Ga naar inhoud

Alle Nio boobs verzamelen :D


Jane_Doe

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Angelsboobs:

ik vond hem er ook niet echt comfie uit zien hoor die van de hema..
en toch komt deze zo vaak voorbij?!
ik zou natuurlijk niet weten wat voor soort ik wel lekker vind zitten want ik moet nog...:45:

Ik heb ze dus beiden aangehad ( voor bv) en de triumph zal veel lekkerder. Alleen krijg je er wel enorme punttieten in hahaha :45: dus ben benieuwd hoe t er uit ziet als ik geopereerd ben, hoop iets minder. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 721
  • Created
  • Laatste Reactie
31 minuten geleden zei Meid89:

12 febr is voor mij de grote dag !

350/375cc 

ik twijfel alleen nog in dual of voor de spier !!

nio adviseerde voor de spier 

gaan ze dan niet eerder hangen ??? 

Ik heb ze zelf voor de spier, al 3,5 jaar, en draag altijd een bh (omdat ik het belangrijk vindt dat mijn boobs stevig blijven)
Uiteraard 's nachts niet, maar overdag wel. 
Geen hang te bespeuren bij mij (heb 450 cc)
Het ligt echter ook aan de kwaliteit van je huid... 
xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Angelsboobs ik ben afgelopen maandag in OLVG bij de anesthesist geweest en was zo weer klaar; eerst bij verpleegkundige bloeddruk meten, lengte, gewicht noteren, of ik medicijnen gebruikte enzo. Toen naar de arts zelf en dat herhaald en even in mond gekeken of ik geen losse tanden of kiezen heb en dat was het. Ik hoefde geen bloed te laten prikken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei DreamLou:

Vond jij m lekker zitten die Hema bh? Ik dus helemaal niet. Hij sneed enorm naast mn borsten, hij lief bijna door tot mn oksels, was niet fijn, dus heb m teruggebracht en twee Triumphs besteld.

Ik vind hem wel fijn zitten, dat snijden ervaar ik niet zo. Dat zal ook alles met verschillende posturen te maken hebben. Ik waag het erop en als er iets gaat irriteren aan die hema heavy, dan koop ik toch maar de triumph! Heb die trouwens ook wel gepast en merkte niet heel veel verschil, behalve dan die punttetten...:P

 

Anderhalf uur doe ik er ook over met de auto! Ik heb met mijn man afgesproken dat ik met de trein naar het OLVG ga en hem een bericht stuur als ik naar de ok mag. Dan hoeft hij daar niet de halve dag rond te hangen! Ik moet er om 7.45 uur zijn as donderdag, dat is precies spitstijd. En ik zag zo vlug in de agenda van Nio dat hij al wat afspraken had staan voor de ok voor die dag, dus ik ga er niet vanuit dat ik de eerste ben!

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei BeeCee:

Ik vind hem wel fijn zitten, dat snijden ervaar ik niet zo. Dat zal ook alles met verschillende posturen te maken hebben. Ik waag het erop en als er iets gaat irriteren aan die hema heavy, dan koop ik toch maar de triumph! Heb die trouwens ook wel gepast en merkte niet heel veel verschil, behalve dan die punttetten...:P

 

Anderhalf uur doe ik er ook over met de auto! Ik heb met mijn man afgesproken dat ik met de trein naar het OLVG ga en hem een bericht stuur als ik naar de ok mag. Dan hoeft hij daar niet de halve dag rond te hangen! Ik moet er om 7.45 uur zijn as donderdag, dat is precies spitstijd. En ik zag zo vlug in de agenda van Nio dat hij al wat afspraken had staan voor de ok voor die dag, dus ik ga er niet vanuit dat ik de eerste ben!

Mij gaf hij 09.00 door als tijd maar heb hier al eerder gelezen dat die tijd aan meer mensen meegegeven wordt. En dat sommigen pas om 12 uur geopereerd werden dusben heel benieuwd hoeveel dames ik voor me heb op 4 feb. Wij gaan wel met de auto heen maar ook lekker oo tijd. Mn vriend wacht in het ziekenhuis of gaat de stad in, of langs mn zus die ook in Amsterdam woont. Oh maan wat komt het dichtbij nu, BeeCee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op mijn briefje van Nio staat ook 9.00 uur. Maar op de brief van het OLVG staat 7.45 uur. Ik hou er maar gewoon rekening mee dat het lang gaat duren! En ik neem een goed boek mee en mijn telefoon natuurlijk :P

Wij hebben kleine kindertjes, zo kan mijn man ze gewoon naar het kinderdagverblijf brengen en in de middag op zijn gemak aanrijden naar Amsterdam. Zo hebben we beiden geen stress. Mijn schoonouders zorgen dat de kinders weer opgehaald en verzorgd worden.

Ik heb nu sowieso wel stress omdat ik het huis goed schoon en opgeruimd wil hebben, ik heeeel veel werk moet doen en ik eigenlijk mijn haar nog zou willen laten invlechten. Ik heb geen idee waar ik de tijd vandaan moet halen! Ik werk alleen, dus heb geen collega's die het even over kunnen nemen. Ik ga na een week ook weer aan het werk... ben benieuwd hoe dat gaat! 

