Ga naar inhoud

A70 : 21 september 2010 : Dr. Plovier : Louise Medical center : Brussel


Aanbevolen berichten

Heey meid, sorry dat ik nog niet eerder op je heb gereageerd hoor maar was daarvoor niet echt in staat!

Wat fijn dat het bij jou allemaal zo lekker is verlopen, je was ook al weer snel thuis zeg!

Dr Plovier had de groetjes nog doorgegeven hoor van je super lief! Wat een leuke vent is hij trouwens he haha

Las dat jij niet zo lekker had geslapen :( Ik daarentegen wel, heb echt bijna heel de dag geslapen ben echt nog steeds super moe haha

Bij mij is er 360 cc medium profile ingegaan (heb ook al een verslagje neergezet) Maar ik vind het er echt nog niet groot uitzien.. dus ben echt heel benieuwd als ik morgen ga kijken.

Mijn misselijkheid is bijna zo goed als weg, alleen doet wel echt super pijn! :55:

Liefs xxx :55:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 704
  • Created
  • Laatste Reactie

O wat leuk hij heeft je dus de groeten gedaan!

Ja een heel aardige man inderdaad, voelde me helemaal op mn gemak!

Zal zo je verslagje ven lezen.

Vervelend dat je zo ziek er van bent geweest.

Maar gelukkig wel geslapen. Ik ben echt bekaf maar voel me daarin tegen verder juist wel weer redelijk goed. Merk het wel als de pijnstillers uit beginnen te werken. Dan ben ik echt biet zo stoer meer. haha.

Zit echt te wachten tot de 8 uur vorbij is en ik de volgende mag nemen. Zolang ik niet te veel doe, gaat t wel.

Ik heb echt precies t zelfde gevoel als jij!! 375 maar ze lijken zo klein in die bh! Ben echt zo benieuwd morgen als ik mag douchen.... Kan ik ze eindelijk zien!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

GEFELICITEERD!!!!!!!!!

Wat goed dat alles ze vlot verlopen is, nu nog wat herstellen en daarna volop genieten.

Laat zeker iets weten als je foto's post want ben ook heel nieuwsgierig.

Nog een goed herstel gewenst en laat je verwennen hé.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Knelt die bh bij jou ook zo aan alle kanten?

Zoo bij mij doet dat ding echt super pijn, ga hem morgen één gaatje losser doen denk ik

Dat staat dat dat mag de bh in omtrek wat losser doen.

Ben vandaag en gister al wel in bad gegaan, ff wat water tot aan mn navel ik voel me ook echt super vies

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry mel83: zie je berichtje nu pas!

Bedankt en ik laat t zeker weten als ik foto's er op heb staan!

Ja roosies bij mij knelt het ook erg, met name die band aan de bovenkant. Volgens mij krijg ik er hele puntborsten van! 4 weken wordt nog erg lang vrees ik. O dus je mag m wel losser zetten. Dan ga ik morgen zeker f kijken, denk dat ik m ook meteen even uitwas.

Ik heb de douche ook al laag gezet en met mn onderlichaam inderdaad lekker er onder gestaan. De rest was, met hulp van mn man, tobben met een washandje. Ik was ook helemaal geel van de jodium toen ik thuis kwam. En volgens mij ben ik dat onder die bh nog steeds! Morgen ook even mn haartjes wassen (met hulp) :38: lijkt me heerlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik moet je eerlijk zeggen dat ik ook echt wel tegen die 4 weken opzie.. krijg er ook echt rugpijn van enzo

Volgens mij heb ik inderdaad ook super erg puntborsten, vind het best eng om te gaan kijken morgen hoor

Maar die velco strip mag niet losser volgens mij, ik zal ff typen wat er op mijn papiertje staat

*U krijgt na de ingreep een speciale steun-BH aan, deze bh moet gedurende 1 maand dag en nacht dragen. Het is belangrijk dat de velco-strip een continue druk geeft op de bovenkant van de borsten. U mag de BH in omtrek gerust losser zetten.

