Ga naar inhoud

xShar : 20 juli 2016 : Dr. Nio : OLVG-west


Aanbevolen berichten

  • Reacties 362
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja het gaat nu eigenlijk wel weer. Heb er nu wel zin in! Veel twijfels gehad de afgelopen weken over de maat maar ik ben er nu wel zeker van. Nu hoop ik zelfs dat ze wel groot genoeg zijn haha. Kijk wel op tegen de herstelperiode aangezien ik hier een 2jarige rond heb lopen.. Hij ligt ook nog in een babybedje dus weet niet hoe ik dat ga doen met eruit tillen smorgens. Vind hem eigenlijk nog te jong voor een peuterbedje maarja we zien wel. Heb de eerste dagen tot vrijdag hulp. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Xxmelliexx:

Ja het gaat nu eigenlijk wel weer. Heb er nu wel zin in! Veel twijfels gehad de afgelopen weken over de maat maar ik ben er nu wel zeker van. Nu hoop ik zelfs dat ze wel groot genoeg zijn haha. Kijk wel op tegen de herstelperiode aangezien ik hier een 2jarige rond heb lopen.. Hij ligt ook nog in een babybedje dus weet niet hoe ik dat ga doen met eruit tillen smorgens. Vind hem eigenlijk nog te jong voor een peuterbedje maarja we zien wel. Heb de eerste dagen tot vrijdag hulp. Xx

Gelukkig gaat het beter! Twijfels zijn normaal, maar fijn dat je er nu wel zeker van bent ^_^

Ik snap dat je opziet tegen de herstelperiode, maar dat loopt wel los! Het scheelt dat je de eerste dagen hulp hebt, dat is het belangrijkste. Daarna vind je wel je weg, je wordt vanzelf heel creatief hoor als je bepaalde dingen niet kunt of mag ;) En mocht er iets niet lukken dan is er vast wel iemand die je nog even wil helpen met wat dingetjes :)  

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

UPDATE

Nou ik ben zojuist bij Nio geweest voor de laatste controle (9 weken). Hij vond de borsten er mooi uit zien en ze waren goed gepositioneerd ^_^ Vanaf nu mag ik ook af en toe een push up BH aan. Daarnaast is het prima om mijn armen en buik weer mee te trainen, zolang ik mijn borst nog niet belast. Nog niet springen of te zware gewichten.

Vanaf 12 weken mag ik los gaan zegt ie haha :P dan mag ik weer op mn buik liggen, alles oppakken met fitnessen (weer zwaardere gewichten, tennissen etc.). In principe mag ik dan alles weer. Natuurlijk wel naar je lichaam blijven luisteren. 

Na 10 jaar kan ik even een echo laten maken ter controle :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sweetboobs16 Ja dat had ik ook verwacht inderdaad! Misschien ligt dat eraan of Nio denkt dat ie het herstel nog even in de gaten moet houden of niet?

Komt zeker goed, ze blijven maar zachter worden haha :D

Ik heb nog steeds alleen die zwarte BH in 75F die ik als eerste gehaald had. Durfde nog niet verder te shoppen, omdat ik niet wist of de maat nog zou veranderen of niet :P 

Binnenkort maar even goed op laten meten in een lingeriezaak! Want in oktober is ook weer een Hunkemoller Fabrieksverkoop bij ons in de buurt :rolleyes:

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Sweetboobs16:

@xShar 

Meis,

Wanneer kon jij weer auto rijden??

xx

Nou ik heb het na 7,5 week PO ongeveer pas weer geprobeerd. Dat ging prima. Alleen is het zo dat, bij de auto waar ik in rij, het schakelen naar de 1 nog wat zwaar ging. Dit doe ik dan ook (nog steeds) met twee handen. De andere versnellingen gaan gewoon soepel. Daarnaast was het sturen ook nog een beetje zwaar als je heel langzaam reed/stil stond (met parkeren etc.). Maar ik denk dat het al wel eerder kan hoor, gewoon even uitproberen :) 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Sweetboobs16:

@xShar Oh ja dat is wel wat later als de rest. Nouja ik moet voor een uitje na 3 weken ongeveer 3 kwartier rijden na mijn operatie. Ga tegen die tijd wel zien of het lukt! :) 

Dankjewel!

Hoe is het nu met jou verder? Vandaag weer een nieuwe foto he :45: 

xx

Oh dat lukt vast wel! ^_^

Gaat prima, dank je! Gisteren voor het eerst weer geprobeerd om mijn armen en buik te trainen. Heb een paar oefeningen gedaan, waarvan ik dacht dat het de borstspier niet zou belasten en dat ging goed, nergens last van gehad :) Voorlopig voor de zekerheid nog maar even op geen enkele manier de borstspier gebruiken met trainen.