Ik hoop het los te kunnen laten as donderdag, ik zou toch graag een beetje relaxed de ok in willen gaan :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18 januari 2016om10:04 zei BeeCee:

Op mijn briefje van Nio staat ook 9.00 uur. Maar op de brief van het OLVG staat 7.45 uur. Ik hou er maar gewoon rekening mee dat het lang gaat duren! En ik neem een goed boek mee en mijn telefoon natuurlijk :P

Wij hebben kleine kindertjes, zo kan mijn man ze gewoon naar het kinderdagverblijf brengen en in de middag op zijn gemak aanrijden naar Amsterdam. Zo hebben we beiden geen stress. Mijn schoonouders zorgen dat de kinders weer opgehaald en verzorgd worden.

Ik heb nu sowieso wel stress omdat ik het huis goed schoon en opgeruimd wil hebben, ik heeeel veel werk moet doen en ik eigenlijk mijn haar nog zou willen laten invlechten. Ik heb geen idee waar ik de tijd vandaan moet halen! Ik werk alleen, dus heb geen collega's die het even over kunnen nemen. Ik ga na een week ook weer aan het werk... ben benieuwd hoe dat gaat! 

Ik hoop het los te kunnen laten as donderdag, ik zou toch graag een beetje relaxed de ok in willen gaan :rolleyes:

Heb jij een bevestiging gekregen van t olvg? Wanneer kreeg je die?

ik laat mijn vriend het huis schoonmaken, die houd daar meer van dan ik hahaha.

komt helemaal goed, je kids zijn Onder de pannen die dag en jij wordt ook weer opgehaald en dan kun jij gewoon niks meer, daar heb je je man dan voor :D 

en dan is t morgen gewoon zo ver...! Eeeeeekkkkk! Zou je vannacht een beetje kunnen slapen denk je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mag ook bij Nio onder het mes! Ik moet nog wel even geduld hebben tot waarschijnlijk 28 april, anders 12 mei... En dan krijg ik een lift met protheses, een buikwandcorrectie en een armlift in 1... Het kan mij niet snel genoeg gaan tot het zover is... Maar ik kijk wel heel erg op tegen de pijn... Ik mag 3 nachten in het ziekenhuis blijven... Auw... Haha.. We hebben er wat voor over he!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei gwndanielle:

Ik mag ook bij Nio onder het mes! Ik moet nog wel even geduld hebben tot waarschijnlijk 28 april, anders 12 mei... En dan krijg ik een lift met protheses, een buikwandcorrectie en een armlift in 1... Het kan mij niet snel genoeg gaan tot het zover is... Maar ik kijk wel heel erg op tegen de pijn... Ik mag 3 nachten in het ziekenhuis blijven... Auw... Haha.. We hebben er wat voor over he!!

Wow, dat klinkt als een flinke operatie. Hopelijk valt je herstel mee. Wat spannend zeg. Buikwandcorrectie..daar heb ik vaak foto's van gezien. Schijnt zooo mooi te worden.

Veel succes. Hopelijk heb je snel een datum, kan de voorpret starten.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei gwndanielle:

Ik mag ook bij Nio onder het mes! Ik moet nog wel even geduld hebben tot waarschijnlijk 28 april, anders 12 mei... En dan krijg ik een lift met protheses, een buikwandcorrectie en een armlift in 1... Het kan mij niet snel genoeg gaan tot het zover is... Maar ik kijk wel heel erg op tegen de pijn... Ik mag 3 nachten in het ziekenhuis blijven... Auw... Haha.. We hebben er wat voor over he!!

Wow, dat klinkt als een flinke operatie. Hopelijk valt je herstel mee. Wat spannend zeg. Buikwandcorrectie..daar heb ik vaak foto's van gezien. Schijnt zooo mooi te worden.

Veel succes. Hopelijk heb je snel een datum, kan de voorpret starten.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Cccgg:

Ook ik ben een nio fan, 18 februari in SLAZ!

600cc (75F)??

Ik lees dat je eerst 700 cc wilde en nu 600..ik ben nieuwsgierig hoe je tot dit besluit gekomen bent. Extra passessie..foto's vergelijken van dames met ook 700/600?

Lastig is het he. Ik begon bij m'n eerste consult met 295 dat ik wilde..nu ga ik voor 450 bij Nio;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

 

Ik snap je. 

Ik hou daar geen rekening mee. Ik heb al 3 kids en tijdens alle drie de zwangerschappen werden mijn borsten helaas amper groter. Wel bij de borstvoeding, dat wel. Maar ook niet gigantisch.

Slim van je om er wel rekening mee te houden. Mijn arts, Noo. zei ook te kijken of de borsten van mijn moeder in de loop der tijd groter zijn geworden..dat kan als je ouder wordt. Als dit zo is, is de kans groot dat dat verloop net zo bij mij zal zijn.

 

Ook iets om rekening mee te houden;-)

Succes. Fijn weekend

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22 januari 2016om08:40 zei Cccgg:

Ook ik ben een nio fan, 18 februari in SLAZ!

600cc (75F)??

Ik ben ook 18 februari aan de beurt! Misschien zien we elkaar! :D Ik krijg ook 600cc maar ben nog steeds bang dat het te groot wordt:blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.