Ga naar inhoud

A70 : 21 september 2010 : Dr. Plovier : Louise Medical center : Brussel


Aanbevolen berichten

Hey A70,

Mooie bh's hoor en de foto's zijn toch gelukt.

Die blauwe had ik net voor bvg zien hangen in winkel had ik ook op het oog, heel mooi en je ziet dat ze comfortabel zitten in het midden voor jou.

Je hebt merk gevonden!

Zou ik al riskeren van een nieuwe bh te kopen??? Zal nog maar "geduld" hebben zeker???

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 704
  • Created
  • Laatste Reactie

Hej Evi en Eefje, thanx voor jullie complimenten! :blush:

Haha eefje het is inderdaad verslavend dat bh shoppen. Mag dan strax wel een xtra lade kastje aan gaan schaffen voor al die lingerie :38:. Ben ook altijd erg van de setjes, dus koop bij iedere bh altijd een bijpassende string/slip. Dat laatje met ondergoed is inmiddels ook aardig aangevuld hihi.

Evi ik heb mn 1e bh ook al na 16 dagen Po gekocht hoor. Kon het niet laten hihi. Het is die blauwe esperitbh die ook in de gallerij staat en past me nog steeds. Heb het er toen wel bij 1 gelaten, al ws de verleiding erg groot...

Wat ontzettend toevallig dat jij die blauwe bh ook op t oog had. Anders moet je ook ff op die site kijken, want ik had ze echt mega afgerpijsd (van 29,95 voor 9,95 :D )

:52:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ik heb ook al een extra laatje nodig gehad voor mijn bhs en ik heb er pas 7 ofzo..

voorheen had ik er echt weinig ! maar goed ze zijn nu ook een stuk groter, dus meer ruimte..

Al denk ik dat ik nu ff stop met bhs kopen, je kan er toch maar eentje aan haha !! ;)

Hoeveel dagen draag jij je bh voor dat je hemn in de was gooiT? XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga ik zeker nog eens doen dan, had paar dagen terug al gekeken maar durf nog niet goed bestellen...

Lang ga ik het toch niet meer uithouden hoor en dan aan 9.95 verlies ik niet veel mee hé

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha precies, dat dacht ik ook!

Je kan altijd eerst ff bij de hunkemoller passen, zodat je een beetje je maat al weet.

Vond ik ook best spannend de eerste keer.

Trek je ook niet te veel aan van die tabellen, want iedere tabel verschilt weer iets en bij sapph kwam ik volgens de tabel uit op 70D. Die had toch echt te klein geweest hoor!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ik heb ook al een extra laatje nodig gehad voor mijn bhs en ik heb er pas 7 ofzo..

voorheen had ik er echt weinig ! maar goed ze zijn nu ook een stuk groter, dus meer ruimte..

Al denk ik dat ik nu ff stop met bhs kopen, je kan er toch maar eentje aan haha !! ;)

Hoeveel dagen draag jij je bh voor dat je hemn in de was gooiT? XXX

meestal toch wel na 3 dagen en dan in zo'n waszakje in de machine.

Had vorheen ook wel veel bh's, maar droeg dan ook al vanaf mn 16e dezelfde maat haha (ok uitgezonderd mn zwangerschap dan) En ik droeg bijna altijd dezelfde met de dikste vulling haha

Ja, ze nemen nu wel een stuk meer plek in beslag he.

Durf ze nu teminste zomers buiten aan de waslijn te hangen. Deed ik voorheen niet, omdat ik me er voor schaamde en bang was dat de buren dat dingetje zagen hangen :45: haha raar mens ben ik toch ook!!!

:52:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi hi grappige meid, dat dingetje niet aan de waslijn durven hangen :154:

Nu moet je niet verlegen meer zijn hoor de buren hun ogen zullen eruit vallen (mannelijke buren dan toch!!)

Denk ook dat ik volgende week als zoontje naar school is de stad eens intrek.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmmm ik moet ook zon waszakje hebben, ik doe ze nu zo in de wasmachine...

maar hoop dat ze zo niet kapot gaan..

Ik vind het altijd een beetje moeilijk hoelang je een bh aan kunt houden,

probeer altijd wel om de paar dagen een andere aan te doen..

Enne, hahaha echt grappig dat je je bh eerst niet aan de waslijn durfde te hangen :lol:

Dat is nu wel anders haha :D

Hoe gaat het eigenlijk met werken? al wat minder last?

