Ga naar inhoud

A70 : 21 september 2010 : Dr. Plovier : Louise Medical center : Brussel


Aanbevolen berichten

Ja hoor vandaag gaat het nog wel..

Ik denk niet dat ik vanacht kan slapen en morgen ben ik vast 100 keer zenuwachtiger als nu..

Maarje moet er iets voorover hebben he die mooie boobies die je gaat krijgen!! :1bouncingboobs:

Komt ook vast wel goed bij jou.. Het is jou lichaam..

Ik schaam me er ook niet voor.. Maar het is niet iets wat je zo eventjes verteld..

Maar liegen zal ik er niet om..

Jammer dan als ze erachter komen.. ik doe het voor mezelf..

Liefs... :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 704
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey a70, die twijfels kreeg ik ook ineens hoor... Denk dat het heel normaal is! Ik weet ook nog niet of ik nog een kindje wil maar ik heb het erop gewaad. Het double bubble effect is vaker bij vrouwen die van zichzelf al aardig wat weefsel hadden heb ik me laten vertellen... Wat vertellen betreft ik ben wel heel open geweest tegen mijn collega's maar heb bijna alleen maar positieve reacties gehad en die paar die wel kritiek hadden nou ja daar had ik maling aan! En anderskun je altijd zeggen dat je Gera moet worden aan je houder ofzo...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja zo denk ik er ook maar over: Ik waag het er gewoon op!!!

Ik wil het echt niet uitstellen tot na een eventuele volgende bevalling, want dan ben ik weer 2 jaar verder. UITGESLOTEN!!!

Ik denk dat ik het die 3e colega msch toch maar vertel en dan maar hopen dat ze te vertrouwen is. Ik kan namelijk echt niet liegen en heb geen zin om verstrikt te raken inm mn eigen verzinsels. Daarbij werk ik toch 1 dag in de week met haar samen en als ik terug kom is het pas 4 weken na de operatie, dan is het wel fijn dat je collega weet dat je nog moet oppassen met tillen enzo.

Maar hoe gaat het met jou, inmiddels bijna van alle pijntjes af?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vroeg me af.. Is er tegen jullie (vroeger) ooit wel eens een lullige opmerking gemaakt over je kleine borsten?

Bij mij wel en mensen kunnen soms 100x een opmerking maken waar ik boven sta, maar sommige... AUW! Die blijven hangen!

Voorbeeld: Een ex collega die na mn bevalling vroeg of ik borstvoeding gaf. Dat was inderdaad zo en dit was haar reactie: "En daar kan je je kindje echt mee voeden? Daar kan dus wel genoeg uit komen, hoe bestaat het..."

Zonder blikken of blozen is dit aan me gevraagd. I kan jullie zeggen, Ik stond aan de grond genageld!!!

En dan te bedenken dat ik in die periode een cup groter had dan ik nu heb.

En nog zo eentje:

Tijdens een feestje sta ik met een vriendin een beetje te dansen. (niet eens uitdagend ofzo)

Komt een kennis naar me toe en zegt: "Je hoeft heus niet zo te bewegen met die kleine dingen, want zoveel stelt het toch niet voor!"

Ik was toen 17 jaar maar vergeten ben ik deze opmerking nog steeds niet.

Ik weet eigenlijk ook niet waarom ik hier nu overschrijf, maar moest er ineens aandenken...

xxx A70

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey A70,

Toch erg dat mensen zo'n dingen durven zeggen hé, alsof je er zelf aan kan doen dat je kleine boobs hebt! :angry: Dat zijn inderdaad zaken die blijven hangen die je daar beschrijft.

In mijn geval kan ik me slecht één maal herinneren dat een man uit m'n kennissenkring eens en opmerking over m'n kleine boobs heeft gemaakt, weet niet eens meer wat hij precies zei, maar het gevoel dat ik er door kreeg is zeker blijven hangen! Was er echt verontwaardigd over!

Maar dat is straks allemaal verleden tijd!!! Nog enkele weekjes en je hebt ze! :136:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Klein B-tje

Hey A70,

Ik heb je topic overlezen.

Nog een kleine maand en je hebt een volle boezem! Leuk, die gedachte hé.

