Ga naar inhoud

Blonde Dollie : 16 april 2010 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Gast Blonde Dollie

Aanbevolen berichten

hey Dol,

ja ze gaan meer uitzakken zullen we maar zeggen haha. er komt wat hang in en daardoor worden ze groter. fijn toch?! :38:

en dat glimmen is normaal.gaat vanzelf weg,heeft ook ff z'n tijd nodig.

idd,das erg zonde van je geld. ff proberen uit te zingen en anders goedkope sportbh kopen?

en goedzo girly!!! :35: succes ermee (want ik weet heus wel dat het niet meevalt :) )

liefs patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 439
  • Created
  • Laatste Reactie

dollie

misschien is een tussenstukje iets voor je, daarmee kunt je de bh iets groter maken, hoef je niet gelijk een andere bh te kopen, kost pak m beet 6 euro, en geeft je ook veel lucht. heb je voor of achtersluiting?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

dollie

misschien is een tussenstukje iets voor je, daarmee kunt je de bh iets groter maken, hoef je niet gelijk een andere bh te kopen, kost pak m beet 6 euro, en geeft je ook veel lucht. heb je voor of achtersluiting?

Hey Kaat,

Ik heb achtersluiting! Goed idee van je inderdaad! Laat ik morgen mooi even iemand voor me halen :rolleyes:

:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik idd ook tussenstukjes nu. Zelfs bij mijn voorsluiting, gewoon 2 stuks. Had ze van tevoren al via internet besteld, omdat ze best moeilijk te krijgen zijn hier.

Wat ik ook bedacht: als je de maximale dosis pijnstilling blijft nemen, voel je ook je grens minder, doordat je geen echte pijn krijgt. Heb sinds vannacht 1.30 uur niets meer genomen en het gaat prima!

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Ik gebruik idd ook tussenstukjes nu. Zelfs bij mijn voorsluiting, gewoon 2 stuks. Had ze van tevoren al via internet besteld, omdat ze best moeilijk te krijgen zijn hier.

Wat ik ook bedacht: als je de maximale dosis pijnstilling blijft nemen, voel je ook je grens minder, doordat je geen echte pijn krijgt. Heb sinds vannacht 1.30 uur niets meer genomen en het gaat prima!

Liefs,

Bloem

Da's toevallig. Ik heb vanochtend toen ik wakker werd 2 paracetamolletjes (totaal 1000 mg) ingenomen, einde middag een enkele. Ik probeer voor het slapen gaan toch nog eentje te nemen. Maar zolang ik geen echte pijn heb, neem ik niks. Zo goed is het allemaal niet voor je maag! Dus ik neem het wanneer het noodzakelijk is.

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

en anders maar ziek melden na die week? is dat een optie?

Eh nee, want ze weten dat ik geopereerd wordt, alleen niet waaraan. Ik word gewoon ingeroosterd voor die week erna. Ik hoop dat ik late dienst kan doen, van 15:00 tot 23:30. Die dienst is ook wat rustiger... :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Eh nee, want ze weten dat ik geopereerd wordt, alleen niet waaraan. Ik word gewoon ingeroosterd voor die week erna. Ik hoop dat ik late dienst kan doen, van 15:00 tot 23:30. Die dienst is ook wat rustiger... :unsure:

Hee meis!

Ik raad je écht aan om te melden op je werk dat je herstelperiode wat langer gaat duren! Echt waar. Ik heb een prothese voor de spier, en ik kan m'n armen al slecht gebruiken. Neem je rust echt! Op eventuele complicaties zit je echt niet te wachten..

