Ga naar inhoud

A70 : 21 september 2010 : Dr. Plovier : Louise Medical center : Brussel


Aanbevolen berichten

  • Reacties 704
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi A70,

Wat lees ik nu, ben je van de trap gevallen?

Meid toch, maar goed dat alles goed is afgelopen en je er enkel met blauwe plekken bent vanaf gekomen.

Je consult is ook goed verlopen, zie ik. Had niet anders verwacht. Bedankt om even te polsen ivm het groeien. Ze zeggen toch allemaal iets anders hé.

Ik heb nu via iemand vernomen van wie haar pc zei dat het ongeveer 6 weken zou veranderen.

Leuke bikini trouwens, ben erg benieuwd of je topje past. Zou ook dringend een bikini moeten bestellen, want mijn dochter wil haar verjaardagsfeestje vieren in het zwembad en dit is al begin volgende maand. En mijn vorige bikini is toch iets te klein nu.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej Lin,

Ik zou zeggen: ga ook ff speuren op intenet voor leuke bikin´s genoeg leuke koopjes hoor! :38:

Wel verwarrend hoor dat de ene pc 4 weken zegt de andere zegt weer 6 en volgens jouw pc kon je helemaal geen groei verwachten, toch??

Komt er op neer dat we toch maar weer gewoon geduld moeten hebben en de tijd zal t ons wel leren.. zucht..

Was vanmorgen nog bij de hunkemoller, er waren een aantal nieuwe bh´s binnen. Leuk met van die strass steentjes uit de kerstcollectie. Is er gewoon helemaal NIETS in 70E te krijgen. :angry:

Vind het wel een beetje raar want ze verkopen wel een 70F, maar GEEN 70E????(en een 70D ook niet trouwens).

hET IS DUS NIET DAT HIJ UITVERKOCHT WAS, MAAR GEWOON NIET LEVERBAAR IN DEZE MAAT.

Baal hier wel van hoor er is echt niet veel keus. Ze hadden helemaal niets behalve een paar bh´s uit de standaard collectie.

Heb nog steeds een aantal kadobonnen liggen, maar heb er dus geen drol aan :(

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is inderdaad balen.

Wat gek dat ze E en D niet uitleveren en F dan wel.

Ik hoop niet dat dit voor altijd is.

Wel spijtig dat je nu niet kunt profiteren van je bonnen, maar deze zijn nog wel een tijdje geldig zeker?

Had gisteren dezelfde bikini besteld, maar ik heb daarjuist een mail ontvangen dat deze niet meer op stock was.

Ook balen. Want ik vond dit een te gekke bikini. En ook de maat leek mij ideaal. S als broekje en M als topje.

Maar er zijn nog meerdere mooie bikini's op die site, dus ik nu gauw ff zoeken.

Ik benieuwd naar je foto's in je nieuwe aanwinst.

Volgens mij ga je knallen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meis..

Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop ( het setje van Moontje)

Echt een mooi setje dus zal je prachtig staan!

Ik heb die la senza bh gekocht van Vlinder..

Kon t toch niet laten hihi.. :blush:

Wel ff foto als je het setje binne hebt he...??

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej Meiden,

Wat jammer Lin dat er niet nog 1 te krijgen was.

Vrees dat ik dan de laatste heb gekocht...

Maar inderdaad er waren nog ewen heleboel leuke bikini's, ben benieuwd waar je voor kiest. Laat t me maar weten :rolleyes:

Ik hoop ook niet Lin dat dit voor altijd bij de hunkemoller. Het zal wel voor een aantal modellen gelden. Vind t wel raar iig. Maar t waren precies de bh's die ik nou net mooi vond :(

DE BIKINI IS VANDAAG BINNENGEKOMEN!!!

Het bovenstukje past goed, hij had echt niet kleiner mogen zijn!

Het broekje in S valt nog redelijk ruim. Het model van het broekje is vrij laag. Zakt een heel klein beetje van mn heupen. Zit nu (droog) prima, maar ben bang dat het na een duik in het water afzakt :blush:

Maar ik heb een hele handige schoonzus en ik vraag gewoon even aan haar of ze hem iets inneemt. Want verder zit ie perfect!!!!!

Vind hem te leuk om hem terug te sturen!!!

Zal straks een foto plaatsen!

Heb dus inderdaad een hele mooie bh van Moontje gekocht, ze heeft hem vandaag verstuurt dus wacht in spanning af :rolleyes:

Denk dat de string misschien wel wat ruim is, maar als mn schoonzus dan toch mn bikini onderhanden neemt, wellicht de string dan ook maar :38:

Haha eerst maar ns ff afwachten tot ik hem gepast heb.....

Hoop ook echt dat de bh past!!!

Wat leuk Mii dat je de bh van vlinder hebt gekocht.

Vond hem ook echt super mooi!!!

Zal jouw ook geweldig staan enne... ik wil dan ook een foto van jouw he ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooeehhh heb je je bikini binnen gehad.... :D

Ik wil een foto !!!!! :1bouncingboobs:

Ben erg benieuwd hoe die bikini je staat!!

Wat lief van je schoonzus dat ze dat wilt doen..

dan hoef je je ook geen zorgen te maken dat de string niet past :)

Kom vast goed

Ja hoor zal ook een foto maken

Hoop ook dat deze bh bij mij past... :)

Maarja zal wel hopelijk want het is een 75E...

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal vast wel hoor Mii,

tot nu toe zit 75E je als gegoten!!!

