Ga naar inhoud

A70 : 21 september 2010 : Dr. Plovier : Louise Medical center : Brussel


Aanbevolen berichten

Heey meid,

Ik heb ook last van rimpeling, niet te zien maar duidelijk te voelen :unsure:

Als ik sta merk je er niks van maar als ik flink voorover buig toch wel (net boven littekens)

Maar ik stoor me er niet aan, het is wel jammer maar mn arts had gewaarschwud dat bij soft je het eerder kan voelen en ik heb een dunne huid.

Gelukkig is het mijn mannetje nog niet opgevallen hihi :blush:

Hoe gaat het verder met je boobies? :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 704
  • Created
  • Laatste Reactie

Thanx voor je antwoord Marisjuh.

Ik hoef er dus niet eens ver voor voorover te bukken.

Maar mn man lijkt het dus inderdaad niet te storen. Die bromt eerdre dat ik er niet zo veel mee bezig moet zijn.

Haha Misschien heeft ie ook wel gelijk...

Verder gaat prma met mn boobs. nergens meer last van en ze worden echt al zacht. :)

Las dat je 3 jaar samen was met je ventje. Gefeliciteerd meid. Dat er nog maar vele gelukkige jaartjes mogen volgen!!!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

A70,ja heb ik ook,in me menstruatie periode hou ik ook wat meer vocht vast,en dat verklaart voor jou dus weld at je het dan minder voelt,ook hormoonschommelingen en soorten eten kunnen dit veroorzaken.

ja je arts zal niet meer als zijn best hebben gedaan,maar je er voor waarschuwen wa smischien ook best handig geweest.

ik ben er wel duidelijk opgewezen hoor,omdat als je wat grotere prothesen hebt/neemt je nog meer kans maakt,maar ik heb dan weer geluk qua me huid,die is zo dik,en plots 10kilo afvallen zit er niet in bij me,dus weinig kans,ik had de kans al dik gehad,na de 3mns controle,want toen is er wel goed gebleken dat ik veel ruimte had gemaakt weer en dan komen zulke kwaaltjes vaak tevoorschijn he.

ja ik ben er blij mee,dat ik een dikke taaie huid heb,maar ik vind juist wat hang weer mega mooi en daar moet ik nu langer op wachten als andere,hihi zo hebben we allen wat he,positieve puntje daarvan is weer dat ik minder s nel een lift hoef mischien,maar goed,wat de huid en weefsel met de jaren doet,weet je nooit van te voren.

zou als het erger word wel melden en bespreken,weet niet of je nog een halfjaarlijks controle hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

M.b.t. de rimpeling, is het zo dat als je "hardere" protheses kiest dat je minder kans op rimpeling hebt? Dus dat de zachte sneller rimpelen?

Liefs Lieke

Ook cohesieve prothesen hebben kans op rimpeling, niet enkel zachte vulling, hangt veel af van je eigen bedekking, dus wat je hebt aan eigen weefsel en de kwaliteit van je huid (of die dun of dik is, jonge huid of oudere huid), speelt allemaal mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt Eef,wat je zegt,dat je huid en weefsel een rol speelt,maar Bruno vertelde me toch wel duidelijk dat hoe zachter de vulling ,hoe meer kans op rimpeling hoor,daarom kiest hij vaste gel,maar je hebt altijd wel kans dat je er vatbaar voor bent,ook met vaste gel,maar minder dan met zachtere vulling

Link naar reactie
Delen op andere sites

tuurlijk,rimpeling kan je altijd krijgen,en ook dus bij vaste gel,minder kans,maar de kans is er duidelijk wel hoor,want dat ligt idd weer aan je huid en weefsel enz.

klopt wel,er zijn er idd die denken dat je totaal geen rimpeling kan krijgen vij vaste gel,wel dus,zeker bij dunnne huid en weinig weefsel,maar de kans is dubbel zo aanwezig bij zachtere vulling

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties. Volgens mij hebben mii en a70 ook cohesieve vulling en toch een beetje last van een kleine rimpeling. Ik heb volgens mij een dunne huid, maar dat hoor ik tijdens het consult wel.

Ik ga nou slapen. weltrusten alvast!

Liefs Lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden.

Dank jullie wel allemaal voor de antwoorden!

Wat Lieke zwegt klopt helemaal. Zowel Mii als ik hebben vaste cohesieve vulling (cereform).

Dr Plovier zei dat ik inderdaad een hele dunne huis heb en dat klopt ook. Daarbij ben ik nog eens niet 1 van de dikste dus daar zal t wel mee te maken hebben.

Heb verder geen controles meer o.i.d.

Het is gelukig echt niet zo dat ik een compleet geribbeld borst heb. En zolas ik al zei als ik gewoon sta of lig zie je het niet, maar wel wanner ik voor over leun zie je als je goed kijkt een kleine ribbel lopenaan de binnenkant van mn boobs. Zolang het maar niet erger wordt, want dan wordt ik dus echt niet happy.

