Ga naar inhoud

A70 : 21 september 2010 : Dr. Plovier : Louise Medical center : Brussel


Aanbevolen berichten

Uit mijn ervaring (met de kleine boobies dan nog) valt sapph groot uit dus zou toch voor die D gaan dan

Don't shoot me als het niet goed is he!!! :133:

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 704
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou ik las net overal dat sapph klein uitvalt, dus als je normaal een E hebt dat je bij sapph een F moet nemen, hihi, zou nog even wat reacties afwachten van meiden die al sapph hebben gekocht.:blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx voor de antwoorden meiden!

Heb maar ff gebeld naar de webwinkel en mn vraag gesteld. Ze adviseerden gewoon mn maat te handhaven die ik meestal kocht, want een tabel is slechts een richtlijn. Ben dus toch maar voor de 70E gegaan!

Waren 2 super koopjes de 2 sapph Bh's waren nu van 29,95 voor maar 9,95 en bijpassende strings 4,95 p. stuk. Alleen de strings kunnen vanwege hygienische reden niet geruilld worden. (logisch). Dus maar hopen dan dat de bh's passen, want anders zit ik met de strings haha!

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wooo dat is wel goedkoop voor een Sapph bh, mag ik die site misschien weten :blush:

Morgen gewoon alweer 6 weken po!

Durf nog niet fulltime bh aan, krijg last van mijn littekens omdat de beugel daar tegenaan zit

Dus vind de sportbh nog steeds het fijnste hihi mag ik eindelijk officeel normale bh's aan durf ik het nog niet :153:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk Roosie mag je die hebben: www.dutchdesignersoutlet.com

En als de bh's passen zal ik zeker een fototje plaatsen Mii!!!

Zit er ook nog een beetje over te twijfelen eerlijk gezegd om morgen naar mn werk nog ff mn sportbh te dragen. Dan kan ik die ondersteuningnog wel ff gebruiken denk ik. Heb zaterdag met die bruiloft ook een gewone bh gedragen, maar had nergens last van.... Iniedergeval: die kliniekbh die trek ik sowieso niet meer aan!!!

Ga jij wel al slapen zonder bh???

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee mii18 dat vind ik een hele goed tip van je ga het eens proberen! ^_^

Thanks voor de site, ga meteen even kijken!

Nee die kliniek bh draag ik ook echt no way niet meer, eigenlijk al een week niet en dat is echt een opluchting

Mijn moeder vroeg nog van ja kan ik hem weggooien, maar vind het eigenlijk wel leuk om hem te bewaren hihi

Fijn dat jij in ieder geval geen last hebt van je littekens meid!

Ik zat toevallig net te bedenken of ik eens zonder bh zal gaan slapen, ga het misschien toch maar eens proberen vanavond, maar vind het toch best eng :rolleyes:

:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ga me er vanavond eens aan wagen: zonder bh slapen!!!!

Op mn zij slapen doe ik sinds een week of 1,5 al, maar op mn buik durf ik echt nog niet hoor! Doe jij dit al wel Mii???

Jiehoe 6 weken p.o. dus!!!

Vandaag dus voor t eerst met gewone bh rondgelopen. Nergens last van gehad. Merk alleen wel dat als ik ver strek het soms nog pijnlijk kan zijn. Wil eigenlijk ook heel graag weer sporten, maar durf het nog niet zo eigenlijk... :unsure:

Het lastige met gewone bh's is wel dat de beugels al snel in mn borsten prikken aan de binnenkant. Juist omdat ze zo dicht bijelkaar staan denk ik, want als ik een grotere cup zou nemen, sluit die aan de buiten kant weer niet goed aan :(

Misschien ligt het aan t model vd bh, dat hoop ik maar, want tijdens het passen van bh's in de winkel had ik dit 'probleem' ook al....

Verder helemaal happy met mn boobies, ze biggen echt al zacht aan te voelen. Begint steeds meer eigen te voelen!!! :D

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid nou ik heb vannacht zonder BH geslapen :43:

Was gewoon prima gegaan nergens, last van dus daar ben ik echt wel blij om

Slaap ook alweer tijdje op mijn zij, maar moet er inderdaad niet aan denken om op mijn buik te liggen (deed ik eigenlijk al nooit hoor hihi)

Normaal liet ik mijn zusje wel eens over mijn rug heenlopen, zodat het kon kraken maar dat durf ik de komende jaren denk ik niet haha :blink:

Wil ook graag weer beginnen met paardrijden, maar wacht er nog heel even mee denk ik..

Fijn dat je borsten trouwens al wat zachter worden! Bij mij klein beetje, maar weet eigenlijk zoiezo niet echt wat nou zacht of hard is, omdat ik geen vergelijking heb met mijn voorsituatie.

Ook dat zal Plovier mij vast heel goed kunnen vertellen volgende week vrijdag!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik slaap al heerlijk op mijn zij, maar buik doe ik eigenlijk nooit meer..

terwijl ik altijd zo heerlijk sliep op mijn buik... heeeel af en toe doe ik het.

maar vind het nog niet fijn aanvoelen hoor!

