Ga naar inhoud

A70 : 21 september 2010 : Dr. Plovier : Louise Medical center : Brussel


Aanbevolen berichten

Das zeker toevallig!

Tis zo'n 40 minuutjes rijden naar Breda voor mij, maar mn schoonmoeder woont er ook, vandaar dat ik er regelmatig kom!!! Ben er ook nog nooit binnen geweest hoor, bij marlies Dekker maar met een 70 A ga je daar ook niet zo veel geld aan uitgeven hihi. Maar denk dat ik er nu zeker een keertje iets ga passen als ik er langs loop :38:

Zal zeker fototjes maken van mn aamwinsten!!!!

:52:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 704
  • Created
  • Laatste Reactie
Ik ben benieuwd naar je nieuwe foto's. Ik weet niet of ze nog veranderen, vind ze nu wel heel mooi dus ik hoop het niet voor je ;)

Ben er ook nog nooit binnen geweest hoor, bij marlies Dekker maar met een 70 A ga je daar ook niet zo veel geld aan uitgeven hihi. Maar denk dat ik er nu zeker een keertje iets ga passen als ik er langs loop :38:

Zal zeker fototjes maken van mn aamwinsten!!!!

:52:

Nou, ze zullen alleen nog maar mooier worden!!!:136: Maar wat die M|D betreft, hou het voorlopig nog maar op passen, hihi, er zijn tal meiden die ze kochten en die ze na enkele weken niet meer pasten, dus nog maar niet te veel geld aan uitgeven! Nog even geduld hihi! :155:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Lin: Ik werk zelf op een peutergropen in de leeftijd van 2- 4, dus dat scheelt ze kunnen allemaal lopen iniedergeval, maar wegen ook allemaal zeker zwaarder dan 10 kilo :(

Tijd vliegt zeker ja...

Hoe gaat t herstel bij jou zp na een ruime week???

Hallo,

Je hebt gelijk, eigenlijk maakt het niet zo veel uit in welke groep je zit op dit een moment, ze hebben elks hun voor- en nadelen. Gelukkig moet je maar 2 dagen.

Het gaat steeds beter met me. We zijn vandaag met vrienden op stap geweest, dat heeft me goed gedaan. Eerst wat gaan rondslenteren op een braderij en dan samen gaan eten . Maar er waren in totaal 6 kinderen bij en dat hebben mijn borsten wel gevoeld! Op een gegeven moment waren ze zo enthousiast aan het spelen, waarbij één wild heen en weer begon te zwieren met zijn armen, pats, recht op mijn borst. Dat was even blazen. Voor de rest voelen ze nog enkel wat pijnlijk aan wanneer ik eraan kom en opsta.

Hé, dit is wel grappig, ik moet ook maar een 30-tal minuutjes rijden naar Breda. Wij shoppen daar traditiegetrouw in December in de soldenperiode op zoek naar kadootjes en feest-outfits.

Dit jaar gaat het een kleedje worden zonder bandjes!! :3:

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Eefje: Denk je? lief van je!

Ja bij marlies dekker iets aanschaffen wacht ik nog maar ff, want dan zou ik wel enorm balen als het niet meer zou passen!!!!

@ Lin: Oe ie flnke stoot op je boobs is niet prettig nee. De klachtjes die beschreef horen er echt nog bij hoor. wordt steeds minder. Heerlijk he om er eventussen uit te zijn?

Nog een Breda fan haha. Wij gaan ook altijd breda in tijdens de kerstvakntie: heerlijk veel kopen voor weinig inderdaad! Zal nu een totaal ander outfit worden!! :6:

xxx

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb weer nieuwe kiekjes in de gallerij geplaatst!!!

Merk echt dat ze niet meer zo gespannen staan, beginnen echt zachter te worden. Links (op de foto rechts) is de prothese nog niet zo ver ingedaald als rechs (op de foto links)

I know.... geduld... :38:

Getsie morgenochend gaat mn wekker weer: werken :134:

Ben dus ws wat minder op t forum vanaf morgen :(

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

lieve a70..

heel veel succes morgen met werken!

hoop dat alles lukt en dat je geen pijn zult hebben..

mocht het niet gaan, niks forceren he!

vraag hulp aan je collega's die er van af weten..

