Ga naar inhoud

A70 : 21 september 2010 : Dr. Plovier : Louise Medical center : Brussel


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb voor mezelf ook de knoop doorgehakt en heb op 9 april mn eerste consult. Alleen mn man weet t nog. Voor hem hoeft t niet, maar hij staat er wel achter. Hoe en of ik het mn familie en collega's ga vertellen, weet ik ook nog niet. Heel fijn om de reacties op jouw topic hierover te lezen. Alleen vrouwen die hetzelfde meemaken, weten toch hoe het voelt. :rolleyes:

Mijn leidinggevende is een man, dus ik vind t niet prettig om daar met hem over te praten. Ik denk dat ik een weekje vrij neem en daarna zie ik wel. Ik heb ook de mogelijkheid om thuis te werken, dus dat is wel fijn.

Heb je ondertussen je consult al gehad? Ben benieuwd wat de PC je geadviseerd heeft.

Gr. Leentje :38:

Hoi leentje,

Heb inmiddels het knoopje doorgehakt: 24 september is het zover!!!!

Bewust wat later gedaan i.v.m met mijn zomer vakantie en het moielijk vrij kunnen krijgen in de zomer maanden.

Natuurlijk had ik het liefste nog voor de zomer mn nieuwe boobs maar ben blij dat er nu een datum staat en het is het wachten hopelijk vast wel waard!

Ik heb er inmiddels met mijn 2 beste vriendinnen over gesproken: En hun reactie viel echt reuze mee! Vriendin 1: vond het wel een beetje eng, maar begreep het wel. Vriendin 2 keek er geen eens erg van op. Ze wist dat mijn kleine borsten voor mij een 'probleem' waren en reageerde echt heel positief!

Mijn man deelt de dezelfde mening als de jouwe: Hij is gelukkig met hoe ik ben, heel lief, maar ik weet zeker als ik straks mooie borsten heb dat hij er vast heel blij mee is. Hij vind het gewoon een beetje eng dat ik geopreerd moet worden, maar steunt me wel!

Ik ga het a.s. donderdag met mijn leidinggevende bespreken, voor de rest van mijn collega's wil ik het nog even stil houden....

En bedenk je inderdaad goed: het is jouw beslissing, als jij er maar achter staat! Mijn vriendin zij zelfs: ach joh degene die wel negatief reageren zijn waarschijnlijk gewoon jarloers ... en zo is het maar net!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 704
  • Created
  • Laatste Reactie

sucses met je speurtocht naar foto,s en ook sucses met aftellen,want dat is ff lang tellen nog ja.....

greetzzz moontje

Dank je wel!

Het is inderdaad nog ff lang tellen en vast balen als ik deze zomer sta te stressen om weer een bikini te vinden..

Koop ik er meteen ook 1 voor na de operatie en ga ik gewoon in januari maar een weekje naar de zon en om het even over te doen hihi ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi A70

Gelukkig heb je je keuze kunnen maken.

Je moet nog wel even wachten, maar wel iets om naar uit te kijken.

Spannend hoor voor jou.

Met mij gaat alles goed.

Ben er echt super blij mee!!

En het resultaat is echt mooi.

Eind deze week de draadjes eruit spannend dus.

Ben benieuwd hoe het gaat voelen als ze eruit gaan.

groetjes Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi A70

Gelukkig heb je je keuze kunnen maken.

Je moet nog wel even wachten, maar wel iets om naar uit te kijken.

Spannend hoor voor jou.

Met mij gaat alles goed.

Ben er echt super blij mee!!

En het resultaat is echt mooi.

Eind deze week de draadjes eruit spannend dus.

Ben benieuwd hoe het gaat voelen als ze eruit gaan.

groetjes Kim

Hoi Kim,

Wat fijn om te horen!

Valt het met de pijn ook een beetje mee?

Waar laat je de hechtingen verwijderen, gewoon bij beau Care of bij de huisarts? (ze vertelden mij dat het ook gewoon bij je eigen huisarts kon, zodat je niet op nieuw heen en weer hoeft te reizen)

Ik wou dat het bij mij al zo ver was....

