Ga naar inhoud

A70 : 21 september 2010 : Dr. Plovier : Louise Medical center : Brussel


Aanbevolen berichten

  • Reacties 704
  • Created
  • Laatste Reactie

Hi A70!

Proficiat met je nieuwe :1bouncingboobs:

Hoeveel cc heb je gekregen?

Niet te veel pijn nu?

Geniet maar van de rust en laat je lekker verwennen de komende dagen.

Ben benieuwd naar een verslagje en foto's...

Liefs,

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog bedankt voor jullie lieve berichtjes allemaal.

Hier volgt mn verslagje:

Ben zojuist ( 13.45 uur) thuis gekomen.

Gister zijn we rond half 2 richting Brussel gegaan en waren en zo'n 2 uurtjes later.

Het hotelletje lag op 3 a 4 minuten lopen van de kliniek, beter kon dus niet! Het lag aan dezelfde kant van de weg! Zijn even de stad in gegaan en in alle veel te dure winkeltjes gekeken.

Daarna lekker uit eten, had totaal geen last meer van de zenuwen. Gewoon ff genoten...

Kreeg 21 uur nog een telefoontje van dr Plovier. om alles nog eens te bevestigen, erg fijn! Ik mocht om 7 uur aanwezig zijn de andere morgen. Ik kon nu dus met een gerust hart slapen :38:

Ben rond 10 naar bedje gegaan. Tja het slapen was lastiger haha. Want toen kwam het ineens wel heel dichtbij.

We waren precies op tijd vanmorgen en Dr plovier ontving mij. Werdmeteen naar mn slaapkamertje gebracht.

De kliniek zag er echt keurig uit. Heel netje sen verzorgd allemaal. Ik ben geopereerd in het Louise Medical center. (Is te vinden op internet met eigen website)

Heb een heel fijn gesprek gehad met dr plovier en al mn vragen kunnen stellen. Hij heeft toen alles opgemeten en mn foto's beken die ik meegenomen had. Hij vroeg welke maat ik zelf in gedachten had. Heb een volle C gewenst en zo natuurlijk mogelijk. Dat leek hem ook een mooi maat. Ik zou een gemiddeld profiel krijgen en tijdens de operatie zou hij beslissen hoeveel cc.

Daarna kwam valerie (de verpleegdter) ij halen. Wat een ontzettend lieve meid is dit!!! Stelde me helemaal op mijn gemak.

Het infuus werd aangelegd en de narcose toegediend en bentoen dus inslaap gevallen...

Toen ik wakker werd was ik heel suf. Mijn mannetje zat al naast mn bed en het eerste wat ik vroeg was: waarom hebben ze me nog niet geopereerd? Haha dat is al gebeurd liever zij hij toen. Kan me hier overigens niets van herinneren. Mn volgende vraag was trouwens: hoevvel cc is er ingegaan?? haha en daarna heb ik nog een poosje wartaal uitgeslagen. Kon ook de R niet uit spreken. Volgens mn man was t best een beetje grappig. (elg glappig) Heb zelfs nog naar Roosie gevraagd of ze er al was??? haha en die wordt bij beau Care geopereerd dus dat kon helemaal niet! En weet natuurlijk allen haar forumnaam. Was echt even rare dingen aan t uitkramen geloof ik.

Had toen ik bijkwam vreselijke dorst, maar mocht nix! :(

Toen kwam Dr Plovier een kijkje nemen. Alles is dus goed gegaan. Er is 375 CC in gegaan. Ruw prothesen, rond, achter de spier.

De pijn valt me alles mee. Echt goed te doen. Voelt als enorme spierpijn, maar kan t hebben.

Als ik maar goed mn pijnstilling zou blijven nemen zei Valerie. (ibuprofen afgewisseld om de 8 uur met tramadol)

Begon een half uur na ik wakker ben geworden wel misselijk te worden.

De anethesist kwam meteen, spoot een goedje in mn infuus en mocht voozichtig wat cola drinken. Suiker zou goed zijn! Het was meteen over!!!

Omstreeks 11 uur kwam dr plovier mee gedag zeggen. Valerie is bij me gebleven.

Half 12 mocht ik naar huis. Slapjes, maar voelde me goed! valerie heeft me tot de auto begeleid (mijn man moest hem voorrijden)

De pijn is dus goed te doen, kan mn onderarmen redelijk goed gewegen. Maar niet te ver opzij. Bovenarmen is een ander verhaal, maar dat lijkt me normaal.

Lig nu strak in mn harnasje in mn bed met een stuk of 10 kussens. Manlief vertroetlt me he helemaal.Net 2 beschuitjes op en wat drinken. Mn mn vader komt straks mn meiske brengen.

Ben wel super nieuwsgierig naar t resultaat. kan zo nog niet echt wat zien natuurlijk! Lijkt me niet overdreven groot nu. Over 48 uur mag de bh even uit voor een douche. Voel me nu al vies en zie geel van de jodium. Maar goed even geduld nog dus.

