Ga naar inhoud

xShar : 20 juli 2016 : Dr. Nio : OLVG-west


Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Frederique1988:

Fijn dat dat al goed gaat, met lichaamsgewicht kun je ook best wel wat. Ik heb in ieder geval weken lang met alleen lichaamsgewicht getraind en ben vrijwel geen massa kwijt voor mijn idee. Ja snap ik, je moet ook voorzichtig zijn met je lichaam. Af en toe kan ik mezelf wel voor m'n hoofd slaan dat ik dat niet (altijd) ben.

Ik heb nu mn laatste controle gehad, 7 weken PO. Hij zei, kom over 15 jaar maar terug om echo te laten maken haha.

Ja klopt, dat is ook zo! Haha :P 

Ik zal je wel laten weten wat ik Nio heb gevraagd qua sporten en wat zijn antwoorden waren! Dan is 22 september ook mijn laatste controle denk ik. Had verwacht na 3 maanden nog een keer terug te moeten, gezien dat het punt is waarop je ongeveer zou moeten zien hoe het 'is geworden'. 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 362
  • Created
  • Laatste Reactie
54 minuten geleden zei Sweetboobs16:

@xShar Ben er weer als de kippen bij :5:

Zoals gewoonlijk: Erg mooi meis! 

Heb je ze ingesmeerd met iets dergelijks? Ze glimmen zo :P 

En zijn je tepels nou nog zo opgezwollen? 

xx

Hahah ik zie het :36:

Dankje! Dat is puur het licht haha, ik stond tegenover een raam. Gezien ik zo wit ben reflecteert dat zo mooi op de foto hahaha :P In het echt glimt het niet zo. En mijn tepels zijn gewoon zo in 'niet stijve toestand' :unsure::blush: Je bedoelt dat ze er een beetje 'op zitten' nog denk ik he? Dat wordt wel anders denk ik als m'n boobs nog zachter worden, dat was namelijk niet zo! ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Sweetboobs16:

@xShar Oh haha dacht echt goh wat glimmen ze :P Ja dat bedoelde ik! Ze liggen er nog een soort van op, trekt nog wel bij denk ik dan! Qua hoogteverschil trekt het steeds meer bij! Mooi :D 

xx

Haha snap ik :P Zal de volgende keer even een duidelijkere foto maken! Dat lukte net niet zo goed ;)

Ja ik hoop dat dat nog bijtrekt! Het hoogteverschil trekt al wat bij idd. Ben benieuwd wat Nio morgen zegt ^_^

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.