Ga naar inhoud

A70 : 21 september 2010 : Dr. Plovier : Louise Medical center : Brussel


Aanbevolen berichten

Dank je wel hoor Mii, je bent echt een lieverd!

Erg lief van jou ook hoor Itsme dat compliment :blush:

Maar ik ben nou eenmaal een erge twijfelkont en af en toe erg onzker, maar het is ook goed dat je het zegt. Kan het iig even onder de aandacht brengen bij mn na controle. Maar hoe weet je nou als je dat hebt????

Ik vind ze zo prima, ze staan inderdaad bijna tegen elkaar en ja veel groei ruimte in de breedte hebben ze niet nee....

Maar zou dat nog erg kunnen na een maand????

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 704
  • Created
  • Laatste Reactie

Ps heb mn kliniekbh zojuist vewisseld voor de heavysport vd hema. Dit omdat door die strakke band mn boobs juist tegen elkaar gedrukt worden. Neem nu ff t zekere voor t onzekere zeg maar!

En gezien ik hem na 4 weken toch uit mocht, wissel ik maar en houd ik deze dan maar braaf nog 2 weekjes dag en nacht aan....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve a70,

Als je dat zou krijgen zie je het direct,dan is je mooie spleetje weg nl..dan zitten de borsten aan elkaar ipv naast elkaar..

En wat ik zei,voor zover ik weet gebeurd dat vnl bij voor de spier plaatsingen ( en dan nog zijn het sporadische dingen,anders hadden wel meer vrouwen hier geweten wat het is)

Beetje onnadenkend van me dat ik het gezegd heb..vind het vervelend dat ik je nu ongerust heb gemaakt,geenzins mijn bedoeling..

Leg het naast je neer,is bij jou niet ad orde,ik heb alleen maar weinig bv"s gezien waarbij zo"n mooie spleet tevoorschijn komt.

Vandaar dat het even door mn gedachten schoot waarschijnlijk.

Meis,geniet van je mooie boobs en je chirurg zal je ook gerust stellen bij je controle.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi A70

Ik heb net nog eens je fotos bekeken en ze zien er echt mooi uit.

maak je niet druk,het zal zeker goed gaan.Ik zie er helemaal niks geks aan..Geniet van je borsten.

gr Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej hallo allemaal,

Dank je wel chantal voor je comlimentje , lief! Hoe gaat t met je???

Itsme nu moet jij je niet vervelnd gaan voelen omdat je dit gezegd hebt hoor, Waardeer je eerlijkheid en ik had er echt nog nooit van gehoord dus het is wel goed dat je hier voor waarschuwt!! Ik ga er maar van uit dat mn boobs en spleetje blijft hou het is dan maar. En zoals ik al zei: Mijn moeder heeft t ook dat haar borsten dich op elkaar staan, (erfelijk????) zucht alleen die heeft er geen Bv voor nodig gehad om maar heeft dr D cup van moeder natuur (waarom is dit nou niet erfelijk)....

Vandaag Bh's wezen shoppen dus:

Er was wel al heel veel uitverkocht bij de hunkemoller na de sale.

Het was echt zoeken naar de 70D's. Uiteindelijk had ik er 5 gevonden om te passen. Haha en de 1e 2 waren te klein. De verkoopster zegt: Jij hebt echt een E nodig hoor meid, deze zitten echt niet mooi!!!

Opnieuw zoeken dus....

Helaas waren de mooiste setjes al uitverkocht in mijn maat, maar heb wel een mooi paars setje gekocht en een leuke straplessbh met van die kralen kettingen er aanvast. Verder nog een simpele witte bh met leuke bloembandjes en nog een basic zwarte t shirt bh. Dit alles met bijpassnde strings en nog 3 leuke hemdjes.

Als er weer niewe collectie binnenkomt wil ik graag nog 2 leuke kanten setjes ofzo, iets apparts en dan maar hopen dat ze er wel zijn in 70E.

Verder druk, druk,druk, vandaag want mn meiske is dus mmorgen jarig!

Haar nieuwe driewieler is ingepakt en zo de slingers nog even ophangen,

Waarschijnlijk morgen weinig tijd voor t forum, maar zal van t weekend nog wel wat fototjes proberen te plaatsen van mn nieuwe aanwinsten.