Verder nergens last van en de littekens helen mooi. Bij 1 litteken zit aan het uiteinde nog een kleine hechting aan de buitenkant, maar dat gaat er vanzelf afvallen zei Nio. 

Had vannacht nog gedroomd dat ik van een soort wild water glijbaan ging en dat ik de hele tijd m'n boobs vast aan het houden was, omdat ik bang was dat er wat mee zou gebeuren haha :P

Foto's komen vanmiddag/vanavond! :36:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@xShar Ja ga het wel meemaken tegen die tijd! 

Wel lekker dat je weer aan het sporten bent. Volgens mij miste je dat toen wel de eerste weken he :) 

En inderdaad even nog het zekere voor het onzekere nemen wat de borstspier betreft. Zou ik ook hebben.

Mooi! Smeer jij je littekens nog ergens mee in of alleen je borsten? 

Oja joh nu nog een stukje hechting :o Je krijgt bij Nio zeker altijd zelf oplosbare hechtingen? 

Haha ja nu je eenmaal echt borsten hebt ga je er ook van dromen :P 

Trouwens ben je helemaal tevreden met de grootte? Of hadden ze nog iets groter gemogen voor je gevoel? Zie ik vaak voorbij komen hier.

De 'fotomaniak' kijkt er weer naar uit hoor :45: 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@xShar die dromen ja raar je die heb ik ook. Je bent er gewoon veel mee bezig en dan ga je dromen.. fijn dat je weer je sport goed hebt kunnen oppakken. Ik ben de laatste tijd zo ongemotiveerd ik ging 4 keer per week en nu bijna niet. Ik vind het ook echt een ondankbare sport als ik kijk naar hoe snel me behaalde resultaat weg gaat! Me kont is weer zo plat als een pannenkoek dat gaat echt snel grrr. Ik hoop dat er echt zoiets bestaat als spiergeheugen en ik het straks ook zo weer terug heb! Laatste keer deed ik er maar 4 maanden over om het zo te krijgen dus ruim de tijd voor de zomer. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sweetboobs16 

Ja dat heb ik wel gemist ja! Ik kan niet zo goed veel stil zitten haha :P

Ja ik smeer m'n boobs en m'n littekens iedere keer na het douchen in met de bodylotion van Neutral. Daar zit geen parfum, kleurstoffen of parabenen in zodat het de huid niet kan irriteren. Maar wel een hoog gehalte shea butter en twee oliën. Dus dat hydrateert lekker en helpt de huidbarrière te herstellen ^_^ 

Ik was ook verbaast dat er nu nog steeds een stukje hechting in zat, maar het is inderdaad oplosbaar, dus dat zal wel goed komen dan!

Ik ben helemaal tevreden ^_^ M'n onderlichaam is nu perfect in verhouding met m'n bovenlichaam vind ik. Als ze nog wat zachter worden en ietsje meer vormen dan ben ik helemaal blij! M'n vriend is er ook blij mee, die heeft twee handen nodig voor 1 boob haha :P 

@Xxmelliexx

Ja stom he, dat gaat 's nachts gewoon lekker verder dat gepieker haha. Het scheelt wel, dat als je nu al wat minder sport, dan hoef je straks na de operatie minder af te kicken! Waarschijnlijk ben je daarna alleen maar extra gemotiveerd om weer te gaan sporten, omdat je dan je mooie boobs hebt! Dan maakt een beetje sporten erbij het plaatje mooi af ^_^

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Sweetboobs16:

@xShar Ja zie je wel. Dacht dat al ergens in je topic gelezen te hebben :)

Fijn dat je helemaal tevreden bent en je vriend blijkbaar ook zo te lezen :D

Welke bh maat draag je nu? Laatste keer dat ik het vroeg had je er eentje van 75E als ik het mij goed herinner.

xx

Ja ^_^

75F, heb er nog steeds maar eentje :blink: heb nog geen tijd gehad om ze te laten opmeten haha.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei xShar:

@Desert-Rose Als ik een foto wil uploaden komen er na het laden allemaal rare tekentjes in beeld op een witte achtergrond. En de foto's staan er volgens mij niet op.. weten jullie hier meer van? :huh:

he meis, 

Heb je het topic gelezen wat over foto's uploaden etc gaat, hierin staan ook een aantal tips

Anders kun je ook nog proberen om je foto's te verkleinen via dit programma

http://www.fotoverkleinen.nl/

mocht dat ook niet gaan lukken, dan even een screenshot maken van welke beelden je krijgt tijdens het uploaden en even in een pb naar BB sturen, dan kijkt ze er even naar

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.