Een fijn weekend !

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!!!

@ evY: Ja als je de stad ingaat dan is dat wel fijner als je zoontje op school zit, heb je tenminste ff tijd om uitgebreid te passen. Ben benieuwd, jij gaat vast niet met lege handen thuis komen hihi.

@ Mii: Werken ging deze week gelukkig beter, niet zo veel last gehad!

Heb ook t idee dat mn boobs sowieso niet zo veel meer veranderd zijn.

Ben benieuwd naar t oordeel van dokter plovier himself haha :38:

Durf alleen nog niet zo heel goed te sporten, maar begin mezelf een beetje lui te vinden, dus denk toch dat ik volgende week maar weer eens in beweging ga komen haha

Was eigenlijk van plan afgelopen week weer op mn fiets naar t werk te gaan, maar met al die regen vond ik het toch niet zon goed plan :rolleyes:

Ben jij al weer aan t sporten, zo ja sinds wanneer en wat wel en wat niet????

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meis..

Nou om eerlijk te bekennen, doe ik niet aan sport.. :blush:

Vind het vreselijk! haha, ik weet dat ik eigenlijk iets zou moeten doen maarja..

gelukkig hoef ik het ook niet te doen om op gewicht te blijven..

Door al het lopen en tillen op mijn werk val ik ook wat af..

Maar ik denk dat je al wel weer kan gaan sporten hoor meis..

Wat voor sport deed je?

Fijn dat het al iets beter gaat op je werk.. :)

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej Mii,

Haha jij doet dus al aan gewicht heffen op je werk zeg maar.

Moet me er soms ook toezetten hoor. Heb er de ene keer ook meer zin dan de andere keer. :132:

Soms ben ik ook wel eens lekker actief op mn WII (fit), vind ik wel leuk en ben ik toch een beetje bezig :38:

Heb een hele tijd aaan body-combat gedaan, vond ik ook erg leuk. Maar moest met mn werk van tijden veranderen en ben nu pas half 7 thuis. De les begint om half 7, dus ik red t niet meer helaas.

Probeer wel vaak op de fiets naar mn wwerk te gaan (25 minuten heen en dezelfde 25 minuten weer terug)

In het vorjaar en somer's ga ik vaak hardlopen (1 a 2x per week) En als t weer kouder wordt ben ik meestal op zolder te vinden, waar we wat fitness apparatuur hebben staan. (hometrainer, crosstrainer en zo'n apparaat met allemaal gewichten)

Probeer iniedergeval 2x in de week wat te doen, om een lang verhaal kort te maken haha

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi A70 hihihi je verhaal over je bh niet aan de waslijn hangen hahahah snap je wel hoor,maar je buren kijken toch niet wat er aan je waslijn hangt? zo wel,nieuwschierige aagjes dan :o:4:

en je kan nu wel lekker al sporten hoor,rustig aan opbouwen he,je spieren bouw je niet snel op,maar de afbraak is er sneller :6:

zal je vast goed doen joh,beetje sporten :)

vooral na het sporten eiwittjes eten/drinken he,herstelt je spieren.

fijne zondag(morgen)

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx Moontje.

Wil vooral mn buikspieren weer eens ff aan de slag zetten. Als ik een tijdje niet gesport heb voel ik me meteen minder lekker in mn vel.

Ga van de week dan ook maar echt beginnen. Alleen mn borstspieren laat ik (voorlopig )met rust. Haha maar is niet nodig nu om die te trainen. Zien er nu toch wel strak uit! :38:

Nee heb ook nog nooit iemand it het raam zien hangen om naar mn was te staren haha, maar ja er hingen ook nooit bh's aan. LOL!!!!

Jij ook alvast een fijne zondag!!!

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee je borstspieren moet je nu(nog) niet gaan doen nee,komt wel weer,maar de rest kan je lekker idd alles weer langzaam opbouwen,ja ik mis dat ook meteen he dat sporten,je voelt je dan anders dan anders :rolleyes:

ik eet zelfs slecht als ik niet sport :blush:

hihihi ja straks heb je de hele buurt over je schutting hangen,loeren naar je nieuwe grote bh,s :45:

zou wat wezen he :37:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Als ik het goed voor heb mag jij vrijdag op nacontrole hé,of ben ik mis?

Spannend ben eens benieuwd maar verwacht niet dat er iets mis gaat zijn.