Dus die band mag helaas niet losser aan de bovenkant

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Meis, Ja in die bh lijken ze zoizo kleiner, maar ze zitten helemaal platgedrukt!! en er loopt een rare naad precies over je tepel, dus daarom lijken ze wat puntiger!! Erg he dat je zo lang moet wachten om te douchen, gelukkig kun je wel jezelf een beetje wassen.. Ik had wel de tramadol geslikt, eerste dag was ik hier ook misselijk van maar daarna ging het beter, die pillen werken wel het beste! die opgezwollen buik gaat ook wel weer weg hoor... :) Komt allemaal goed! Ik ben reuze benieuwt naar je resultaat... Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow dat idee dat je punt borsten hebt, hadden/ hebben jullie dus ook met die bh aan. Nou Mii, dat was bij jou iniedergeval absolutut niet zo, want ze zijn prachtig, dus hopenlijk is dat bij Roosie en mij dan ook t geval. Zit inderdaad een hele rare naad over die bh. Ziet er ook echt niet uit onder kleding! Maar moet zeggen dat ik er zowiezo als ma flodder bij loop de laatste 2 dagen. :unsure:

Dus die band mag niet losser :( . Dan hoop ik maar dat t senl went.

Het begint ook echt te kriebelen onder die bh. Gooi meteen in de was. Mag hij eigenlijk in de droger?

Misschien een rare vraag, maar ben sinds de operaite ook al niet meer naar de wc geweest (als je begrijpt wat ik bedoel :blush: ). Denk dat ik daarom ook erg last heb van mn buik. Is dit normaal?

Gelukkig vannacht wel iets beter geslapen. Wel kleine slaapjes iedere keer. maar iniedergeval een klein beetje uitgerust...

dikke kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee eefje als t ietsjes groter zou zijn, vind ik t ook niet erg.Maar met een mooie c ben zou ik echt heel erg tevreden zijn hoor! Maar kan het me eigenlijk echt niet voorstellen dat het groter is dan C.

Wacht maar af, hihi :46:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey a70 fijn dat je wat beter heb geslapen, ik juist iets minder maar nog steeds wel goed.

Heb alleen zo'n ongelofelijke pijn in mijn rug en borsten, ik dacht juist dat het per dag beter zou gaan, maar zo pijn als nu hebben ze nog niet gedaan na de operatie. Werd echt ook ff met tranen wakker :(

Ik ben ook nog niet naar de wc geweest, maar had van veel mensen gelezen dat dat komt door die Tramadol. Heb ook echt last van een opgeblazen gevoel in mijn buik. Had gister daarvoor naar de kliniek gebeld en gevraagd of je laxeertablet mocht gebruiken en dat mocht.

En heb jij je bh al uitgedaan? :blush: Ik nog niet wacht tot mn zus er is vanmiddag dan kan die me helpen want mijn ouders zijn werken

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben benieuwd eefje :38:

Ik had er ook last van roosie, dat de pijn juist heftiger is op sommige momenten! Zit echt te wachten tot ik weer een pilletje mag nemen. Moet zeggen dat de ibuprofen ook goed aanslaat, dus misschien stap ik wel helemaal over daarop ipv die tramadol.

Dus iets laxerends mag? Ik kijk het vandaag nog aan en als het nog niet gaat, ga ik dat zeker doen! Pijn in mn borsten is genoeg, hoef er niet ook nog eens buikpijn bij :(

Mijn moeder is zojuist gekomen, even wat drinken en dan.... douchen.....!!!!

Vind t heel spannend en ook wel eng...

xxx

ps weet iemand nou of die bh in de droger mag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

geloof mij, wanneer je stopt met tramadol komt alles los :4: Ik heb daarom de afgelopen 3 weken ook steeds rose vice Laxo gedronken en activia gegeten. Die dikke buik zit ook vol met vocht, dit verdwijnd geleidelijk.. (ik ben er nog steeds niet vanaf)

Ook het gevoel van gekneusde ribben heb ik gehad, alles voelt zo beurs aan de eerste tijd. Hoort er allemaal bij. :)

je kunt de bh het beste even centrifugeren en dan buiten hangen of op de verwarming leggen. Zit veel elastiek in dus niet in de droogtrommel gooien.

Kloteding is het he! Als de band echt knelt mag je die gerust ietsje losser zetten hoor, als je nog maar wel een druk voelt.

Ik heb de bh sinds vandaag vervangen voor een andere sport bh, geloof mij... ze ogen meteen een stuk groter ;) en die van jou gaan nog wel groeien hoor :3:

Liefs xx :116: Elcke

Owja, slapen ging mij de eerste nachten ook niet zo goed af. Ik had mijn bed iets omhoog gezet en 4 grote kunnens neer gelegd zodat je er lekker tussen ligt. Misschien werkt dit voor jou ook? :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooow wat voel ik me weer lekker fris!

