Ga naar inhoud

A70 : 21 september 2010 : Dr. Plovier : Louise Medical center : Brussel


Aanbevolen berichten

Heey meis...

Haha daar heb ik ook last van.... ;)

in bh;s staan ze nog precies hetzelfde, maar in het echt lijken ze kleiner..

Heb ik ook hoor.. het is gewoon die gewenning denk ik.... ;)

Maak je geen zorgen....!! als je bhs nog gewoon passen zijn ze niet gekrompen in ieder geval

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 704
  • Created
  • Laatste Reactie

hey A70,

Is inderdaad echt leuk hoor die zomerkleding passen!!!!

Ik heb net hetzelfde gedacht nu van heb ik het daar nu voor gedaan maar in bikini en jurkjes ben ik super tevreden hoor!

En het went inderdaad echt super snel, daar had ik voor mijn bvg nog bang voor, dacht dat het lang ging duren omdat ik nooit een volle boezem heb gehad maar vanaf ik wakker werd was ik er al aan gewoon.

Ach we gaan gewoon binnen enkele jaren voor een grotere wissel hé en probleem opgelost :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha Nou dat is is zeker, moet voorlopig nog niet aan een wissel denken(en mn portemonee ook niet :38:), maar als ik het weer doe, dan worden ze zeker groter :3:

Begrijp me niet verkeerd hoor, ben echt heeeel tevreden, maar het is echt waar: grote went inderdaad zo ontzettend snel!!! Denk dat je daar helemaal gelijk in hebt Mii!

Maar als ik dan naar mn voorfoto´s kijk denk ik `oja zo klein waren ze eerst en voel ik me weer helemaal happy´.

Tis alleen zo jammer dat we nu nog zo lang moeten wachten tot die vervelende winter voorbij is.... zucht....

Zojuist voor t eerst weer wezen sporten. Heerlijk om mn luie lichaam weer eens in beweging gezet te hebben.

Haha zal morgen wel stijf staan van de spierpijn. Heb niet zo heel lang gesport hoor, 45 minuutjes maar om weer mee te beginnen. Heb ook nergens last van gehad, maar heb ook niks gedaan waar ik mn armen mee belast.

Vraag me wel af wanneer je dit weer mag doen???

Ik train graag op mn crosstrainer mag dit bijvoorbeeld al??? Heb nu alleen mn benen ermee gedaan, maar vind t veel intensiever als ik ook mn armen mee train, maar durf het nog niet zo goed :unsure:

:52:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey a70, ik heb ook heel tevreden hoor..

maar grootte went gewoon snel ja, dus volgende keer maar voor meer dan he.. ;)

soms vind ik ze niet eens meer opvallen, zo raar... :wacko:

Fijn dat je weer kan gaan sporten... zal wel fijn zijn als je dat altijd al deed, 6 weken eruit liggen is dan wel lang..

ik denk dat je al wel weer je armen mag gaan gebruiken hoor..

ik doe op mijn werk ook niks anders als met zware dozen sleuren, en zware dingen boven mijn hoofd tillen..

en ik heb geen enkel pijntje.. :)

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had eigenlijk vanaaf ook willen sporten, maar haak nu alweer af, ben echt versleten :blush:

Morgen dus op na/controle bij Dr Plovier. Ben erg benieuwd.....

Mn vader gaat met me mee (haha niet tijdens de controle, maar wel met de autorit), zie het niet zitten om in mn eentje 2 uur naar brussel te rijden.

Was gistr vrij (nou ja vrij, moest met mn dochtertje naar de kinderarts waar ik een halve dag mee kwijt was :unsure: ) en sint inkopen gedaan smiddags.

Er zit bij ons in een dorpje vlakbij een hele dure lingeriewinkel. Ben er ff naar binnen gedoken. Heb nog steeds een kanten exemplaar op mn verlanglijstje.

De verkoopster (oudere dame) vroeg naar mn maat. Toen ik 70E antwoorde, zei ze: `een E dat kan ik me niet voorstellen.´ Dus ze komt met een 75C aan lopen. Ik passen: veel te klein! Haha ze stond wel een beetje raar te kijken. Maar gaf wel toe dat die toch echt te klein was.