Heel veel succes ermee en houd me op de hoogte!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey A70,

Super leuk voor je dat je een afspraak hebt!!!

Wel balen dat het nog zo lang duurt, maar ik begin ook te twijfelen of mijn borstvergroting niet te kort voor mijn vakantie is. Ik heb om precies te zijn 5 weken en 2 dagen om te herstellen. Maar het is wel precies in de periode dat ik vrij kan zijn. Heb namelijk al nagevraagd op mijn werk en mag 1 week de ziektewet in.

Heb je vakantie in de week erna?

Ga je eigenlijk nog terug voor een 2e consult of ga je pas 24 september weer? Want wat voor vragen heb je nog?

Heb je al wat foto's kunnen vinden, welke :1bouncingboobs: je mooi vindt?

Liefs Jes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey A70,

Super leuk voor je dat je een afspraak hebt!!!

Wel balen dat het nog zo lang duurt, maar ik begin ook te twijfelen of mijn borstvergroting niet te kort voor mijn vakantie is. Ik heb om precies te zijn 5 weken en 2 dagen om te herstellen. Maar het is wel precies in de periode dat ik vrij kan zijn. Heb namelijk al nagevraagd op mijn werk en mag 1 week de ziektewet in.

Heb je vakantie in de week erna?

Ga je eigenlijk nog terug voor een 2e consult of ga je pas 24 september weer? Want wat voor vragen heb je nog?

Heb je al wat foto's kunnen vinden, welke :1bouncingboobs: je mooi vindt?

Liefs Jes

Hej jessica,

Ik ga zelf 20 juli op vakantie. Dan heb ik al 3 weken vrij. Ik werk op een kinderdagverblijf en ik mag niet tegelijk met een vaste collega vrij nemen. (er moet minimaal 1 vaste leidster aanwezig zijn.) Het is bij ons tussen half juni en september altijd moeilijk om vrij te krijgen, omdat íedereen' dan vrij wilt. Gezien het een baan is waar je lichamelijk veel bezig bent (tilen, bukken e.d.), moet ik er op rekenen dat ik zeker 3 weken vrij moet opnemen. En omdat ik voor de zomer periode mn dagen al had opgegeven en mn vakantie al geboekt is, kan ik niet nog een keer indezelfde periode vrij zijn.

Wel goed dat jij gewoon de ziektewet in mag, want eigenlijk ben je ook gewoon niet instaat om te werken.

Ik wil na mn operatie sowieso 2 weken vrij nemen. Ik werk drie dagen van di t/m do. Ik word op vrijdag geopereerd en als ik 2 weken vrij neem, hoef ik pas de dinsdag in de week daarna weer te beginnen. Tja en zal toch even op moeten letten met het tillen.

Heb donderdag een gesprekje met mn leidinggevende en ga het dan met haar bespreken. Ik weet toevallig dat zij zelf ook een borstvergroting heeft gehad, dus hoop wel op een beetje begrip van haar kant.

Mijn collega's weten nog van niks en dat wil ik voorlopig ook nog even zo houden. Vertel het wel als het zover is....

Je Link werkte helaas niet, heb al wel zitten googlen, denk dat ik voor een c cup ga. Ben zelf vrij smal van postuur (1.69 m / 53 kilo) en wil wel dat het natuurlijk blijft zeg maar. Ik dacht zelf aan een druppelvormige prothese, maar nadat ik jouw verhaal las, twijfel ik hier erg aan en denk toch maar dat ik voor een ronde ga.

Dit soort vraagjes had ik graag van te voren een antwoord op gehad, maar aan de andere kant heb ik nu goed de tijd om er over na te denken. (heel veel tijd haha) Ik denk niet dat ik een 2e consult aan vraag. Heb wat vraagjes aan de telefoon gesteld en ben er echt wel gerust op. Ook door de positieve verhalen op dit forum van degenen die bij Beau care een bv hebben laten doen.