Wat het eerlijk zijn tov collega's betreft, ik heb het maar tegen een aantal verteld waarvan ik weet dat ze openminded zijn en kunnen zwijgen. En als ik reacties krijg, dat een borstvergroting toch niet nodig is, dan heb ik ondertussen voldoende zelfvertrouwen om te zeggen 'het is mijn lichaam, ik wil dit al lang en ik verdien dit!). Ze doen er dan mee wat ze willen! Ieder kiest dit voor zichzelf. Het belangrijkste was dat mijn vriend erachter stond, mijn zus begreep me en daardoor vond mijn moeder het ook ok (zonder zich echt uit te spreken - ze heeft me zelfs een cadeaubon gegeven om nieuwe lingerie te kopen jieha ;-)). Dat komt dus echt allemaal goed hoor, ook bij jouw ;-).

Ik ben ook bij Beaucare geopereerd vorige week en wist zelfs niet dat ze in containers opereerden, had ook Dr. plovier niet gezien tot op de dag van de operatie, maar het is echt reuze meegevallen. Die containers zijn proper en verzorgd en dr. Plovier is een aangenaam man. Ik had ook nergens slechte reacties gelezen, dat scheelt wel vind ik. En ik heb geen foto's meegenomen...mijn printer had het namelijk laten afweten (en boobies op 't werk afprinten zag ik echt niet zitten hoor!). Ik zei hem gewoon dat ik een volle C wou en hij zou hiervoor zorgen. Achteraf heeft hij zelf gezegd tevreden te zijn met het resultaat en dat het volgens hem mooi gaat worden.

Ben echt benieuwd wat jij ervan gaat vinden. Maar ben zo goed als overtuigd dat je ook tevreden zal zijn.

Groetjes,

Klein B-tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey A70,

Toch erg dat mensen zo'n dingen durven zeggen hé, alsof je er zelf aan kan doen dat je kleine boobs hebt! :angry: Dat zijn inderdaad zaken die blijven hangen die je daar beschrijft.

In mijn geval kan ik me slecht één maal herinneren dat een man uit m'n kennissenkring eens en opmerking over m'n kleine boobs heeft gemaakt, weet niet eens meer wat hij precies zei, maar het gevoel dat ik er door kreeg is zeker blijven hangen! Was er echt verontwaardigd over!

Maar dat is straks allemaal verleden tijd!!! Nog enkele weekjes en je hebt ze! :136:

Liefs, :54:

Hej Eefje,

Inderdaad wat je zegt: Of je er zelf iets aan kan doen dat je kleine boobs hebt. Ik moest er ineens gewoon weer aan denken en kan me er nog druk over maken. Dat ligt grotendeels aanmezelf waarschijnlijk. Maar daarom sttat er ook die afspraak over drie weken.

Ga nu echt aftellen... kan niet wachten!!! Hoop echt dat die laatste weken voorbij vliegen!!!

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey A70,

Ik heb je topic overlezen.

Nog een kleine maand en je hebt een volle boezem! Leuk, die gedachte hé.

Wat het eerlijk zijn tov collega's betreft, ik heb het maar tegen een aantal verteld waarvan ik weet dat ze openminded zijn en kunnen zwijgen. En als ik reacties krijg, dat een borstvergroting toch niet nodig is, dan heb ik ondertussen voldoende zelfvertrouwen om te zeggen 'het is mijn lichaam, ik wil dit al lang en ik verdien dit!). Ze doen er dan mee wat ze willen! Ieder kiest dit voor zichzelf. Het belangrijkste was dat mijn vriend erachter stond, mijn zus begreep me en daardoor vond mijn moeder het ook ok (zonder zich echt uit te spreken - ze heeft me zelfs een cadeaubon gegeven om nieuwe lingerie te kopen jieha ;-)). Dat komt dus echt allemaal goed hoor, ook bij jouw ;-).

Ik ben ook bij Beaucare geopereerd vorige week en wist zelfs niet dat ze in containers opereerden, had ook Dr. plovier niet gezien tot op de dag van de operatie, maar het is echt reuze meegevallen. Die containers zijn proper en verzorgd en dr. Plovier is een aangenaam man. Ik had ook nergens slechte reacties gelezen, dat scheelt wel vind ik. En ik heb geen foto's meegenomen...mijn printer had het namelijk laten afweten (en boobies op 't werk afprinten zag ik echt niet zitten hoor!). Ik zei hem gewoon dat ik een volle C wou en hij zou hiervoor zorgen. Achteraf heeft hij zelf gezegd tevreden te zijn met het resultaat en dat het volgens hem mooi gaat worden.