Ging al bijna aan mezelf twijfelen :wacko:

Maar er was weinig te krijgen in de maat 70(D of E). Uiteindelijk 1 prachtig exemplaar gepast in 75D en die zat ook prima (moest hem alleen wel op t strakste haakje zetten). Kijk ik op t kaartje: 105 euro en nog eens 65 euro voor de bijbehorende slip!!! :19:

Nou die heb ik dus niet gekocht :rolleyes:

Toch nog maar een keer naar de hunkemoller voor een kantenexemplaar :38:

Heb trouwens wel het idee dat je bij een kanten bh eerder een maatje kleiner nodig hebt als bij een iets voorgevomde????

:58:

Hebben jullie dat ook====

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahah :D ik heb die ook nog nooit gedragen maar ik denk wel dat je gelijk hebt..

gek eigenlijk he.... iedereen schat bij mij ook dat ik op een C zit..

en ik durf gewoon niet te zeggen dat ik 75 E aan heb, dat gelooft niemand... :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi A70

moet je een 75D veel strakker doen als een 70E,zo ja kocht ik het mischien niet meer hoor,want het moet wel voldoende steun geven he,mischien is de 70D betere optie,mischien wat te strak,of juist net ana en zit het als gegoten,mocht je bv een bh zien die kei mooi is en je echt wilt maar die er niet in 70E is,gewoon kijken en passen in D dan,want vaak hebben ze de mooiste en leukste bh,s in D :145:

welke kleur in kant zoek je??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja de verkoopster zei het ook hoor dat ik echt een 70 nodig heb. maar dit model viel klein uit.

anyway vond hem toch te duur...

Ben niet specifiek op zoek naar een kleur, maar gewoon als ik iets moois zie ga ik er voor.

Manlief vind al die gladde bh´s maar niks. Dus vandaar mijn zoektocht hihi

Hoe gaat verder met jou moontje??

Gek he dat ze inderdaad de mooiste bh´s vaak in d hebben, dat idee had ik ook al.

De maat 70E is bij een H&m en de hema niet eens te koop. Bij de hema gaat het bij D zelfs vanaf 80 geloof ik.

pure dicriminatie :121:

Oh dus jij hebt dat ook Mii dat je het eerder een C vind lijken? maar een C kom ik toch echt niet in (niet dat ik dat erg vind :38:)

Ik vind die van jou toch wel echt een stuk groter dan de mijne lijken hoor!!

liefs

:52:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heb ik ook.. ik heb nog nooit een bh in C aangehad maar hopelijk past die ook niet ;)

Ja misschien wel. maar die van jou lijken heel groot hoor, misschien omdat ze dicht op elkaar staan? je hebt ook hele mooie projectie naar voren ! :123:

ben benieuwt wat dr.plovier morgen zegt van je boobsss..

Link naar reactie
Delen op andere sites

met mij gaatie super hoor A70,bedankt :rolleyes:

ja maar goed,stel je ziet echt een bh waarvan je denkt,die moet ik hebben,zo mooi en je hebt hem wel in 70D en niet in 70E gewoon dan die 70D passen,mischien valt het dan net goed,elk merk scheelt enorm in maat,dus proberen waard,toch?

sucses op je nacontrole morgen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

O maar dat doe ik wel hoor moontje!

Zeker als ik iets echt leuk vond. dan wurm ik me er gewoon in haha!

maar thanx voor de tip.

Wanner komen er weer nieuwe foto-tjes in je album? Ben erg benieuwd?

Jij bent nu 3 weken po toch? wat gaat dat ontzettend snel!!!!

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey A70,

Ik ben ook heel benieuwd naar je consultatie, is dit nu je laatste gesprek?

Ik heb mijn laatste op 23/11 en dan hoop ik dat ik uit die vervelende sportbh mag. Kan ik eindelijk ook gewone bh's dragen!

Je begint al een aardige collectie te krijgen. Leuk hé. Ik had vroeger maar 3 bh's, iets in mij zegt dat ik er binnenkort wel meer ga hebben. ;)

Groetjes Lin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid

Jammer dat ik je niet gezien heb vandaag bij de na-controle, zou wel leuk geweest zijn.

Maar goed hoe is jou controle gegaan? Alles zal vast wel goed geweest zijn denk ik, met die prachtboobs van jou!

Ik heb goed nieuws gekregen in mijn topic staat er een verslagje over

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej meiden,

Hier mijn verslagje:

We waren er een paar minuutjes na 12 uur.

