Ga naar inhoud

xShar : 20 juli 2016 : Dr. Nio : OLVG-west


Aanbevolen berichten

  • Reacties 362
  • Created
  • Laatste Reactie
10 minuten geleden zei xShar:

Ah gelukkig! Hoe gaat het met jou nu dan? 

vooral veel last van de warmte. De voorgeschreven celebrex heb ik sinds gisteren niet meer genomen. net even naar de pc gebeld omdat ik paracetamol niet goed verdraag , maar mag ook ibuprofen nemen. ben daar ook al mee aan het afbouwen.en mag half uurtje per dag bh uit laten als ik me dan maar rustig houdt. had niet verwacht dat het zo goed zou gaan tot nu

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei pammetje:

vooral veel last van de warmte. De voorgeschreven celebrex heb ik sinds gisteren niet meer genomen. net even naar de pc gebeld omdat ik paracetamol niet goed verdraag , maar mag ook ibuprofen nemen. ben daar ook al mee aan het afbouwen.en mag half uurtje per dag bh uit laten als ik me dan maar rustig houdt. had niet verwacht dat het zo goed zou gaan tot nu

De warmte is niet zo prettig nee. Fijn dat het verder wel goed gaat!

Ik was vanochtend begonnen met oxycodon, maar werd er misselijk van en een paar keer overgegeven. Echt niet fijn. Dus daar ben ik nu mee gestopt. Hele dag bankhangen haha en pijn met elke beweging. Maarja dat hoort erbij he. Beetje stuntelen met kussens tegen de rugpijn enzo. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie Bedankt nog!

Het heeft even geduurd, maar hierbij mijn verslagje over hoe ik alles tot zover heb ervaren! :)

Het dagje Zandvoort/Haarlem de dag ervoor was heerlijk! B) Tegen mijn verwachtingen in werd ik pas zenuwachtig de avond voor de operatie toen we in bed lagen in het hotel. Slecht geslapen en de hele tijd lopen piekeren. De ochtend erna waren de zenuwen er nog steeds. Wel lekker gedouched en toen op naar het OLVG. We waren daar al rond 6.15. Terwijl we er 6.45 moesten zijn, maar goed, beter te vroeg dan te laat :) 

Om 6.45 werd ik vast netjes in een bed gelegd. Het blauwe schort aan getrokken en de mooie gazen onderbroek haha. Vreselijk :P Gek genoeg waren vanaf dat moment de zenuwen totaal weer verdwenen. Rond 8.30 denk ik dat Nio mij kwam aftekenen. Ik moest lachen om zijn geconcentreerde gezicht. Hij nam er mooi de tijd voor ;) De laatste vragen kunnen stellen en ongeveer een kwartiertje later werd ik naar de kamer gereden waar ze het infuus etc. hebben aangesloten. Heel vreemd om hier te liggen wachten. Om 8.00 ging ik naar de O.K. met een aantal vriendelijke operatie medewerkers. Daar aangekomen ging het allemaal erg snel. Geïnstalleerd op de bank zei een man opeens dat ik wat zuurstof kreeg door een maskertje. Ik hoorde de stemmen steeds verder weg en zag alles met een was. Na op verzoek een keer diep in te hebben geademd, viel ik in slaap en werd ik ook zo weer wakker. De narcose, waar ik zo tegen op zag, viel me alles mee. 

Toen ik wakker werd voelde ik alleen wat druk op m'n borst en kon ik slechts oppervlakkig ademen halen, praten kon alleen met pauzes. Verder had ik geen pijn. Ik moest direct naar de toilet haha, dit ging wat onwennig, maar prima. Na uitgeslapen te zijn en wat gegeten en gedronken te hebben ging het in de eerste instantie goed. Later werd ik wat misselijk en heb ik moeten overgeven. Toen ik dacht klaar te zijn om naar huis te gaan moest ik nogmaals naar de toilet. Deze keer ging het wat minder voorspoedig. Door de pijn viel ik bijna flauw. Zweten als een gek en alles draaide. Gelukkig was mijn vriend erbij. Na een tijdje op de grond gezeten te hebben, is het gelukt weer naar het bed te lopen. Hier even bijgekomen en toen ben ik aangekleed en zijn we met de rolstoel naar de auto gegaan (rond 14-15u). Gelukkig hadden we airco in de auto op deze warme dag. Onderweg, thuis en de eerste 2 dagen nog af en toe misselijk geweest en moeten overgeven. Echt niet fijn, zeker niet na zo'n operatie. De eerste dag kwam het door de pijn. De twee dagen erna door de Oxycodon, hier ben ik dus mee gestopt. Had toch niet echt het idee dat het werkte. Overgegaan op de Naproxen en Paracetamol.

De eerste 2 dagen vielen me vies tegen door de misselijkheid, het overgeven en het feit dat ik helemaal niks kon. Iedere beweging deed pijn. Had verwacht wat meer zelf te kunnen. Direct na de eerste nacht ook erg last van m'n rug gehad door het liggen. Heb 's nachts m'n vriend een paar keer wakker moeten maken om iets te gaan verliggen. Dag 3 ging veel beter. De misselijkheid was weg en kon al iets meer. Het liggen op de rug begint langzaam te wennen. En ik kon weer normaal ademen en praten. Deze dag ook eindelijk mogen douchen. Voelde me zó vies, dus dat was heerlijk. Ik vond het wel eng om de BH uit te doen, maar dat ging goed. Dat was eigenlijk juist wel fijn. Stoeltje in de douche gezet en mijn vriend het werk laten doen :rolleyes: ging prima. De wonden zagen er goed uit zei hij. Een enkele druppel bloed te zien en aan een kant een kleine blauwe plek. De vorm is nu al best oké! Wordt wel mooi denk ik ^_^ Heb ook het gevoel dat er vocht zit op mijn borstbeen, kan dat?? 

