Ga naar inhoud

xShar : 20 juli 2016 : Dr. Nio : OLVG-west


Aanbevolen berichten

  • Reacties 362
  • Created
  • Laatste Reactie
13 minuten geleden zei Xxmelliexx:

Nou fijn weekend dan! geniet ervan straks weer aan de bak. Ik lig mijn hele vakantie voor pampers straks haha. Xxx

Dank je! Komt goed. Jij ook fijn weekend! ;)

Ja helaas wel, maar je krijgt er wel mooie boobs voor terug! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-9-2016 om 10:58 zei xShar:

 

@Boekjoe Dank je wel meis! ^_^ Ja, ben er zeker blij mee! Heerlijk ja haha. Ah goed op te weten, dat is soms wel even lekker :) Hoe gaat het met jou??

Fijn dat je er blij mee bent. Daar doe je het voor :)

Met mij gaat het goed. Afgelopen week weer gewerkt en dat ging prima. 

Borsten zijn nog wel erg stijf en hard en nog steeds blauw....

Verder begin ik er zelf steeds blijer mee te zijn.

Fijn weekend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boekjoe Fijn dat het goed gaat! Ik had ook aan 1 kant bij het litteken een blauwe plek. Duurt wel even voordat dat helemaal weg is. En ze zullen steeds ietsje zachter worden :rolleyes: 

Ze zien er goed uit meid, heb even gespiekt, snap dat je er blij mee bent! ^_^

Jij ook fijn weekend! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey xShar, 

Ik word ook geopereerd door Nio. Wel pas 17 Februari maar zal er snel zijn hè.

Ben bij hem op consult geweest in olvg op 29/8 maar ik word behandeld in de parkkliniek in Rotterdam.

De maat bepalen is echt heel moeilijk hè.  Heb nu in het begin van de maand een b en op het einde een lege c cup.  Nio stelde voor om 550 links en 600 rechts te doen,vind ik eerst toch echt te veel maar ik ben bang om achteraf spijt te hebben.  

Ik doe ook 2x per week bodypump, 2x combat en 2x bodyjam. Het mag dus niet (in de weg) zitten voor het sporten hè.  Hoop dat het niet te groot gaat zijn.

Kan jij al terug sporten en voel jij je hierdoor belemmerd? 

Zou ik jou foto's misschien mogen zien?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Kersje85:

Hey xShar, 

Ik word ook geopereerd door Nio. Wel pas 17 Februari maar zal er snel zijn hè.

Ben bij hem op consult geweest in olvg op 29/8 maar ik word behandeld in de parkkliniek in Rotterdam.

De maat bepalen is echt heel moeilijk hè.  Heb nu in het begin van de maand een b en op het einde een lege c cup.  Nio stelde voor om 550 links en 600 rechts te doen,vind ik eerst toch echt te veel maar ik ben bang om achteraf spijt te hebben.  

Ik doe ook 2x per week bodypump, 2x combat en 2x bodyjam. Het mag dus niet (in de weg) zitten voor het sporten hè.  Hoop dat het niet te groot gaat zijn.

Kan jij al terug sporten en voel jij je hierdoor belemmerd? 

Zou ik jou foto's misschien mogen zien?

Xxx

Hoi meid!

Wat leuk en spannend dat je ook een borstvergroting krijgt! Je bent in goede handen bij Dr. Nio ^_^

De maat is lastig te bepalen inderdaad, het blijft een gokje hoe de grootte bij je zal staan. Maar als jij uitgelegd hebt wat je wil en voorbeeld foto's hebt laten zien, dan kan Nio dat goed voor je inschatten! En vooral blijven bij je eerste ingeving, anders krijg je spijt! 

Lekker sportief dus! :D Nou ik heb tot nu toe eigenlijk alleen nog mijn benen en billen getrained met hoofdzakelijk lichaamsgewicht en ankle weights. De oefeningen die ik heb gedaan gingen prima. Heb tot nu toe geen hinder ondervonden van mn boobs. 22 september ga ik Nio vragen wat ik allemaal nog meer mag doen en dan ga ik het waarschijnlijk verder opbouwen. Ik zal je op de hoogte houden! Al heb ik zelf nooit mijn borst getrained en dat ga ik ook niet doen dus daar kan ik je helaas niks over vertellen. 