En wat een gemak om bij deze kliniek te komen in vergelijking met het Louise medical center dat midden in brussel ligt!!! Be-clinic heeft voldoiende parkeergelegenheid in de buurt en aan een eigen parkeer plek wordt nog druk gebouwd. Buiten zijn nog wat wekzaamheden aan de tuin e.d. maar binnen ziet het er tip top uit!!!!

Eenmaal binnen gekomen werd ik welkom geheten door Valerie en nog een vriendelijke mevrouw.

Kreeg meteen een kopje koffie aangeboden, maar nog voor ik hier aan kon beginnen kwam Dr Plovier me al halen.

Hij vroeg hoe t ging en of ik tevreden was en hij heeft natuurlijk even gekeken.

Zegt hij ,toen ik mn kleding nog aanhad, draag je de steunbh nog steeds? HAHA ik had mn sapph bh aan en hij dacht dat die zwarte bandjes boven mn kleding nog die steunband was. Hij moest erzelf ook om lachen.

Ik zij dat het zelfs groter was geworden dan een C. Vind je ze te groot vroeg hij bezorgd. Haha nee hoor zeker niet was mn antwoord!! Dat ik op een grotere cup uitkom komt inderdaad mede door mijn smalle omvang.

Zijn oordeel: PERFECT, ZIET ER HEEL MOOI UIT!!!

:blush:

Hij was zelf dus ook zeer tevrden met het resultaat!!!

Mn littekens zien er heel mooi uit zei hij zelf. Ik zei dat ik ze zelf nog wat paarsig vond en of dat normaal was. Dat was inderdaad volkomen normaal. Hij zei: `nu zijn je littekns eigenlijk nog op zn lelijkst, je zal echt vernadering gaan zien en dat kan nog tot een jaar a anderhalf jaar!! Goeb blijven smeren (biodermal is prima) en daarbij goed inmasseren 2x daags.

Heb hem ook even gevraagd tot heel weken je projectie/ verandering kan verwachten:

Tot een week of 4 kunnen je borsten inderdaad nog veranderen wat betreft grote, maar na die 4 weken niet veel meer.

Wel zullen ze nu nog wat zachter en nog iets mooier van vorm kunnen worden, maar wat bh maat btreft ws niet.

Hij vond ze nu al natuurlijker ogen en dit zou alleen nog maar mooier kunnen worden!!!!

Ook vroeg hij hou het met het gevoel zat. Ik zei dat ik rechts nog geen/weinig gevoel had. Ook ditis nig niet verontrustend, want dit kan ook nog tot een jaar duren voor het trerug komt. Je zenuwen krijgen een behoorlijk klap.

Hij zei `en hoe ging het met de pijn, heb je me nog vervloekt?´ Haha! Tuurlijk is het soms wel even doorbijten geweest, maar al met al is het me nog meegevallen. Ik heb dit tenslotte zelf gewild!

Tot slot nog even gevraagd naar het randje vd prothese wat ik voel zitten tussen mn boobs (vooral ik voorover buk).

Dit komt toch doordat mn huid dun is en ik weinig vetweefsel heb. Dit heeft helaas niets met indalen te maken.

Maar hij vond het zeker niet storend of opvallend (en ik eigenlijk ook niet zo)

Wou me al weer aankleden, maar hij wou nog even een fototje maken.

Na de eindcontrole bood hij me nog aan om een rondleiding te krijgen door het gebouw.

Valerie heeft me toen nog even alles laten zien en het ziet er echt super uit.

Controle duurde maar een minuutje of 10 maar ben wel gerust gesteld en blij dat alles goed is! Al mn vragen zijn beantwoord dus het was het ritje naar overijsse toch wel waard!!!!

@roosie: had al een berichtje achter gelaten in jouw topic want was reuzeniuwesgierig naar je gesprek. Ben erg blij voor je meid. En dank je voor je comlpimentje lieverd!!

@Linn: Dit was inderdaad mn laatste gesprek. (althans dat hoop ik, want als ik terug moet dan gaat er iets niet goed ws) Ben benieuwd naar wat jouw arts zegt bij het gesprek de 23e. Eindelijk de Bh uit dan? Wat heerlijk he, kan je er eindelijk mee pronken!!!!!

