Ga naar inhoud

A70 : 21 september 2010 : Dr. Plovier : Louise Medical center : Brussel


Aanbevolen berichten

hey meis. jeetje heb heel je verhaal gemist toen ik weg was! sorry meid.... pfoe wat een gedoe allemaal zeg, er is niks ergers dan onzekerheid, terwijl je zekerheid verwacht, zelf vind je het al spannend genoeg dan heb je vast geen zin in gedoe!

Ik had die stress net voor de op. toen hoorde ik dat de 2 chirurgen beide op vakantie zouden gaan net na mijn operatie en dat maakte mij al zenuwachtig... wat als er iets mis zou gaan?

goed dat je voor jezelf opkwam en dat dr Plovier je nog gaat opereren!!

Wat de opmerkingen betreft, bij mij zijn er ook wel een aantal blijven hangen. Op de middelbare school heeft een groepje (die zichzelf toen heel wat vonden) een striptekening gemaakt van mij met de opmerking zo plat als een plank en die door de klas laten gaan.

Ook ging ik een keer een bh halen (die ik niet nodig had, maar ja je moet iets aan!) en die mevrouw in de lingeriezaak zei gewoon tegen mij "nou misschien moet je ze maar laten vergroten want er past geen bh) naja zeg! Dat kwetste me enorm. Mijn moeder is toen heel boos op haar geworden maar die opmerking is altijd blijven hangen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 704
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja hier ook kwetsende opmerkingen genoeg..

Was op mijn werk in de kantine en ik had een bh aan, die schuurde enorm onder mijn oksels, dus ik zei dat zo..

Waarom er werd gereageerd door iemand: je hebt toch geen tieten dus doe hem maar uit!

Of:

2 collega's en ik waren aan het eten, hadden het over een vroegere scharrel van mij, ik zei: ik heb daar alleen mee gezoend, hij: hij heeft toch ook aan je tieten gevoeld? toen zij die vrouwelijke collega: welke tieten??

Zo, dat doet zeer hoor!! Tranen sprongen in mn ogen..

Snap niet dat sommige mensen zo gemeen kunnen zijn!! :74:

Je kwetst iemand zo hard met zulke opmerkingen!

Zelf zou ik nooit zulke dingen zeggen!

Maar die zal ik nu nooit meer krijgen in elk geval!! :)

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meiden,

wat een k*t opmerkingen!!! :24:

Het erge is volgens mij dat sommige mensen nog zo stom zijn dat ge geen eens door hebben dat ze iemand echt kwetsen!!!

Mijn collega zei laatst nog: Jij bent een rotopmerking zelf meestal wel voor. Dat klopt:

Als iemand bijvoorbeeld tegen mij zegt "draai je eens om, want kijk nu tegen je rug aan," dan zeg ik meteen: "zie je het verschil dan?" Ik maak het 'grapje' liever zelf dan dat iemand anders het doet.

maar voor jullie nu verleden tijd!

En 1 ding ga ik wel van uit: Dat het verschil tussen mn voor en achterkant straks wel duidelijk is! :3:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vergeten :5: Ik weet ook niet hoeveel CC erin moet of wat mooi is bij mijn figuur, dus heb op deze site een site gevonden waar veel foto's opstonden http://www.breastimp...m/ba_photos.htm misschien heb je er iets aan.

Heb wel een paar mooie foto's gevonden, maar je weet toch niet of dat er bij mij dan ook zo uit komt te zien.

Vind het echt vreemd dat hij niets opgemeten heeft of gezegd heeft wat mooi bij mij zou zijn!

Maarja heb toch wel heel veel zin in 25 juni :59:

Liefs Jessica

Die link is idd echt handig om foto's te vinden! :) x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Mii: je nog maar 17 daagies, maar wou dat ze al voor bij waren! haha! Jij bent nu al weer 1,5 week verder. Kan je al een beetje uit de voeten inmiddels?

@ Elcke: Had jij je datum ook al zo'n tijd vantevoren? Ik ben al aan het wachten vanaf maart en mn datum is sindsdien 3x veranderd( van 24 sept naar 17 sept naar 20 sept en uiteindelijk naar 21 sept)

4 dagen pas... Had ik je al gefeliciteerd eigenlijk met je nieuwe aanwinsten? Hoe voel je je? Veel last van napijn, of valt het mee? Ben wel benieuwd hoor, hoe dat straks zal gaan. Ondanks alle verhalen hier, kan ik me nog niet echt een voorstelling maken hoe het straks na de operatie zal gaan.

