Ga naar inhoud

A70 : 21 september 2010 : Dr. Plovier : Louise Medical center : Brussel


Aanbevolen berichten

Ja, hahaha had je zo herkend hoor op straat hahaha :10:, wat zien ze er geweldig uit zeg op je laatste foto! Op de vorige ook al hoor hihi, kan me goed voorstellen dat je je super voelde in je straplessjurkje! Geniet er maar lekker van! Kwam nu maar de zomer iplv die rotwinter :65:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 704
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik heb even gekeken naar je nieuwe picje.....ze zijn echt ZO MOOI!!!!

Ik vind ze ook zo mega groot, jeetje en dat vanaf een A met 375cc. Mazzelaar!!!!

Kan me voorstellen dat je je super sexy voelde met je strapless jurkje.....daar heb je niet toevallig een foto van gemaakt????

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat lief, hihi ik wordt er gewoon verlegen van :blush:

Haha ja Eefje wie weet bij de supermarkt zie je ineens een paar bekende boobs voor bij lopen :154:

Het was gewoon meer dat er op sommige foto's iets meer van mij zichtbaar was en hier laat ik alleen mn boobs maar zien haha. In het dagelijkse leven niet hoor haha.

Ik vind mn boobs helemaal niet zo groot eigenlijk Daffy. Al is t wel een mega verschil met mn voor situatie natuurlijk :) . Maar ben er zeker happy mee hoor!

Nee heb geen foto van t jurkje gemaakt. Had al mn tijd al in de badkamer verpsild aan haar en make-up :38:

Toen stonden mn vriendinnen al op mn wachten.

Ik kan aardig wat minuuutjes doorbrengen in badkamer haha :blush:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

:152: hahahahaha ik pik je er zo uit! :152: ja, nu is het alleeeeen maar je boobs hahaha maar snap wel wat je bedoelde hoor, hihi, gewoon doen waar je je het best bij voelt, hihi, gelukkig maar zeg dat je er in het dagelijkse leven zo niet bijloopt hahahaha :154:
Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha eefje :38:

Ben vanmidddag tijdens mn pauze ff de hunkemoller ingedoken en heb een heel leuk setje gekocht. Incl. string en bijpassende jarretels. Voor t eerst in mn leven dat ik zoiets gekocht heb hihi.

Heb de bh al meteen ff in de gallerij geplaatst. Die jarretels houd ik voor me zelf (en mnman natuurlijk hihi ;) )

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie bh,staat je erg goed,is mooi gevult ook he :1bouncingboobs:

ik was er vorige week ook ff binnengewaait,en vroeg de medewerkster welke ze had in 75F of G ,kwam ze met 2 oma gevallen aan,niks geen kant of leuks eraan,een simpele witte en een grijze,nou ik zeg als je als jonge dame hierin moet lopen,maar in de toekomst zouden ze grotere maten hebben in leuke stofjes,ja in de toekomst,als ik zelf al oma ben zker :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Moontje :) .

Ben ook echt blij met t setje.

ja waardeloos he die maten bij de hunkemoller. Alle leuke dingen die ik steeds tegen kom gaan vanaf 75. Dus wel een 75D of een 75E maar geen 70. Behalve dan dus degene die ik gister gekocht heb.

ja van die oma bh´s wordt je zeker niet vrolijk nee. pff misschien krijg je daar zo´n huidkleurige slip tot aan je navel bij kado. :4: .

Ja idd wat is toekomst??? Hopelijk snel :rolleyes:

Mn collega had een catalogus bij zich van de bonprix, daar stonden ook super mooie dingen in. Al collectie voor komende voorjaar.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow das nou jammer, leek in de catalogus zo mooi :(

nou ja, heb voorlopig toch wel ff genoeg centjes uitgegeven :38:

Morgen ga ik lekker een weekendje naar Limburg. Sint vieren in een leuk vakantiepark. Heb er zin in!!!

Lekker zwemmen met de kleine meid. Pakjes avond vieren enz.

Moet dus wel t forum een weekend lang missen :(

maar maandag ben ik er weer!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo weer terug van een weekendje weg.

Super gezellig geweest en mn kleine meid heeft tenorm naar dr zin gehad!

Alleen zelf helaas zaterdag ziek geweest misselijk,overgeven, diaree BAH! Allemaal buikkrampen. :(

Dat was wel ff balen

Zondag ging tgelukkig weer wat beter en toen hebben we ook pakjesavond gevierd.

En 3 x raden wat ik gekregen heb van de beste oude man....

hihi een heel mooi setje van sapph :D

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je het naar je zin hebt gehad, wat lief dat je een Sapph setje hebt gehad, daar hou jij toch helemaaaaal niet van?? :136:

Eefje, thanx voor die eerste site, ik heb een paar hele mooie setjes gekocht net, ik ben benieuwd!!!!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eefje, thanx voor die eerste site, ik heb een paar hele mooie setjes gekocht net, ik ben benieuwd!!!!!

xx

Hey Daffy, graag gedaan! Staan hele mooie op hé, ben ook benieuwd hoor naar je keuze, zet ze maar in je album straks hoor! Met je gouden UGGs :159: hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja hahaha dat zou ik ook nog doen he? Oke ik beloof dat ik ze in de gallerij zet...met mn gouden Uggs :154:

Er zaten hele mooie (betaalbare) setjes bij, jammer dat bij mijn maat (ik heb 75F besteld, weet eigenlijk niet of dat de goede maat is, maar dat zien we dan wel) vaak de slipjes niet passen, dan kom je snel op een L of XL uit en daar zwem ik in dus was de keuze wat beperkter dan ik aanvankelijk dacht, maar ik heb er toch uiteindelijk 2 gevonden met S stringetjes (ik koop nooit losse bh's, vind het zonde als er geen passend broekje bij zit) :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Sorry tis een beetje stil rond mij, mar ben zo druk met van alles momenteel.

Beetje weinig tijd voor t forum :blush::ph34r::(

Hihi ja hoe wist de sint nou weer dat ik van sapph hield? ;)

Zal zeker ff kijken of ik van t weekend nog ff een fototje kan maken.

Ja echt een gave site he Daffy die van Eefje. Staan super mooie dingen op. Ben ook altijd van de setjes hoor. Als ik een mooie bh koop dan MOET ik er echt een bijpassende srting bijhebben en anders... laat maar zitten haha.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.