Ga naar inhoud

Alle Nio boobs verzamelen :D


Jane_Doe

Aanbevolen berichten

9 oktober hoor ik ook bij de club ! ik krijg 600cc dual plane heb nu 80A.

misschien stom maar begin nu al te twijfelen of dat niet te klein zal zijn, heb best brede heupen van mezelf.

hmmm ik hoop dat het een volle D word, hij gaf als sport bh maat 80D maar als de zwellingen enz. weg zijn worden ze dan niet kleiner ????

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 721
  • Created
  • Laatste Reactie

Sabjee, als je net geopereerd bent zijn ze idd erg groot, maar zo groot dat je bh waarschijnlijk super strak zit. Waarschijnlijk wordt je zelf ook wat groter door het vocht. Maar als de boel een beetje geslonken is, gaan ze ook zakken, waardoor ze ook weer groter ogen. Ik zou me niet druk maken over de maat van je sport bh. Ik moest sport bh 85d nemen en draag nu maat 80f.

Ze ogen alleen wel als een d.

Wat belangrijk is, is dat jij ze bij de pas sessie mooi van maat vond, al die nummers.. Uiteindelijk zeggen ze vrij weinig. Als je zo erg aan het twijfelen bent, kan je ook nog eens een consult aanvragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sabjee, als je net geopereerd bent zijn ze idd erg groot, maar zo groot dat je bh waarschijnlijk super strak zit. Waarschijnlijk wordt je zelf ook wat groter door het vocht. Maar als de boel een beetje geslonken is, gaan ze ook zakken, waardoor ze ook weer groter ogen. Ik zou me niet druk maken over de maat van je sport bh. Ik moest sport bh 85d nemen en draag nu maat 80f.

Ze ogen alleen wel als een d.

Wat belangrijk is, is dat jij ze bij de pas sessie mooi van maat vond, al die nummers.. Uiteindelijk zeggen ze vrij weinig. Als je zo erg aan het twijfelen bent, kan je ook nog eens een consult aanvragen.

ja ik ga toch nog een keer langs, ik twijfel tussen de 600cc en 700cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik en de Nio-volgers hier zijn allemaal heel blij met het Nio-resultaat!! Wat ik me alleen afvroeg: hoe komt het dan dat hij qua beoordeling op die artsensite er eigenlijk niet goed uitspringt? Willen we hem geheim houden of beoordeel je eerder iemand waar je juist Ontevreden over bent en krijgt hij daardoor niet zoveel beoordelingen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk ook dat negatieve dingen eerder gedeeld worden dan positieve. Ik heb bij 1 kliniek zelf gehoord dat er achteraf bij de balie werd gevraagd aan iemand om haar ervaring te delen op een site. Misschien heeft het daar ook mee te maken... Hoe actief ze daar zelf mee bezig zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

qua beoordeling op die artsensite er eigenlijk niet goed uitspringt? Willen we hem geheim houden

Artsensite? En welke site is dat dan?

Dan kunnen de meiden vanuit hier ook wat goede beoordelingen plaatsen op die site bij Dr.Nio :);)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik ben ook al Nio fan! Op comsult geweest op 9 november en wordt waarschijnlijk 4 feb geopereerd! Advies: 500 cc 85% dual plane (als ik nog besluit wat af te vallen, ander op de spier). 500 is nodig om mijn slappe huid op te vullen. 400 was minimaal maar verschil met 500 was bijna niet te zien en aangezien met 500 een mooier resultaat te behalen is ga ik daar voor. Trouwens als de dood dat het te groot wordt....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed idee om dit topic weer omhoog te halen!

Ook ik heb een consult gehad bij dr Nio. Voor mij het advies: 500cc 85% gevuld rond Eurosilicone plaatsing voor/op de spier. Ik kom van een slappe en kleine 80B / 85A waarvan na twee zwangerschappen niet veel meer over is. Ik ben 1,73 lang en weeg nu nog 73 kilo. Mijn operatiedatum is 21 januari en ik hoop dan nog 3 kilo kwijt te zijn (veel succes daarmee met de feestdagen ertussen... :P ). Ik weeg dan 70 kilo en dat vind ik prima! Wil niet lichter worden, met 70 kilo heb ik een maat 38. Mijn weefsel en huid zijn goed genoeg voor een plaatsing voor de spier en ook het feit dat mijn gewicht niet veel meer zal schommelen telt ook mee.

Dreamlou, die 500cc staat je echt prima meid. En je hebt gelijk, er zit maar weinig verschil tussen de 400 en de 500cc. En de protheses moeten de boel gaan liften, volgens mij is het dan sowieso verstandig om voor de 500cc te gaan als 400cc het minimum is die Nio aangeeft. Dan weet je zeker dat je het effect krijgt die je wenst.

Bij mij idem, daarom blijf ik ook bij de 500cc (en ja, ook ik denk wel eens dat ik het misschien te groot vind). Ik wil niet achteraf denken, had ik maar...

xx

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik meld me ook, heb consult al gehad en heb op 4 december mijn operatie staan. Tijd is ineens super snel gegaan nog maar 2 weken.

Ik krijg 450cc 85% gevuld achter de spier. Weeg 58kilo en ben 1.75, mijn grootste vrees is eigenlijk dat ze te groot worden.

Maar ja twijfels op het eind hoort er geloof ik een beetje bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Feather, gefeliciteerd met je datum! Ik snap hoe je je voel, iedereen hier. De een bang dat t te klein wordt, de ander te groot.....

Wat is jou huidige situatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hema Heavy is 16,50... Maar zou wel even bij Nio informeren. Misschien maakt de manier van plaatsing wel uit voor de keuze sport BH. Ik krijg voor de spier, dat herstel schijnt wat simpeler te zijn.

En mijn omvang telt zeker mee! Maar toen hij zei, neem een sport BH maat 85C mee had ik toch twijfels. Dus Heb ik gevraagd of het geen D moet zijn. Ik neem nu beide maten mee op zijn advies. Als ik 80 omvang had gehad, dan had ik zeker een D mee moeten nemen. Voor die 16,50 koop ik gerust een paar verschillende... :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 19 november 2015om16:48 zei BeeCee:

Hema Heavy is 16,50... Maar zou wel even bij Nio informeren. Misschien maakt de manier van plaatsing wel uit voor de keuze sport BH. Ik krijg voor de spier, dat herstel schijnt wat simpeler te zijn.

En mijn omvang telt zeker mee! Maar toen hij zei, neem een sport BH maat 85C mee had ik toch twijfels. Dus Heb ik gevraagd of het geen D moet zijn. Ik neem nu beide maten mee op zijn advies. Als ik 80 omvang had gehad, dan had ik zeker een D mee moeten nemen. Voor die 16,50 koop ik gerust een paar verschillende... :P

Vond jij m lekker zitten die Hema bh? Ik dus helemaal niet. Hij sneed enorm naast mn borsten, hij lief bijna door tot mn oksels, was niet fijn, dus heb m teruggebracht en twee Triumphs besteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.