Ga naar inhoud

A70 : 21 september 2010 : Dr. Plovier : Louise Medical center : Brussel


Aanbevolen berichten

  • Reacties 704
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey A70,

Ziet er al heel mooi uit hoor :33: , de vorm komt wel, staat allemaal nog heel strak nu. En als die spier oprekt zal het meer naar voor komen, houd je zeker minstens een C aan over, denk zelfs dat het wel een D wordt uiteindelijk, of nog meer, ik kijk van niets nog op hahaha :5:

Fijn dat het gelukt is met het je weet wel wat, ben je weer een stuk lichter.:75: Wens je vast nog veeeeel geduld toe! :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je eefje!

Nou meer als een d hoeft van mij ook weer niet hoor haha! Paste iniedergeval de sportbh van de hema en dat is een 75 c. :D

Ik voel heel de tijd een soort gebubbel in mn rechterborst, is dat normaal of heb ik weer iets geks?

Mn buik voelt alleen nu (na weer een nachtje slapen) weer net zo gespannen :(

Heb vannacht weer een tramadol geslikt, werd gek van de pijn. Daarna ging t weer en heb ik best redelijk geslapen.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

75 C is dus ook 70 D, dus zo zie je maar, heb je eigelijk toch al een D-cup, hihi :rolleyes:

Maak je geen zorgen over dat gebubbel, had ik ook, gewoon lucht- of vocht belletjes, hihi, voelt wel een beetje gek aan als je er over wrijft, maar gaat vanzelf weer weg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik douche het liefst ook echt 2x per dag, maar dat lijkt me inderdaad nog niet echt zo'n strak plan

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik de pijn tot nu toe nog niet echt vind minderen..

Op dit moment branden ze echt suuper erg! Als ik met mijn handen over die bh voel, voelt ook helemaal warm aan

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roosie en A70: hoe is het vandaag met jullie?

Ik ben blij om te melden dat het met mij vandaag stukken beter gaat. Zo nu en dan nog steken, niet zo erg in vergelijking met gister.

Slik echter nog wel alle medicatie die mij is voorgeschreven (2x diclofenac + maagbeschermer en 4x paracetamol). De kliniek raadde mij aan dit wel te doen, om ontstekingen tegen te gaan en de hechtingen zouden hierdoor beter genezen.

Hoop dat je jullie vandaag ook wat beter gaat. We moeten even doorbijten, komt allemaal goed meiden!

Wat ben ik al trots op mezelf dat ik deze stap heb gezet, moet mezelf echter soms remmen omdat ik nog teveel wil ondernemen.

Sterkte met het herstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej meiden.

De pijn is bij mij echt met ups en downs. Moet zeggen dat ik t wel vanaf t begin af aan mee vond vallen, was van t ergste uitgegaan. Maar weet vanmezelf dat ik een redelijk hoge pijngrens heb. De nachten vind ik eigenlijk het pittigst. Val wel in slaap, maar iedere keer korte slaapjes, en wordt dan door de pijn weer wakker. Vooral vroeg in de morgen (uur 5) weet ik me geen houding te geven. Overdag gaat t dan wel weer! Mits ik dus niet te veel doe. Als ik te lang sta gaat t steken.

Denk dat ik vandaag (voor de zekerheid) toch de tramadol blijf innemen. Als t vannacht wat beter ga, probeer ik morgen te minderen. Het medicatie advies zal wel per persoon verschillend zijn denk ik????

Dat warme gevoel had ik ook erg roosie, sinds vandaag is dat minder.

Moeten inderdaad even doorbijten! Wat je zegt lelie: we mogen trots zijn dat we dit gedurfd en gedaan hebben!

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mn moeder had hem voor mij even op de hand uitgewassen. Daarna buiten in het zonnetje te drogen gelegd. Kon hem na 3 a 4 uurtjes alweer aan. Hij mag niet in de droger.

Begin trouwens wel een beetje jeuk te krijgen onder dat ding, vooral aan de zijkant naast de hechtingen, heel vervelend. :(

Net weer even gedouched... heerlijk! Heb me maar even niet meer druk gemaakt over het indalen enzo. Heb eindelijk boobies en das heeeeeel fijn!!!!

:53:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je moontje.

Tsjonge ik had net weer wat:

Zit hier onderuit op de bank, wordt er op de achterdeur geklopt. Mn (oudere) buurvrouw. Ze had me dinsdag middag a.h.einde vd middag even in de tuin zien zitten. Was toen dus echt net geopereerd. Gaat het wel goed met je, vroeg ze toen al. Wou er niet te veel over zeggen toen...

Stond ze dus nu net met een bloemstukje hier in de keuken. Je had het echt niet breed he, zei ze. Gaat t

al wat beter? Ik wou eigenlijk niks vertellen. Maar ja voelde me toch een beetje 'lullig' nu. Heb t dus maar gewoon verteld. Ze reageerde ook wel positief hoor haha.

Het zal waarschijnlijk toch wel opgaan vallen straks :rolleyes:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi, nou, wat een aardige buurvrouw heb jij zeg! ^_^ Toch wel heel lief hé! Jammer dat je het nu wel 'moest' vertellen, hopelijk gaat het nu niet heel de buurt rond ;) , maar ach, zou misschien toch wel opgevallen zijn zoals je zelf al zegt, hihi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ze zei zelf al: Ik houd mn mond wel hoor!

Volgens mij vond ze t wel ínteresant, haha als nou maar ook de buurman niet ineens voor de deur staat :38:

Roosies, ik zou hem dan inderdaad morgenochtend wassen, dan kan je hem, als t droog is, ff buiten hangen. Lijkt me sowieso snachts wijzer om de kliniekbh te dragen!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik moet het nodig zeggen: Heb vannacht dus wel goed geslapen!!!

He he Ik had t ook wel ff nodig! Tenminste:ik heb aan 1 stuk doorgeslapen tot 5 uur (das al heel wat):38:

Met mn bed ietsjes omhoog, een extra kussen en een voedingkussen, weet ik me eindelijk een houding te vinden op mn rug. Toen ik wakker werd had ik wel pijn, maar moest nog 2 uurtjes wachten op een pijnstiller. Heb sochtends wel erge steken in mn rug hoor. En die 'dikke buik'voelt ook echt niet fijn :(

Maar als ik een maal uit de veren ben, gaat t best aardig. Heb net mn haren een beetje gedaan. Het zit niet naar mn zin, maar t begint er op te lijken. En heb ook weer een beetje fatsoenlijke kleding aan ipv een huispak. Kan ook eigenlijk alleen mn onderarmen maar goed bewegen.

Wat ik alleen heel irritant vind, is die stomme naad die over die kliniek bh zit. Dat zie je overal door. Ziet er toch niet uit!!!!! Krijg je echt rare punttieten door in je kleding!

Ben wel steeds lichtjes in mn hoofd, komt denk ik door de pijnstillers. Wil vandaag bginnen met 'afbouwen'.

Hoop dat het gaat.

Heb ook weinig eetlust, is dat normaal?

liefs

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden,

Mijn rechter borst/tepel is nog helemaal gevoelloos. Links had ik dit in t begin ook, maar dat komt nu terug. Rechts heb ik dus nog steeds geen gevoel. Is dit normaal en hoe lang ka het duren voor je er weer gevoel in krijgt?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.