Ga naar inhoud

A70 : 21 september 2010 : Dr. Plovier : Louise Medical center : Brussel


Aanbevolen berichten

Haha je bent trendsetter maris!

Na mn douchebeurt van vanaaf stond mn vriendin aan de deur. Ik had haar nog niet gezien sinds mn BV.

En gezien ik nog niet helemaal klaar was, wou ze natuurlijk wel ff kijken.

Ze reageerde heel enthousiast. Hoewel ik ze zelf nog wel heel gespannen vind, vond zij ze al best natuurlijk en niet erg nep. Fijn om dit van iemand anders te horen :)

Ze had ook een lingeriebonnetje vd honkemoller bij, zo lief!

Begin nu zelf ook al wat verschil te zien met net na de operatie. Heb bewust nog ff gewacht met foto's nemen. Doe dit dinsdag weer, dan ben ik een week p.o.

Nu nog van die dikke opgeblazen buik af. Jee vind dit echt vervelend. Mn vriendin grapte al: Nu ben je wel meer in verhouding met dikke tieten en een dikke buik. :4:

Ja heel 'grappig' maar ik voel me net een opgeblazen ballon.

Vanmiddag ff naar buiten geweest en met mn man en dochtertje de eendjes gevoerd (spannend haha). Ik was echt versleten toen ik terug kwam na een half uurtje. Gek is dit he, want normaal heb ik toch echt wel een goede conditie.

liefs

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 704
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja en ik had er nog 1 liggen van 50 euro die had ik van mn man al gehad met moederdag. Toen stond mn bv al gepland dus hij had toen zoiets van: die komt je straks wel van pas en dan ben je er vast heel blij mee!!! :D

Nu inderdaad nog ff een paar weekjes geduld hebben...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ja vast.... en topjes en hemdjes en leuke shirtjes :38:

En volgende zomer komt er vast ook een bikini tic bij!!!!

Oh dat alleen al: niet meer hoeven te stressen met kussentjes die vol lopen met water, waarna je uren daarna, in de snikhete zon, nog het water in hebt staan.

Gewoon iets kopen wat je echt leuk vind, niet iets dat opvult of waar je borsten misschien wat groter in lijken.

Ga nu naar mn bedje, daar vast over dromen... :38:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja en ik moet t forum missen :102:

Nee zondergekheid volgens mij was er inderdaad draadloos internet, dus in dat geval neem ik mnn laptopje gewoon mee.

Zal misschien niet zo heel veel online zijn als nu, maar kan mn vriendineetjes hier niet missen een hele week :38:

Tijgerbalsem, das een goede Lelie!!!

Toch wel erg jdat ik nog niet kan zwemmen met mn nieuwe boobies in t zwembad daar :(

:52:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aahh gelukkig hoeven we je niet helemaal te missen dan, ben je nog wel partime aanwezig hier :D

Ja dat zwemmen is wel jammer, maaaar volgende zomer kunnen wij WEL genieten van onze boobs, want dan zijn we al een heel eind verder...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja das waar mii! hihi

We zitten er over na te denken misschien ergens tussen januari en maart de zon nog even op te zoeken. Dat zou helemaal lekker zijn! Ff wachten of de financieen t toe laten, want die nieuwe tieten waren ook al een rib uit mn lijf haha :38:

We gaan eerst maar a.s. vrijdag ff lekker een weekje weg, ben dan volgende week vrijdag (8okt)weer thuis, ben ik ook ns jarig, wat n pret.

Vier t niet echt hoor, ben toch nog niet helemaal fit,dus heb er geen zin in. Zullen vast wel een paar goede vrienden komen en wat familie, das ook wel gezellig. Weet iniedergeval wel wat ik ga vragen: LINGERIEBONNEN!!!!

Vannacht helaas toch weer een mindere nacht. Neem savonds voor t slapen (22.00 uur) een pijnstiller (ibuprofen)en die is dan na een uur of 6 uitgewerkt en dat voel ik!!! Dan ben ik dus wakker rond 4 uur en stik vd pijn.... en kom dan nog maar eens in slaap. Zucht...

Het gekke is dat het overdag dan wel weer gaat. Neem om de 6 a 8 uur een paracetamol en dat gaat prima. Waarom heb ik er dan snachts wel zo'n last van?????

Hoop dat dit gauw minder wordt!!!

Ben nu een week PO vandaag! Zal vanavond aan mn man vragen of hij weer ff nieuwe foto's wil maken...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker hoor een weekje naar de zon... :D wij gaan waarschijnlijk in december!

Kan niet wachten om mn boobies eindelijk te mogen showen :D !!

maar ik had snachts ok altijd meer pijn als overdag.. heel raar was dat!

Naja je bent alweer een week po, tijd gaat zo snel.. !!

Voor mij is het nu alweer 5 weken geleden..

Geef ff een gil als de fotos eropstaan :) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

GIIIIIILLLLLL!!!! ZE STAAN EROP!!!

Vandaag 1 week PO dus en als ik de fotootjes bekijk van 2 dgn erna, zie ik al verschil.

Ze worden echt mooier!!! Mn man zei ook al: Het lijkt wel of ze groter geworden zijn! hihi.

Ik ben helemaal happy (als ze nou maar niet slinken....)

Enne die dikke buik is ook al een eind minder, niet meer zo'n opgeblazen gevoel!!!

:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.