Ga nu even rusten en jullie horen snel weer van me...

dikke kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi A70 (je nickname is eigenlijk niet meer van toepassing he:-))

Wat een leuk verslagje!

Ik ben blij voor je dat alles goed gegaan is en het momenteel meevalt qua pijn. Neem op tijd de pijnstillers en voor je het weet, ben je weer helemaal beweeglijk :-)

Geniet van de rust en verwennerij!

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meis, gefeliciteerd.... :D:43: !!! Je hebt ze... !! 375 CC is nog best redelijk wat ;).. ben super benieuwt naar het resultaat !!! Hihi knap van je dat je je al goed genoeg voelt om allemaal op het forum te zitten joh..Laat je nu maar lekker verwennen he! Hoop dat de pijn mee blijft vallen... liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd!!! :64: Nou, ik vind 375 cc al behoorlijk wat, zou me verwonderen als je niet meer dan een C bekomt, hihi, ben ook wel benieuwd naar je eerste picjes. Blij dat alles je ook zo goed is meegevallen, geniet van het vertroetelen, wens je een voorspoedig herstel!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden.

Leuk om al jullie lieve berichtjes te lezen. En dank voor de felicitaties!

Heb wel een erg rotte nacht achter de rug. Rug slapen is niet echt mijn ding! :38: Ben blij even rechtop te kunnen zitten nu!

Als ik plat lig lukt het me niet alleen om hoog te komen!

Mn mannetje moet alleen vandaag weer aan t werk. Mn dochtertje brengt hj zo naar t kinderdagverblijf. Gisteravond zat ze even bij me op bed en wou zo boven op me duiken! AUW! Leg dat maar eens uit aan een dreumes van nog geen 2. toen mn man ze weghaalde zat ze hard te huilen: mama kroelen! :(

Dat gaat wel even door merg en been. Hopelijk kan ik gauw weer een beetje bewegen.

Straks komen mn vader en moeder naar me toe om een beetje te helpen. Heb gelukkig 2 schatten van ouders op wie ik altijd kan rekenen.

Gister toen ik thuis kwam stond er een mega bos bloemen van mn vriendin om me te feliciteren, zo lief allemaal!

Heb van de kliniek 2 soorten pijnstillers gehad: ibuprofen en tramadol. Het advies is om ze aftewisselen om de 8 uur. Mogen niet tegelijk. Had gisteravond de tramadol genomen en werd er wat misselijk van volgens mij. Vind ibuprofen prettiger eigenlijk. Zou ik die tramadol ook niet mogen gebruiken en alleen de ibuprofen????

Moet wel zeggen dat de pijn iets heftiger is nu. Mn ribben voelen aan of ze gekneusd zijn en heb ook wat last van mn onderrug. En heb ook last van een vreselijk opgezette buik, niet normaal! Lijk wel zwanger haha. Had gelezen dat het van t vocht kwam. Hoop er gauw vanaf te zijn iniedergeval!

Ben zelf ook reuze benieuwd naar t resultaat. Haha Eefje zou je denken meer dan een C? Zit natuurlijk nog helemaal strak in die bh, maar t lijkt nu echt niet zo groot eigenlijk. Vind het wel spannend en plaats zeker foto's wanner t mogelijk is!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy,

Daar zit ik ook het meest tegenop het rugslapen pffff

Kan me voorstellen dat je super benieuwd ben maar dat

je nu ook zo iets heb van laat ze maar lkkr ingepakt hihih

Wat lief trouwens van je vriendin toch fijn als er mensen om je heen

met je meeleven hé

En voor je het weet kan je je kleine meid weer lkkr kroelen dan haal je

je verloren kroeltjes :54: maar mooi in.

Liefs Posje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey A70!

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Heb net even je verslagje gelezen! Vooral het stukje over je kleine meid greep mij ook aan. Ik had nl hetzelfde. Mijn zoontje van 1,5 houd onwijs van knuffelen en nu kon dat opeens niet meer! Zo vreselijk! Maar wees gerust, ik ben nu 4,5 week PO en kan weer knuffelen hoor! Hihih Kan hem zelfs al optillen, iom de PC kon dat geen kwaad (hij weegt 11 kilo) als ik mijn armen maar bij mijn lichaam hou. En die weken VLIEGEN echt voorbij!

Dus wees gerust, komt allemaal goed!

Sterkte met je herstel en geniet ervan!

XXX

Ps vergis je niet in de maat hoor als je nog ingepakt zit! Mijn schoonmoeder vroeg zich in het begin af of er wel iets ingegaan was! Ze zag geen verschil. Totdat ik ze vorige week liet zien ;-). :rolleyes::101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden.

Leuk om al jullie lieve berichtjes te lezen. En dank voor de felicitaties!

Heb wel een erg rotte nacht achter de rug. Rug slapen is niet echt mijn ding! :38: Ben blij even rechtop te kunnen zitten nu!