Weet wel zeker dat jij straks meer dan 3 bh´s in je kast hebt. Ik heb er nu al 7!!!!

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meis,

Bedankt voor je duidelijke verslag.. :D

Nu heb ik ook gelijk antwoord op mijn vragen haha!

Leuk voor je dat hij je borsten ook mooi vond... :D

En tuurlijk wilde ie een foto, jij hebt 2 van de mooiste borsten die hij heeft gemaakt !

Liefs;; :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslagje!

Fijn dat de controle zo goed is verlopen en dat alles goed is

Wel grappig dat die vroeg of je je steunbeha nog droeg hihih :153:

Ik heb geen rondleiding gehad maar vond het in ieder geval echt super mooi!

Echt heeeel modern

Jou foto's zullen vast en zeker op zijn site komen met die prachtborsten van jou! :123:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey A70,

Fijn dat je een goede eindcontrole hebt gehad en je antwoord hebt gekregen op al je vragen! Ben blij voor je dat alles goed is en je je nergens meer zorgen om hoeft te maken! Geniet van je mooie boobs meid!

Liefs, :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Blij om te horen dat alles goed verlopen is.

Ik denk dat ik ook de rand voel van de prothese aan de binnenkant van mijn borsten maar je ziet het niet en het stoort me ook niet (meer)

Bedankt om te vragen tot hoelang je borsten naar voor kunnen komen.

Dus ik heb nog een weekje af te wachten of ze nog feller gaan komen of niet...

Groetjes en prettig weekend nog

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx meiden voor jullie reacties en complimentjes.

Fijn dat jullie ook wat aan de antwoorden hadden die ik gekregen heb!

@Evi: nee die rand stoort mij ook niet meer zo. Ik voel het ook vooral als ik voorover buk en anders helemaal niet zo. Ja je moet inderdaad nog een weekje geduld hebben en dan weet je ongeveer wel je maat. Denk ook wel dat dit per persoon wat kan verschillen hoor. Maar de meeste projectie krijg je tot een week of 4 geloof ik!!!

@Mii: Ja gewoon bestellen joh, kost echt geen drol daar. Mn man vind er ook niet zo veel aan aan die Sapph bh´s. Maar goed ik wel, dus pech voor hem :10:

@Eefje: ja inderdaad nu eerst maar eens genieten er van. Ben zo blij dat ik deze stap gezet heb!!!!

Verder voel ik me een beetje krakkemikkig vandaag. :(

Ben gisteren van de trap gevallen en zit onder de blauwe plekken nu. Mn rookmelder ging af oo zolder.(niks aan de hand).

Maar hij hangt nogal onhandig aan t plafond boven t trappengat. Een herrie natuurlijk en mn man was net de deur uit (6.30uur). Maar hij is een stuk langer als ik en kan er gewoon bij... ik niet!

Dacht even een keukentrapje te pakken, Ik boven aan dat keukentrapje geklommen, maar moest nog een eindje opzij leunen om erbij te kunnen.... en BOEM! dE TRAP KANTELT EN IK VAL ZO T TRAPPENGAT IN!!! Kon me nog half vastgrijpen dus viel niet helemaal naar beneden. Heb dus echt geluk gehad,want het wel veel erger af kunnen lopen. Maar ben wel aardig bont en blauw.

I know: t was een beetje lomp van me :blush: . Gelukkig niet mn boobs bezeerd iniedergeval :38:

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey meis..

ja alleen twijfel beetje over de maat... want meeste zeggen dat sapph kleiner valt

maar k denk dat ik gewoon een 75E ga nemen.. alleen de verzendkosten vind ik dan weer minder... 7 euro ofzo!

maar wat een verhaal van die rookmelder..! Gelukkig ben je niet helemaal naar beneden gevallen anders had je miss nog wel iets gebroken!! :133: Of je boobs erg zeer gedaan... Voortaan voorzichtiger zijn he meis !!!

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi A70,top dat je nacontrole zo goed was,dat doet je gerust hart geven he,je bent nu dan ook alweer bijne 2mnd po joh,wat is dat hard gegaan.

ja heb je mooie sapph,s gescoort,als je nog leuke sale weet in de sapph,tell me graag,ben wel maf van sapph(geen hele kast vol) maar zoek nog wel wat modelletjes :)

ik ben ook alweer 3weken po,gaat snel he

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.