Mn man zegt het niet te zien, maar voelt het nu dus wel nu hij er op let. Hij vindt het absoluut niet storend gelukkig.

Moet me er maar niet te druk om maken en misschien ben ik ook wel wat te veel mee bezig....

Nu even wat leuks:

JE SETJE IS BINNEN MOONTJE EN..... HET PAST!!!!!!!!!!!

De bh zit prima, hij valt wel iets kleiner uit als mn andere 2 sapphjes maar hij past wel.

Zelfs de string past, ok hij is wel iets ruim, maar hij zakt niet af en ´lubbert´ (is dat n woord?) ook niet. Valt inderdaad echt klein voor een S.

Manlief heeft al fototjes gemaakt, zal ze strakjes plaatsen.

Dikke Kus

A70

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hii A70

ik zou je idd nu(nog) geen zorgen maken,gewoon bh,s dragen om te voorkomen dat je huid dunner word van boven,door de zwaartekracht,niet meer afvallen en hopen dat het niet erger word :)

super dat je setje er is,kon ook niet anders he,en nog fijner dat het past! :43: ja klopt he,broekje valt klein uit en dat voor een L,vond het zelfs geen M lijken hihi is een ruim vallend Sje,en ja dat verklaart dan ook weer dat de bh iets kleiner valt denk ik,maar ik heb ook ondekt dat de modellen verschillend vallen,zoals ik je al schreef,blijft vreemd en gissen steeds welke maat je dus moet hebben.

ben razend benieuwd naar je foto,s!! kwam het ene beetje normaal aan,me enveloppen waren op met die bubbels erin,en hadden geen voorraad ook bij postkantoor in de juiste maat,dus had ene gewone gepakt en heb wel duidelijk gevraagd of dat kon door brievenbus,omdat er beugels inzitten naturlijk,nee was geen probleem,maar wou je het wel ff vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

THANX :blush:

De string kan net dus denk dat ik m maar zo laat.

Als ik m verpruts vind ik t ook zonde hihi

Ga nu naar mn bedje.

had helaas niet zo veel tijd vanaaf en morgen ocht weer werken daarna cursus tot 21.30 bleeeeeh :(

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx meiden voor de complimentjes, lief van jullie.

Mn man vindt hem mooi, maar die zit te zuchten wanneer ik nou eens iets van kant koop haha.

Ik kan er gewoon niet voor slagen tot nu toe hellaas. Steeds hebben zenmn maat niet of de keer dat ik iets moois zag kostte die 105 Euro! :39:

Zo pff wat een dag zeg. Ben net thuis en ging om 8 uur de deur uit vanmorgen. En dan gaat morgen dus weer mn wekker om kwart voor 6. Getver wat een week....

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja heb eens voor je meegekeken voor een kanten setje in jou maat,valt me nog eens tegen joh,hihi

heb je voorkeur van kleur?

balen he zo een mega drukke week,heb het hier ook,zeker deze week,phfff ben blij morgen nog een dag en zaterdag nog paar uurtjes wat te doen,en dan joepieeee weekend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahh wat lief van je.

Ja is echt lastig he, ligt dus niet aan mij :unsure:

Ik vind alle kleurtjes leuk haha kijk altijd naar t geheel.

Hou wel van bling bling, daarom vond ik jouw setje ook zo leuk hihi.

Alleen zalm roze staat me voor geen meter, dus dat zal ik niet gauw kopen.

En huiskleurig ondergoed bleeeeh, never nooit dat ik dat draag!!!

Verveldend he zo'n drukke week.

Volgende week vieren wij nog sint op t werk, dus dat wordt weer zo'n lekker weekie.. zucht...

Maar we gaan volgend weeken lekker een weekendje weg naar limburg. Dus lekker relaxen en daar gezellig pakjes avond vieren.

Is een leuk zwembad bij, dis kan ik meteen mooi mn nieuwe bikini testen!!

HOe is t trouwens met jou Moontje?

Nog last van je buik f vervelende pijntjes?

Hoe dan ook het is het vast waard geweest, want t resultaat is echt helemaal top!!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben gewoon alweer bijna 10 weken PO.

Jeetje wat gaat dat snel zeg!!

Had gisteren een leuk feestje en heb voor t eerst een strapless jurkje gedragen.

Wat heerlijk om me nu eens niet onzeker te voelen!

Heb er ook veel complimentjes over gekregen :D . Maar of iemand het nu doorhad dat ik een bv heb laten doen, geen idee????

En eerlijk gezegd maakt t me ook geen drol uit :38:

Ben wel brak hoor nu. Lag pas 3 uur in mn bed. Een paar jaar geleden deed ik dit bijna wekelijks. Haha Maar ben t nu echt niet meer gewend geloof ik :rolleyes:

Heb trouwens een paar fototjes uit mn album verwijderd. Voor mn idee stond ik op sommige toch iets te herkenbaar op. :unsure:

Misschien een beetje gek, maar haalde ze er toch liever af, en heb er meteen ook maar weer 1 nieuwe bijgezet :D

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.