Haha weet nog niet of mn schoonzus het wil doen, maar ze is superhandig met stofjes zeg maar.

Dus moet haar alleen nog ff lief aan kijken. Heb morgen middag een verjaardag en dan zie ik haar toch, vraag ik t meteen ff.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoop het ook, word mijn eerste push upje!

ben benieuwt hoe ik dat vind zitten dan.... :unsure:

Misschien krijg ik nou ook wel mijn spleetje... :D

Haha oooh je hebt t nog niet gevraagd, naja weet zeker dat ze het wel wil doen!! :)

Is kleine moeite toch... kun jij je bikini tenminste aan zonder dat je bang hoeft te zijn dat je broekje van je kont afglijd... ;) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja op internet zie je duidelijk ook roze stof.

Het topje heeft ook roze stof maar dat zit meer aan de zijkant.

De foto is recht vooruit genomen dus dat zie je zo niet.

Maar ben er wel happy mee.

Mn man vond m ook heel leuk :D

Haha vraagt ie: wat ga je er mee doen?

Ik: nou wat dacht je van zwemmen (duh)

Hij: Ja maar zo zien mensen wel dat je bv hebt laten doen, nu valt het wel op. Niet dat ik t erg vind...

Maar je wou toch niet dat iedereen t weet.

Haha maar om nou in een hoog gesloten badpak te gaan lopen: NOWAY!!!

Ben wel benieuwd hoor of mensen er wat van gaan zeggen...

Maar whatever: liever mooie neppers als een lege bikini :D

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou t bikinibroekje is voorelkaar hoor.

Zit nu als gegoten dankzij mn lieve schoonzusje hihi

T setje van moontje heb ik nog niet binnen helaas, dus hoop toch echt dat morgen binnen is...(ongeduldig als ik ben)

Heb iets vreemds ontdekt bij mn boobs waar ik me een beetje zorgen om maak...

Sinds gisteren merk ik dat als ik vooroverbuk (en niet eens zo ver) dat ik een rimpeling zie aan de zijkant tussen mn boobs. Ik kan het ook heel goed voelen (beter nog als dat je t ziet). Voelt echt heel nep :(

Voelde al een poosje onderaan een soort deukje als ik vooroverbukte, maar dit lijkt dus erger te zijn geworden.

Als ik gewoon sta zie je er niks van.

maak me nu toch wel een beetje zorgen. Kan dit nog erger worden bijvoorbeeld :unsure:

Heb t aan mn man gevraagd, maar die ziet er niks aan. Hij zegt t ook niet te voelen.Maar dat snap ik niet, want ik voel t zelf heel duidelijk....

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas A70 en Mii, het risico op rimpeling is er altijd als je weinig eigen weefsel hebt, denk niet dat het nog erger zal worden als dat het nu is, en gelukkig is het ook niet echt zichtbaar toch?! :ph34r: Probeer er je niet te veel zorgen om te maken, jullie hebben beiden prachtboobs! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx Eefje. Lief v je.

Als ik gewoon sta zie je het inderdaad niet en voel je het ook niet.Maar als ik buk wel. En mn man zegt het niet te zien,maar ik zie het wel!!!!

Vind het alleen zo raar dat ik het nu ineens voel. En een paar dagen geleden nog niet. Als het zo blijft hoe t nu is, vind ik dat jammer maar ok, maar als het dus maar niet nog erger wordt....

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat je soms wel rimpeling voelt en soms niet heeft ermee te maken dat je op verschillende momenten meer of minder vocht vasthoud,als je meer vochtophoud dan zal je rimpeling minder zien.

zelf heb ik geen ervaring met rimpeling,terwijl ik wel door me arts gewaarschuwd ben,omdat ik grotere prothesen heb,dan heb je wel meer kans namelijk,maar gelukkig is me huid zo dik en taai dat ik het niet zal krijgen,anders had ik het al gehad,zeker na tal weken na de 750cc al,want toen ha dik na 3mnd al enorme ruimte gemaakt van binnen,en toen wa sik op nacontrole en heeft me arts er nog naar gekeken,maar nee heb mazzel qua me huid(gelukkig)

als je het niet lekker zit,contact opnemen met je arts :6:

heb nog wel even een topic erover gevonden,mischien heb je er iets aan?

blijkt dat er nog best wat zijn die het hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Moontje voor je antwoord.

Dat verklaart ook dat ik het een paar dagen geleden niet voelde. Was ongesteld en dan houd ik altijd wat meer voch vast :blush:

Toch raar dat Dr Plover mij hier niet vantevoren op gewezen heeft, want wist echt niet dat dit kon gebeuren...

Heb bij mn na-controle dus wel gevraagd naar t randje dat ik voelde tussen mn boobs en daarbij een soort van deukje als ik buk. Toen zij hij wel t zelfde als wat jij een eefje zeggen: dat ik een hele dunne huid heb en weinig weefsel en dat dat dus normaal is dat je dat voelt. Nu stoort dat putje en randje me niet meer zo hoor.

Maar een duidelijke ribbel vind ik echt niet mooi :74:

Ongeloofelijk dat jij daar met 1000 dus helemaal geen last van hebt. Gelukkig voor je meid!

maar goed. je ziet t dus niet als ik normaal sta of lig. Ik hoop dan maar dat dit zo blijft. Het stelt me wel een beetje gerust dat ik niet de enige ben die dit heeft.

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.