@chdv: Ja die link is super he, heb er ook heel veel op gekeken!

liefs A70

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ben alweer 11 dagen po!

Gaat prima hoor!

Voel me een stuk beter, pijn is bijna weg!

Slaap weer heerlijk op mijn rug :)!

Heb nog niet echt veel dingen ondernomen!

maar heb nog 2 weken vakantie dus gaat goedkomen!

Als jij je bv hebt mag ik weer gaan werken! ;)

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar moet je vast nog niet aan denken om te werken. Jij bent dan ook 4 weken vrij als ik het goed begrijp. Ik heb straks ook 4 weken. Had ineerste instantie 4 en halve week. Maar omdat mijn datum van vrijdag naar dinsdag is verzet, is het nu iets korter dus... Ik werk in de kinderopvang, best lichamelijk zwaar werk dus, opletten dus straks. Wat doe ji voor werk eigenlijk als ik het vragen mag?

Mijn ouders gaan 1 oktober een weekje op vakantie in een bungalow part hier in nl. Ik ben dan ongeveer 1,5 week na mn bv (net zo ver als jij nu). Ik zou met ze meegaan. Ben ik er ff tussen uit en kunnen opa en oma een beetje op mn kleine meid letten. Mn man gaat dan alleen het weekend mee, want die moet maandags weer werken. Denk je dat het te doen is om mee te gaan na mn bv???

:52:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee inderdaad, aan werken wil ik ook nog niet denken!!

Ik werk in de supermarkt, als vakkenvuller, ook lichamelijk heel zwaar werk dus!

Jaja wat een baan he, ik ben nog steeds hard op zoek naar een andere baan hoor! ;)

Maar ik denk dat het wel te doen is eigenlijk!

Lijkt me wel lekker voor je dat je er dan een weekje tussenuit kan!

Hou er wel rekening mee dat je nog niet alles kunt he!! Maar je hebt natuurlijk hulp van je ouders, dus dat komt wel goed..

Ik denk dat het best kan.. Als ik naar mezelf kijk hoe ik me nu voel dan he!

Gewoon oppassen en uitkijken voor je boobies, dan komt het heus wel goed !!

Moet je het nu al beslissen? Anders kun je altijd nog kijken hoe je je voelt..

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nauwelijks pijn gehad! Voor de eerste dagen krijg Je sterke pijnstillers mee waar je nogal suf van word. Ik heb die dagen veel op bed gelegen. Filmpje kijken, lui zijn en je vooral lekker laten verwennen.

Vanaf vandaag gebruik ik haast geen pijnstillers meer. Ik heb mezelf al kunnen douchen, ben even de deur uit geweest en geen last van vermoeidheid gehad. Ik loop alleen nog een beetje stijf, net een bejaard vrouwtje ;)

In mijn topic staat mijn operatie verslagje.

De reden dat jou afspraak steeds werd verzet komt vast omdat dr plovier zijn eigen kliniek opent. Heb je geluk dat je met hem mee gaat! Ben erg tevreden over hem :D

succes alvast!! En die vakantie moet wel lukken hoor!

Liefs xx elcke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee inderdaad, aan werken wil ik ook nog niet denken!!

Ik werk in de supermarkt, als vakkenvuller, ook lichamelijk heel zwaar werk dus!

Jaja wat een baan he, ik ben nog steeds hard op zoek naar een andere baan hoor! ;)

Maar ik denk dat het wel te doen is eigenlijk!

Lijkt me wel lekker voor je dat je er dan een weekje tussenuit kan!

Hou er wel rekening mee dat je nog niet alles kunt he!! Maar je hebt natuurlijk hulp van je ouders, dus dat komt wel goed..

Ik denk dat het best kan.. Als ik naar mezelf kijk hoe ik me nu voel dan he!

Gewoon oppassen en uitkijken voor je boobies, dan komt het heus wel goed !!

Moet je het nu al beslissen? Anders kun je altijd nog kijken hoe je je voelt..