Slaap lekker en hoor morgen wel hoe het ging!

Sterkte..

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

en jeetje, heb je nieuwe foto's gezien!!

wat een mooie borsten heb je joh... :123:

Echt beauty's!!

Staan zo mooi dicht op elkaar, en zo natuurlijk!

Lijkt wel of ze voor de spier zitten!

Echt super mooi!

jij hebt borsten naar voren, hoe leg ik het uit?

mijn boobs zitten meer tegen mijn lichaam aan, of heeft dit weer te maken met indalen?

Nou geniet er maar van...

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook even je nieuwe foto"s bekeken en je hebt hele mooie natuurlijke borsten!!!! Kan me voorstellen dat je super tevreden bent!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

:35: Hej meiden,

Bedankt voor jullie complimentjes, lief!!!

En lieve Mii, ik ben inderdaad moe: maar ik ben er wel hoor ;)

Werk altijd tot 18 uur, half 7 thuis, eten, kleine meid in bedje leggen en eer dat ik dan eens zit... pff

Kortom: t echte leven is weer begonnen, zucht...

Maar 1e werkdag viel erg mee (lichamelijk dan), we hadden het ook heel erg rustig en weinig kids, zal wel komen door de herstvakantie. Morgen woordt t wel weet wat drukker helaas, maar dan ben ik al lekker klaar voor deze week en hoef ik pas volgende week dinsdag weer aan de bak.

En er is dus al lekker over me geroddeld!!! :(

Tja als je met 20 vrouwen werkt kan het ook niet anders zou je haast denken

Ik had het alleen aan mijn naaste collega's verteld en weet gewoon zeker dat die het echt niet hebben doorverteld en zo ja, dan hadden ze met dat zeker verteld. En mijn leidingevende wist er van, maar die vertelt t zeker niet.

Heb gezegd tegen de rest dat ik een paar dagen naar brussel ging met mn man en een weekje naar Landal greenparks (en dat is naturlijk niet eens gelogen)

Ik was nog niet 1 week afwezig en er werd al tegen 1 van mijn naaste collega's gezegd: "vraag me wel af waarom ze 4 weken vrij is, niemand krijgt er meer dan 3". of "er is iets zeker, dat ze zo lang vrij is"...

Komt er ineens een collega (nadat ze er al lekker met alkaar over hadden lopen speculeren) naar mijn naaste collega toe en zegt: Ik weet t al hoor: "ze heeft in brussel haar borsten laten vergroten en nu is ze aan het herstellen in Landal",

HUH!!!!! Mijn collega was natuurlijk stomverbaasd en zei: "wat is dat nou weer voor wijsheid hoe kom je daar nou bij?" Waarop zij zegt:dat heb ik helemaal zelf bedacht!

Dit slaat natuurlijk nergens op, want zoiets bedenk je echt NIET zelf en heb ook nooit vd daken geroepen dat ik dat wou laten doen, integendeel...

Waarop een andere collega meteen reageerde met: Oh ik ken wel genoeg kennissen van haar (ze woont bij mij in het dorp), zal het daar wel eens navragen.

Nou das helemaal lekker dus, want dan heb ik de roddels staks dubbel.

Echt ik baal hier zo ontzettend van....

Heb t meteen aan mn leidingevende gevraagd en die had ook geen idee. Het enige wat zou kunnen is dat ze mn urenlijst hebben gezien, waarop te lezen is dat ik voor 50% in de ziektewet zit.

Een andere collega had zelfs nog geopperd dat ik in 1 of andere afslankkliniek zou zitten, omdat ik zo slank ben en altijd veel water drink.

Nou ja... dit gaat toch nergens over!!!!!!

Mijn ledinggevende heeft met mij wel een brief opgesteld, dat ik een 'cosmethische operatie' zou ondergaan en dus daarvoor voor 50% ziekgemeld zou worden, die door beide partijen ondertekend is. Dat het om een bv zou gaan staat hier bewust niet in. Misschien dat deze in verkeerde handen terrecht is gekomen. Ik weet t echt niet, maar baal hier wel van. :102:

Maar denk je dat ook maar iemand iets aan mij gevraagd heeft: NEE!!!!

