Ga naar inhoud

A70 : 21 september 2010 : Dr. Plovier : Louise Medical center : Brussel


Aanbevolen berichten

@Mii: Ik heb ook gewoon 70E besteld (zoals ik ook bij de hunkemoller had) en bij mij zaten ze prima. Ja de verzend kosten zijn inderdaad 7 euro. Daarom had ik er maar meteen 2 besteld en 3 stringetjes, dan valt t mee :38:

Ja was inderdaad een beetje onvoorzichtig van me, heb hellas wel vaker van die lompe acties :blush:

@Moontje: Hier de site waar ik ze besteld heb: dutchdesignersoutlet.com

Verkopen heel veel merk lingerie en als je een beetje zoekt zitten er leuke aanbiedingen bij!!!

Ik had 2 sapph bh voor 9,95 per stuk en bijpassende strings voor 4,95.

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 704
  • Created
  • Laatste Reactie

ja die aanbiedingen van 9.95 staan er nu niet meer op??

Heb al gekeken maar kan nergens iets vinden..

heb een leuke gezien maar hebben ze ook gewoon bij de V&D zag ik.. dus ga ik hem daar maar gewoon ff passen!!

dan weet ik gelijk welke maat ik nodig heb enzo.. xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow zijn ze er niet meer??

Das jammer, ik heb ze ook al een ruime 2 weken gelden besteld, misschien zijn ze nu uitverkocht dan??

Das wel ff slim om bij de V&D te passen en als hij op de site goedkoper is..bestel je hem daar!!! :D

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey A70

Wat een verhaal seg, al goed dat je niet op je borsten terecht gekomen bent of op een verkeerde manier gevallen...

Het is vlug gebeurd hé

Heb toch niet kunnen wachten vandaag 2 bh's gekocht bij hunkemoller

1 kanten 75 C en 1 voorgevormde 75 D

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat is die link die ik ook hier geplaatts had,die hebben ook samples en leuke sale ja,klopt

daar heb ik die nieuwe van mij ook vandaan,15euro,niks dus :01:

ik kijk er standaard 2x per maand,zo hebben ze niks meer,zo staat alles weer vol daar :35:

ooh die sapph staan je goed ook zeg,ik vind dat je ermee moet staan,qua boobs,net als een kapsel,ene staat het super,bij andere staat het niet echt van wow,je snapt me mischien wel :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej hallo allemaal! :D

Heb zojuist ff mn vakantie foto´s van de zomervakantie naar griekenland ingeplakt (i know... ben niet erg vlug...)

Haha jeetje wat vergeet je dat snel hoe ´plat´ ik was in bikini!!

Kijk er zo naar uit om me volgende zomer in nieuwe GEVULDE bikini´s te steken!!!

@Evi: ja een val is inderdaad zo gebeurd en als ik nu terug denk: Was het ook wel ontzettend stom om met die keukentrap bovenhet ptrappengat te gaan staan. Heb er gewoon echt spierpijn van. Mn enkel is nog steeds wat dik en onder aan mn rechterbovenarm is het nu helemaal blauw!!

Wauw een 75D!!! Dat is een mooi maat!! Heb je al foto´s gemaakt van je nieuwe aanwinsten?

Ik had na 2 weken mn 1e bh al gekocht hoor en die past nog steeds gelukkig!!

klopt mijn vermoeden trouwens toch he, dat je vaak met een kanten bh een cup kleiner nodig hebt als bij een voorgevormde.

@Moontje: Inderdaad een hele leuke site, ik hou hem ook goed in de gaten. Zag er ook een hele mooi kanten bruine bh. (wel een push up geloof ik) ook mega goedkoop. Alleen helaas was de bijpassende slip/string uitverkocht. En wil wel een compleet setje.

Snap wat je bedoelt met die Sapph bh´s en thanx voor je complimentje!

liefs

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer even nieuwe fototjes geplaatst!