Net mn boobis gezien! Ik ben er echt super blij mee! Moeten nog wel een beetje 'vormen'.

Ze zijn inderdaad niet zo heel groot, (hoop stiekem dat ze nog ietsjes groter worden)maar ben er echt blij mee.

Mn kliniekbh heeft mn mams uitgewassen en die hangt buiten te drogen. Had een sportbh van de hema in huis voor 'nood'en die heb ik nu ff aan. Als die andere droog is wissel ik hem meteen om!

75 c: en hij past!

Ben een tevreden mens :36:

Ben zoooo benieuwd wat jullie er van vinden!

Elcke nog bedankt voor je tips. Laxo had ik ook al geprobeerd en denk dat ik dus maar ff ga proberen zonder die tramadol dan. Je hebt me weer een beetje gerustgesteld. Thanx!

Jeetje mii, 6 dagen? Wat moet jij je dan rot hebben gevoeld, ik voel me nu al als een ballon!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi C70 :rolleyes:

heb net je foto,s gekeken,en ja,er zit nog niet echt vorm in,logisch want is achter de spier gedrukt nog,dit komt helemaal goed hoor,heeft even wat tijd nodig,denk wel dat je groter als een C uitkomt hoor over tal weken :blush:

roosvicee laxo doet pas zijn werk na 3a4 dgn,dus ff doorbijten end an komt heel de meut eruit,hou je dan maar vast :4:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik heb net je foto's bekeken en het ziet er al erg mooi uit vind ik. Het moet inderdaad nog wat vormen maar je hebt ze ook achter de spier gekregen en die moet nog oprekken he.

Dat komt zeker goed en je mag er zeker van zijn dat je minstens op een C gaat uitkomen !

Ik heb ook heel veel last gehad van een opgezwollen buik (trekt langzaam weg maar heb er nog altijd wel wat extra aanhangen :134: )

en had ook problemen om naar toilet te kunnen gaan en dat komt door de tramadol. Als het al kan, stop je daar best mee en vervang je het door een andere pijnstiller. Een paar dagen later ging alles weer vanzelf en voel je jezelf onmiddellijk een pak beter en lichter :35:

Veel beterschap nog :116:

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel meiden, voor jullie reacties!

Ben soms wat ongeduldig en zou het liefst willen dat alles meteen al goed in vorm zit!

Maar ben echt wel blij. Al hoop ik nog steeds stiekempjes wel dat het nog wat groter wordt. Ziet er iniedergeval vrouwelijk uit: EINDELIJK!

Heb net een half uur op t toilet gezeten.. en ben uiteindelijk geweest :blush:

Mn buik is meteen een stuk minder opgezet. Heb ook geen tramadol dus meer ingenomen enkel nog de ibuprofen en tot nog toe te doen. Ben alleen wel nog erg moe steeds.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid ik heb je foto's gezien!

Ze zien er mooi uit hoor en ze zullen vast alleen nog maar mooier worden

Ik heb ook al gedoucht en mijn bh uitgedaan, was even wennen maar ook ff lekker om die bh uit te hebben!

Heb nog geen foto's kunnen maken want hij ligt niet thuis, vanavnond laat ik er foto's van maken en zet ik ze erop

Ze mogen van mij nog steeds groter worden hoor, vind ze nog niet zo heel groot.. voel me echt beetje een zeikerd :131:

En natuurlijk ook nog heel puntig en allemaal.. maar we moeten maar ff geduldig zijn he hihi

Ben jaloers op je dat jij al naar de wc ben geweest ik nog steeds niet:( hopelijk gaat het bij mij ook snel komen

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt herkenbaar roosie

Voel me ook een beetje een zeikerd :unsure:

Tja... geduld... tis niet mn sterkste kant ;)

Ik heb vannacht de laatste tramadol genomen, omdat de ibuprofen voor mij ook goed werkt. Mits ik hem optijd ineem. Misschien dat dat scheelt met naar t toilet gaan. Maar ben nog steeds wel een beetje ópgeblazen hoor!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis, ik heb net ff bij je foto's gespiekt... en ik vind ze er al erg mooi uitzien.. Nu ga je ze met de dag zien veranderen hoor! Komt allemaal goed.. Douchen is echt heerlijk he! Snap dat je je nu weer lekker voelt! en geduld is the magic word in dit hele proces... ;) Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.