Ga naar inhoud

xShar : 20 juli 2016 : Dr. Nio : OLVG-west


Aanbevolen berichten

  • Reacties 362
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Sweetboobs16:

@xShar

Heb nu een 75A. Tenminste dat draag ik altijd want geen enkele bh zit echt lekker als ik eerlijk ben. 

Ben 1.77 lang en weeg nu 68kg. (Normaal 64kg)

Oeh dat komt aardig overeen inderdaad! Ben benieuwd op hoeveel cc jij uitkomt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Xxmelliexx:

@xShar gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Ik krijg ook borsten van Nio 4 oktober 590cc. Ben net zo lang als jou alleen ietsjes lichter. Zou ik misschien een kijkje mogen nemen bij jou ben heel erg benieuwd! Xx 

Dankjewel!! Oeh spannend! Heb je voorsituatie gezien op je profiel, dat wordt vast heel mooi! :)

Ik heb je toegevoegd aan mijn album! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Brunette1992:

Nou zie echt wel al verschil hoor meis!! Krijgen al een mooie ronde vorm, en vind de ongelijkheid hier echt wel wat minder hoor!! :) Ze zijn heel mooi! :D 

xx

Dankjewel meid! :) 

Vanaf wanneer begon jij duidelijk verschil te zien/ te merken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei xShar:

Dankjewel meid! :) 

Vanaf wanneer begon jij duidelijk verschil te zien/ te merken?

Nou ik maakte elke week foto's, en op 't moment zelf zie je t gewoon niet omdat je er zo gefocust op bent :P
Maar als ik nu terug kijk zie je elke week wel verandering, en na vier weken begon het een beetje de vorm te krijgen hoe ik wilde. Ik zal morgen wel ff een nieuwe foto maken, dan is t alweer 13 weken geleden kijken of er nog wat verschil te zien is :P 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei xShar:

Dankjewel!! Oeh spannend! Heb je voorsituatie gezien op je profiel, dat wordt vast heel mooi! :)

Ik heb je toegevoegd aan mijn album! xx

Wauw mooi hoor meid vind ze groot maar niet te groot dat stelt mij gerust. Ik heb trouwens mijn voorsituatie album op privé dus ik snap niet hoe je ze kan zien? Of had je ze eerder al gezien toen het nog openbaar stond? Hoe gaat het nu met de pijn? 

Xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei xShar:

@Brunette1992 Ja dat is ook zo haha. 4 weken is al wel snel! Ik wacht het rustig af, het is bij iedereen ook anders natuurlijk :) Ben benieuwd naar je nieuwe foto!

@Xxmelliexx Dankjewel! ^_^ Ze staan bij 'about me' op je profiel.

Ik heb geen pijn meer gelukkig!

 

Daarom, geduld geduld geduld whahaha is echt zo moeilijk soms :P Maar gaat helemaal goed komen met je boobs hoor :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

13 minuten geleden zei xShar:

@Brunette1992 Ja dat is ook zo haha. 4 weken is al wel snel! Ik wacht het rustig af, het is bij iedereen ook anders natuurlijk :) Ben benieuwd naar je nieuwe foto!

@Xxmelliexx Dankjewel! ^_^ Ze staan bij 'about me' op je profiel.

Ik heb geen pijn meer gelukkig!

 

Oooh ja dat was ik helemaal vergeten die had ik daar neergezet toen ik nog niet wist hoe alles werkte. Bedankt voor de heads up. Ik zou je toevoegen aan mijn album zodat je straks mijn boobies kan zien. 

Jeetje nu al geen pijn meer? Dat gaat snel zeg ik hoop dat ik ookzo'n herstel heb. Kan je ook alles?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update:

De laatste 2 dagen ongeveer heb ik best wel last van mijn bovenrug met lopen en zitten, behalve als ik met mijn rug ergens tegenaan zit. Ik let erop dat ik zo recht mogelijk loop en zit en heb al van die warme spier ontspannende crème. Hebben jullie verder misschien nog tips?

Verder gaat het prima! De wond geneest goed en afgelopen nacht voor het eerst zonder BH mogen slapen, dat was wel lekker. Op m'n zij ligt nog niet altijd fijn helaas, dus slaap wel veel op m'n rug nog steeds.

Af en toe een stekend of iets branderig gevoel aan de zijkant van m'n boobs, maar dat hoort bij het herstel :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik trainde vóór de operatie mijn benen en billen 3 keer per week met behoorlijk gewicht. Nou dacht ik gisteren laat ik eens heel voorzichtig beginnen met een paar leg/glute exercises (langzaam). Ik heb alleen 2 air squat variaties gedaan 3x12 en reverse leg lifts/glute kickbacks zonder gewicht 3x30 per been en ik heb me toch spierpijn haha :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@xShar ik train ook 3 a 4 keer per week mijn benen en billen. Heb gisteren  mijn aonnement 2 maanden stil laten zetten kan namelijk alleen per maand. 6 weken is het advies maarmaar misschien ga ik ook wel eerder aangezien het toch mijn onderlichaam is.. Ben nu blij dat ik mijn borstspieren niet getraind heb. Ik hen ook altijd erge spierpijn als ik even niks gedaan heb ben namelijk te eigenwijs om het gewicht een stapje terug te zetten haha.  Veel eiwitten eten! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Xxmelliexx:

@xShar ik train ook 3 a 4 keer per week mijn benen en billen. Heb gisteren  mijn aonnement 2 maanden stil laten zetten kan namelijk alleen per maand. 6 weken is het advies maarmaar misschien ga ik ook wel eerder aangezien het toch mijn onderlichaam is.. Ben nu blij dat ik mijn borstspieren niet getraind heb. Ik hen ook altijd erge spierpijn als ik even niks gedaan heb ben namelijk te eigenwijs om het gewicht een stapje terug te zetten haha.  Veel eiwitten eten! 