Hihi 70E.... Kan het nog steeds niet geloven.....

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi A70

Nou op dit moment effe niet zo goed..Heb net weer zitten voelen en voelde weer knobbeltje...Word er knetter van...weer een blauwe plek erbij...

schaam me zo....net zo'n labiele kip die ik ben..

Maar goed.ik kan gaan aftellen.al zal het langzaam gaan.

Geniet jij maar van je mooie borsten en van een heel leuke verjaardag morgen..

Gr Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoo jij bent dus wel goed geslaagd met bh's shoppen!! :D

Jammer dat 70 zon moeilijke maat is om te vinden..

Hadden ze alweer een nieuwe collectie bij Hunkemoller?

Ik wil je foto's zien.... :43:

Ben zoo nieuwsgierig hihi..

En maak je zelf niet teveel zorgen he.. Ik weet zeker dat je dat niet hebt!

Het was gewoon een voorbeeld.. ;)

Alvast gefeliciteerd met je dochters verjaardag!

Dat word flink feesten morgen...

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee er was nog weinig nieuws bij Hunkemoller: wel veel sterkt afgeprijsd voor 50%.

Waren wel een paar nieuwe dingen maar push up enzo...

Maar ga zeker terug als er nieuwe collectie is, want heb toch echt nog een kanten setje op mn verlanglijstje staan hihi.

Doe mn best er een leuk feestje van te maken, thanx!!!

Ga nu de slingers ophangen op precies te zijn :38:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan wacht ik nog maar even met shoppen voor een bh, dan zal er binnekort wel een nieuwe collectie komen..

Hihi met die bonnen van jou komt dat wel goed, of heb je alles al opgemaakt?

Succes met de voorbereidingen, maak er morgen een topfeestje van voor die kleine meid !! :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeaah we hebben allebei de zelfde maat! 70E! Ik kon en kan het ook echt niet geloven!

Klinkt zo groot he? Vind je niet?

Misschien moet je bij de Livera kijken. Daar zag ik wel 70E hangen..

Als ik ze aan mag ga ik ze ook snel daar halen! Heerlijk zeg een 70E en dan ook nog eens gevuld haha :1big_boobs:

Liefs Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey A 70,

Hihi, ik had het wel verwacht dat het toch 70 E zou worden iplv een D-cup! :101: Geniet ervan en ook van je nieuwe aanwinsten!

Fijne dag morgen voor jou, je gezin en niet in het minst voor je dochtertje!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow A70,

Een E cup!

En normaal gezien gaan ze nog veranderen.

Ik heb foto's gezien van B-cupje tot een jaar en daar zag ik nog steeds een "groei" tussen 6 weken en 3 maanden.

Nog leuke vooruitzichten dus!

Veel plezier vandaag met het feestje!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

He lieve meiden,

Dank jullie wel voor je lieve berichtjes en de felicitaties voor mn kleine/ grote meid!!

Ben echt versleten pff....

Heel de dag viste gehad gisteren vanf 10.30 uur en de laatste gingen pas tegen 1 uur SNACHTS naar huis!!

(savonds waren er nog wat vrienden een drankje komen halen) Was super gezellie en die kleine meid is op en top verwend!! Gister avond de ergste rommel al op geruimd, lag pas half 3 in bed.

Vanmorgen weer om 8.15 op ( kleine meid was al weer fit en fruitig, mama niet :38:)

En vandaag dus alles een grondige sopbeurt gegeven.

Dus had niet veel tijd voor t forum gehad :blush: en duik zo lekker mn bedje in

Ja 70E, kan het zelf ook niet echt gegrijpen, maar ben er wel happy mee.

Toch als ik voor de spiegel sta denk vind ik het eerder een volle c kleine d lijken als ik eerlijk ben.

Hihi wel leuk chantal dat we dezelfde maat hebben trouwens!!

Jeetje Lin, dus ze zouden nog steedf kunnen groeien dus haha, nou ja we zien wel. Ik had na een paar dagen al het idee dat ze dat niet gingen doen, maar dat bleek dus wel t geval!!!

Ja Eefje jij riep t meteen al!! Hihi sorry hoor, ben nou eenmaal een beetje eigenwijs ;) , en daarbij ook wel wat onzeker hoor soms.