Maar had wel het idee dat mn ogen op borsthoogte zitten tegenwoordig, want dat is waar ik door meerdere collega's ben aangekeken vandaag ipv van in mn gezicht.

Had express mn wijde bedrijfspolo aan getrokken (die hebben we allemaal, maar is niet verplicht om te dragen) in combinatie met dat strakke harnas, kon je het dus amper zien. :46:

Dus ze zullen nog wel blijven gissen, vraag me af wanneer iemand nu eens de ballen heeft om het recht in mijn gezicht aan MIJ te vragen....

Voel me hier echt niet prettig bij :(

weet echt ff niet hoe ik hier mee om moet gaan, negeren en wachten tot iemand naar me toe komt...???

liefs

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Agg meid wat vervelend zeg die reacties!

En wat laf dat ze niet naar je toe durven te komen, als ze zulke dingen gaan bedenken kunnen ze toch beter eerst naar jou toe komen? :79:

Gelukkig hebben de mensen waar je het aan hebt verteld lief hun mond gehouden dat is al een geruststelling ^_^

Mijn tip: Laat ze lekker lullen!!

Jij hebt echt prachtboobies en ik weet wel heel zeker dat ze jaloers zijn. En als mensen jaloers zijn gaan ze roddelen. Nou jij hebt prachtboobies meid.

Ik denk dat het na een tijdje ook vanzelf over gaat (heb hetzelfde gehad en ook niemand kwam naar me toe)

Gelukkig is het na een week over gegaan ;)

Kortom probeer je er niks van aan te trekken meid! Laat ze maar lekker gokken en moeilijk doen, niemand pakt die prachtige boobs meer van je af :D

Kop op meid :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vervelend zeg!!! Ik vind het eerlijk gezegd ook raar, ik ben dit soort gedrag niet gewend en kan er ook heel slecht tegen.

Ik ben heel assertief en zou het niet voor me kunnen houden als ik merkte dat er achter mn rug om gekletst zou worden.

Ik zou gelijk zegggen: Zo ik hoor dat er gespeculeerd wordt over mijn afwezigheid. Als iemand graag wil weten waar ik heb gezeten de laatste weken dan zou ik het fijn vinden als diegene mij belt of gewoon op de man af vraagt wat er aan de hand is want hier hou ik niet van. En dan gewoon zeggen wat je hebt laten doen. Het is toch niet iets om je voor te schamen? Als iemand zichzelf te dik vindt dan gaan ze toch ook op dieet? Of als iemand te grote borsten heeft dan laten ze ze toch ook verkleinen?

Maar ik begrijp ook wel dat als je in een dorp woont dat je het dan niet leuk vindt dat iedereen dit weet maar aan de andere kant: Als ze het eenmaal weten, wordt er een dag over gepraat en dan is het niet interessant meer. Als ze niks weten dan blijven ze speculeren want dat vinden sommige mensen geweldig om te doen.

Laat je niet gekmaken hoor, anders kom ik wel even langs :6:

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend voor je.

Altijd gevaarlijk om met een hoop vrouwen te moeten samenwerken.

Ben het helemaal eens met DD, waarom zou je je boezem nu verstoppen? Ooit gaat ze het toch zien (zomerperiode) en ik merk dat dit alles je toch stoort. Zou het dan niet beter zijn om ineens met de roddel komaf te maken?

Groetjes

Lin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej Lieve meiden,

Dank je voor jullie lieve reacties!

Weet dat jullie gelijk hebben en denk dat ik het inderdaad misschien maar gewoon hard op moet zeggen op de manier waar op jij het net beschrijft Daffy!!! Hebben ze vast niet van terug :38:

Ik kijk morgen nog even aan of iemand er nog over begint...

Maar ik zit gewoon een beetje er mee is mn maag dat ik gewoon heel graag wil weten hoe weet die collega dit weet!

Zou ik me dan heel erg vergist hebben in iemand die ik dacht te kunnen vertrouwen. (En dat zou ik denk nog t ergste vinden!!!)

Of is ze het toch op een andere manier te weten gekomen? Zoiets bedenk je toch niet zelf of wel???

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meis..

Pfff jeetje !! Jij ook al gezeur op je werk!

