Ga naar inhoud

Niesje : 8 april 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

6 hours ago, Niesje said:

Laatst had ik een strak truitje zonder bh gepast, wees 1 tepel omhoog en de ander omlaag, dat was een gek gezicht!! :131: 

haha ja de scheelkijkers! Ja die had ik ook :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 980
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik draag nooi een bh, echt nooit, winter niet en zomer niet, heb ook truitjes die licht doorschijnen, niet bewust gekocht hoor, kwam ik dan later in de zon achter. Maar geef er niet zo veel om.

Alleen op mijn werk (in de ouderenzorg) zorg ik er natuurlijk voor dat er helemaal niks doorschijnt nergens, maar ja als t koud is zie je ze nog. Zie zelf t probleem niet zo. Mensen worden toch ook niet zenuwachig van mijn elleboog? Waarom dan wel van mijn tepel, is ook maar een lichaamsdeel. Free the nipple! :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha, free the nippels :131: nou ik loop als het ff kan ook zonder bh hoor, heerlijk!! Maar niet altijd :6: (vind ik ze ook niet groot genoeg voor) 

Vandaag had ik sowieso weer een tieten-baal-momentje. Was gewoon thuis dus dacht ik draag de band nog eens een hele dag. En dan word ik weer onzeker.. tot ik naar mijn voorsituatie kijk en ff leuke tietenfoto's maak, dan ben ik weer helemaal blij :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Niesje said:

hahaha, free the nippels :131: nou ik loop als het ff kan ook zonder bh hoor, heerlijk!! Maar niet altijd :6: (vind ik ze ook niet groot genoeg voor) 

Vandaag had ik sowieso weer een tieten-baal-momentje. Was gewoon thuis dus dacht ik draag de band nog eens een hele dag. En dan word ik weer onzeker.. tot ik naar mijn voorsituatie kijk en ff leuke tietenfoto's maak, dan ben ik weer helemaal blij :3:

Sinds wanneer is het een regel dat je tieten groot moeten zijn om BH loos rond te lopen? Enneehh klap voor je kop! Die van jou zijn niet meer klein!! :D

Ik weet niet hoeveel nut het heeft om de band een dagje te dragen... haha. Maar snap het wel, bij mij schiet het ook niet op :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Bruisend:

Sinds wanneer is het een regel dat je tieten groot moeten zijn om BH loos rond te lopen? Enneehh klap voor je kop! Die van jou zijn niet meer klein!! :D

Ik weet niet hoeveel nut het heeft om de band een dagje te dragen... haha. Maar snap het wel, bij mij schiet het ook niet op :P

Soms denk ik die tiet kruipt weer omhoog omdat ik de band niet heb gedragen :45: 't zit tussen de oren, i know.. 

En neeee ze hoeven niet groot te zijn om bh loos te lopen, maar vind ze niet in alle kleding mooi uitkomen zonder.. dat bedoelde ik meer :6:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

 

 

@Niesje en evt andere bij dr straten. Weten jullie hoe het met de nazorg zit? Wat valt daar onder? Wat hebben  jullie  gekozen en waarom? Ik weet het  niet!  1,3 of 5 jaar!  Pfff. .wat moeilijk allemaal.  Wat ik wel weet Is dat ik 375cc kies. Eindelijk!  Want ik twijfelde  erg tussen 350 en 375cc. Graag hoor ik tips!super bedankt alvast!x

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei Sinas:

 

 

@Niesje en evt andere bij dr straten. Weten jullie hoe het met de nazorg zit? Wat valt daar onder? Wat hebben  jullie  gekozen en waarom? Ik weet het  niet!  1,3 of 5 jaar!  Pfff. .wat moeilijk allemaal.  Wat ik wel weet Is dat ik 375cc kies. Eindelijk!  Want ik twijfelde  erg tussen 350 en 375cc. Graag hoor ik tips!super bedankt alvast!x

Het is 1 of 3 jaar. Zelf heb ik gekozen voor 1 jaar nazorg. Nog geen idee wat er onder valt , ik moet nog 4 weken wachten tot de datum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sinas:

 

 

@Niesje en evt andere bij dr straten. Weten jullie hoe het met de nazorg zit? Wat valt daar onder? Wat hebben  jullie  gekozen en waarom? Ik weet het  niet!  1,3 of 5 jaar!  Pfff. .wat moeilijk allemaal.  Wat ik wel weet Is dat ik 375cc kies. Eindelijk!  Want ik twijfelde  erg tussen 350 en 375cc. Graag hoor ik tips!super bedankt alvast!x

Ik heb gekozen voor 3 jaar maar wat ee precies onder valt? Whaha geen idee maar wel een fijn gevoel vond ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei pammetje:

Het is 1 of 3 jaar. Zelf heb ik gekozen voor 1 jaar nazorg. Nog geen idee wat er onder valt , ik moet nog 4 weken wachten tot de datum.

Je kan ook 5 jaar. Staat bij mij tenminste  op de lijst. Vandaar. X

@Niesje en evt andere bij dr straten. Weten jullie hoe het met de nazorg zit? Wat valt daar onder? Wat hebben  jullie  gekozen en waarom? Ik weet het  niet!  1,3 of 5 jaar!  Pfff. .wat moeilijk allemaal.  Wat ik wel weet Is dat ik 375cc kies. Eindelijk!  Want ik twijfelde  erg tussen 350 en 375cc. Graag hoor ik tips!super bedankt alvast!x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hey meiden, nog eens 'n update van mijn kant :)

Vandaag eindcontrole bij Straten! Ben zeker wel blij met m'n boobs want vind ze heel mooi passen bij me :wub: maar rechts moet nog steeds zakken dus ben benieuwd wat ie zegt vanavond!! 

