Ga naar inhoud

A70 : 21 september 2010 : Dr. Plovier : Louise Medical center : Brussel


Aanbevolen berichten

  • Reacties 704
  • Created
  • Laatste Reactie

Nee twijfel nog steeds. Maar dat komt gewoon dat als ik normaal aan een D of een E dacht,dan had ik echt het ideen dat het enorme boobs waren!!!

Maar met prothesen oogt dat echt heel anders!!!

Ze zijn ook zo mooi bij jouw ;)

Dacht in het allerbegin zelfs aan een volle B, maar het wordt toch hopelijk echt minimaal een volle C of misschien wel een klein D-tje... haha ;)

Zal van de week even een paar voor foto's in de gallerij plaatsen, wellicht hebben jullie tips :P

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

GIL!!!! ZE STAAN EROP!!!

Lief van jullie meiden die woorden, maar een beetje schamen doe ik me toch :blush:

Maar goed ze staan er dus op!!!

Ben erg benieuwd wat jullie vinden voor welke maat ik moet gaan.....

Morgen nog 1 daagie werken en dan ben ik 4,5 week vrij!! Dit weekend zullen de zenuwen wel helemaal toeslaan!!! :1bouncingboobs:

Dikke Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee a70!

heb net even je foto bekeken, en vind het wel meevallen hoor! :D ik denk dat dr.plovier er zeker wel mooie grote borsten van kan maken !! Je zei dat je twijfelde over de maat, ik denk toch wel dat een D je ook wel zou staan! een D in prothesen is niet zo groot als een natuurlijke D he! Denk dat je het best kan hebben! maar het is jou keuze.. je zou het met dr.plovier kunnen overleggen, ik heb ook gezegd ik wil het liefst een D maar ik wil ook zo natuurlijk mogelijk, hij zei dat ie ging kijken tijdens de operatie ;) dus dat komt echt wel goed.. xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Je bent 1 dag ná mij. Ik houd je topic in de gaten. Zitten we samen in de herstelperiode. Ben deze week nog druk aan het werk. Voor jou nog 1 dagje werken las ik. Ik ben straks 2 weken ertussen uit. Zal dit weekend wel wat meer online gaan en ben ook bang dat de zenuwen dan wat meer toe gaan slaan, heb dan nl. meer tijd om erover na te denken.

SPANNEND hè, die laatste paar dagen.

Groet! Lelie :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meis

Heb ook even tussendoor je foto's bekeken, nou meid wat lijken wij op elkaar, zo klein zijn ze bij mij ook

en ik vind het verschrikkelijk stoer dat je ze erop gezet hebt, maar nog veel belangrijker volgende week is alles anders, geweldig joh

Ik hoop dat ik je gewoon kan blijven volgen(probeer het op te brengen, maar pijnlijk)

Heel veel liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi A70,

En al zenuwachtig?

Nu begint het echt al te korten he...

Je bent in ieder geval in goeie handen bij Dr.Plovier dus je hoeft je over het resultaat zeker geen zorgen te maken.

Ik heb alleen nog maar mooie borsten gezien van de hand van Plovier :-)

Veel succes!

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Mii: Hihi wat grappig dat je denkt dat een D mooi zal zijn.Toen ik net aan aan bv zat te denken dacht ik aan een volle b, uiteindelijk een C en nu overweeg ik zelfs een D. (Wel een klein D-tje )dan :rolleyes: Ben inderdaad zo benieuwd wat Dr Plovier er van zegt! Nog een paar daagies en ik weet t!!!

@Leli, ow wat spannend, jij bent dan dus maandag aan de beurt? Zal straks eens even naar je topic op zoek gaan. Wat zijn jouw wensen?? Ja ik denk ook dat de stress nu wel toe zal slaan, maar probeer wel even wat afleiding te zoeken denk. Heb zaterdag avond al vrienden op bezoek, dus dat scheelt. En overdag is bij ons een grote braderie in het dorp, das altijd wel gezeliig. Haha als ik maar wat te doen heb anders wordt ik veel te nerveus!!! Ga jou ook zeker ff in de gaten houden.

