Ga naar inhoud

A70 : 21 september 2010 : Dr. Plovier : Louise Medical center : Brussel


Aanbevolen berichten

  • Reacties 704
  • Created
  • Laatste Reactie

Pffff wat een wijven joh, die hebben duidelijk zelf geen interessant leven dus is dit wel heeeeel spannend allemaal voor ze. zielig eigenlijk!

Als ze er nou mee door gaan, zou ik het idd gewoon op tafel leggen (desnoods je borsten haha) en vragen wat nou precies zo interessant is aan een bv. Dat we in 2010 leven en niet meer in de middeleeuwen.

Ach, makkelijker gezegd dan gedaan voor een buitenstaander als ik, jij moet er natuurlijk wel mee werken en het komt de sfeer niet ten goede. Maar ja, dit geroddel ook niet. Dan zijn mannen misschien wel wat simpeler (haha) maar meestal wel recht door zee naar elkaar toe....

Ik vind je foto's heel mooi trouwens!!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx voor jullie lieve complimentjes en reacties.

Eindelijk een avondje rust, had het erg druk de afgelopen dagen en heb t forum een beetje verwaarloosd :blush: geloof ik

5 weken PO vandaag, nog een weekje en de sportbh en mn kliniekbh kan eindelijk de kast in!!!

Vandaag nog ff gemeten: Onder: 71,5 cm, boven: 89 cm. Weer iets 'gegroeid ' dus!!! :D

Vond de bh's niet heel bijzonder die gekocht had, maar dat kwam gewoon doordat het veel restanten uit de sale waren. Heb helaas wel bij veel bh's dat ze niet helemaal lekker zitten juist doodat mn boobs dichtbij elkaarstaan. Dat tussenstukje is dan net te breed waardoor de beugel in mn borsten prikt in t midden.

Tja wat mn collega's betreft, ik maak me er echt niet meer druk om. Als ik degene een keer alleen spreek die het 'allemaal de wereld in heeft geholpen' denk ik dat haar er zeker op aanspreek. Maar aan de andere kant: vandaag was alweer een andere collega het gesprek van de dag. Dus wellicht ben ik al niet meer interessant genoeg. haha Ik hoop t !!! (Zucht: dat gezeik ook altijd)

Nog even iets grappigs:

Op mn werk zegt een (leuke) vader die zn dochtertje komt ophalen tegen me: "wat zie jij er stralend uit" Nou als je zwanger bent dan hoor ik t wel over 3 maanden" Waarop ik lachend antwoord: "Vind je me dik geworden dan?" Hij: "nee dat bedoel ik helemaal niet je ziet er gewoon goed uit, ik weet niet wat ik aan je zie.."

:45: Ik weet t denk ik wel..... :38:

liefs

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meis..

gelukkig is een andere collega nu weer het gesprek van de dag ;)

Ik zou t gewoon lekker laten rusten..

Ja lijkt me ook best vervelend om een bh te zoeken nu je borsten zo dicht op elkaar staan

Ik heb t nu ook af en toe dat die bh niet goed aansluit, bij sommige prikt die beugel ook in mn boobs.. niet fijn dus! maar als het bij jou uitverkoop was dan zullen er onderhand wel weer nieuwe dingen komen :D

Hoe ging het vandaag op je werk?

Nog last gehad van je boobs?

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal!

Ja denk zeker dat het wat met mn uitstraling doet Eefje, want had vandaag weer een ouder (moeder) die zei dat ik er goed uitzag. Hihi en draag nu toch echt nog verhullende kleding door die gekke kliniek bh met die lelijke band.

Thanx voor je complimentje Lin, lief van je!

Heb toch wel wat last nu hoor Mii tijdens mn werk. Vorige week was het best rustig, maar deze week juist niet en til toch vaker dan gewenst, is gewoon niet te voorkomen soms en die kids wegen allemaal zeker ruim boven de 10 kilo.