Dat heb je als je met veel vrouwen werkt he !!

Maar wat een roddels bij jou zeg, nou zoiets verzin je absoluut niet zelf nee!

Het zou rot zijn als iemand het door heeft verteld die je dacht te vertrouwen..

Maar daar moet je ff niet vanuit gaan..

Ik zou ze gewoon lekker laten roddelen! Het waait vanzelf weer over hoor!

Aan de andere kant, ooit gaan ze het inderdaad nog wel een keertje zien tijdens de zomer ofzo..

Maar jeeeeee waar maken mensen zich druk om.... :134: Iedereen moet toch zelf weten wat ie doet!

Altijd dat gezeur en geroddel...

Trek je er niks van aan hoor meid!

ik dacht ook op mijn werk iedereen het wist omdat er roddels gingen,

ik heb me zelf ook echt druk gemaakt maar nu heb ik er echt SCHIJT aan!!!

Jij hebt prachtboobies en dat pakt niemand je meeer af!

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi a70...vrouwen bij elkaar..grr.

Probeer het naast je neer te leggen,klinkt al als kift,wij mogen maar 3 weken vrij en zij krijgt er 4..

En laten we eerlijk zijn,dat ze gaan zien dat je een bv hebt gehad is wel duidelijk..je hebt immers behoorlijk grotere borsten gekregen!

ik snap dat je dit liever prive houd,mensen zien het bij mij na 4 bv"s nog niet :145: ,en al zouden ze het wel zien en er wat over zeggen zou ik daar scheit aan hebben om het maar bij de naam te noemen.Jouw lijf,jouw centen,jouw keuze! Grote kans dat een aantal van je collega"s het ook zouden willen ( als er al niet 1 tussen loopt die het ooit heeft laten doen...)

Even wat anders,zat te twijfelen om het te noemen,maar ik vind je nieuwe foto"s geweldig,echt mooie borsten! wel vraag ik me af of ze nog dichter bij elkaar gekomen zijn? Deed me eerlijk gezegd een beetje aan symnasta denken,ken je dat? Dan groeien de borsten op een gegeven moment als het ware aan elkaar vast.

Nogmaals,zoals je ze nu hebt helemaal top,maar moeten in mijn ogen niet nog dichter naar elkaar toe gaan staan? Weet trouwens ook niet zeker of symnasta ook kan ontstaan bij achter de spier,doorgaans bij voor de spier iig.

Hoop dat ik je niet laat schrikken,maar was wel mijn gedachte toen ik je foto"s zag.Blijven ze zoals nu,niks ah handje en 1 vd mooiere vergrotingen..

Succes met je collega"s.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even wat anders,zat te twijfelen om het te noemen,maar ik vind je nieuwe foto"s geweldig,echt mooie borsten! wel vraag ik me af of ze nog dichter bij elkaar gekomen zijn? Deed me eerlijk gezegd een beetje aan symnasta denken,ken je dat? Dan groeien de borsten op een gegeven moment als het ware aan elkaar vast.

Hier heb ik echt nog nooit van gehoord!

Ik heb het even gegoogled maar ik kom op 0 zoekresultaten uit, kan er helemaal niets over vinden. Heb ook aan elkaar gegroeide borsten gegoogled maar ook dan kom ik op 0 resultaten uit. Mag ik vragen waar je dit gelezen/gehoord hebt?

Ik zie niks ongewoons aan de borsten van A70 hoor, ze zijn nog precies hetzelfde als voor de operatie maar dan vele malen groter. heel goed gedaan dus want zo hoort het. :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik was de i vergeten,symnastia heet het,

En zoals ik al aangaf.schoot even door me heen toen ik de foto"s zag.

Maar het belangrijkste zoals ze nu zijn dus 1 vd mooiere vergrotingen,,,zeker niet mijn bedoeling verkeerd over te komen,sprak allleen mijn gedachte uit.

Groetjes

Gekopieërd:

Synmastia is een situatie waar de borsten in het midden in elkaar overgaan, je ziet het bij heel zware borsten waar de huid los getrokken is van het borstbeen, en bij (forse) borstvergrotingen waar de holtes te groot geworden zijn en met elkaar in contact komen.