Vergeet niet dat er iets in je lijf wordt geplaatst, je spieren en borsten krijgen wat te verduren. Je moet echt rustig aan doen hoor!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Patries,

je hebt helemaal gelijk meid...maar HOE kun je 6 weken lang praktisch niks doen? IK wou dat ik gewoon thuis kon blijven en dat iemand me vastbond ofzo want ik ben een bezige bij hihi...(Maar voor mijn doen doe ik het erg rustig aan hoor, als het aan mij lag ging ik nu het plafond witten hahahahah)

Het valt me ook op dat iedere pc weer andere adviezen geeft. Geloof het of niet, toen ik wakker werd uit de narcose, werd mij verteld dat ik ALLES mocht doen, inclusief fietsen en autorijden!Er werd niet gesproken over een bepaald termijn ofzo voordat ik mocht fietsen/autorijden. Ik stond er verbaasd van te kijken. Ik moest niet de hele dag op bed liggen maar vooral gelijk doorgaan met mijn dagelijkse bezigheden. Allen natuurlijk niet zwaar tillen enzo. Ik mocht de kliniek ook niet eerder verlaten voordat ik uit mezelf uit bed kon komen! De volgende dag mocht ik ook al even kort douchen, terwijl sommigen zich een week niet mogen douchen?

Wat moet je met al die tegenstrijdige adviezen? WIE HEEFT ER GELIJK????

IK ben het ermee eens dat je het rustig aan moet doen, MINSTENS 6 weken lang, want na 6 weken ben je er nog niet....maar als je lichaam fout wil gaan kan dat ook andere oorzaken hebben. Heel vaak krijgt je zelf de schuld als het misgaat, dat komt de PC namelijk goed uit...maar vaak is het of een combinatie van factoren. Het probleem is dat je vaak niks kunt achterhalen of bewijzen, dus vaak ga zelf ook de oorzaak bij jezelf zoeken....zo van: misschien heb ik toch mezelf te veel belast en daardoor is het misgegaan. Zeker, dat kan meegespeeld hebben....maar hoeft niet. Tot nu toe is er geen wetenschappelijk bewijs over waarom de een wel kapselcontractie krijgt en de ander niet en een infectie loop je meestal op in in de OK zelf

Voor mij is het nu afwachten hoe mijn genezing gaat verlopen....ik moet erop blijven letten dat ik niet te veel ga doen, want zo ben ik, hele dag op de bank hangen is niks voor mij...

Nog een vraagje aan jullie: ik ben nu dus een week PO en heb tot nu toe geen last gehad van mijn hechtingen, sterker nog ik voelde niks, sinds vandaag begint het een beetje te jeuken en te branden, is dat normaal en goed? of niet?

Groetjes,

Yasmin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een vraagje aan jullie: ik ben nu dus een week PO en heb tot nu toe geen last gehad van mijn hechtingen, sterker nog ik voelde niks, sinds vandaag begint het een beetje te jeuken en te branden, is dat normaal en goed? of niet?

Branden en jeuk aan de hechtingen is volkomen normaal hoor, gaat vanzelf weer over, nadat de draadjes eruit zijn is dit ook weer beter (bij mij toch). Dus zou me er geen zorgen om maken.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik idd ook tussenstukjes nu. Zelfs bij mijn voorsluiting, gewoon 2 stuks. Had ze van tevoren al via internet besteld, omdat ze best moeilijk te krijgen zijn hier.

Wat ik ook bedacht: als je de maximale dosis pijnstilling blijft nemen, voel je ook je grens minder, doordat je geen echte pijn krijgt. Heb sinds vannacht 1.30 uur niets meer genomen en het gaat prima!

Liefs,

Bloem

als je nog geen week po bent mag je nix doen dus ergens slaat dat nergens op (niet lullig bedoeld Bloem!) maar tis wel idd als je geen pijn hebt hoef je niet te slikken. t blijft rotzooi :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tegenstrijdige adviezen vind ik ook vreemd, toen ik vroeg naar wat ik niet mocht doen en hoe lang ik moest wachten. Werd er mij gezegd drie dagen na het verlaten van de kliniek kan je al van alles doen.

Ik zou dus met lift, prothese, huidwegname en bwc meer en sneller mogen doen dan de gemiddelde bv.

