik daarvoor! Zijn van de Velthuis kliniek, heb ik van het forum :rolleyes:

Hopelijk heeft het iets effect op de pijnverlichting en het herstel.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Is dit het herstel programma van Dr.Laura van Moojen voor plaatsing dual plane?

Als dit het volledige programma is plaatst het dan ook hier;).  http://www.borstenforum.com/forum/11-algemene-informatie-over-borstvergroting/

Daar zijn veel dames hier bij gebaat.;)

xx Ank 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei xShar:

Nog 2 nachtjes te gaan! De zenuwen vallen nog mee gelukkig :) 

Morgen lekker een dagje Zandvoort en overnachten in Haarlem. Lekker afleiding en veel minder ver reizen naar Amsterdam woensdagochtend! Ik moet om 6.45 aanwezig zijn en ben als het goed is als eerste aan de beurt, waar ik heel blij mee ben ^_^

Hopen dat het woensdag uit te houden is met die warmte! 

Hallo xShar

Dat doe je goed:D Haarlem is van Amsterdam een fluitje van een cent.

Ik wil je woensdag veel succes wensen bij Dr.Nio de PC met de gouden handen.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Ank:

Is dit het herstel programma van Dr.Laura van Moojen voor plaatsing dual plane?

Als dit het volledige programma is plaatst het dan ook hier;).  http://www.borstenforum.com/forum/11-algemene-informatie-over-borstvergroting/

Daar zijn veel dames hier bij gebaat.;)

xx Ank 

Ja klopt dat is hem! Alleen doe ik zelf alleen de oefeningen vooraf ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het normaal dat er een klein beetje bloed onder de pleister zit? Was sinds gister al. Kan het zelf niet zien, maar mijn vriend zei dat het eruit zag als 2 druppels bloed die zijn verspreid en opgedroogd zegmaar en ook minimaal iets in de (witte) sport bh.

@best_boobie?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei xShar:

Is het normaal dat er een klein beetje bloed onder de pleister zit? Was sinds gister al. Kan het zelf niet zien, maar mijn vriend zei dat het eruit zag als 2 druppels bloed die zijn verspreid en opgedroogd zegmaar en ook minimaal iets in de (witte) sport bh.

@best_boobie?

 

is bij mij ook. kan geen kwaad. helpt mee aan een mooie wondgenezing

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan geen kwaad meid, heb dat ook gehad aan beide kanten en maakte mijn eigen al helemaal druk. Zoals pam al zegt dat helpt mee aan een mooie wondgenezing je kan het ook voelen dat er af en toe vocht druipt. Geen zorgen x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.