Ga naar inhoud

xShar : 20 juli 2016 : Dr. Nio : OLVG-west


Aanbevolen berichten

  • Reacties 362
  • Created
  • Laatste Reactie
7 minuten geleden zei Xxmelliexx:

@Ayaa jouw voorsituatie was 1 cup groter dan die van shar dus dan komen jullie op hetzelfde uit. Vind die van jou ook echt groot ogen wauw had net nog gereageerd onder je foto. Ben je tevreden met de maat? 

Dankjewel! Ja ben zeker tevreden over de maat raad ook iedereen aan om gewoon de max te nemen wat ze adviseren want je went er zo aan. Weet jij al hoeveel cc je wilt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sweetboobs16 Dat is ook wat ik een beetje uit de verslagen op maak inderdaad! 

@Xxmelliexx Dankje meid! Hahah, het is lastig om ze op de foto hetzelfde te laten ogen als in het echt! Maar ik kan ze 'verbergen' als ik wil en wanneer ik een push Bh of iets zou aantrekken zijn ze wat meer 'in your face' zeg maar :P Ben je al iets meer overtuigd van je 590cc? 

@Ayaa Ik heb je toegevoegd aan mijn album! Hoe gaat het met jouw ondertussen? Ook door Nio geopereerd? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boekjoe Dank je meid! ^_^ Ja ik ben tevreden tot nu toe! Jij ook? :) Jaa, over een weekje lekker een beugel BH aan!!

@Xxmelliexx Ah fijn! Ja dat blijft ook lastig, maar je maakt de goede keuze denk ik hoor :) Wat ik heb gehoord is dat je af en toe wel push-ups mag dragen, maar niet continu, omdat anders de protheses op een rare plek kunnen komen te zitten. Maar goed dat je het zegt, dat ga ik even navragen op de 6 weken controle! 

Weten jullie trouwens wanneer je weer seks mag hebben zonder BH? :blush: Ook na 6 weken? Of moet het dan alsnog met sport BH? Dat kon ik niet echt duidelijk vinden op het forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Xxmelliexx:

Ik denk dat het eraan ligt hoe je sex hebt. Ik zou niet zo hard knallen dat je boobs alle kanten op slingeren :154:.

 

Hahahah, ja dat maakt ook nog uit natuurlijk :154:

Nou laten we het zo zeggen: vanaf 6 weken rustig zonder BH en vanaf 3 maanden alles weer?? :159::101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Frederique1988:

Even weer in je foto's zitten spieken en wat is het mooi! Bijna 6 weken dus bijna weer (voorzichtig) trainen toch? Zin in?

Dankjewel meid! ^_^

Ik mocht vanaf 4 weken al voorzichtig benen en billen trainen zonder gewicht, dit ging/gaat prima :) Ik zal bij de volgende controle wel weer horen welke dingen ik allemaal nog meer mag vanaf dan!

Hoe gaat het met jou??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-8-2016 om 08:40 zei xShar:

Dankjewel meid! ^_^

Ik mocht vanaf 4 weken al voorzichtig benen en billen trainen zonder gewicht, dit ging/gaat prima :) Ik zal bij de volgende controle wel weer horen welke dingen ik allemaal nog meer mag vanaf dan!

Hoe gaat het met jou??

Ook weer langzaam aan het trainen, volgende week donderdag controle. Dan is het het dikke 7 weken PO. Wanneer heb jij controle?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Frederique1988:

Ook weer langzaam aan het trainen, volgende week donderdag controle. Dan is het het dikke 7 weken PO. Wanneer heb jij controle?

Ah lekker! Ik ben vandaag 6 weken PO, maar heb 22 september pas controle. Dus dat duurt nog even. Ben benieuwd wat Nio ons te zeggen heeft! 

Weet jij zo of je vanaf 6 weken weer met je armen boven je hoofd mag?  

Link naar reactie
Delen op andere sites

UPDATE:

@Xxmelliexx @Sweetboobs16

Ondertussen ben ik 6 weken PO, deze foto's zijn ook toegevoegd aan mijn album. Alles gaat goed! Heb nergens last van en ik kan nu prima op m'n zij slapen gelukkig. De genezing van de littekens verloopt ook goed! 22 september heb ik alleen pas mijn '6 weken controle'. Verder niet zoveel nieuws eigenlijk :P

Vanaf nu lekker normale beugel BH's dragen! :D Alleen weten jullie of je ook al zonder BH mag lopen? Of is een beugel BH nog nodig ter ondersteuning? 

xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei xShar:

UPDATE:

@Xxmelliexx @Sweetboobs16

Ondertussen ben ik 6 weken PO, deze foto's zijn ook toegevoegd aan mijn album. Alles gaat goed! Heb nergens last van en ik kan nu prima op m'n zij slapen gelukkig. De genezing van de littekens verloopt ook goed! 22 september heb ik alleen pas mijn '6 weken controle'. Verder niet zoveel nieuws eigenlijk :P

Vanaf nu lekker normale beugel BH's dragen! :D Alleen weten jullie of je ook al zonder BH mag lopen? Of is een beugel BH nog nodig ter ondersteuning? 

xxx 

Ik loop af en toe zonder bh in huis rond. Even luchten en de ruimte geven. Moet kunnen denk ik. :D:1boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@xShar

Heb je foto's even bekeken. Ziet er goed uit hoor! Je zult er wel blij mee zijn :)

Heerlijk dat je van de sportbh verlost bent.

ik heb nio na 2,5 week po gevraagd of ik af en toe ook even de sportbh uit mocht voor een uurtje. Dat mocht toen.

Dus met 6 weken po is af en toe bh-loos geen probleem. Of het fijn en slim is om gelijk een dag geen bh aan te doen denk ik niet maar effies kan.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Xxmelliexx:

@xShar looking good meid! Lijken steeds voller te worden, mooie projectie. Allleen links nog steeds iets zakken . Zit je nog steeds op dezelfde bh maat of groter? Xxx

Dank je meid! Inderdaad. Ik heb eigenlijk geen idee haha, heb het nog niet door iemand laten opmeten. Heb zojuist zelf even mijn borstomtrek gemeten, dat is nu 93,5 cm. Kijken of dat in de loop van de tijd nog veranderd! :) xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.