Lekker he als je boobs echt zacht beginnen te worden.. :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik sliep ook zelden op mn buik, maar op t moment dat het niet kan wil je het juist haha.

Je zusje over je rug laten lopen? haha Nou ik laat het kraken liever aan mn fysiotherapeut over :38:

Heb ook weinig vergelijkings materiaal met mn voor situatie, maar voel gewoon dat er nu niet meer zo'n spanning op staat en dat als ik er in knijp ze zachter zijn zeg maar. Voelen soepeler aan. En dat voelt inderdaad lekker mii :D

Heb je trouwens nog gekeken op de website Roosie? Kreeg net bericht via de mail dat mn setjes al verstuurd zijn... ben zooo benieuwd...

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja dat lopen klinkt beetje raar, maar mijn vader is fysio geweest dus ik weet wel wat ik doe hoor hihi :46:

Ja ik merk wel dat er inderdaad minder spanning op staat dan bij het begin, dus in dat opzicht zijn ze bij mij ook wel wat zachter geworden!

Had gisteren even snel op de site gekeken, ga zo nog eens kijken. Vind alleen het nadeel dat je het niet kan passen en aangezien ik een 70B en 70C van Sapph heb, weet ik ook niet echt duidelijke maat :wacko: Welke heb jij besteld? Ben erg benieuwd hoe ze je zullen staan :D

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben toch maar voor de 70E gegaan. Had even gebeld, want volgende tabel op de site kom ik uit op een D.

Maar ze adviseerden gewoon mn maat aan te houden die ik meestal kocht, want tabel is slechts een richtlijn. En door de reacties hier dat sapph vaak klein valt, ben ik dus toch maar voor de E gegaan.

Maar wel lastig als je een B hebt en ook een C die allebij goed zitten. Misschien ligt het er aan wat voor model?????

Hoop wel dat ze passen hoor. Heb er ook bijpassende strings bijbesteld en die kan ik niet ruilen.

Verwacht dat ik ze morgen binnen krijg.

Maar heb morgen vergadering, werk tot 18 uur en dan heb ik om 18.30 vergadering en dat duurt minstens tot 20.30uur. Heb dus in de tussentijd geen tijd om even naar huis te gaan en ben savonds dus zeker niet voor negen uur thuis morgen. BAH!!!!!!

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo vergadering zit er op, was pas tegen half 10 thuis. Vanmorgen 8 uur de deur uitgegaan...pff wat een dag. Lig nu lekker met mn laptopje in bed, maar niet te lang want morgen moet ik om half 8 al weer beginnen. :100:

Maar mn setjes waren bezorgd!!!! En: ze passen!!!!! :43:

Zal morgen meteen ff fototjes maken. Wel moet ik zeggen dat de ene iets lekker zit dan de andere. Maar dat zal wel aan t model liggen denk....

liefs

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben benieuwd hoor!!! Wij willen foto's zien, wij willen foto's zien!!!!

Ik ben ook niet zo'n Sapph fan, ik hou niet van die extra's die eraan zitten, die tierelantijnen zeg maar, ik hou meer van kant in lingerie. Het komt ook boven je kleding uit, als je een laag uitgesneden top aan hebt....het zal de bedoeling er wel van zijn maar van mij hoeft dat niet.

Marlies Dekkers heeft dat ook, er zit hier een winkel in de Palace promenade op de boulevard die dat heeft en af en toe kijk ik weleens en dan denk ik: hmmmm best mooi, jammer dat die dingen er nog aan zitten haha, terwijl dat juist haar handelsmerk is.

Maar ja, misschien dat ik dalijk ook wel een setje Saphh koop hoor, de maten zijn wel heel fijn, zijn echt gemaakt voor "ons soort ;) ". 1 setje dan :6:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou de foto-tjes staan erop hoor!!!!

Mn mannetje is aan t trainen (voetbal) dus moest ze ff zelf maken, valt nooit mee vind ik om dan een goede foto te krijgen haha.

Ik vind geloof ik bijna alles leuk van lingerie op t moment, maar mijn man houdt ook meer van kant!

Laat ik alleen dat nou nog niet gekocht hebben haha. Heb nog niets passends in mijn maat kunnen vinden.:( Maar heb nog een paar hunkemoller bonnen twv 65 euro, dus dat gaat goed komen (hoop ik)

Vond de kleurtjes van mn nieuwee bh's wel geinig en vooral die blauwe zit erg lekker!

Ps Mii op die site hebben ze niet alleen sapph hoor, maar meerdere grote merken!

:52:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey A70,

Nou, 't was de moeite van het wachten waard hoor, vind ze heel mooi :123: en lijken me beide ook heel comfortabel voor jou, ivm geen prikkende beugels in je boobs in 't midden! :136:

Ach die kanten setjes komen ook nog wel, je hebt nog jaren bh-shoppen voor de boeg, hahaha :75: !

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.