Ben echt benieuwd wat jij ervan gaat vinden. Maar ben zo goed als overtuigd dat je ook tevreden zal zijn.

Groetjes,

Klein B-tje

Hoi klein B-tje,

Dankje voor je reactie!

Ow jij bent dus echt pas kort geleden geopereerd. Hoe voel je je nu dan?

Heb je erg veel last gehad? Iniedergeval goed te horen dat je tevreden bent, das t belangrijkste!

Ik heb de betreffende collega toch maar ingelicht: En wat blijkt: Reageerde heel leuk, volkomen begripvol en haar moeder had pas een borstvergroting ondergaan, dus ze wist er alles van! Haha daar maak ik me dan zo druk om. Verder vind ik het wel prima en heb ik niet de behoefte om nog iemand in te lichten, zelfs mn broer weet van nix, die zou t ook niet begrijpen denk ik. Maar wat je zegt, ook mijn man staat achter me en dat is voor mij dus ook het allerbelangrijkst!

Maar wel erg leuk dat je moeder je die bon gegeven heeft, dat zegt genoeg toch?

Zucht nog 3 weekies en dan is het zover...

liefs

x

A70

Link naar reactie
Delen op andere sites

STRESSSSS!!!!

N.a.v. het berichtje dat ik las op t topic van Mii dat dokter plovier weg zou gaan bij beau care, heb ik ze net gebeld. Die mevrouw die ik aan de lijn kreeg ontweek een beetje mijn vraag. Ze vertelde me alleen dat zijn agenda op t moment nog volgeboekt staat bij Beau care.

Ik vroeg of ze me kon garranderen dat ik dus gewoon dokter Plovier kreeg en zo niet, ik dat wou weten.

Nog geen half uur later gaat mn telefoon: Beau care aan de lijn. Mijn operatie stond geboekt bij een andere arts ene Ulla .... (nog iets).

Nu ben ik al vanaf maart aan het wachten, is het bijna zover, krijg ik dit!!! Ik weet nix van deze arts. Heb bij beaucare afgesproken vanwege de goede berichten die ik over dokter Plovier heb gehoord.

Ze hebben me nu een alternatief aangeboden dat ik maandag 20 september geopereed wordt en dan met de zekerheid dat dokter Plovier deze operatie doet. Hij is die week nog tm woensdag werkzaam.

Ik heb mn opearatie dus nu verzet. Want ik laat me echt niet opereren door een arts waar ik niets van weet.

Dit kan toch niet zomaar???

Stel nu dat ik niet had gebeld en ik die vrijdag ineens bij een vreemde arts stond!!!!

Heb echt een naar gevoel nu. Moet alles opnieuw regelen, had al een hotelletje geboekt, oppas voor mn dochtertje enzovoort.

Ook was mn man een paar dagen vrij na de operatie, omdat het op vrijdag was. Nu is het op maandag en moet hij opnieuw vrij vragen, maar hoe doe ik dat de dag erna??? zucht...

Gelukkig kan ik iniedergeval nog wel terecht bij Dr Plovier, maar de manier waarop vind ik echt niet netjes....

Wat vinden jullie, hadden jullie de afspraak laten staan of toch maar beter verzetten?

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meid..

Wat een ontzettend KLOTE streek is dit zeg!!!!!!!!!!

Vind het echt zo rottig voor je!!

Het is maar goed dat je nog hebt gebeld en gewoon door hebt gezet..

Je zal er maar zijn gekomen en dan er achter komen dat je niet door plovier word geopereerd..

Sorry maar dit bericht maakt me wel woest.. ze liegen tegen iedereen en nu hebben ze het eindelijk toegegeven!!!

Ze halen zo de goede naam van beaucare wel door het slijk zeg!!

Groot gelijk dat je alleen bij plovier wilt en niet bij haar!!

Ik zou de afspraak ook verzet hebben maar ik zou ze wel duidelijk maken dat dit echt niet kan!!

Vind dit gewoon oneerlijk van ze..

MAAR... Jij word nog door plovier geopereerd.... :) dus ben daar maar extra blij om meis!!!!

