Ga naar inhoud

A70 : 21 september 2010 : Dr. Plovier : Louise Medical center : Brussel


Aanbevolen berichten

  • Reacties 704
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja inderdaad meiden, het komt nu wel heel dicht bij!!!

Mn grote stapel strijk is inmiddels ook weggewerkt. Moet nog even mn keuken soppen, maar dat doe ik vanavond wel. Nu even geen zin meer. :15:

Zo ff op bezoek bij mn schoonouders. Die weten trouwens van nix (en dat wou ik graag zo houden haha).

Dacht ga nu maar ff langs want de komende 2 weken komt er vast ook niks van.

Ben echt allemaal afleiding aan het zoeken, raak een beetje gestresst haha! Krijg geen hap meer door mn keel.

Zou morgen met mannetje uit eten gaan in brussel, dus hoop maar dat ik dan wat meer trek heb, anders is het ook niet zo gezellig.

Nou zit hier eigenlijk ook alleen maar wat onzin neer te kliederen,maar ja: je moet wat he?

Heb er echt wel zin hoor nu, maar moet ook eerlijk bekennen dat het hele verhaal van maresje als een steen op mn maag ligt. Tis heel dubbel allemaal...

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi maakt niet uit hoor !! ;) Snap dat wel, je moet afleiding zoeken he!! Komt wel goed! Probeer er niet teveel aan te denken.. En snap dat het verhaal van Maresje je zwaar valt, maar je kijkt hier al zolang na uit!! Maresje begrijpt dat wel.. Heeft ze zelf gezegd toch? probeer ervan te genieten van alles! Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve A70,

Langs deze weg wil ik je voor dinsdag ook alvast sterkte toewensen. Waarschijnlijk heb je nu ook al met vlagen last van zenuwen, ik tenminste wel. <_< Moet toegeven dat ik er nu wel klaar voor ben, het hele huis is schoon en alles is gestreken, dus laat maar komen! Hoop dat ik vannacht goed slapen kan, tot nu toe slaap ik nl. nog steeds als een roosje. (Denk er echter wel gelijk aan als ik wakker ben, maar dat is logisch omdat het zo dichtbij komt). Aangezien ik niet weet of en hoe snel ik morgen een verhaaltje kan tikken, doe ik het vast nu bij je. Het komt allemaal goed met ons!

Ik houd je in de gaten en ben benieuwd naar je verslagje.

Nog eventjes en dan is het voor mij tijd voor 'mijn laatste avondmaal' (wat klinkt dat drastisch zeg!) hahaha. Na 8 uur voor mij niets meer..

Tot gauw! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel Mii, lief v je!

Ja lelie ook de zenuwen vliegen mij nu naar de keel. Jij ook heeeeel veel succes en ga er vanuit dat we elkaar zker nog wel zullen spreken. Slaap lekker, want dat zal straks wel even afzien worden voor ons.

Hoop gauw van je te horen! :119:

Zo hier is alles netjes en aan de kant!

Ben heel de dag al als een soort tornado door t huis gevlogen, maar denk (hoop) nu alles wel geregeld te hebben.

Denk niet dat ik morgen nog veel op t forum zal zijn, gezien ik rond de middag al naar brussel vertrek. Morgen in de loop van de ochtend mn kleine meisje bij opa en oma brengen en dan op naar Belgie!!!

Zat vanmiddag bij mn schoon ouders en kreeg t ineens spaans benauwd: het is gewoon bijna echt zover!!!!!!

Ben benieuwd of ik zo wel kan slapen, want ben op t moment nog aardig hyper!!!!

Zodra ik er toe instaat ben zal ik zsm een verslagje maken!

liefs en xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Roosie ik wou dat ik dat kon zeggen!

Voor mn gevoel begint het morgen al een beetje om dat we dan al naar brussel gaan.

En mocht ik je niet meer spreken: Jij ook heel veel succes dinsdag en we houden elkaar op de hoogte he?

Dikke knuf

ps Wie weet vanaf hoe laat je eigenlijk niet meer mag eten of drinken. Ik wordt nl al erg vroeg geopereerd (7 uur)

En mn man en ik willen morgen nog wel even saampies gezellig uit eten. Moet ik dan al vroeg gaan????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey lieve schat!!

Ik ga je ook alvast heeeeel veeel succes wensen voor dinsdag!! Aangezien je morgen vroeg vertrekt!! Geniet nog even van het gezellige uit-eten gaan! Ik geloof dat ik 6 uur van de voren niks meer mocht eten.. Dus je kunt nog wel lekker uit-eten hoor! :) Wel fijn dat je om 7 uur al aan de beurt bent! Ik ga aan je denken..

Straks word je wakker op dinsdagochtend en dan is het zover! :1bouncingboobs: Probeer ervan te genieten!! Dinsdag is jou dag en jij hebt er al zolang naar uit gekeken! Heel veel liefs, sterkte en een hele dikke knuff!! :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi A70

ik zelf kreeg 2x het advies,6u van te voren niet meer te eten en drinken,dus hou dat aan,de avond ervoor kan jij nog lekker eten en drinken dus,heerlijk ff onderling samen,voor je grote dag aanbreekt,geniet er maar van.

laat het allemaal maar op je af komen,goed komen doet het!

wens je heel veel sterkte en sucses toe vanuit hier....

Good Luck

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Angela,

Bedankt voor je berichtje. hihi geeft nix hoor.

Voor mn gevoel begint het vandaag ook al een beetje, want ik vertrek straks al richting brussel!

En ben behoorlijk nerveus ja, slecht geslapen en al heeel vroeg wakker.....

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo sta nu echt te stuiteren!!! :63:

Alles is aan kant, tas staat klaar in de gang. Heb alle papieren mee. (wel 100x gecheckt)

Net nog even wat boodschapjes gedaan. Mn dochter heb ik even voor een teletubbie dvd gezet, zodat ik nog ff kan spieken op het forum. :38:

Pff hoop niet dat ik de hele dag zo nerveus blijf!!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Eefje en Moontje!

Ga nu mn meiske wegbrengen, manlief is over een uurtje klaar met werken en dan: Brussel here i come :38:

Ga mn laptopje dichklappen en als ik hem de volgende keer weer openklap: hoop ik in bezit te zijn van een paar prachtige boobs!

Jullie horen snel van me!

Dikke kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.