Om het probleem op te lossen moet de huid weer "vastplakken" aan het borstbeen.

Hoe groter de protheses, hoe meer de huid juist weggeduwt wordt van het borstbeen, en hoe lastiger de huid hier weer vast gaat zitten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik was de i vergeten,symnastia heet het,

En zoals ik al aangaf.schoot even door me heen toen ik de foto"s zag.

Maar het belangrijkste zoals ze nu zijn dus 1 vd mooiere vergrotingen,,,zeker niet mijn bedoeling verkeerd over te komen,sprak allleen mijn gedachte uit.

Groetjes

Hoi Hoi,

Ik ging er ook niet vanuit dat je het kwaad bedoelde hoor, was alleen benieuwd wat je nou precies bedoelde ;) .

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat irritant zeg, dat geroddel. Kan me goed voorstellen dat je ermee zit.

Ik ben zelf ook nogal assertief, net als daffyduck. Ik heb mijn klasgenoten dan ook meteen in hun gezicht gegooid wat er aan de hand was en dat ze er echt niet zo spannend over hoefden te doen. Toen was het leuke er wl af voor ze en deden ze weer lief :D

Succes met je collega's. Ik hoop dat het snel overwaait, of dat je ze met hun mond vol tanden zet! :136:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej Meiden,

Vandaag weer niemand naar me toe gekomen, niemand die ook maar iets vraag of en er een toespeling over maakt.

Maar als ik maar t idde dat er over me gekletst wordt denk ik inderdaad dat ik het maar gewoon voor hun voeten gooi en dat als ze iets willen weten waaromze dat niet gewoon vragen ipv van dat gezeik achter mn rug om!!! Wat je zegt Evanje: misschien is wel goed om ze gewoon met een mond vol tanden te laten staan!!

Maar nu eerst: weekend!!! (nu al!)

Ik zie het volgende week wel hoe t verder gaat...

Morgen leker vrij dus en ga sochtens lekker bh shoppen en morgenmiddag even de voorbereidingen treffen voor mn dochtertje verjaardag vrijdag!

Symnastia, ik had er ook nog nooit van gehoord!!!

Schrik er wel een beetje van hoor eerlijk gezegd en ga me nu ook meteen een beetje zorgen maken...

Mijn boobs zitten inderdaad vrij dicht op elkaar, maar net niet tegen elkaar aan. Ik ben ook vrij smal gebouwd en denk ook niet dat ze verder uit elkaar zouden kunnen staan, omdat dat simpelweg niet op mn lichaam past....

Weet wel dat mn moeders borsten (een natuurlijke D cup) ook best dicht op elkaar staan.

Ik hoop maar dat t niks is dan om me zorgen over te maken, :( ben nu ruim 4 weken PO en de afgelopen weken zijn ze auq omvang (cm in omtrek) niet echt meer gegroeid.

Misschien toch maar even navragen dan bij mn na-controle....

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey meis..

Ik zou me niet zo heel druk maken over wat Itsme78 zei hoor, het was een voorbeeld!

Ik denk ook niet dat jij dat hebt hoor meis.. Ga geen gekke dingen in je hoofd halen, das echt niet nodig!

Enne wat je werk betreft, ik zou gewoon lekker niks zeggen en net doen alsof er niks aan de hand is..

Heb ik ook gedaan! Dan is de lol er snel vanaf hoor.. Zolang zullen ze toch niet blijven speculeren!?

Of de waarheid vertellen en gewoon schijt hebben... leven en laten leven zeg ik altijd maar ;)

Waar maken mensen zich altijd druk om he?

Heel veel plezier met bh shoppen!! Je maakt wel foto's he van je aanwinsten?

Fijn dat je al weekend hebt... :D

Bij mij gaat het ook weer kriebelen om nieuwe bh te scoren hihi...

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarom twijfelde ik ook om het te noemen...maak je svp niet druk a70! Ik zeg het nog maar een keer: hoe ze er nu uitzien 1 vd mooiere bv"s!

Verbaasd me wel een beetje dat het zo"n onbekend fenomeen is,kan eigenlijk ook niet meer terug halen hoe ik er zelf ooit bij beland ben,maar ken het al jaren.

Anyway,geniet van je boobs.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.