Hoe is het met jullie?! 

xxx

 

(oohw ja, heb een nieuwe collage in m'n album geplaatst :38:)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had de collage gezien, en ze zien er idd echt goed uit he!! Ze lijken ook zachter!!
Maar het is ook te zien dat die rechter nog hoger zit, je tepel kijkt daar nog wat naar beneden..

Heel veel succes vanavond bij de controle, ben benieuwd wat ie ervan zegt.
Wel aangeven wat je van die rechter vindt he ;)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn boobs zijn goed gekeurd door Frans :43: 

hij vond ze prachtig, mooi natuurlijk en ook perfect bij mijn lichaam passen :67:

Rechts is idd nog niet zo soepel als links, maar dat komt vanzelf wel en hij heeft me mijn voorsituatie nog eens laten zien (schrik! :20:) en uitgelegd dat mijn borsten al verschillend waren en ze dus waarschijnlijk nooit helemaal precies gelijk zullen zijn. 

Ik laat het vanaf nu helemaal los, vooral na het zien van die foto's besef ik weer hoe heppie de peppie ik toch ben dat ik nu eindelijk mooie boobies heb :126: :123: :01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Niesje:

Thx!! :D

Spannend, wanneer mag jij? :) 

Wat fijn dat ze zijn goed gekeurd. Ik zag even niet zo snel hoeveel cc je hebt gekregen en welke implantaten. Ik ben 5 sept aan de beurt. Spannend. .  Heb jij ook nazorg  erbij?zo ja. Voor hoelang?ik twijfel zo.

 

Geniet geniet!  Ging je herstel spoedig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Sinas:

Wat fijn dat ze zijn goed gekeurd. Ik zag even niet zo snel hoeveel cc je hebt gekregen en welke implantaten. Ik ben 5 sept aan de beurt. Spannend. .  Heb jij ook nazorg  erbij?zo ja. Voor hoelang?ik twijfel zo.

 

Geniet geniet!  Ging je herstel spoedig?

Ik heb 345cc hp anatomische implantaten en mijn voorsituatie was zo plat als een dubbeltje. Ik heb geen nazorg via kliniek Heyendael want ben via Diana Gabriels gegaan. Daar heb ik wel spijt van, was liever direct gegaan maar weet niet voor welk pakket nazorg ik dan had gekozen. 

Mijn lichamelijk herstel verliep voorspoedig hoor, viel me allemaal reuze mee. Mentaal is een ander verhaal, dat hakte er toch wel in vond ik :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Niesje, wat fijn dat ze nu ook door Frans zijn "goed gekeurd". Ik heb net ook nog ff gespiekt en ik vind ze ook prachtig hoor, meis. Doordat ze niet 100% gelijk zijn, zien ze er juist heel natuurlijk uit. En nog maar een keer... wat heb je toch een mooi figuurtje. Daar passen je boobies ook heel mooi bij. Geniet maar lekker van je mooie boobs.

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Jaydee:

@Niesje, wat fijn dat ze nu ook door Frans zijn "goed gekeurd". Ik heb net ook nog ff gespiekt en ik vind ze ook prachtig hoor, meis. Doordat ze niet 100% gelijk zijn, zien ze er juist heel natuurlijk uit. En nog maar een keer... wat heb je toch een mooi figuurtje. Daar passen je boobies ook heel mooi bij. Geniet maar lekker van je mooie boobs.

Veel liefs, Jaydee 

Dank je lieve Jaydee :53: 

ik ga er vanaf nu ook 100% van genieten en niet meer zeuren!! De kleine verschillen ga ik nu ook al meer waarderen, doordat de voorsituatie (heb ik net in mijn album gezet) gisteren nog eens onder mijn neus werd geduwd ben ik er echt anders naar gaan kijken!

Nu nog een zomer om optimaal te kunnen genieten:beach: (toch nog een zeurpuntje :131:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi...

mooi hoor.  Lekker genieten  deze zomer 

 

Even een vraagje ..wat voor kleding  hebben jullie aan na de operatie? Shirts kan niet of wel?mag je armen niet omhoog doen. 5 sept kan het minder warm zijn en ook erg warm. Ik zou me toch even moeten voorbereide  anders heb ik geen kleding.

Tips zijn welkom. Thanks. 

Grx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha @Flowaatje, ik kan het je niet kwalijk nemen dat je niet alle 65 pagina's van m'n topic hebt gelezen :152:hahaha.. wel een lief berichtje trouwens, thx! Maar hoef er denk ik niet meer op te antwoorden :131: oh wacht, jawel.. de maat! Ook ik heb wel eens gedacht 't had wel groter gemogen maar nu 3 maanden PO ben ik juist weer heel erg blij met m'n boobies precies zoals ze zijn :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Niesje:

Hééé @pammetje hoe gaat ie met jou meissie? Hou je het nog een beetje vol?! Spannend he!! Morgen rond deze tijd hoop ik eigenlijk al een verslagje van jou te lezen :5:

Gaat goed!!! Morgen EINDELIJK Boob-day. Zal proberen alles te onthouden en een verslag te schrijven. Van mijn bevalling weet ik namelijk niets meer door de pijnmedicatie :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.