Ga naar inhoud

A70 : 21 september 2010 : Dr. Plovier : Louise Medical center : Brussel


Aanbevolen berichten

  • Reacties 704
  • Created
  • Laatste Reactie

dat heb ik nou weer niet gevraagd!

maar gewoon bellen hoor als je wat wilt weten!!!

Wat voor litteken creme heb jij eigenlijk Mii?

Misschien wel handig om vast in huis te halen!

Ik heb bij het kruidvat die van biodermal gekocht..

Was 12 euro..

Ze hadden ook van eigen merk voor 3 euro ofzo... ik dacht ik ga toch voor de iets duurdere ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de tips meiden, zal vast wat smeersels inslaan ;) !!!

haha weet t ook niet roosie hoe dat kan met die teller. Heb gweoon de datum van de ´grote dag` ingevoerd en de datum en het tijdstip waarop ik hem in heb gevuld. De rest rekent hij zelf uit! Maar tis toch ook over 2 weken (14 dagen)? Hangt er misschien vanaf of je datum van de dag zelf ook wel of niet meerekend???

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de tips meiden, zal vast wat smeersels inslaan ;) !!!

haha weet t ook niet roosie hoe dat kan met die teller. Heb gweoon de datum van de ´grote dag` ingevoerd en de datum en het tijdstip waarop ik hem in heb gevuld. De rest rekent hij zelf uit! Maar tis toch ook over 2 weken (14 dagen)? Hangt er misschien vanaf of je datum van de dag zelf ook wel of niet meerekend???

xxx

Hoi Hoi

Klopt ik denk dat ik nog de 22ste had ingegeven, is inmiddels hersteld ben toch blij met een dagje minder wachten

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes moontje!!! Heb er echt heeel veel zin in! Het zijn inderdaad nog maar 2 kleine weekies, maar van mij mag het morgen al haha.

Was gister ff in de Hema en omdat ik veel goede berichten hoor over de heavy sport bh van hema, heb ik er vast 1 gekocht. Maar ja welke maat??? Hoop op een volle c uit te komen en heb dus maar de 75 C gekocht. haha ik vind hem nu al reusachtig,maar ik ben dan ook niet anders gewend dan van die ienemini dingetjes te kopen :blush: . Ik kan hem iniedergeval nog binnen 30 dagen ruilen moch het nodig zijn! Ik dacht altijd handig om vast in huis te hebben voor als de bh van de kliniek in de was zit ofzo....

O vandaar Maresje dat t niet klopte haha, wat je zegt: een dag is weer een dag!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hii A70,waarom neem je er niet 2 mee of 3 zelfs,deed ik ook,en de gene die ik niet paste,bracht ik terug,dat is het ideale van de Hema,en ze zitten enorm lekker.

Hihihi enorme tenten lijken het he,als je van die kleine bh,tjes gewend bent :152:

ik snap je volkomen,liever gister al gehad de bv , dan morgen,maar...die 2weken zijn zo voorbij hoor :101:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey A70,

Krijg je van dr.Plovier geen bh??

Mag je gewoon een bh van de hema aandoen meteen na de operatie??

En ik maar braaf mijn bh van de kliniek aan!

Ik dacht dat het perse nodig was met die band boven je borsten!

maar als jij hem niet krijgt van dr.plovier kan ik ook wel een bh van de hema halen neem ik aan?

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Mii: Nee ik krijg gewoon ook een bh van dr Plovier, maar heb de bh extra aangeschaft voor als de bh van de kliniek in de was zit, zodat ik toch even wat anders aan kan. Een alternatief voor 'nood' zeg maar

@moontje: Ja ik zat ook al te twijfelen om nog een andere maat mee te nemen. Maar ze gaan vanaf 75 en ik heb normaal 70, dus 80 hoef ik sowieso niet te proberen lijkt me. Een B, dat hoop ik niet dat ik daar op uit kom ;) en ik vond die C al best groot, dus om een d mee te nemen leek me ook niet verstandig haha.

maar ja wat je zegt, je kan het makkelijk ruilen. Als hij niet past stuur ik mn ventje of mn moeder er wel ff op uit om te ruilen.

Het is zo raar om me voor te stellen dat ik straks wel boobs heb.

