Ga naar inhoud

Rocker : 10 april 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 362
  • Created
  • Laatste Reactie
6 minuten geleden zei Rocker:

Bedankt iedereen!

Moest er 07:15 zijn maar door mijn zware rechtervoet waren we er al om 06:35 :ph34r:

 

Zit al in m'n kamertje, Schildpad zit in de kamer naast mij :)

Hahaha, en nu maar wachten! Hoe laat staat jouw operatie gepland?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Jacky1985:

Om  9 uur maar zoals het nu uitziet ben ik er al om 8.20 uur:43: 

haha.. 

 

Haha oh misschien zie je me dan nog langs huppelen in m'n billenjurk :P

denk dat jij op kamer 30 of 31 komt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jacky1985

Zo verpleegster is al geweest, alles was in orde, medicatie ligt klaar... om 10 uur mag ik het innemen en dan half uurtje later komen ze mij ophalen met mijn mooie blauwe jurkje:45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn zeker mooie blauwe jurkjes. Moest hem achterstevoren aan zodat de knoop die normaal in je nek zit alleen maar los hoeft. Kreeg een oversized badjas aan en slippers maar de verpleging was achteraf verbaasd dat ik helemaal naast was onder het blauwe jurkje whahhaaha jaaa.... Ze hebben niet gezegd hou je ondergoed aan dusja.... Operatie,steriel...?geen ondergoed? Whahaha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei Schildpad:

@Rocker  Ben je al wakker buuf? Hoe is het met je??

 

Ja al iets meer dan een uur nu. Gaat goed, nog niet echt pijn maar wel irritante druk in m'n tieten en kan niet te lange zinnen praten want zoveel adem kan ik niet halen. 

Hoe is het bij jou? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Rocker!

Ik ben ook wel erg benieuwd naar jouw resultaat, ikzelf heb nu 80B en wens ook een 80DD/E!

Mij is 400cc aangeraden.

Ik wens je alvast erg veel geluk toe met je herstel en je nieuwe tweeling! :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.