Liefs A70

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal.

Ben afgelopen maandag voor consult geweest bij beau care.

Ik heb heb een kleine a cup en wens een kleine c.

De arts heeft een hoop dingen duidelijk gemaakt.

De prothese komt achter de spier met een incisie aan de onderzijde. Ook vroeg hij welke maat ik wenste. Hij adviseerde de dag van de operatie foto's mee te nemen van borsten die ik eventueel zou wensen. Zo zou ik met de pc kunnen bespreken welke prothesen en welke grootte.

Nu mijn vraag: Is dit niet wat laat????

Lees hier zo vaak verhalen van vrouwen die ... cc krijgen en een ronde of druppelvormige prothese en bij mij zou dat dan pas besloten worden net voor de operatie???????

Ben er wel zeker van dat ik het wil en ga vrijdag meteen bellen voor een afspraak.

Wat wel jammer is, is dat er pas na 10 juni plek is voor een operatie en ik ga in juli al op vakantie, dus zal ik het uit moeten stellen tot na de zomervakantie.....

liefs A70

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Haaay,

Heb je topic gevonden!! Leuk.

Ben heel erg benieuwd, ookal duurt het nog zo lang!

gebruik je tijd goed met het zoeken naar mooie foto's

al vond ik veel van die borsten egt mega lelijk. :124:

maarjaah daar kunnen die mensen ook niets aan doen, hahhaa

groetjesss Kim -_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo allemaal!

Ik heb mijn operatie een weekje eerder kunnen plannen... joepie!!!

Wordt nu 17 september ipv 24 september.

Is nog steeds wel even wachten, maar scheelt weer een weekje :wacko:

Vraagje: Hoe pas ik dit aan in mijn topic titel??????

Ik heb inmiddels ook een gesprek gehad op mijn werk met mijn leidinggevende.

Zij had er veel begrip door en vond ook dat ik na de operatie niks moest forceren. Zeker omdat ik zo veel moet tillen op mij werk. Heb nu zwart op wit dat ik na de operatie voor 50% de ziektewet in mag gedurende 4 weken. Kortom: 2 weken in ziektewet en 2 weken zelf verlof opnemen. Ben erg blij dat dit zo geregeld is.

Verder weet op mijn werk alleen mijn naaste collega het en voorlopig vind ik dat prima zo.

Ben afgelopen donderdag wezen shoppen voor zomerkleding en iedere keer kom ik weer gefrustreerd dat pashokje uit omdat alle topjes van boven veel te wijd zijn.

Wat een heerlijk idee, dat ik dat na september niet meer heb!!!!!!!

liefs A70

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, je datum is in orde!

Fijn dat je een goed gesprek gehad hebt met je leidinggevende en je voor de helft in de ziektewet mag, scheelt je weer een pak vankantiedagen! :35:

Nu nog een hopelijk mooie zomer ertussen en voor je het weet is het al september!!! Een week is een week, hahaha, en dan eindelijk mooie gevulde kleedjes en topjes!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Ja begin inderdaad nu toch wel nerveus te worden!!!

Wacht al zo lang, was in maart al op consult geweest, dus das n half jaar geleden bijna.

En nu is het nog maar 5 weekjes!!!!!!

Voor jou gaat het dan helemaal op schieten Mii 18. Wat heb jij in gedachten??

Ik denk dat ik voor +- 300 cc ga.

Wat wel jammer is, is dat de zomer afgelopen is als ik eindelijk mn boobs heb! Moet ik ze straks weg stoppen in een dikke trui. Haha Laat het dan maar heel snel weer voorjaar worden!!!

Moet ik trouwens voor na de operatie zelf pijnstillers in huis halen en zo ja welke?????

Liefs

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach bekijk het positief meid : die lelijke sportbh kan je toch niet onder een top dragen .

Half september , dan zijn je 6 weken eind oktober al om . Met kerst kan je wél al leuke feestkledij aan .