Heb je toegevoegd aan mijn album! Hopelijk heb je er wat aan :)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Noom:

Hoi @xShar,

Ik ben nieuw hier en ben aan het nadenken over een consult bij dr. Nio. Ik hoorde dat hij mooie natuurlijke borsten maakt :) Zou ik jouw foto's eens mogen zien zodat ik een beter beeld kan krijgen van zijn werk?

Nou Dr. Nio staat hier bekend als de boobmaster met de gouden handjes, dus daar zal je zeker in goede handen zijn! Je hebt ongeveer dezelfde maten als ik volgens mij, dus mooi vergelijkingsmateriaal! Heb je toegevoegd aan mijn album ^_^

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 hours ago, xShar said:

Nou Dr. Nio staat hier bekend als de boobmaster met de gouden handjes, dus daar zal je zeker in goede handen zijn! Je hebt ongeveer dezelfde maten als ik volgens mij, dus mooi vergelijkingsmateriaal! Heb je toegevoegd aan mijn album ^_^

Xxx

Super dankjewel :) Ziet er super mooi uit! Ik wil zelf maar een bescheiden vergroting, misschien richting cup c , maar ik vind wel dat dit bij jou wel heel goed staat. Zijn jouw implantaten rond of anatomisch? (Want ik heb er heel weinig verstand van O:) en ik kan het volgens mij niet vinden in je verhaal)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1 september 2016 om 09:34 zei xShar:

UPDATE:

@Xxmelliexx @Sweetboobs16

Ondertussen ben ik 6 weken PO, deze foto's zijn ook toegevoegd aan mijn album. Alles gaat goed! Heb nergens last van en ik kan nu prima op m'n zij slapen gelukkig. De genezing van de littekens verloopt ook goed! 22 september heb ik alleen pas mijn '6 weken controle'. Verder niet zoveel nieuws eigenlijk :P

Vanaf nu lekker normale beugel BH's dragen! :D Alleen weten jullie of je ook al zonder BH mag lopen? Of is een beugel BH nog nodig ter ondersteuning? 

xxx 

Ik ben gisteren geweest. Mag zonder BH slapen maar nog niet op m'n buik (pas na 3 maanden mag dat). Zonder BH hele dag mag niet, moet ze goed blijven ondersteunen komende tijd. 

Armen boven hoofd heb ik niet gevraagd maar doe ik nu wel en gaat prima. Schouder press doe ik ook weer, alleen niet met 2x16 wat ik voorheen deed maar 2x10. Lat pull down enz wacht ik nog weekje of 5 mee. Abs probeerde ik maar voelde gelijk m'n borst aanspannen (wat heel rot voelde) dus na 1 herhaling gestopt. Wacht ik nog maar even week of 5 mee. 

Ben nu 7 weken PO trouwens. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Frederique1988:

Ik ben gisteren geweest. Mag zonder BH slapen maar nog niet op m'n buik (pas na 3 maanden mag dat). Zonder BH hele dag mag niet, moet ze goed blijven ondersteunen komende tijd. 

Armen boven hoofd heb ik niet gevraagd maar doe ik nu wel en gaat prima. Schouder press doe ik ook weer, alleen niet met 2x16 wat ik voorheen deed maar 2x10. Lat pull down enz wacht ik nog weekje of 5 mee. Abs probeerde ik maar voelde gelijk m'n borst aanspannen (wat heel rot voelde) dus na 1 herhaling gestopt. Wacht ik nog maar even week of 5 mee. 

Ben nu 7 weken PO trouwens. 

Hoi meid! En wat zij Nio, zag alles er goed uit verder? Heb je nog ergens last van? 

Bedankt voor de info, komt goed van pas! ^_^ Fijn dat je de shoulder press alweer kunt doen! Gebruik je met andere oefeningen ook al gewichten? Ik vroeg me namelijk af of dit al mag. Jammer dat je met abs doen je borst voelt! Voel je het bij Scissors, V-ups of Leg Raises bijvoorbeeld ook? Heb het zelf nog niet geprobeerd. Zou je trouwens mogen steunen op je handen met donkey kicks bijvoorbeeld?

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Thursday, September 08, 2016 om 05:50 zei xShar:

Hoi meid!

Wat leuk en spannend dat je ook een borstvergroting krijgt! Je bent in goede handen bij Dr. Nio ^_^

De maat is lastig te bepalen inderdaad, het blijft een gokje hoe de grootte bij je zal staan. Maar als jij uitgelegd hebt wat je wil en voorbeeld foto's hebt laten zien, dan kan Nio dat goed voor je inschatten! En vooral blijven bij je eerste ingeving, anders krijg je spijt! 