Voel mn linkerborst echt een beetje steken, hoop niet dat dit veel kwaad kan :(

xxx

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden heb ff een vraagje:

Sinds een paar dagen voel ik (met name als ik voor over buk) onder aan mn boobs, en dan vooral links, de rand van mn prothese. Daarbij voel ik aan de binnenkant (tussen mn boobs in) dat ik het als ik er op druk, het lijkt of ik het een beetje in kan deuken ofzo??? Moeilijk uit te leggen...

Het is maar een klein stukje borst waar ik dat voel, maar als ik er over heen ga voelt het net of de prothese daar een ribbel ofzoiets heeft. Rechts voel ik dat maar heel vaag.

rechts is de prothese ook al meer ingedaald en lijkt die rand ook mooier onderaan mn borst weg te vallen.

Heeft dit met indalen te maken, ik hoop t, want maak me er wel een beetje zorgen om. Voelt gewoon erg nep aan!

Het wekren ging me deze week ook niet zo goed af. Lichamelijk toch best zwaar en moet te vaak tillen eigenlijk. ben die 4 weken dan wel voorbij, maar t voelt gewoon nog niet helemaal lekker na en tijdens mn werkdag. Nu gelukkig wwer weekend.

liefs

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meis..

Ik voel onderaan ook de rand van mijn prothesen zitten.. als ik buk inderdaad!

Aan de zijkant, okselkant zeg maar, voel ik ook een hele rand zitten,

alleen als ik druk hoor, dan heb ik ook hetzelfde gevoel als jij denk ik...

Ik weet niet of het met het indalen te maken heeft... ik voel het altijd als ik erop druk!

Ik vind het niet zo erg... misschien een te dunne huid ofzo?

Ik weet het niet!

Balen dat het op je werk ook nog allemaal niet zo lekker gaat!

Over een paar weken gaat het vast beter, ik voel me weer helemaal goed op men werk..

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je voor je reactie Mii.

Ik heb t ook aan de zijkant maar dan niet aan de okselkant maar tussen mn boobs. Vind t alleen raar dat dit rechts veel minder is. Moet me er maar niet druk om maken :unsure:

Je ziet het gelukkig niet, ik voel t alleen...

Hoop ook dat t met werken snel beter gaat. Gelukkig zijn die 6 weken iniedergeval bijna om!!!

Vandaag ff de stad ingeweest en schandalig veel kleren gekocht :blush:

Wat staat alles 100x leuker nu!

Het een strapless jurkje gekocht (met bolero). Dat had ik eerst nooit kunnen dragen en staat nu super. En nog een hele gave jurk met diepe V hals. Ben er helemaal happy mee :)

(en nog 2 rokken, 2 broeken, hemdjes, topjes en leuke truitjes en een nieuwe jas)

Heb vanmiddag wel even een normale bh gedragen, want met dat gekke ding kleding passen is geen succes.

Maar dit zal na 5,5 week PO toch niet zo erg zijn. Toen ik thuis kwam heb ik weer braaf mn harnasje aan getrokken iniedergeval :36:

:52:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat je al vanaf 4 weken gewone bh's aanmag?

Leuk joh dat je zo goed geslaagd bent, ik kan ook niet wachten hoor tot ik kleren kan kopen die me jaren niet gestaan hebben!

Ik hoop dat t snel wat beter gaat op je werk, tja daar gaan we weer: geduld (ik word nu al gek van dat woord en ik moet nog haha)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van Dr Plovier mag je inderdaad na 4 weken al gewone b'h's dragen, maar omdat veel artsen hier 6 adviseren heb ik t zkere voor t onzekere genomen en draag ik hem 2 weken langer. Wissel hem wel wat meer af met een gewone sportbh. Dus denk inderdaad niet dat het nu kwaad kan dat ik vandaag ff gesmokkeld heb ;)

En morgen ga ik weer smokkelen, want heb een bruiloft savonds en dan ga ik zeker mn nieuwe jurkje dragen, met een mooie bh eronder :D