Maar ik heb gewoon zo iets van ik rust zoveel mogelijk, kan nooit kwaad :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey yasmin,

ja dat lukt idd niet,ik was ook niet in die luxe positie. maar als je sommige dames hoort die zijn vind ik een beetje te fanatiek bezig. op jouw arts na dan geeft elke pc/kliniek het advies 6 weken rustig aan te doen en niet zwaar tillen en niet boven je schouders uit komen met je ellebogen.

en het ligt idd aan je lichaam of je het krijgt of niet (te veel kapsel) maar het werkt er wel aan mee,en als je je borstspier te veel gebruikt kan je prothese niet goed inkapselen en heb je toch problemen nadien.

het klopt ook dat iedere arts verschillende adviezen geeft . is erg onduidelijk dan soms...

maar voor over ik weet mag je minimaal 2 weken niet autorijden. je bent zelfs niet verzekerd las ik daarstraks. (ik geloof van de Beaucare-site?weet ff niet meer van wie ik die link kreeg) ook te begrijpen natuurlijk. je reactievermogen is niet top. en je hebt hechtingen en je kunt gewoon niet goed reageren de eerst weken.

persoonlijk vind ik dat dan slecht advies van je pc/kliniek.

en zoals Eef zei; is normaal met je littekens... is genezen :) als de hechtingen eruit zijn wordt dat minder.. tot ze helemaal genezen zijn.

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tegenstrijdige adviezen vind ik ook vreemd, toen ik vroeg naar wat ik niet mocht doen en hoe lang ik moest wachten. Werd er mij gezegd drie dagen na het verlaten van de kliniek kan je al van alles doen.

Ik zou dus met lift, prothese, huidwegname en bwc meer en sneller mogen doen dan de gemiddelde bv.

Maar ik heb gewoon zo iets van ik rust zoveel mogelijk, kan nooit kwaad :)

ja lesilla,

dat advies kreeg ik ook van een andere arts.. na een week weer alles doen. die is gek!!!

maar je kunt,als je ff logisch nadenkt,niet na een week weer alles doen. je lichaam heeft echt die 3 maanden zeker nodig eer het genezen is. eigenlijk zelfs tot een jaar! want je zenuwen genezen veel langzamer...

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Ik luister naar mijn lichaam, en ga af op ervaringen van vrouwen die ook een BV hebben laten doen.

Ik doe lekker even niks, en omhels dat relaxte gevoel lekker! Ik merk dat mijn lijf zich aanpast aan de verandering. Er zit toch iets in je lichaam van het ene op het andere moment. Je huid past zich aan. Je weefsel past zich aan. Alles past zich aan. Nou, ik pas me ook lekker aan! Ik wil dat het goed verloopt. Toen ik vandaag een paar appels schilde (m'n nichtje werd 2, appeltaart...) kreeg ik naderhand steken in m'n rechterborst. Dat is een waarschuwing.. Dus..rustig aan.

Nogmaals, boekje, dvd'tje.. Ik kom er wel doorheen ;)!!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Patries, met teveel 'doen' bedoel ik in mijn geval, gewoon teveel 'op' zijn. Niet dat ik van alles aan het doen ben hoor. Ik merkte bijv. toen ik vandaag even 5 minuutjes naar school liep ik al bekaf was. En ik krijg gek genoeg last van al mijn rugspieren als ik te lang zit/loop/sta. Dan moet ik gewoon even liggen weer. Ik doe echt wel rustig aan hoor!

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Bloem,

dat weet ik maar dat bedoel ik ook niet. er zijn dames die echt al te veel doen. die bwvs al wassen,poetsen,strijken,autorijden.... en das echt te veel.

en das niet fijn zeg,dat je zo'n last hebt van je spieren! sterkte ermee meis,

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Tja, ik ben gewoon op het advies van mijn pc afgegaan. Ik dacht dat hij het wel zou weten. :wacko: Hij zei dat ik met mijn werk na een week wel weer aan de slag kon. Krijg je ook gauw last als je achter de computer zit dan? Ik vrees dat ik geen keuze meer heb, het rooster voor mei is al af. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Nou ja, ik heb zoiets van 'mocht het echt nog niet gaan na een week, dan moet ik maar gewoon m'n werk bellen dat ik het nog niet aankan'. Al zullen ze dan niet zo blij met me zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Tuurlijk gaat gezondheid voor. Ik vind het alleen wel vreemd dat die pc dat dan tegen mij zegt. Maar goed, ik zie het dan wel. Ik kan er nu toch niks meer aan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hoi Phantasia:)