Heb morgen een feestje en zat net ff te kijken wat ik aan moet (stress momentje) Als ik er dan eindelijk uit ben welk shirtje ik aan doe, dan komt de stress welke bh?? Als ik uiteindelijk een push up gevonden heb, dan prop ik er nog een paar extra kussentjes in van een andere bh en dan maar hopen dat het wat lijkt. (niet dus, want ze lijken dan wel ietsjes groter, maar krijgen wel een hele gekke punt vorm :102: )

Hoop dat dit het laatste feestje is waarbij het zo lastig is om een leuk (gevuld) shirtje te krijgen.

wordt hier echt zo onzeker van...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Nog heeel eventjes volhouden zonder boobies!

Over 12 dagen hoef jij nooit meer onzeker naar een feestje..

dan weet je altijd iets leuks aan te trekken en staat alles een stuk beter..

dus tanden op eklaar en morgen voor de laatste keer !!

Komt allemaal goed..

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahh A70,jeetje heb met je te doen,eerlijk

ik geloof je dan ook meteen als je zegt ik voel me zo onzeker,maar jee meid,straks kan jij alles aan,hou dat lekker in je achterhoofd.

voor jou straks geen gek uitziende shirt door een rare vorm(logisch met allerlei kussentjes)maar een prachtig paar nieuwe aanwinsten.

nog even aftellen....

greetzz moontje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja meiden,sorry was erg druk van het weekend.

vrijdag was mn pa jarig, savonds had ik dus ook nog dat feestje (was errug gezellig), zaterdag een daagie uit geweest met mn moeder en vandaag de kleding kast van mn dochter uitgeplozen en op familie bezoek.

Nu eindelik tijd.. Maar nog maar 9 daagies nu, dus se tijd gaat eindelijk wat sneller!!!

Denk dat ik volgend weekend helemaal nerveus ben!!! :5:

ff deze week gezond doen, veel vitamientjes, nog even lekker sporten en alcohol even laten staan. Ben zo bang dat ik ziek wordt ofzo. Zit me sowieso nu ineens van alles in mn koppie te halen wat er mis akn gaan enzo...

Haha zal er wel bij horen die spannig...

:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi

Das lekker druk, alleen maar gunstig, volgend weekend heb ik geen tijd om nerveus te zijn, erg druk vier verjaardagen

Angst om ziek te worden, ja alles eraan doen om dat te voorkomen, eerst morgen naar de dokter, heb vanochtend een bobbeltje in m'n borst ondekt, hoop en denk een ontstoken borstkliertje ofzo, maar moet wel met spoed zekerheid hebben

Ik probeer mezelf niet gek te maken

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ojee inderdaad maar even naar laten kijken.

Beter 100x voor niets!!!

Heb het ook wel vaker gehad zo´n bobbeltje, was een kieste (hoe schrijf je dat?) ofzoiets.

Heb volgend weekend juist helemaal geen plannen, dat kwam omdat ik natuurlijk ik in eerste instantie as vrijdag al geholpen zou worden. Ga dus nog maar ff snel wat bedenken haha

Krijg je veel visite???

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zondag de hele dag veel visite voor m'n dochter en zaterdag moet ik vanaf 1 uur opvolgend naar drie verjaardagen en dan zaterdagavond nog veel voorbereiden voor zondag, maar wel fijn om het druk te hebben

Ga van de week alvast de traktaties voor de peuterspeelzaal klaar maken, scheelt weer voor het weekend

Zodra ik morgen meer weet hoor je het wel

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo net even wezen shoppen voor dochter lief. Die kan er weer tegenaan voorlopig dit najaar. Had van het weekend alle zomerkleding al opgeruimd. En nu dus de kast weer verder aangevuld. Dacht heb er waarschijnlijk de komende weken geen tijd voor. Heb weer veel te veel geld uitgegeven! :66: Tis ook zo leuk al die meiden dingen!!!

Heb zelf ook meteen de liteken creme van biodermal gekocht.

Wil van het weekend even mn huis soppen, zodat alles netjes en dan:

Kom maar op met die nieuwe boobies ik ben er klaar voor!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk ja meiden dingen, alleen niet voor je portemonee! haha

Tis maar goed dat ik de komende dagen nog moet werken,want merk wel dat ik nu wel heel erg mee bezig ben. Vrijdag ben ik vrij en dus klaar met werken, maandag vertrekken we rond de klok van half 2 richting brussel, hotelletje geboekt vlakbij de kliniek, savonds nog gezellig uit eten en dan.. de 'big'day!

Maandag heb ik dus wel afleiding, maar volgens mij weet ik komend weekend (op het soppen na) echt niet meer wat ik moet doen. : :63:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.