Ga naar inhoud

A70 : 21 september 2010 : Dr. Plovier : Louise Medical center : Brussel


Aanbevolen berichten

Lieve meiden!

Door alle leugens die ik van beau care heb gekregen, heb ik geen vertrouwen meer in deze kliniek. Ik heb besloten mij hier ook niet meer te laten opereren! Ik kan ze nu niet bereiken, maar ga as maandag bellen en mn afsrpaak afzeggen. Ze liegen patienten voor en ook het feit dat ze in containers opereren en hun patieten daar niet over in lichten vind ik niet kunnen. Ook de verhalen die ik lees over de lange wachttijden van 2 en half uur vind ik abnormaal!!!

Vanwege dit alles heb ik zelf contact gezocht met Dokter Plover. Want in de arts heb ik wel vertrouwen, de goede berichten hier op het forum spreken voor zich.

Na contact via de mail heeft Dokter Plovier mij gebeld. Ik heb hem nu 2 keer telefonisch gesproken.

Hij gaat dus weg bij Beau care omdat hij zijn naam niet langer aan de kliniek wil verbinden. Hij staat niet achter hun praktijken en manier van werken. Op 1 oktober opent hij zelf een nieuwe kliniek die BE-kliniek gaat heten (be op zn engels). De website gaat 15 september online.

Hij bevind zich nu in een overgansfase en zit vanwege zijn contract nog enkele dagen de komende 2 maanden (september en oktober) aan beau care vast. Hij zal daar dus de komende tijd nog wel opereren maar dan wel partime.

ZORG DUS DAT JE VOOR 1000% ZEKER WEET ALS JE EEN AFSPRAAK HEBT BIJ BEAU CARE DAT JE DOOR HEM GEHOLPEN WORDT, ALS JE DAT WILT!

Ik heb hem verteld dat ik graag door hem geopreerd wil worden, maar geen vertrouwen heb in Beau Care. Dat kon hij maar al te goed begrijpen.

Hij kan mij vanaf 1 oktober in zijn kliniek helpen, maar deze datum is voor mij te laat, omdat ik alles al heb geregeld met mn werk.

Wel kon hij mij op een alternatieve locatie op 21 september helpen. Deze locatie is ook in Brussel en is zeer geschikt, hij werkt daar samen met goede anethesie. Er zijn goede nette kamers met goede bedden!Hij heeft hier op zijn eigen naam al meerdere operaties uitgevoerd. Maar zal dat vanaf 1 oktober doen in zijn nieuwe eigen kliniek.

Dus eefje je kan mn topic titel weer veranderen :38: :

Het wordt nu 21 september om half 10 in brussel bij Dokter Plovier.

Ik hoop dat het verhaal een beetje duidelijk is en hoop niet dat ik al te veroorzaak bij degen die hun operatie bij beau care hebben gepland. Het kan heel goed zijn dat je door Dokter Plovier geholpen wordt, maar hij werkt er dus nog maar part time. de andere arts is sara Ullens. Ik kan niet veel over haar vinden. Misschien is zij ook wel een goede arts, maar heeft zeer waarschijnlijk nog niet zo veel ervaring.

Voor alle meiden die bij Beau care nog geholpen gaan worden: Ik zeg niet dat het een slechte klniek is, maar de manier waarop ik door hun behandeld ben vind ik gewoon niet netjes. Ik heb er persoonlijk geen goed gevoel meer bij. Daarom heb ik dus besloten niet met ze in zee te gaan!

liefs A70

ps een vraagje aan de moderators:

Ik denk dat het goed is dat mijn verhaal gelezen wordt door iedereen die overweegt naar beau Care te gaan vanwege frank Plovier, is het handig dat ik hier nog een appart nieuw topic over open?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 704
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey A70,

Heb je titel aangepast! :1: Gelukkig ben je met dr. Plovier zelf tot een bevredigende oplossing kunnen komen en hoef je je operatie niet te lang uit te stellen. Je hebt helemaal gelijk dat je voor jezelf deze beslissing hebt genomen, is belangrijk dat je er 100% kunt achter staan waar en hoe en door wie je je operatie laat doen. Dus nogmaals veel aftelplezier.

Wat je vraag betreft over het openen van een nieuwe topic hierover, ben eens gaan zien of er al een topic over beaucare is, misschien dat je je ervaring daar dan kunt bijvoegen. Of anders kun je inderdaad een volledig nieuwe topic openen bij de privéklinieken om je eigen ervaring apart mee te delen als je dat liever doet. Aan jou de keuze.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Wat fijn voor je dat je helemaal niets meer met BeauCare te maken hoeft te hebben.

DIT KAN GEWOON ECHT NIET. Ben het helemaal met je eens dat ze dingen achter houden.

Ze horen hun klanten te informeren door wie ze geholpen worden en al helemaal onder welke omstandigheden.

Als je die containers ziet staan SCHRIK JE JE ROT!

Heel goed van je dat je alles uitgezocht hebt en er nu eindelijk duidelijkheid is.

Liefs Jessica

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve A70,

Vind het echt goed hoor dat je dit hebt gedaan! :)

Als ik jou was zou ik ook nog een apart topic hierover openen..

iedereen moet dit gewoon weten..

Als ik dit eerder had geweten was ik hier nooit heen gegaan..

Gelukkig heeft dr.plovier mij wel geholpen..