Enneuh , zelfs onder een pull ga je't verschil merken hoor : 't is niet meer 'plat' vooraan :38:

Bij sommige klinieken krijg je pijnstiller mee maar als je zelf gaat halen zeg dan wel tegen je apotheek dat het voor 'post-operatief' is of anders gewoon dat ze niet bloedverdunnend mogen zijn .

Ik had dafalgan forte > pillen van een gram 't stuk maar had ze wél nodig om de 6u (max. dosis) .

Je kan ook wanneer je vertrekt in de kliniek vragen wat je (man/vriend/moeder) moet gaan halen in de apotheek .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach bekijk het positief meid : die lelijke sportbh kan je toch niet onder een top dragen .

Half september , dan zijn je 6 weken eind oktober al om . Met kerst kan je wél al leuke feestkledij aan .

Enneuh , zelfs onder een pull ga je't verschil merken hoor : 't is niet meer 'plat' vooraan :38:

Bij sommige klinieken krijg je pijnstiller mee maar als je zelf gaat halen zeg dan wel tegen je apotheek dat het voor 'post-operatief' is of anders gewoon dat ze niet bloedverdunnend mogen zijn .

Ik had dafalgan forte > pillen van een gram 't stuk maar had ze wél nodig om de 6u (max. dosis) .

Je kan ook wanneer je vertrekt in de kliniek vragen wat je (man/vriend/moeder) moet gaan halen in de apotheek .

Thanx B cupje!

Dat van die kerstkleding, daar had ik nou nog niet eens bij nagedacht hihi!

Dat van die pijnstillers schrijf ik meteen ff op, geen idee of je die van Beau care mee krijgt, maar ik neem graag het zekere voor t onzekere.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm..

Ik wil voor een D gaan..

Dr.Vrambout dacht zelf aan 375 of 400 cc..

maar dat lijkt me nu ineens wel heel veeel..

Ben benieuwt wat dr.plovier ervan zegt.. ;)

Het is perpersoon verschillend wat die cc's doen.

En zoals al eerder gezegd, veel goede berichten over Dr Plovier... komt vast goed!!!

Ik ben ook best wel bang dat ik van die ronde nepballen krijg. Wil graag een mooie C, maar omdat ik redelijk tenger ben, twijfel ik ook wel of dat niet wat groot is. Dr Vrambout zij tijdens het consult dat een C- cup prima zou kunnen, maar ja die onzekerheid he, haha

Aan de andere kant: ik heb nu al 28 jaar geen borsten gehad en als ik er zoveel geld voor betaal moet je natuurlijk wel goed verschil kunnen zien. :106:

Nog een paar daagjes Mii en jij hebt ook een mooi decolette :116:

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lieve meiden,

Jeetje nu wacht ik al zooo lang....

Nu is het nog maar een kleine 4 weken en ik krijg me toch ineens de zenuwen!!!

Ik wil t nog steeds heel graag, maar bedenk me ineens van alles en dat er zoveel mis kan gaan: wat als ik ze niet mooi vind, ze erg nep worden, welke grootte ik eigenlijk wil?

Pfff ik heb ineens een ellenlange vragenlijst.

Ik worstel eigenlijk het meest met 2 dingen:

Met het wel of niet vertellen in mijn omgeving:

Enkel mijn man (ofcourse) ouders, 2 vriendinnen, 2 naaste collega's en mn leidinggevende weten het. De mensen die het weten reageerden heel begripvol.

Nu werk ik (bijna) met alleen maar vrouwen samen ( +- 25 directe collega's)en niks is natuurijk een leukere roddel dan 'dat íemand dr tieten laat vergroten'. Ik heb geen zin in me te moeten verantwoorden of uit te leggen waarom ik het laat doen. Nu ben ik 4 weken vrij van het werk na de operatie. Gezien wij eigenlijk nooit meer dan 3 weken achterelkaar op mogen nemen, wekt dit natuurlijk vragen op.

Een 3e naaste collega vroeg hoe ik aan zoveel dagen kwam, ik had toch pas al vakantie gehad, waarom ik eigenlijk vrij wil etc.