Als je er aan moest denken wil je dan voor mij eens vragen tot wanneer de borsten naar voor kunnen komen of dat je na 2 weken al zeker mag zijn??

Want bij jou was er toch een groot verschil hé tussen week 1 en week 2...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej!!!

Klopt, ik moet vrijdad inderdaad voor de na-controle.

Zie zelf ook veel verschil bij mn foto's de eerste weken. Maar wat centimeters betreft was t verschil de eerste weken niet zo groot. Terwijl je dat verschil wel op de foto's ziet????

Probeer me daar ook echt niet meer blind op te staren, op cm en tabelletjes. Bij de een kom ik uit op een C, bij de andere tabel op een D. Maar met passen dus op een E.(?????)

Ik zal t zeker ff voor je na-vragen.

Ik denk dat jij nog wel wat verandering kan verwachten hoor. Maar ze zijn al prachtig, dus wat dat betreft zit het wel goed :136:

Heb nu zelf het idee dat ze na de 4 weken niet zo heel veel meer veranderd zijn. Zal binnenkort weer eens ff foto's maken, dan kan ik t tenminste echt vergelijken :unsure:

Vind trouwens dat je in sommige kleding het amper op merkt. Natuurlijk als ik een strak of laag truitje aan heb zie je het goed, maar bij wat hogere of wat losser zittende kleding zie je het niet eens :(

Hebben jullie dat ook???

liefs

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik een wat ruimere trui of shirtje aanheb met hogere sluiting zie je het ook amper hoor :rolleyes: Hoera voor de zomer! Ik heb sinds de operatie zoveel shirtjes en jurkjes gekocht, dat ik nu de winter liever meteen maar oversla haha!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zie je het ook alleen maar als ik een heel nauwsluitend truitje aanheb, zit ook nog wel met mijn harnas maar familie en vrienden schrikken toch altijd als ze mijn bikinifoto's zien :153:

Ja lang leve de zomer hé!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh ik zou sporten ook echt niet opgebracht krijgen, vooral niet zo net naar je werk!

Ik vind er dan ook echt NIKS aan.. !!

Gelukkig heb ik mijn werk nog.. ;)

Ooehh vrijdag op na controle ben echt reuze benieuwt !

Enne bij mij in sommige kleding valt het ook niet eens op..

Raar is dat he?

Zal blij zijn als het straks weer zomer is :D

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben stiekem toch wel blij te horen dat ik niet de enige ben.

In sommige kleding denk ik echt: nou heb ik het daarvoor gedaan??? Dan twijfel ik of ik niet iets groter had moeten nemen. Maar als ik in mn bh en ondergoed sta, vind ik het plaatje gewoon kloppen.

Kijk nu echt al zo enorm uit naar de zomer!!!

Heb ook nog helemaal geen zomerkleding verder gepast eerlijk gezegd. IK had alles al netjes opgeborgen op zolder. M

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grrr ik was nog niet klaar met mn stukje, loopt de pc vast en nu zie ik dat het al geplaatst is, terwijl ik nog aan t tikken was :145:

Anyway.... Maar ik denk toch dat ik binnenkort een ga kijken hoe sommige van mn zomerjurkjes me nu gaan staan.

Kan ook niet wachten in het voorjaar te gaan bikini shoppen. haha denk dat ik nu vast kan gaan sparen!!!

Zat trouwens ff te kijken op de website van Pabo voor leuke (sexy) lingerie, maar ze hebben helemaal niks in 70E

Lekker is dat!!!! :89:

Zou ik niet misschien ook 75 D kunnen proberen???

liefs

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou je kunnen doen, ik heb ook 2 80D bh's..

Alleen dat doe ik hem wel strakker !

ja je moet echt eens zomerkleren gaan passen, heb ik ook al gedaan

en is echt super leuk :D word je helemaal vrolijk van!

Alles staat ineens heel erg mooi let maar op !!! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat ik dan toch maar ook eens een 75 D ga passen.

Wie weet zit deze ook wel goed dan als ik hem ietsjes strakker zet.

Heb de soms het idee of mn boobs iets kleiner zijn geworden. Maar de bh´s die ik gekocht heb passen nog goed.

Maar t lijkt voor mn gevoel gewoon zo...

Hoop dat het aan mij ligt iniedergeval :unsure:

Zal binnenkort weer eens nieuwe foto maken.........

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.