Tja inderdaad Daffy wordt gek van dat GEDULD vooral om ik het niet heb haha

Het is inderdaad gaaf Mii, dat ik t allemaal heb kocht, alleen mn bankrekening vond het minder gaaf hihi :blush:

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de Bergman kliniek zeiden ze gister trouwens dat je de sportbh/kliniekbh 2 weken dag en nacht moet dragen en daarna nog 2 weken alleen overdag of alleen 's nachts (ik heb maar met half oor geluisterd naar dit soort informatie omdat ik het daar toch niet laat doen, maar het viel me wel op dat hij 2 weken zei).

Over tillen zeiden ze trouwens dat je de eerste weken niet zwaarder dan 2,5 kilo mag tillen.......dat was toch 10 kilo?

Nou ja, zo zie je maar dat ze allemaal hun eigen regels hebben en dat je eigenlijk nooit weet wie nou de beste regels hanteert. Gewoon op je gevoel afgaan en op je eigen pc denk ik......als er dan eens wat is dan kunnen ze nooit zeggen: Ja maar we hebben toch gezegd dat.........

Ik kan me herinneren dat mijn vriendin het had laten doen hier in de Bergman kliniek. Zij hield zich helemaal niet aan de regels. Had ze achter de spier en is na een week weer aan het werk gegaan. In de horeca! Niks zwaars hoor, gewoon overdag wat koffies en thee brengen naar mensen maar toch....Ze moest wel elke dag van rotterdam naar Den Haag rijden en terug. Na 2 weken weer achter de bar gaan staan en dus ook met haar gewone bh, want we hadden daar laag uitgesneden truitjes en ze heeft nooit 1 centje pijn gehad. Heeft eigenlijk ook nooit echt pijn gehad na de operatie, alleen een paar dagen wat stijf. Laatst was het 12 jaar geleden en moest ze op controle. Ze voelen nog prima en zien er nog goed uit dus ze hoeft voorlopig niet terug...terwijl ze toen nog hadden gezegd dat ze na 10 jaar echt een wissel zou moeten.

Maar ja, denk wel dat zij een uitzondering is hoor, gewoon geluk gehad dus. Zij gaat ook met me mee de 10e. Aan de ene kant best vervelend want volgens haar is het allemaal een fluitje van een cent en valt het allemaal hartstikke mee zo'n borstoperatie......zal je zien dat ik juist extreem veel pijn heb en lang moet herstellen :152:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Roosie:Heb vorig weekend ook overdag gewoon mn sportbh gedragen hoor, allen snachts dat harnas en doordeweeks )toen ik aan t werk was wel de kliniek bh. Denk dat ik vanaf morgen overdag gewoon een gewone bh ga dragen en dan nog een paar nachtjes dat harnas. Het staat gewoon zoveel beter onder je kleding een gewone bh!!! Komt vast niet op 2 dagen aan. :38:

@Daffy: 2 weken zelfs maar? Haha waar maak ik me dan nog druk om? En wat je zegt Plovier zegt zelfs maar 4!

Vind het zelf echt zo´n verschil als of ik in een strak shirtje een sport/kliniek bh aan heb of een gewone bh. Met zo´n sportbh onder mn kleding aan zie je niet eens zo veel verschil met voor mn operatie. Al had ik toen wel dikgevulde bh´s aan hoor haha

Nou dan heeft je vriendin zeker geluk gehad. Moet zelf zeggen dat de pijn mij ook echt is meegevallen. had wel momenten dat het ff kl*te ging natuurlijk. De nachten waren de 1e 1,5 week wel erg rot. maar voor je t weet is dat ook voorbij. het s echt meer dan waard.

Maar de pijn is natuurlijk per persoon verschillend.

Gaat echt opschieten he nu voor jou? Ik Moet zelf over een kleine 2 weken op nacontrole, ben wel erg benieuwd hoe be-clinic er uit ziet en wat plovier vind van t eindresultaat natuurlijk haha ;)

liefs

xxx

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteraaf lekker er tussen uit geweest.