Lopen was nog vermoeiend. Snel last van de rug en snel buiten adem. Nu, dag 6 nog steeds. Kan al wel aardig veel zelf. Ben blij dat het al een stuk beter gaat. Heb wel zo'n tussenstukje gedaan tussen mijn BH sluiting, omdat hij erg strak zat. Dag 5 heb ik geen Naproxen meer genomen, dit ging prima. 

Donderdag weer op controle bij Nio, ben benieuwd! Als jullie nog meer willen weten, vraag het gerust :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boekjoe @Lotte90 Gaat wel goed hoor! Ik hoef gelukkig niet meer de hele dag te liggen, maar kan ook lekker zitten en stukjes lopen. Wel snel moe nog. Heb niet echt veel pijn op het moment, alleen een beetje van m'n bovenrug als ik eventjes loop en m'n borst voelt nog wat zwaar aan. Vraag me wel af of de BH niet wat te klein is, maar dat zal ik donderdag wel van Nio horen! De BH uit is echt een verademing haha.

Ik zal er binnenkort wat foto's opzetten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag de eerste controle gehad bij Nio (1 week), alles zag er perfect uit volgens hem ^_^

Mocht er een ander soort sport BH van hem bijbestellen, als het maar geen push up was. Heb er meteen eentje van Hunkemöller besteld :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Boekjoe:

@xShar fijn dat alles goed eruit zag. Haha je bent de triump zat?

Meeste meiden zijn er geen fan van. Nio alleen wel :)

 

Hij zit niet per se vervelend of zo, maar ik vind hem niet mooi ogen in kleding. Dus vandaar ;) Ga ik ze mooi afwisselen.

Hoe gaat het met jouw zenuwen en voorbereidingen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@xShar hoe gaat het nu met je? Is het je mee of tegen gevallen?

Lastig he om niet veel te mogen....

Heb je al foto's van je niotjes?

Bij mij neemt de spanning echt toe. Merk ook dat ik kriebelig ben. Niet zo leuk voor de omgeving :blush:.  Ik twijfel veel. Slaap slecht en hoop dat het snel zover is :)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boekjoe Gaat prima hoor! Kan lekker terrasjes pakken en zo, dus dat is wel fijn :) Wel snel moe nog! En na eventjes lopen last van m'n bovenrug en een zware borst. Loop al wel sneller haha. Gaat elke dag ietsje beter zeg maar. En vandaag ook gestopt met de paracetamol. Geen pijn of zo verder meer! Ik zal hier een berichtje plaatsen als de foto's erop staan.

De eerste 2 à 3 dagen vielen me vies tegen, had verwacht iets meer te kunnen en niet misselijk te zijn. Nu 1 week PO valt het me alles mee gelukkig. Hopelijk blijft dat zo. Krijg nu wel langzaam weer kriebels dat ik weer graag wil fitnessen haha, maar nog even geduld. Over 2 weekjes mag m'n onderlichaam er weer aan geloven.

Ja dat zal wel, de dag komt steeds dichter bij natuurlijk! Wel balen dat je al slecht slaapt :( Misschien proberen jezelf extra moe te maken door lekker veel te doen/te bewegen voor het slapen? Kan sowieso wel fijn zijn als afleiding. De twijfel van te voren hebben veel meiden volgens mij, maar komt helemaal goed! Ik was ook heel bang en twijfelig van te voren, maar voor je het weet heb je ze. Vooral blijven denken aan wat voor leuke kleding, lingerie en bikini's je straks allemaal aan kunt en hoe trots je zal zijn ^_^ Bij mij heeft het ook geholpen, als ik twijfelde, om mooie plaatjes op te zoeken van meiden die al mooie borsten hebben (gekregen) hier of op instagram bijvoorbeeld. Dan weet je weer waar je het voor doet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@xShar als het een week afzien is, moet dat te overzien zijn.

Ja op een gegeven moment wil je wel weer in beweging komen. Effies doorbijten nog :)

Ja die twijfels horen erbij. Je kan gewoon niet van te voren inschatten hoe het er uit komt te zien en of het niet te groot of te klein wordt.

Gelukkig heb ik op mijn werk nog een drukke laatste week dus dat scheelt weer iets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Boekjoe:

@xShar als het een week afzien is, moet dat te overzien zijn.

Ja op een gegeven moment wil je wel weer in beweging komen. Effies doorbijten nog :)

Ja die twijfels horen erbij. Je kan gewoon niet van te voren inschatten hoe het er uit komt te zien en of het niet te groot of te klein wordt.

Gelukkig heb ik op mijn werk nog een drukke laatste week dus dat scheelt weer iets.

Klopt, dat blijft lastig inderdaad. Ah dat scheelt! Sterkte nog eventjes ^_^ 

xx Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Sweetboobs16:

Heb je foto's geplaatst dan? :)

Als ik op je foto's klik zie ik er geen staan dus.. Staan niet openbaar denk

Ja heb er net foto's op gezet! ^_^ Het is de bedoeling dat ze privé staan, maar ik vroeg me af of het dan ook bij meest recente activiteiten etc. zichtbaar is en in het algemene fotoalbum? Bij mij zelf namelijk wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei xShar:

Ja heb er net foto's op gezet! ^_^ Het is de bedoeling dat ze privé staan, maar ik vroeg me af of het dan ook bij meest recente activiteiten etc. zichtbaar is en in het algemene fotoalbum? Bij mij zelf namelijk wel.

Nee is dus niet zichtbaar.

Zou ze graag zien! Ben benieuwd!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.