Ga naar inhoud

xShar : 20 juli 2016 : Dr. Nio : OLVG-west


Aanbevolen berichten

  • Reacties 362
  • Created
  • Laatste Reactie

Super mooi al zeg!

Wel heel leuk, doordat we qua verhoudingen zo op elkaar lijken en zelfde implantaten krijgen/hebben weet ik een beetje hoe het er bij mij uit zal gaan zien (al is jouw voorsituatie toch net een maatje meer als mijn huidige cup haha). 

Hoe is het nu met je? Gaat het herstellen goed? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee xShar, kwam even lezen hoe het met je gaat. Vervelend dat je zo misselijk bent geweest de eerste dagen, maar nu is dat zo goed als weg, toch? 

Ik ben vrijdag door Nio geopereerd en bij het aftekenen had hij ook zo'n serieus gezicht haha... Hoop dat het nu goed met je gaat! Ik ga je volgen, mag ik misschien ook bij je foto's kijken? Ik voeg je ook wel toe aan mijn album als je wilt :) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Bayleef:

Super mooi al zeg!

Wel heel leuk, doordat we qua verhoudingen zo op elkaar lijken en zelfde implantaten krijgen/hebben weet ik een beetje hoe het er bij mij uit zal gaan zien (al is jouw voorsituatie toch net een maatje meer als mijn huidige cup haha). 

Hoe is het nu met je? Gaat het herstellen goed? 

Lief van je, dank je! 

Ja hè! Dat is super handig. Ik zocht zelf ook vaak naar mensen met dezelfde soort maten om het resultaat bij mezelf een beetje te kunnen inschatten. 

Het gaat met de dag beter! Merk het eigenlijk alleen nog met lang wandelen en met slapen/opstaan. Mocht van Nio wel op m'n zij slapen, maar dat voelt toch nog niet zo prettig. Dus bij het opstaan is m'n rug nog lekker stijf. Fietsen gaat trouwens prima, dus dat is fijn! 

Donderdag mogen de pleisters eraf, ben benieuwd hoe het eruit ziet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Melonas:

Hee xShar, kwam even lezen hoe het met je gaat. Vervelend dat je zo misselijk bent geweest de eerste dagen, maar nu is dat zo goed als weg, toch? 

Ik ben vrijdag door Nio geopereerd en bij het aftekenen had hij ook zo'n serieus gezicht haha... Hoop dat het nu goed met je gaat! Ik ga je volgen, mag ik misschien ook bij je foto's kijken? Ik voeg je ook wel toe aan mijn album als je wilt :) xx

Hoi meid! Ja dat was even afzien, maar gelukkig ging de misselijkheid weg na het stoppen met de Oxycodon, dus daar heb ik geen last meer van gehad! 

Haha leuk om te zien hè :P Alleen maar een goed teken ;) Ik ga jouw verslag eventjes lezen! Hoe gaat het vandaag met je? 

Ik zal je toevoegen aan het album! Ben ook wel heel benieuwd naar jouw foto's ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei Sweetboobs16:

@xShar

He meis,

Hoe is het nu met je? En je nieuwe boobies? Ben benieuwd hoe ze er nu uitzien en hoe ze zich ontwikkelen :)

xx

Hoi meid,

Lief dat je het vraagt! Gaat goed! Nergens last van en m'n boobs zijn niet meer knetter hard haha. Je kunt het al heel iets indrukken en het voelt al meer als 'eigen'. M'n tepels waren ook behoorlijk opgezwollen (zie verschil voor en na foto), maar dat trekt ook al mooi weer bij! :blush: En gelukkig is m'n opgeblazen buik ook weg en loop ik weer (al wel een tijdje) rechtop. In het begin sta je namelijk echt krom. Donderdag de pleisters eraf gehaald en de wonden zien er ook netjes en rustig uit ^_^ Ik zal begin komende week een 3 weken PO foto maken en aan mijn album toevoegen!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei xShar:

Hoi meid,

Lief dat je het vraagt! Gaat goed! Nergens last van en m'n boobs zijn niet meer knetter hard haha. Je kunt het al heel iets indrukken en het voelt al meer als 'eigen'. M'n tepels waren ook behoorlijk opgezwollen (zie verschil voor en na foto), maar dat trekt ook al mooi weer bij! :blush: En gelukkig is m'n opgeblazen buik ook weg en loop ik weer (al wel een tijdje) rechtop. In het begin sta je namelijk echt krom. Donderdag de pleisters eraf gehaald en de wonden zien er ook netjes en rustig uit ^_^ Ik zal begin komende week een 3 weken PO foto maken en aan mijn album toevoegen!

xxx

Goed om te lezen dat het zo goed gaat en de controle ook goed was! 

Is goed! Zie ik het wel verschijnen :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou klinkt alsof het allemaal goed verloopt, top! :) Oja dat krom lopen in het begin is vreselijk. Maar met rechtlopen had ik het gevoel dat mijn huid uit elkaar scheurde. Gelukkig is dat nu weg! Fijn dat je boobs steeds meer eigen voelen, dat zal elke week beter en beter worden! 

Zou ik je fotos mogen bekijken? Ben wel benieuwd hihi x

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Lisanne:

Nou klinkt alsof het allemaal goed verloopt, top! :) Oja dat krom lopen in het begin is vreselijk. Maar met rechtlopen had ik het gevoel dat mijn huid uit elkaar scheurde. Gelukkig is dat nu weg! Fijn dat je boobs steeds meer eigen voelen, dat zal elke week beter en beter worden! 

Zou ik je fotos mogen bekijken? Ben wel benieuwd hihi x

Ja het verloop goed allemaal! ^_^ Dat gevoel had ik ook inderdaad als ik probeerde rechtop te staan. Vreselijk ziet dat eruit dat krom staan/lopen :145:

Dat mag zeker! Ik zal je toevoegen! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.