Veel sterkte nog...

Liefs.. :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid ik ben je zo dankbaar dat je me dit vertelt hebt!!

Ik vind het inderdaad echt heel slordig van de kliniek!

Ga er nu enkel alleen nog heen vanwege de goede berichten over Dr Plovier!

Vrijdag had zoveel beter geweest ivm het weekend en dat is mn man thuis. Nu weet ik echt niet hoe ik t dinsdag ga doen. Kan mn ouders vragen me te helpen, maar die zijn net vandaag voor 2 weken op vakantie...

Ben echt ff niet happy!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maandag zal wel lukken denk ik. Die ruilt hij dan voor die vrijdag de 17e.

Daarna is nog maar de vraag. Mijn vader is met pensioen en denk wel dat hij me kan helpen hoor. Maar die zit net in de bus naar spanje en kan het ze dus nu niet vragen...

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff..

Vindhet echt rottig voor je hoor!! :(

maar ben opgelucht voor je dat je nu wel zeker te weten 100% dr.plovier hebt!!

maar ik hoop dat je ouders je een handje kunnen helpen..

Want alleen is het bijna niet te doen..

maar ik zou me daar nog niet druk over maken..

komt echt wel goed..

je ouders willen dit vast wel voor je doen toch:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk het ook wel hoor, maar tis gewoon rot dat k t ze nu niet kan vragen.

Wat wel verveledn is dat er ws nog een hoop meiden zijn, met als ik die straks op de dag van de operatie er achter komen dat ze een andere arts hebben!

Dat is toch niet normaal!!!

Begreep van Maresje dat hij nog tot(en met?) december werkt bij Beau Care, maar dan allen op ma di woe. Zij heeft gelukkig dus ook gewoon dr plovier op de afgesproken dag.

Bedankt voor je lieve berichtjes!

Is er iemand die mijn topic titel kan veranderen in 20 september?????

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh oke, dat van december wist ik niet..

kan best wel eens kloppen ik weet het ook niet..

Pas als ze bij beaucare eerlijk gaan zijn zullen we het weten..

Voor die titel kun je even vragen aan Eefje..

Zelf kun je het ook maar geen idee hoe het moet.. ;)

enne geen dank, ben allang blij dat ik je heb kunne helpen!! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey A70,

Hier ben ik al! Heb je titel aangepast, wat vervelend voor je dat je nu alles weer opnieuw moet gaan regelen, maar gelukkig dus wel nog bij dr. Plovier nu! Zou er ook niet aan moeten denken dat ik door een andere arts zou worden geopereerd dan die die ik had uitgekozen en waar je ook veel goede resultaten van hebt gezien, wat niet wil zeggen dat die andere arts daarom niet goed is, maarja, je weet er ook niets over hé.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik ben nieuw hier op het forum.

ik ging naar beaucare gaan half december voor een borstvergroting, maar vind het niet leuk dat ik dit hier allemaal lees...

@mii18: Ik had in een pb gehoord van iemand dat jij de nieuwe gegevens zou gekregen hebben van dr Plovier. Klopt dit ? zou hij in een andere kliniek gaan opereren?

ik probeerde jou een pb te sturen maar dat lukte niet.

@ A70: Goed dat je nog dr plovier hebt maar wel niet echt mooi van beaucare om je zo te behandelen! Veel sterkte en hopelijk vind je wat hulp voor thuis.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx eefje!

Tis me wat,heb n dubbel gevoel op t moment.

Ik zou niet opnieuwe met Beau Care in zee gaan als ik dit vantevoren zou weten.

Er wordt mij te veel gelogen.

Heb nu iniedergeval de garantie dat ik dr plovier heb, maar hij gaat hoe dan ook weg!

Mel83, Houd het in de gaten en wacht even af wat straks de plannen zijn van deze arts!

liefs A70

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey A70, doe ik zeker en als jullie iets meer weten waar hij naar toe gaat laat het me dan weten aub.

Want tot nu toe ligt mijn afspraak eigenlijk al vast voor 17 december bij beaucare maar na alles wat ik hier vandaag gelezen heb zal ik die nog wel annuleren denk ik.

Ik wacht nog even af om te zien wat ze daar zeggen over wie er mij zal opereren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.