Had een bruiloft van een jeugdvriendin, was erg gezellig.

Heerlijk eindelijk kleding aan te kunnen zonder een push-up bh met driedubbele vulling.

Was vrijdag lekker wezen shoppen dus t was lastig kiezen wat ik voor t eerst ging dragen tijdens mn 1e avondje uit MET boobs. Tis dus mn nieuwe jurkje geworden. Vond t wel een beetje bloot en vroeg me af of ik er geen hemdje onder moest doen. Maar mn man vond dat belachelijk. "Die tieten van je hebben een vermogen gekost dus je gaat ze nu echt niet verstoppen" was zn reactie haha.(De foto staat in gallerij) Heb de kliniek bh dus gister ff lekker in de kast gegooid :38:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vond t wel een beetje bloot en vroeg me af of ik er geen hemdje onder moest doen. Maar mn man vond dat belachelijk. "Die tieten van je hebben een vermogen gekost dus je gaat ze nu echt niet verstoppen" was zn reactie haha.

Hahaha geweldig!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waren een hoop meiden/vriendinnen van vroeger die ik daar sinds lange tijd weer eens sprak.

En 1 vriendin waar ik rond mn 15e altijd veel mee op stap ging zag ik echt staren.

Zij heeft (net als ik had) ook bijna niks en als we gingen stappen trokken we altijd va die mega dikke bh's aan. Haha maar ze zei er niks over nu. Ga er zelf ook niet over beginnen iniedegeval!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hiii leuke A70

meid wat zie je er goed uit in dat jurkje,en wat een boezem!!!! :123:

zijn die nu werkelijk zo gegroeit of wat voor toverbh heb jij aan eronder hihihi

en dat vriendinnetje,snap ik haar gestaar wel,die zal wel gedacht hebben,huh geen verborgen opvulbh eronder,maar uitstekende borsten hahahaha dus die heeft het druk gehad in dr koppie die avond vermoed ik(van het denken hoe dat zit) :14:

niet zo onzeker staan hoor op de foto,niet nodig,je straalt als een zonnetje in zo een jurk :D

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey A70

Heb net je foto bekeken ziet er goed uit hoor meid en dan die taille erbij.

Kan niet wachten tot ik me terug anders kan kleden want met die bh moet alles zo hoog mogelijk :angry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey A70,

Je jurkje staat je zeker geweldig, wat leuk hé, helemaal gevuld met boobs! :123: Wat zul jij gestraald hebben op die bruiloft, en die vriendin zal wel gedacht hebben, 'die hebben nogal een groeispurt gemaakt' hahahahaha :152:

Liefs, :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel meiden, voor de complimetjes, erg lief!

Ja EEfje volgens mij snapte die vriendin er nix van, ze zal vast wel iets door hebben gehad hihi

Nix geen toverbh hoor Moontje, gewoon een simpele zwarte gladde, lage bh. Juist zo heerlijk al die tovertrucs niet meer nodig te hebben :3:

Vreslijk he Evi, die kliniekbh, je ziet hem werkelijk overal boven of onderuit komen. Kan je nog niet de leuke kleding aan die je wenst. Nog even doozette meid en hij kan de kast in!

Ik ben morgen eindelijk 6 weken PO. Draag nu nog mn sportbh (heb mn kliniek bh tot dit weekend nog gedragen) maar morgen EINDELIJK LEUKE DINGEN!!!

Heb nog even een vraagje, hoop dat jullie raad weten:

Heb op t internet 2 leuke Saphh bh's gezien. Volgens de tabel op de wwebsite kom ik uit op een 70D, maar bij de hunkemoller kom ik tijdens het passen uit op een E en ook mn espirit bh van Livera is een 70E.

Moet ik nu een 70D of een 70E bestellen??? Als de maat niet goed is kan ik ze wel ruilen hoor.

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.