Ja inderdaad, met deze oefeningen gebruik je je borstspier/bovenlichaam niet als je het met lichaamsgewicht doet. Geen jumping squats natuurlijk. Gewoon lekker langzaam allemaal. Nio zei tegen mij 3 weken, op het forum hoor ik anders inderdaad. Maandag heb ik een belafspraak met hem om het na te vragen voor ik het evt. verder opbouw. Spierpijn is wel lekker, maar had ik niet verwacht haha. Veel eiwitten eet ik al een tijdje ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei xShar:

Ja inderdaad, met deze oefeningen gebruik je je borstspier/bovenlichaam niet als je het met lichaamsgewicht doet. Geen jumping squats natuurlijk. Gewoon lekker langzaam allemaal. Nio zei tegen mij 3 weken, op het forum hoor ik anders inderdaad. Maandag heb ik een belafspraak met hem om het na te vragen voor ik het evt. verder opbouw. Spierpijn is wel lekker, maar had ik niet verwacht haha. Veel eiwitten eet ik al een tijdje ;)

Ik was een tijdje heel fanatiek ook met mijn voeding. Nadeel is dat je dat bij mij gelijk in me gezicht gaat zien. Probeer nu wat aan te komen voor mijn bv en ben iets minder fanatiek bezig. Ik heb snel last van mijn knieën bij squats en lunges dat is jammer want daar boekte ik wel veel veruitgang mee. Wil nu liever me vetpercentage iets omhoog hebben ik wil straks geen randen zien! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Xxmelliexx:

Ik was een tijdje heel fanatiek ook met mijn voeding. Nadeel is dat je dat bij mij gelijk in me gezicht gaat zien. Probeer nu wat aan te komen voor mijn bv en ben iets minder fanatiek bezig. Ik heb snel last van mijn knieën bij squats en lunges dat is jammer want daar boekte ik wel veel veruitgang mee. Wil nu liever me vetpercentage iets omhoog hebben ik wil straks geen randen zien! Xxx

Ah dat is wel jammer ja! Snap dat je geen randen wil zien. Maar dat ligt ook aan het borstweefsel wat je al hebt denk ik. Heb je al van die kniebanden geprobeerd of andere schoenen met squats of lunges? Misschien helpt dat? En anders heb je ook genoeg oefeningen waar je knieën niet zo mee worden belast! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei xShar:
39 minuten geleden zei xShar:

Ah dat is wel jammer ja! Snap dat je geen randen wil zien. Maar dat ligt ook aan het borstweefsel wat je al hebt denk ik. Heb je al van die kniebanden geprobeerd of andere schoenen met squats of lunges? Misschien helpt dat? En anders heb je ook genoeg oefeningen waar je knieën niet zo mee worden belast! xx

Ik dacht dat ook maar blijkbaar is dat niet zo. Mijn borsten zijn veel groter geweest dus ik dacht vel zat.. maar het ligt aan de dikte van je eigen huid. Als je in je huid knijpt dat je meer kan vastpakken dan alleen je vel dat is het beste. 

Goede schoenen heb ik wel aan en kniebanden nooit gebruikt. Volgend mij staan mijn knieën een beetje naar binnen waardoor ik er last van krijg. Succes met die laatste pillen ik moet zo aan de bak dus lees morgen wel hoe je je voelt! Sterkte vannacht xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Xxmelliexx:

Ik dacht dat ook maar blijkbaar is dat niet zo. Mijn borsten zijn veel groter geweest dus ik dacht vel zat.. maar het ligt aan de dikte van je eigen huid. Als je in je huid knijpt dat je meer kan vastpakken dan alleen je vel dat is het beste. 

Goede schoenen heb ik wel aan en kniebanden nooit gebruikt. Volgend mij staan mijn knieën een beetje naar binnen waardoor ik er last van krijg. Succes met die laatste pillen ik moet zo aan de bak dus lees morgen wel hoe je je voelt! Sterkte vannacht xxx

Ah oke! Dat zou maar zo kunnen, kun je zo bij de Intersport of zo laten checken! Misschien heb je dan wel zooltjes nodig?

Dat laatste was denk ik voor iemand anders bedoelt? ;)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Xxmelliexx:

Jaaa whahha ik ben zo'n warhoofd boekjoe volg ik ook en die heeft zo'n last van die pillen :145:. Ik heb een halve migraine dus ben een beetje suf. 

 

Xxxxx

Hihi meis,

Ik zie toevallig mijn naam voorbij komen :).......

Het gaat vandaag echt ietsje beter. Heb zelfs vanmiddag even kunnen slapen. 

Migraine? :(

Dat is vervelend zeg! Hopelijk gaat het snel over

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.