Als ik plat lig lukt het me niet alleen om hoog te komen!

Mn mannetje moet alleen vandaag weer aan t werk. Mn dochtertje brengt hj zo naar t kinderdagverblijf. Gisteravond zat ze even bij me op bed en wou zo boven op me duiken! AUW! Leg dat maar eens uit aan een dreumes van nog geen 2. toen mn man ze weghaalde zat ze hard te huilen: mama kroelen! :(

Dat gaat wel even door merg en been. Hopelijk kan ik gauw weer een beetje bewegen.

Straks komen mn vader en moeder naar me toe om een beetje te helpen. Heb gelukkig 2 schatten van ouders op wie ik altijd kan rekenen.

Gister toen ik thuis kwam stond er een mega bos bloemen van mn vriendin om me te feliciteren, zo lief allemaal!

Heb van de kliniek 2 soorten pijnstillers gehad: ibuprofen en tramadol. Het advies is om ze aftewisselen om de 8 uur. Mogen niet tegelijk. Had gisteravond de tramadol genomen en werd er wat misselijk van volgens mij. Vind ibuprofen prettiger eigenlijk. Zou ik die tramadol ook niet mogen gebruiken en alleen de ibuprofen????

Moet wel zeggen dat de pijn iets heftiger is nu. Mn ribben voelen aan of ze gekneusd zijn en heb ook wat last van mn onderrug. En heb ook last van een vreselijk opgezette buik, niet normaal! Lijk wel zwanger haha. Had gelezen dat het van t vocht kwam. Hoop er gauw vanaf te zijn iniedergeval!

Ben zelf ook reuze benieuwd naar t resultaat. Haha Eefje zou je denken meer dan een C? Zit natuurlijk nog helemaal strak in die bh, maar t lijkt nu echt niet zo groot eigenlijk. Vind het wel spannend en plaats zeker foto's wanner t mogelijk is!

liefs

Ja, dat rugslapen is echt behelpen in het begin, veel kussens in de rug, eentje onder je knieën, 't is echt zoeken naar de beste houding. Met een beetje geluk kun je spoedig al een beetje tussen rug en zij in gaan liggen. Zelfs bij voor de spier kon ik de eerste 3 dagen ook niet zonder hulp recht komen, maar wordt elke dag beter (na een dag of 5 :rolleyes: ). Sterkte met het doorkomen van de lastigste periode.

Haha Eefje zou je denken meer dan een C?

Haha, ja ik denk dat, hihi, afgaande dat je toch bijna het dubbele hebt gekregen van mij, wel achter de spier, maar dat maakt maar zo'n 40cc verschil, dus ik ga er van uit dat je meer dan een 70C zult bekomen, maar vermoed dat je daar niet rouwig zult om zijn :46: hihi! Als straks je spier oprekt zal het er vast een stuk groter gaan uitzien dan nu. Zie uit naar je foto's hoor! :13:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel weer allemaal!

Ja posje dat ze ingepakt zitten is ergens inderdaad een veilig idee. Al ben ik ontzettend benieuwd! Mn mams kwam net al met een lingeriesetje aan. Een 75 C. Dit moet goed zijn toch, zij ze en zoniet ruil je t maar, wan th et kan binnen 30 dagen nog terug! Helelmaal verwnd dus!

Nee eefje als t ietsjes groter zou zijn, vind ik t ook niet erg.Maar met een mooie c ben zou ik echt heel erg tevreden zijn hoor! Maar kan het me eigenlijk echt niet voorstellen dat het groter is dan C. Vind het ergens ook wel een beetje eng als die bh even uit mag. Stel nou dat ik ze niet mooi vind??? Hah ook die spanning zal er wel bij horen.

Ben trouwens blij als ik kan douchen, bah voel me zo vies!!!

O Cheryl jij hadt het dus ook met je zoontje. Vind het echt naar hoor! Is al nix voor mij om ze naar de opvang te laten gaan als ik thuis ben. Voel ik me meteen een ontaarde moeder. :38:

Vraag me ook echt af hoe ik t met haar ga doen straks. Met bijvoorbeeld uit bedje tillen enzo. Ze weegt ook rond de 11 kilo. Gelukkig heb ik deze week mn ouders nog om te helpen en t weekend is mn man gewoon thuis. Eind volgende week gaan mn ouders een weekje op vakantie in een bungalowpark hier in Nederland en ga ik lekker met ze mee! Heb ik hulp ... en ik ben er lekker tussenuit!

De pijn is met vlagen wat meer en minder nu. merk wel dat na een uurtje of 5 /6 nadat ik de pijnstillers heb ingenomen de werking minder wordt. Heb ze dus echt wel nodig! Mag ze nl maar iedere 8 uur.

Ik drink me de hele dag al vol met water en hoop zo snel mogelijk van die dikke buik af te zijn!

Echt alles voelt aan of t gekneusd is: mn ribben, mn onderrug doet zeer en zelfs de spieren in mn hals!

Is dit normaal???

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.