Mii: ik heb nog 65 Euro aan bonnen over ( had alles echt mega afgeprijsd nu, soms wel 50% korting!!!), dus kan vast nog wel een leuk setje scoren als de nieuwe collectie binnen is :38:

Chantal: sorry meis door alle drukte lees ik nu pas je berichtje :blush:

Ik snap dat je je vreselijke zorgen maakt, probeer t even 'los' te laten. Als is dat makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. Je hoeft je niet te verontschuldigen dat je je zo voelt. Iedereen zou dat denk ik hebben hoor! Probeer even wat afleidng te zoeken. Een knobbeltje kan echt tal van oorzaken hebben en hoeft echt niet iets ernstigs te zijn. Ik duim voor je meid dat alles goed is! Kop op!!!

Lieve meiden ik ben echt op, duik nu lekker mn bedje in en probeer morgen even wat fototjes te maken van mn nieuwe aankopen!

liefs en knuffels

Ps zit wel erg te twijfelen met : doe ik nu een sport bh aan of toch mn kliniek bh. Ik blijf wisslen, wordt gek van mezelf!!! :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je het zo leuk hebt gehad.. :D

Hihi alleen jammer dat je zo weinig hebt geslapen, maar ach.. voor je kleine meid doe je alles he !! ;)

Nu heb je morgen en maandag nog om bij te komen..

Enne ik ben benieuwt naar je foto's!!

Ik zou gewoon de bh aan doen welke jij het lekkerst vind zitten joh!

die sport bh is ook heus wel goed... :)

Je bent er bijna vanaf....

Liefs en slaap lekker :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo hehe eindelijk weer een beetje uitgerust

Was gisteraaf gewoon in slaap gevallen op de bank achter mn laptop haha

Tja wat die bh betreft: probber hem iniedergeval snachts te dragen en sowieso naar mn werk en heb nu weer mn sporthb aan, die staat tenminste niet zo gek onder kleding. Ben het zat om allemaal van die wijde vesten te dragen, nix voor mij!!! Vind het bij die sportbh al zo irritant dat hij zo hoog zit en overal bovenuit komt, laat staan die kliniek bh met die gekke klitteband aan de voorkant. Maar goed nog een ruime week en dan kan ik eindelijk mooie dingen aan!!!

Kreeg van mn collega een smsje: Een andere collega (die beweerrde dat ze wist dat ik een bv had laten doen in mn 'vakantie')was naar haar toegekmen en had gezegd: Nou ik heb niks kunnen ontdekken hoor bij haar, dus het zal wel niet!

Viel dus helemaal niet op met die kliniek bh aan en mn werk shirt (polo).

Zij denkt nu dus dat het niet zo is. En heeft daar op haar vrije dag zelfs met nog een andere collega over lopen sms-en dat ze niks had kunnen ontdekken bij me. haha.

Pff hoe zielig ben je dan. Heb je zelf zeker ook geel leven als je je daar zo druk over maakt.

liefs en xxx

:52:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha sorry hoor... wat ontzettend zielig zijn die vrouwen !!! :134:

Als je zelfs al op je vrije dag gaat smsen met collega's over jou..

Dat is echt gewoon jaloersigheid! Hoe oud zijn die meiden allemaal?

Echt heel triest, en gewoon lekker links laten liggen en laten denken!

Dat is net bij mij op mijn werk, toen kwam een collega en die zei: je ziet er niks van hoor..

en toen praatte iedereen erover, pff mensen hebben zelf geen leven... :angry:

Hoop dat het nu een beetje rustig word bij je op het werk..

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej Mii,

Ja ik maak me er ook echt niet meer druk om en wie weet gooit ik t binnenkort wel gewoon op tafel!!!

Als ze dat nou echt zo boeiend vinden!!

Ik werk met zo'n 20 vrouwen en de leeftijd varieert, maar de meesten zijn trond de 25.

Degenen waar ik t nu over heb zijn dus ongeveer net zo oud/jong als ik. Degenen van de sms is 28.

Dus ja oud en wijs genoeg zou je zeggen haha.

Heb trouwens net nieuwe foto's gemaakt, maar vind ze zelf niet zo heel mooi eigenlijk, maar goed zal ze er toch maar opzetten...

liefs

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.