Ik ben ook geopereerd bij de Boerhaave. Bij Dr. Van Der Weij. Ik weet dat Dr. Roddi met verbanden werkt. Kortom, je zit eerst even in het verband. Dan ben je al minder mobiel.. Ze worden ingebracht via de dual plane methode, ook een aanslag op de spieren dus.

Ik zit inmiddels op dag 4.. Ik heb geen verband gehad. Bij mij was de plaatsing voor de spier. Iedereen zegt dan: 'ohhhww joh, dan heb je bijna geen last'.. Nou, ik heb echt wel last gehad hoor. Vandaag is de eerste dag dat ik lekker een beetje thuis rondhobbel zonder een middagdutje ;).

Je moet gewoon goed naar je lichaam luisteren. Dat Dr. Roddi tegen jou zegt dat je na een week weer lichte werkzaamheden kan verrichten, dat snap ik wel. Dat is een bepaald gemiddelde. Maar de een heeft er wat meer tijd voor nodig dan de ander. Wanneer jij pijn hebt en amper de vaatwasser kan uitruimen, zou ik me gewoon ziekmelden op het werk. Als je nu je rust neemt, matst je lijf je daarna weer. Als jij je eigen grens overgaat dan krijg je daar dubbel last van.

Je moet echt niet bang zijn dat je helse pijnen gaat lijden ofzo, dat is het helemaal niet. Maar het is een oncomfortabel gevoel. Je bent even wat minder mobiel dan anders. Maar geef daar gewoon even aan toe. En probeer misschien toch op je werk even een hintje te geven in de eerste week van je herstel dat je toch wel veel last hebt... Dan kunnen zij zich wellicht een beetje voorbereiden :)

Maar ga lekker naar de grote dag uitkijken joh! Ik ben er nu al zo onwijs blij mee. Zit nu op dag 4 PO, en het ziet er onwijs mooi uit al:D

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankjewel, ik had ze toch al gezien, sorry de borstenfoto's vliegen me de laatse maanden om de oren, moeilijk bij te houden haha. Wauw ja zo zal het er bij mij ook wel ong. uitzien, mijn omvang is 80 dus misschien nog iets verder uit elkaar dan die van jou! Vanavond gaat het verband eraf... ben benieuwd wat ik aantref, ben altijd erg kritisch... let's see ahaha! pff, zal wel lekker zijn dat strakke verband eraf te halen en de bh uit te doen maar dan weer opnieuw aan... lijkt me AU!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Het is allemaal voor een goed doel Aerial :)!

Ik ben ook kritisch as hell. Maar "we" moeten toch geduldig het eindresultaat afwachten. Ik word er met de dag blijer mee. Ben helemaal trots op m'n boobies!

Elke dag zal het er beter uitzien. Ik vind het al fijn dat ik er weer gevoel in heb. Mijn linkertepel was zo dik en gezwollen, en vandaag had ik het voor het eerst ook koud aan DIE kant!! Ik helemaal blij.. Ja, waar je wel niet blij mee kan zijn.. Hihihi.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou idd, er is nogal wat gebeurt met ons lichaam en dat heeft gewoon de tijd nodig. Na 4 maanden krijg je denk ik wel en betrouwbaar beeld en na een jaar zal het nog mooier zijn. Ik hoop nl. dat ze dan wat soepeler in hun vel zitten dus nog natuurlijker!

Ik ben echt benieuwd wat ik aantref vanavond, blauwe plekken of idd ook tepel met een eigen willetje.... no turningpoint!!

Heb jij ook last van je rug? ipv pijnstillers voor mn jonge boobs wil ik pijnstillers voor mn brakke rug hahaha, het valt wel mee hoor maar als dit pas de eerste dag is....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.