:116:

Dan is het inderdaad oppassen voor je Mii, niet te zwaar tillen hoor.

Maar voorlopig kan je gelukkig nog even uit rusten. En er is toch niks mis met je baan???

Tenzij je het zelf niet naar je zin hebt. Maar baal dagen heb ik ook hoor op mn werk ;)

Ik hoef inderdaad nog niet te beslissen, maar denk wel dat mn ouders het jammer zouden vinden als ik niet mee zou gaan. Nou ja... eerder dat hun kleindochter dan niet mee gaat haha.

Heel de dag thuis zitten is niks voor mij, vrees dat ik me al snel verveel als ik straks niks kan/mag doen!

Wanneer moet je eigenlijk op nacontrole Mii? Ga je bij Dr Plovier zelf of naar beau Care? Hechtingen eruit kan bi de huisarts toch???

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nauwelijks pijn gehad! Voor de eerste dagen krijg Je sterke pijnstillers mee waar je nogal suf van word. Ik heb die dagen veel op bed gelegen. Filmpje kijken, lui zijn en je vooral lekker laten verwennen.

Vanaf vandaag gebruik ik haast geen pijnstillers meer. Ik heb mezelf al kunnen douchen, ben even de deur uit geweest en geen last van vermoeidheid gehad. Ik loop alleen nog een beetje stijf, net een bejaard vrouwtje ;)

In mijn topic staat mijn operatie verslagje.

De reden dat jou afspraak steeds werd verzet komt vast omdat dr plovier zijn eigen kliniek opent. Heb je geluk dat je met hem mee gaat! Ben erg tevreden over hem :D

succes alvast!! En die vakantie moet wel lukken hoor!

Liefs xx elcke

Hoi Elcke,

Fijn dat je je al snel weer goed voelt. Dat geeft weer een beetje hoop. Lees zo veel verhalen van meiden die echt heel veel pijn hebben.

Ik bereid me maar op t ergste voor en tja... wie mooi wilt zijn.....

liefs

xxx A70

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi A70!

Van een nacontrole weet ik nog niks ??

Ze hebben niks gezegd bij beaucare..

Na hoeveel weken/maanden moet dit dan?

De hechtingen laat ik morgen eruit halen bij de huisarts!

Daar voor ga ik niet helemaal naar belgie... ;)

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mii18,

Vreemd dat beau care daar niets over heeft gezegd.

Nacontrole is normaal gesproken na een week of 6.

Toen ik er na vroeg tijdens het consukt zei dr vrambout dat het ook in Utrecht kon iniedergeval.

Anders bel je even als je alsnog een afspraak wenst of je mailt dr plovier zelf even...

En hoe is het zonder draadjes? Tevreden?????? Vast prettiger als deze verwijderd zijn!

:119:

xxx A70

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mii18,

Vreemd dat beau care daar niets over heeft gezegd.

Nacontrole is normaal gesproken na een week of 6.

Toen ik er na vroeg tijdens het consukt zei dr vrambout dat het ook in Utrecht kon iniedergeval.

Anders bel je even als je alsnog een afspraak wenst of je mailt dr plovier zelf even...

En hoe is het zonder draadjes? Tevreden?????? Vast prettiger als deze verwijderd zijn!

:119:

xxx A70

Vind zoizo dat je heel weinig informatie krijgt van Beaucare..

Wat je wel en niet mag enzo heb ik allemaal van het forum gehaald..

Weet jij wat voor merk prothesen beaucare gebruikt?

Zelfs dat heb ik niet gevraagd.. :blush:

Maar het is wel fijn zonder draadjes, littekens zien er mooi uit.

Er zit nog wel een klein korstje dus kan nog niet beginnen met de litteken creme..

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind zoizo dat je heel weinig informatie krijgt van Beaucare..

Wat je wel en niet mag enzo heb ik allemaal van het forum gehaald..

Weet jij wat voor merk prothesen beaucare gebruikt?

Zelfs dat heb ik niet gevraagd.. :blush:

Maar het is wel fijn zonder draadjes, littekens zien er mooi uit.

Er zit nog wel een klein korstje dus kan nog niet beginnen met de litteken creme..

:116:

Hoi Mii

Beaucare heeft mij verteld dat ze met cereform werken, anders bel je ze toch gewoon

Liefs Mar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.