Ga naar inhoud

Alle Nio boobs verzamelen :D


Jane_Doe

Aanbevolen berichten

Bij mij is mijn datum veranderd qua operatie. Maar het lukt me niet op de datum te verwijderen uit de agenda hier..iemand een idee? Moet zeggen dat na de update ik ook op m'n tel er niet meer uit kom met de site. Vind hem stuk minder toegankelijk helaas. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 721
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik begin ook helemaal enthousiast te raken over dr. Nio als ik dit zo allemaal lees!

Wat ik me alleen af vroeg is of de protheses van eurosilicone qua kwaliteit vergelijkbaar zijn met Mentor en Natrelle? En wat zijn de voordelen/nadelen van dat ze de eurosilicone protheses voor een bepaald percentage vullen? Daar ben ik nog niet bekend mee namelijk! Iemand die mij dat misschien uit kan leggen? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei xShar:

Ik begin ook helemaal enthousiast te raken over dr. Nio als ik dit zo allemaal lees!

Wat ik me alleen af vroeg is of de protheses van eurosilicone qua kwaliteit vergelijkbaar zijn met Mentor en Natrelle? En wat zijn de voordelen/nadelen van dat ze de eurosilicone protheses voor een bepaald percentage vullen? Daar ben ik nog niet bekend mee namelijk! Iemand die mij dat misschien uit kan leggen? :)

Eurosiliconen is ook een A-merk om het maar even zo te noemen :) 85% gevuld geeft een zachte borst die natuurlijk valt en meebeweegt. Als je met een natuurlijke borst op je zei gaat liggen of op je kop gaat staan, zal die borst ook zo meebewegen, dat doet de 85% ook. Net even meer dan de 100% waardoor de 85% over het algemeen natuurlijk oogt en aanvoelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei DreamLou:

Trouwens.....Eurosilicone is volgens mij een Frans merk.

Frans, maar wel ooit over genomen door het Amerikaanse McGahn dacht ik...

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei DreamLou:

Eurosiliconen is ook een A-merk om het maar even zo te noemen :) 85% gevuld geeft een zachte borst die natuurlijk valt en meebeweegt. Als je met een natuurlijke borst op je zei gaat liggen of op je kop gaat staan, zal die borst ook zo meebewegen, dat doet de 85% ook. Net even meer dan de 100% waardoor de 85% over het algemeen natuurlijk oogt en aanvoelt.

Ah oké, dankje! Zitten er nog bepaalde nadelen aan dan? In vergelijking tot de niet vulbare? Denk aan plooivorming bijvoorbeeld?

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minutes ago, xShar said:

Ah oké, dankje! Zitten er nog bepaalde nadelen aan dan? In vergelijking tot de niet vulbare? Denk aan plooivorming bijvoorbeeld?

Oh trouwens, even ter bevestiging; zowel de 85% als de 100% (als alle siliconen implantaten) zijn niet vulbaar. Het is niet dat de dokter met een slangetje het omhulsel vult als het in je zit. Volgens mij is dat alleen te doen met de saline implantaten? (En volgens mij hebben vooral dames met hele grote cc's die?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Linapinda:

Oh trouwens, even ter bevestiging; zowel de 85% als de 100% (als alle siliconen implantaten) zijn niet vulbaar. Het is niet dat de dokter met een slangetje het omhulsel vult als het in je zit. Volgens mij is dat alleen te doen met de saline implantaten? (En volgens mij hebben vooral dames met hele grote cc's die?)

Oké! En is het dan zo dat bij 100% vulling dat het gewoon vergelijkbaar is met alle andere implantaten met een standaard inhoud?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

jeej mijn operatie zit erop !

werd om 08.15 geopereerd door nio en mocht om 13.15 alweer naar huis !

wat een top arts is nio ! 

Lief en zorgzaam en humor ( hij maakte grapjas toen ik op de operatietafel lag )

lieve zusters en mensen op de ok ! 

1 woord geweldig en een aanrader !!!

nu hopen op een gauw herstel ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Meid89:

@DreamLou hoe gaat het herstel bij jou ? Is het een beetje te doen ? Ik merk wel als ik lang heb gelegen dat t echt stijf is en zeer doet om overeind te komen ! 

 

Ja, 's ochtends na het slapen overeindkomen is e ht een hel, dan doet eht zon pijn en meot ik mn boobs echt 10 minuten vasthouden en afwachten tot de kramp/stijfheid weg is.... Links heb ik best nog wel last aan alle kanten, rechts gaat t goed. Verd rnog snel moe als ik op pad ga, naar de winkel ofzo, dus moet nog even wat rustiger aan doen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@DreamLou ohhh ik ben echt benieuwd hoe ik morgen wakker word :( ! Ik heb ook nu meer last van links dan van rechts! 

Kreeg je ook zoveel pijnstillers mee ? 

weet soms gewoon even niet wat ik moet nemen dus voor de aankomende dagen maar een beetje lijstje gemaakt ! 

Had je erg veel pijn ? Ook dual ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Meid89:

@DreamLou ohhh ik ben echt benieuwd hoe ik morgen wakker word :( ! Ik heb ook nu meer last van links dan van rechts! 

Kreeg je ook zoveel pijnstillers mee ? 

weet soms gewoon even niet wat ik moet nemen dus voor de aankomende dagen maar een beetje lijstje gemaakt ! 

Had je erg veel pijn ? Ook dual ? 

De eerste dag was bij mij echt het ergste, qua pijn, maar was ook erg beroerd 's avonds en misselijk. ( door narcose of oxycodon, weet niet precies)

heb inderdaad ook dual plane, links super donkere blauwe, paarse, zwarte plek, rechts ziet er goed uit. Ik heb de oxycodon alleen de eerste dag genomen, nu alleen nog paracetamol en 1 keer per dag een naproxen. 

slim dat je een lijstje hebt, en vooral ook 's nachts wekker zetten voor medicatie als je nog niet zonder kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Meiden wie van jullie is er onlangs geopereerd bij parkkliniek? Ik wil graag weten hoe het zit met de medicijnen/ pijnstillers. Ik lees van alles over naproxen en andere dingen maar dat is niet wat er op lijst staat van park! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.