Ga naar inhoud

xShar : 20 juli 2016 : Dr. Nio : OLVG-west


Aanbevolen berichten

  • Reacties 362
  • Created
  • Laatste Reactie
6 minuten geleden zei Xxmelliexx:

Ooh ik dacht dat het lag aan de breedte van je natuurlijke borst. Mijn eigen borsten zijn 12.5 cm breed dus pakte hij protheses van deze breedte. Ik wist niet dat je dan ook nog breder kan gaan.. 

Dat speelt waarschijnlijk ook wel mee! Er zijn nog wel meer dingen waar hij op moet letten om de juiste prothese te bepalen. De stand van de tepels maakt volgens mij ook nog uit. Of ze naar voren wijzen of op zij etc. Als je breder mooier vind zou je het misschien nog na kunnen vragen? xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou mijn eerste BH is alvast binnen! Gehaald bij de Primark, in maat 75F. Deze maat zat naar mijn idee beter dan 75E, maar dat laat ik nog wel een keer opmeten ^_^ Het is een effen zwarte T-shirt BH geworden. Een beetje saai, maar ik draag graag strakke shirtjes :rolleyes: Al wordt het met de nieuwe boobs die erin zitten al wel een stuk minder saai hahah. Ik zal er morgen foto's van maken en uploaden!

Ik heb ondertussen ook contact gehad met Dr. Nio en ik mag evt. met bikini in de zon deze week! :D Alleen past geen enkele bikini meer haha, ik gebruik gewoon stiekem tijdelijk de nieuwe BH als bikini. Niemand die het ziet! Zonde om al bikini's te halen als het al bijna herfst is en de vorm en maat nog kunnen veranderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Sweetboobs16:

@xShar Mooi maatje meis! En primark is een goed alternatief om bh's te kopen voordat je zeker weten je goede maat hebt :D

Lekker dat je deze week gewoon in de zon mag! 

Kijk uit naar je nieuwe foto's morgen!

Nieuwschierige ik :75:

xx

Precies! Zonde om al dure te halen als ze straks misschien niet meer passen :o

Ja dat is wel fijn! Als het überhaupt uit te houden is in de zon deze week haha, wordt denk ik onder de parasol in de tuin :) Ik tag je morgen weer! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Sweetboobs16:

@xShar Thanks voor het taggen weer :)

Vind ze echt heel erg mooi hoor meis. Ook al zit er niet veel verschil tussen 4 of 5 weken po. En dat profiel naar voren is ook echt prachtig! Ben je zelf ook blij met de maat?

xx

Haha, je bent er altijd snel bij! :)

Dankje meid! Ik ben zelf blij met de maat hoor ^_^ Het is wel mooi in verhouding zo en zo kan ik ook nog een keer een push-up BH aan zonder dat ze meteen in m'n gezicht zitten :P

Dat 'ploppen' trouwens hè, weet jij hoe ik dat moet zien? Gebeurd dat van het ene op het andere moment of gaat dat geleidelijk? haha :blush: En hoe weet je dat ze zijn 'geplopt'?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8 augustus 2016 om 16:03 zei xShar:

Ja ik ben heel tevreden! :D Ik kijk uit naar de veranderingen die nog zullen optreden in de vorm/zachtheid! Je boobs zien er mooi uit meid! Mag je trots op zijn :)

Je staat nog wel in de lijst van personen die toegang hebben tot mijn album. Misschien straks even nog een keer proberen? Laat maar weten of het lukt! Anders voeg ik je even opnieuw toe, misschien dat dat werkt.

Ik heb jouw foto's ook gezien. Erg mooi. De ene borst zit wat lager dan de andere. Dat heb ik ook een paar weken gehad. Nu begint de andere ook langzaam te zakken. Komt goed! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@xShar Haha ikke wel! :P

Ja vind ik zelf ook als ik er naar kijk. Het past goed bij je :)

Nouja ik lees meestal dat dat geleidelijk gaat en de ene borst soms wat sneller gaat als het ander omdat het 2 aparte wonden zijn natuurlijk. Ze worden dan zacht etc. Hoe je dat echt helemaal precies merkt zou ik je pas kunnen vertellen als ik het zelf zou hebben gehad. :75:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sweetboobs16:

@xShar Haha ikke wel! :P

Ja vind ik zelf ook als ik er naar kijk. Het past goed bij je :)

Nouja ik lees meestal dat dat geleidelijk gaat en de ene borst soms wat sneller gaat als het ander omdat het 2 aparte wonden zijn natuurlijk. Ze worden dan zacht etc. Hoe je dat echt helemaal precies merkt zou ik je pas kunnen vertellen als ik het zelf zou hebben gehad. :75:

xx

^_^

Ah oké! Nou dan kom ik er vanzelf wel achter en kan ik het jouw als het goed straks uitleggen haha ;) Heb wel het idee dat bij meiden/vrouwen die van zichzelf al wat meer borstweefsel hebben of iets meer hang zeg maar, dat het daarbij het zakken etc. sneller gaat. Maar dat is ook wel logisch op zich, omdat bij mij de huid meer moet oprekken nog. 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden zei Sweetboobs16:

@xShar Vanaf welke dag na de operatie had jij eigenlijk bijna geen last meer?

xx

De eerste 2 dagen na de operatie waren het ergst. Dag 3 kon ik weer normaal ademen en praten en vanaf toen ging het steeds beter. Toen alleen nog iets last van de bovenrug met lopen en zo. Daarna ging het vrij snel. Dus ik denk na een klein weekje! Voor de details zou je even de verslagen/updates hier in het verslag terug moeten lezen ^_^

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@xShar  heb ze gezien hoor ze zijn echt huge! In een truitje lijkt het nog mee te vallen maar dat kan ook aan de foto liggen. Je rechter borst nog iets hoger maar je ziet wel duidelijk verschil met eerst.

Voor mij heel goed vergelijkingsmateriaal ik krijg dus 0.1 minder projectie. Alleen die van jou zijn wel 0.6 breder. Mooi lijntje heb je ook mop. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.