Ik vind het vreselijk om te liegen,maar wil het ook niet aan de grote klok hangen. Zoals ik al zei: 2 collega's weten het en ik vertrouw er op dat het bij hun veilig is, maar deze (3e) collega werkt nogt niet zo lang bij ons en ik weet gewoon niet zeker of ik haar kan vertrouwen, ook al is het een hele leuke meid. Tuurlijk ben ik me bewust dat mensen het na de operaite ws toch wel zien, maar ik wil gewoon niet dat mensen me er van proberen af te praten ofzo. Dit is mijn beslissing of iemand het nu begrijpt of niet.

Wat ik eigenlijk zeggen wil met mijn (lange) verhaal: Moet ik er om 'liegen' waarom ik vrij ben of toch gewoon open zijn???

Mijn andere dillema:

Ik ben de trotse moeder van een dochtertje van bijna 2. Ik geniet ernorm van haar, maar toch begint het verlangen na een 2e kindje af en toe weer op te borrelen. Het is niet zo dat ik op hele korte termijn weer zwanger hoop te worden, maar misschien wel over een half a driekwart jaar.

Is het dat dan wel verstandig mb.t tot mn bv? Na mn 1e zwangerschap zijn mn borsten gelukkig niet gaan hangen en ben ik ook niet aangekomen. Wel zijn mn borsten wat "leger" geworden. Ben vrij tenger van postuur, heb weinig weefsel en daarom raade mn arts ook achter de spier aan. Nu lees ik net over het double bubble effect wat je kan krijgen na een borstvergroting door bijvoorbeeld een zwangerschap.

Pff ik krijg het er nu allemaal een beetje benauwd van.

Ik kan niet wachten tot het zover is, maar ben tegelijker tijd ineens zo onzeker.....

liefs A70

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi A70..

Ik heb ook met dit probleem gezeten, aan wie vertel ik het en aan wie niet..??

Ik heb ook 4 weken vrij genomen, terwijl 3 weken gebruikelijk is bij ons..

1 collega weet het, mijn leidinggevende, mijn ouders, zusje, vriend en 2 vriendinnen..

Verder ga ik het bewust tegen niemand vertellen.. Ik wil er niet te koop mee lopen..

Misschien gaat het straks wel opvallen, maar dan vertel ik het wel eerlijk denk ik..

Vind het een erg moeilijke beslissing.. Heb liever ook niet dat iedereen het weet..

Maar het is jou keuze, jou lichaam.. dus een ander heeft die keuze maar te respecteren toch? ;)

Komt vast wel goed!!

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi A70

je angst voor ronde nepballen begrijp ik wel hoor,maar geloof me,die krijg je niet zomaar ff met dat aantal cc hoor,daar is ietsjes meer voor nodig :D

zelf heb ik 750cc en ook nog eens voor de spier,maar ik heb alles behalve ronde nepballen hahaha

ja ronde heb ik wel,maar ballen nee,was het maar waar hahahah :4:

je arts vertrouwen,die heeft kijk op alles en dan komt het zekers goed hoor :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel meiden vooor jullie antwoord.

@ Moontje: Ik ben weer oetsjes gerust gestelder door je antwoord. Inderdaad vertrouwen hebben in mn arts. Ik hoor hier iniedergeval een hoop goede verhalen over Dr Plovier. Al twijfel ik zelf nog steeds over welke groote ik eigenlijk zelf wil...

@ Mii 18,

Ik ben het helemaal met je eens. Bij mij weten dus inderdaad tot nu toe maar een paar mesne het en ik denk ook wel dat als het naderhand aan me gevraagd wordt ik er niet om ga liegen. Schaam er absolutt niet voor, maar ik zit gewoon niet te wachten op mensen die me gaan vertellen dat ik het juist niet moet doen, niet nodig is etc. Ik voel me nu gewoon niet happy met mn lichaam of dat nu wel of niet te begrijpen is voor iemand anders.

Het gaat voor jou nu wel heeeeel erg opschieten he? Houd je het nog een beetje uit???

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.