Lekker sportief dus! :D Nou ik heb tot nu toe eigenlijk alleen nog mijn benen en billen getrained met hoofdzakelijk lichaamsgewicht en ankle weights. De oefeningen die ik heb gedaan gingen prima. Heb tot nu toe geen hinder ondervonden van mn boobs. 22 september ga ik Nio vragen wat ik allemaal nog meer mag doen en dan ga ik het waarschijnlijk verder opbouwen. Ik zal je op de hoogte houden! Al heb ik zelf nooit mijn borst getrained en dat ga ik ook niet doen dus daar kan ik je helaas niks over vertellen. 

Heb je toegevoegd aan mijn album! Hopelijk heb je er wat aan :)

Xxx

Hey meid,

Bedankt om me toe te voegen. 

Ja ben inderdaad nogal sportief. Bij de pump hoort de borst er natuurlijk bij,al heb ik dit deze week tochten al met wat minder gewicht gedaan.  Dan staat het toch minder strak tegen de operatie. 

Ik vind jou boobs heel mooi :D.

Ik heb Nio alvast laten weten toch de grotere te nemen.  50cc is ook niet veel verschil hè. 

Ben blij te lezen dat jou herstel zo goed verloopt. 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Kersje85:

Hey meid,

Bedankt om me toe te voegen. 

Ja ben inderdaad nogal sportief. Bij de pump hoort de borst er natuurlijk bij,al heb ik dit deze week tochten al met wat minder gewicht gedaan.  Dan staat het toch minder strak tegen de operatie. 

Ik vind jou boobs heel mooi :D.

Ik heb Nio alvast laten weten toch de grotere te nemen.  50cc is ook niet veel verschil hè. 

Ben blij te lezen dat jou herstel zo goed verloopt. 

Xxx

Bedankt! ^_^ Nio zei tegen mij dat ik in principe niet van te voren hoefde te stoppen met bepaalde oefeningen of zo. Al zou ik wel iets van 2 dagen voor de operatie helemaal niets met je borstspier doen, voor de zekerheid? Zelf heb ik vanaf 2 weken voor de operatie wat oefeningen gedaan om de borstspier op te rekken. Geen idee of dat enig nu heeft gehad haha.

50cc is inderdaad niet zo'n heel groot verschil. Dat gaat heel mooi worden meid! :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

UPDATE:

Even een korte update tussen door :) 

Sinds vandaag zijn m'n borsten opeens een stuk zachter. Fijn gevoel is dat :rolleyes: Ben benieuwd of ik vanaf nu dan ook duidelijk blijf merken dat het als maar zachter wordt!

Vrijdag heb ik voor het eerst sinds de operatie weer geprobeerd om auto te rijden. Dit ging prima. Alleen is het zo dat, bij de auto waar ik in rij, het schakelen naar de 1 nog wat zwaar gaat. Dit doe ik dan ook met twee handen. De andere versnellingen gaan gewoon soepel. Daarnaast is het sturen ook nog een beetje zwaar als je heel langzaam rijdt/stil staat (met parkeren etc.). De rest gaat gewoon zoals voorheen!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei xShar:

Bedankt! ^_^ Nio zei tegen mij dat ik in principe niet van te voren hoefde te stoppen met bepaalde oefeningen of zo. Al zou ik wel iets van 2 dagen voor de operatie helemaal niets met je borstspier doen, voor de zekerheid? Zelf heb ik vanaf 2 weken voor de operatie wat oefeningen gedaan om de borstspier op te rekken. Geen idee of dat enig nu heeft gehad haha.

50cc is inderdaad niet zo'n heel groot verschil. Dat gaat heel mooi worden meid! :)

xxx

Hey Meid, 

Ga ik zeker doen. 

Hoe doe je dan die oefeningen om de borstspier op te rekken? 

Tegen mij zei Nio :maakt niet uit of de borstspier strak staat, ik krijg het er altijd wel onder :45:

Ik voelde me wel gelijk op men gemak bij hem.  

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10 september 2016 om 08:27 zei xShar:

Hoi meid! En wat zij Nio, zag alles er goed uit verder? Heb je nog ergens last van? 