Nu bijna 8 weken P.O. dus denk nu dat het wel ongeveer t eindresultaat moet zijn :rolleyes:

Al zie ik eerlijk gezegd niet zo heel veel verschil met 4 weken P.O. (de laatste foto´s), maar ze zijn wel zachter en minder gespannen :D

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey meis,

ziet er goed uit :D !!

weet jij toevallig of de bh;s van sapph op de website van V&D ook in de winkel te verkrijgen zijn?

want het is dinsdsag en woensdsg 20% korting op lingerie dus wilde daar heengaan, om die bh te kopen die ik had gezien op de website..

kan ik hem gelijk passen en scheelt verzendkosten xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Net je nieuwe foto's bekeken...

Ze zien er super mooi uit hé (kan ook niet anders met zo'n chirurg :141: )

Zal er zo meteen een fotootje bijzetten van die gewone bh de kanten schijnt te fel door daar gaat mijn ventje niet mee akkoord gaan hé

Binnen een 5tal minuutjes staat ie erop!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zie nog wel wat verschil hoor,toch net iets meer ronding zie ik erin uitkomen,ze zijn prachtig,mooie maat bij je mooie slanke lijfie :3:

en wat is de tijd vlug voorbij ineens,phff 8weken alweer,ja ik denk dat je nu niet enorm veel verandering meer hoeft te verwachten,niet nodig ook toch,het is enorm mooi geworden :6:

greetzz moontje

p.s bedankt voor je leuke reaktie in pb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat een gezeur met de verbinding op t forum..

Wordt er iedere x afgegooid :145:

Afijn... nog een poging....

Heb op internet een hele leuke bikini gezien van Phax, en denk er hard over na dezde te bestellen :D

Wat denken jullie zou een maat M voor t boven stukje goed zijn (met broekje s).

Geen idee hoe dit merk valt namelijk...

Het is zo´n triangel bikini.

liefs

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!!!

Mii, is die leuk paarse bikini in je album ook van Phax???

Zou een topje M bij mij goed zijn dan, jouw boobs zijn wel iets groter dan die van mij :unsure:

Hij is nu afgeprijsd en alleen nog leverbaar met broekje S en topje M of in XL (maar dat gaat m sowieso niet worden ;) ).

Had de link waar ik de bikini had gevonden even in mn man zn laptop opgeslagen, zit nu ff achter de andere laptop, maar zal hem de volgende keer wel ff plaaatsen.

Maar wat denk je kan ik het wagen og valt het bovenstukje vrij ruim???

Hej Evi,

Wat lief dat je er naar vraagt.

Ik zit behoorlijk onder de blauwe plekken maar verder valt het mee :31:

Heb er wel een soort van spierpijn in mn linkerbovenbeen aan overgehouden: is wat pijnlijk als ik moet hurken zeg maar.

Haha ik word volgend jaar 30, dus wellicht niet meer zo soepel (haha geintje).

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey lieverd

Ik denk dat ie wel gaat passen hoor..

het topje vind ik IETSIEPIETSIE te klein voor mij..

En jou boobs staan ook iets dichter op elkaar..

Ja die van mij is ook van Phax volgens mij...

laat die link maar eens zien als je weer op de laptop zit ben benieuwd

heb je al gevraagd of je broekje en topje aparte maat mag bestele?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey lieverd

Ik denk dat ie wel gaat passen hoor..

het topje vind ik IETSIEPIETSIE te klein voor mij..

En jou boobs staan ook iets dichter op elkaar..

Ja die van mij is ook van Phax volgens mij...

laat die link maar eens zien als je weer op de laptop zit ben benieuwd

heb je al gevraagd of je broekje en topje aparte maat mag bestele?

xx

Hej lieve Mii,

Thanx voor je antwoord.

Dat moet een M misschien wel goed zijn dan???

Kan hem eventueel ruilen dus denk dat ik het er maar op ga wagen.

Ik kan hem zelfs alleen maar in broekje S met topje M bestellen (of in xl) vanwege de sale, de rest is uitverkocht.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ evi: Inderdaad 30 met een volle boezem!

heb 3 weken voor mn 29e verjaardag mn boobs gekregen mn duurste (en mooiste) kado ooit :rolleyes:

Gelukkig duurt het nog (bijna) een jaar tot die `3` er voor staat bij mij :38:

Al helemaal klaar voor je vakantie? Wou je iniedergeval een hele fijne vakantie wensen, maar dat zal vast wel lukken!!!!

Heb de bikini besteld hoor!

Kon het niet laten :rolleyes:

Dit is ´m:bikini

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.