Hopelijk kunnen wij nog andere informeren om niet met beaucare in zee te gaan..

Liefss..

Link naar reactie
Delen op andere sites

A70, je man heeft altijd recht om zorgverlof op te nemen, eerst 1 dag calamiteitenverlof en daarna kortdurend zorgverlof, laat je man het even uitzoeken, het is wel zo fijn als je straks iemand bij je hebt!

Dat ligt aan de werkgever of ze voor een cosmetische operatie zorgverlof geven.

Mijn man krijgt het gelukkig wel, maar bij mij op het werk krijg je geen zorgverlof voor een cosmetische operatie. Dus als mijn man bij mijn werkgever had gewerkt, hadden we gewoon pech.

Ik zou het dus even navragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt inderdaad recht op zorgverlof, mijn dochterje heeft vorig jaar 2 weken in het ziekenhuis gelegen vanwege een bacterie. Ik keeg toen 2 weken betaald verlof. Bij mn man waren ze toen al niet zo flexibel, laat staan inderdaad als het een cosmetische operatie is. verder wil ik ook niet dat ze het op zijn werk weten, gaat ze niks aan. :141:

Hij probeert iniedergeval de dag van de operatie vrij te krijgen en denk dat mn vader me anders wel kan helpen de dagen erna. Mijn dochtertje zit op dinsdag en woensdag op de creche, dus dat is iniedergeval alvast een zorg minder.

Ik verwacht nog een mailtje van Dr Plovier waar alles in staat over de locatie waar ik geopereerd word, de voorwaarden etc.

Vind het best spannend allemaal. Ik bedoel ik weet natuurlijk ook niet waar ik nu terecht kom. Maar heb vertrouwen in deze arts, dus het zal heus allemaal wel goed komen. Al heb ik me suf gepiekerd de afgelopen nachten. Ben een kilo afgevallen in een paar dagen tijd door alle stress!!

Dank jullie allemaal voor jullie lieve reacties!

xxx

A70

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ miss V:

Super meid dat je oook bij hem terecht kan in zijn eigen kliniek!

Ik heb er een hoop moeite voor moeten doen, maar weet nu wel waar ik aan toe ben!

Toen ik Beau Care de 1e keer gebeld had en de vraag had gesteld of ik dus echt door dr plovier geholpen werd. Zeiden ze Ikzou niet weten waarom niet Zijn agenda staat gewoon vol bij ons. Terwijl hij er dus niet was! Pas later boden ze me het alternatief aan van 20 september. Ze had het zogenaamd even over legd en die dag was hij er toevallig even niet!

Je maakt me niet gauw kwaad, maar iemand bewust voor liegen daar kan ik dus echt woest om worden!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

A70 idd,iedereen heeft het recht te weten hoe en of wat,en de werkwijze hoe met sommige word omgegaan is net echt netjes.

en daar mag je ook open en eerlijk over zijn,dat recht heb je.

gelukkig heb je het voor elkaar dat je toch de arts hebt die je wou,en hopen dat de meiden die hem ook graag willen,dat dat mogelijk gaat zijn.

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb van dr Plovier een bevestigings mail gehad met daarin de locatie waar hij de ingreep zal itvoeren!

Heb t meteen ff ge-gooled: Is ook een schoonheidsinstituut in Brussel, waar meerdere cosmetische en chirurgische ingrepen worden uitgevoerd.

Ben blij dat ik nu alles zwart op wit heb, aftellen nu tot de 21e!!!

Maar eerst even een nieuw hotelletje boeken...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werd net zelf gebeld door Beau Care.

Ze hebben hier op het forum mijn verhaal gelezen. Aan de hand van mijn operatiedatum, wisten zij wie ik was. :18:

Ze was erg vriendelijk en vroeg of het klopte dat ik van mijn operatie de 20e sept afzag. (eerder gepland de 17e)

Heb haar verteld dat dat klopte, en uitgelegd dat ik dat van het weekend besloten had en omdat zij vandaag pas bereikbaar waren ik hen nog niet had kunnen informeren.

Verder heb ik eerlijk verteld dat ik er geen goed gevoel meer over had en dat het bleef knagen dat als ik niet zelf had gebeld ik oog in oog had gestaan met een vreemde arts. Ook vind ik dat ze hun patienten moeten voorlichten over de containers. Dit begreep zij.

Hopelijk nemen ze mijn advies ter harte.

Ze gaf aan mij te bellen om het toch op een goede manier af te willen sluiten, dat vind ik netjes!

Maar vind het wel een beetje eng dat ze zo makkelijk kon achterhalen via het forum wie ik ben, al heb ik geen geheimen hoor :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ beau Care als jullie dit lezen:

Wees open tegen jullie klanten, jullie hebben een goede naam. Behoud deze!

Wees eerlijk en informeer jullie klanten over zaken zoals hier boven beschreven!

Ik heb wel respect voor het feit dat jullie mij zelf gebeld hebben en de vriendelijkheid waar ik mee te woord ben gestaan!

groeten A70

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben nog aan t zoeken!

Gister om 11 uur heb ik mn laptopje dichtgeklapt, ook ff slapen tussendoor haha.

Geen andere tijd? Zou er nog iemand tussen zitten dan???

:huh:

:52:

Tussen dat kan toch niet jij had toch eventueel 7 en ik 8 zo snel kan ie niet zijn hoor haha

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.