Bedankt voor de info, komt goed van pas! ^_^ Fijn dat je de shoulder press alweer kunt doen! Gebruik je met andere oefeningen ook al gewichten? Ik vroeg me namelijk af of dit al mag. Jammer dat je met abs doen je borst voelt! Voel je het bij Scissors, V-ups of Leg Raises bijvoorbeeld ook? Heb het zelf nog niet geprobeerd. Zou je trouwens mogen steunen op je handen met donkey kicks bijvoorbeeld?

Liefs xxx

Ik train eigenlijk alles weer vol met gewichten behalve dus rug en borst. Donkey kicks doe ik ook weer gewoon.

Maar ik weet niet of ik een goede indicator ben, ik heb niet aan Nio gevraagd wat ik exact weer mag. Ik probeer gewoon heel goed naar m'n lichaam te luisteren en tijdens de oefeningen m'n core goed aan te spannen zodat ik (voor mijn gevoel in ieder geval) minder stabiliseer met m'n borst. Bij scissors, V-ups en leg raises voel ik m'n borst (gisteren nog geprobeerd), dus die laat ik nog even zitten.

Nio vond het er trouwens heel goed uitzien en vond m'n borsten soepel aanvoelen dus dat was fijn :) 

Wat doe jij nu in de gym? Lukt het oppakken weer beetje? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Frederique1988:

Ik train eigenlijk alles weer vol met gewichten behalve dus rug en borst. Donkey kicks doe ik ook weer gewoon.

Maar ik weet niet of ik een goede indicator ben, ik heb niet aan Nio gevraagd wat ik exact weer mag. Ik probeer gewoon heel goed naar m'n lichaam te luisteren en tijdens de oefeningen m'n core goed aan te spannen zodat ik (voor mijn gevoel in ieder geval) minder stabiliseer met m'n borst. Bij scissors, V-ups en leg raises voel ik m'n borst (gisteren nog geprobeerd), dus die laat ik nog even zitten.

Nio vond het er trouwens heel goed uitzien en vond m'n borsten soepel aanvoelen dus dat was fijn :) 

Wat doe jij nu in de gym? Lukt het oppakken weer beetje? 

Ah wat fijn! Vaak is naar je lichaam luisteren wel prima inderdaad. Ik zal volgende week nog even wat specifieke dingen aan Nio navragen. Zo kom je erachter dat je je borstspier bij nog meer handelingen gebruikt dan je denkt he haha :P 

Mooi dat alles er verder goed uit zag ^_^

Nou ik train alleen thuis. Wij hebben een bench press staan waar je nog wat andere oefeningen op kunt doen en verder nog wat losse gewichten en ankle weights. Op het moment train ik nog alleen mijn benen en billen. Deels met lichaamsgewicht en deels met ankle weights. Squats etc. heb ik voorzichtig geprobeerd met 5kg. Dat ging al wel goed, dus dat ga ik langzaam opbouwen, afhankelijk van Nio's advies. Durf nog niet veel meer haha, ben bang dat ik m'n boobs verpruts of zo :P

Is na 3 maanden de laatste controle?

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei xShar:

Ah wat fijn! Vaak is naar je lichaam luisteren wel prima inderdaad. Ik zal volgende week nog even wat specifieke dingen aan Nio navragen. Zo kom je erachter dat je je borstspier bij nog meer handelingen gebruikt dan je denkt he haha :P 

Mooi dat alles er verder goed uit zag ^_^

Nou ik train alleen thuis. Wij hebben een bench press staan waar je nog wat andere oefeningen op kunt doen en verder nog wat losse gewichten en ankle weights. Op het moment train ik nog alleen mijn benen en billen. Deels met lichaamsgewicht en deels met ankle weights. Squats etc. heb ik voorzichtig geprobeerd met 5kg. Dat ging al wel goed, dus dat ga ik langzaam opbouwen, afhankelijk van Nio's advies. Durf nog niet veel meer haha, ben bang dat ik m'n boobs verpruts of zo :P

Is na 3 maanden de laatste controle?

Fijn dat dat al goed gaat, met lichaamsgewicht kun je ook best wel wat. Ik heb in ieder geval weken lang met alleen lichaamsgewicht getraind en ben vrijwel geen massa kwijt voor mijn idee. Ja snap ik, je moet ook voorzichtig zijn met je lichaam. Af en toe kan ik mezelf wel voor m'n hoofd slaan dat ik dat niet (altijd) ben.

Ik heb nu mn laatste controle gehad, 7 weken PO. Hij zei, kom over 15 jaar maar terug om echo te laten maken haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.