Ga naar inhoud

A70 : 21 september 2010 : Dr. Plovier : Louise Medical center : Brussel


Aanbevolen berichten

zo even mijn oude topic uit het stof gehaald... (was benieuwd of ik m nog kon vinden haha)

Ik vroeg me af wanneer ik nou precies echt last kreeg van die rimpelvorming en ik lees dus net een paar pagina's terug dat dat al in november 2010 was toen ik het begon te merken!

Ik was toen net 2 maanden PO. Hoopte toen dat het vanzelf minder zou worden... helaas dus niet!

anyway: hopelijk is het nu met mn wissel opgelost.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 704
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi

ben zelf ook van 75a naar ? C? gegaan met 365cc, ben 24 augustus geopereerd. Heb nu wel een beetje schrik om ook rimpelvorming te krijgen, aangezien 2 van de 4 chirurgen me zijden dat ik max 225cc kon krijgen wegens te weinig weefsel en tenger gebouwd ...

Plovier zei dat er niks ging misgaan met 365cc dus dat heb ik nu

ik ben dus nu bijna 4 weken po en las dat jij het na 2 maand had

zag je daarvoor ook al aanleiding tot rimpelvorming?

ik heb ronde sebbin protheses...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi cbr

Het begon bij mij met een klein (niet echt storend) putje, wat ik had als ik voorover bukte. Dit had ik al na een week of 6. Dat putje, werd een bobbeljte, het bobbeltje een rimpel enz.... In het begin zag je het amper, maar voelde je het alleen. Zo werd het steeds een beetje erger...

Ik denk dat het per persoon heel erg verschillend is, maar als je dunne huid hebt is de kans hierop groter, maar HET HOEFT NIET!

Ik ben zelf 1.69m en weeg 53 kilo. Dat woog ik 2 jaar geleden bij mijn bv ook, dus met gewicht schommeling heeft het (bij mij) iniedergeval niets te maken.

Zijn de prothese die je hebt 100% gevuld? Dat waren mijn oude protheses (cerform) niet. Ik heb nu Motiva en deze beloven dus niet te rimpelen en Cereform heeft nu ook een nieuwe prothese (Optima) die hetzelfde beloofd. Sebbin ken ik verder eigenlijk alleen van naam.

Ik weet niet of je nog op na controle gaat, maar vraag het anders eens na. En je niet van tevoren druk maken he. Ik heb gewoon de pech gehad dat ik het kreeg, maar er zijn gelukkig ook genoeg dames die het gelukkig niet hebben!!!

En Dr Plovier heeft me ook weer netjes geholpen om het op te lossen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi A70

Ik weet niet of sebbin 100% gevuld is, zal het es op mijn papiertje nakijken. 15 oktober ga ik op controle, ben dan 7weken po. Ja ik heb al meerdere keren gelezen dat plovier het dan wel weer mooi oplost gelukkig! Doet het na die operatie dan evenveel pijn als bij de 1e operatie? ik heb nl echt wel een week thuis moeten blijven en kan het me niet veroorloven dat nog eens te doen. maar ik zal me proberen zo kalm mogelijk te houden en niet panikeren :P, geduld hebben en kijken wat er komt ... pff das moeilijk! ikzelf ben ook 1.69cm en week momenteel 55kg dus we zijn echt wel vergelijkbaar en 2 PC's waren bij mij al bezig over dun weefsel enzo daarmee dat ik wat schrik heb ook! Momenteel is er nog niets van rimpeling of zo te zien en ben nu bijna 4weken po. ook staan mijn borsten zeker nog 3cm uit elkaar, dus te dicht gaan ze ook niet komen denk ik. ik volg alleszinds jouw verhaal. blij met je nieuwe prothesen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ow das toevallig, dan hebben we idd allebei hetzelfde postuur. Haha.

Maar jij kan msch wel net iets meer weefsel hebben als ik? Veel vrouwen krijgen te maken met rimpelvorming, maar het hangt er vanaf in welke mate. Bij mij was het gewoon overduidelijk, echt lelijk vond ik. Hoe het er nu uitziet ben ik zeker tevreden. Kan niet wachten tot het verband er af mag.

De pij na een wissel is veeel minder. Had vooral last van mn hechtingen, maar de spier is nu al opgerekt, dus dat scheelt...

Toch ben ik wel 3 weken vrij, met tillen moet je toch voorzichtig zijn en gezien ik op een kinderdagverblijf werk, valt het niet mee om dan rustig aan te doen en niet zwaar te tillen.

Laat me weten hoe je na-controle ging en stel je vraag ook aan dr plovier!

Ps als je in mn andere topic kijkt (bij prothese wissels), kan je lezen hoe t herstel verder is gegaan enzo.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.