@ Maresje: He lieverd, nou ik kan me echt wel voorstellen dat mijn bv heel pijnlijk voor je is. We zouden dit toch een beetje samen doen. Het voelt voor mij ook echt heel rot als ik daar aan denk. Maar goed meid, het allerbelangrijkste is dat jij gezond bent!!!! En zodra er morgen een positeif berichtje binnen

komt, is er zo een nieuwe afspraak gemaakt, in een mooie kliniek in overijsse. Laat je morgen aub zo snel mogelijk iets van je horen als je wat weet??? Want ik denk echt aan je hoor!!!

@Jilly, ja het gaat nu eindelijk opschieten! Ben inderdaad wel al een beetje nerveus. Ik hoor zoveel goede berichten over deze arts, dus moet er maar vertrouwen in hebben. Maar vind het ook wel een beetje spannend omdat ik toch op een andere plek wordt geopereerd als beau Care.

Zou ik trouwens jouw ww mogen? Ben benieuwd....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meis,

Haha ja erg he! Komt door dit forum denk ik dan! Eerst wilde ik ook voor een C gaan, is uiteindelijk toch D geworden.. Mede door alle verhalen die ik hier las ;) Maar je kunt het natuurlijk gewoon aan Dr.Plovier overlaten! Heb ik ook gedaan, heb gezegd dat ik een D wilde, maar als wat minder mooier was, dat het ook goed was! Nu ben ik wel blij dat het toch zoveel is geworden.. :D

En wat betreft beaucare, ik denk dat alles beter is op die andere locatie! Waarschijnlijk hoef je nu niet in een container geopereerd te worden! Niet dat het daar niet netjes en schoon was hoor! Nog maar 5 daagjes joh! Spannend :43: Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx Moontje :blush::blush::blush:

Weet even verder niks te zeggen,

Heb vanmiddag een berichtje gehad van Maresje en net haar laatse berichtje in haar topic gelezen over het verschrikkelijke nieuws dat zij te horen heeft gekregen.

Maar ik ben er echt door van slag. Dit is zo oneerlijk!!!!

:102:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

He lieve schat

Dan zet ik lekker zelf wel even bovenaan, want jou bv gaat gelukkig WEL gewoon door, en dat is voor jou echt heel gaaf, probeer er gewoon van te genieten

Als ik je topic niet wil lezen doe ik gewoon even niet, maar ik gun het jou gewoon echt hoor(maar ik begrijp je wel)

Breng wel wat teweeg hier he

Dus als jij dit leest, JIPPIE nog twee nachtjes en dan is het zover

Hele dikke kus en liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meis! Wow, spannend nog een paar daagjes!! Wel lekker lang vrij, dat is goed geregeld :D

Sorry dat ik hier al lang niet gepost heb, heb het forum een beetje verwaarloosd de laatste weken... Met mij gaat het super,

heb nu echt een 70D en vind het echt niet zo giga als het klinkt hoor ;)

Ben heel benieuwd hoe het bij jou gaat worden, waar kan ik je voor foto vinden?

Heel veel succes met de komende zenuwdagen, probeer lekker nog even weg te gaan en te genieten van alles wat je nu nog kan ;)

Ik houd je topic in de gaten!

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej Boobstobe!

Leuk om van je te horen en wat fijn dat het zo goed met je gaat! Jij hebt alles lekker achter de rug en kan dus leker genieten nu!!

Mijn voorfoto kan je in de gallerij vinden hier op t forum!

Zojuist de hele bovenboel van mn huis gesopt, de bedden verschoond, nu nog een enorme stapel strijk wegwerken en de onderste helft van mn huis een poetsbeurt geven!!! Ben helemaal druk dus. Maar dan is het hier iniedergeval netjes, want de komende dagen zal ik niet veel kunnen doen waarschijnlijk!!

Mn tas is al ingepakt en morgen in het begin vd middag vertrekken we al naar brussel. Dinsdag wordt ik al om 7 uur sochtends geholpen. Vroeg hoor, maar ook wel fijn. Geen tijd meer om lang nerveus te zijn en hopelijk ben ik dan ook weer een beetje op tijd thuis. Begin het nu ook wel heeeel spannend te vinden.....

Dochterlief zit nu even mn aandacht te trekken (is in het raamkozijn geklommen), dus hou t kort nu. Kom vanavond nog even posten als mn huisje tip top is en de kleine meid lekker in haar bedje ligt!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.