Ga naar inhoud

Lesilla: 10 dec. 2010 borstlift : Dokter erwin lemmens klina


lesilla

Aanbevolen berichten

jeetje lesilla,ziet eruit als een klein maatje ja,welke?

moet ook ff kwijt dat je bikini mega cool staat !!

het is een mooie aparte bikini ook,en je springt er helemaal uit,bling bling :D

Jeansmaat 25 hihi zit nu tussen 25 en 26 afhankelijk van merk

En italiaanse maat 42 40

En gewone maat 34 :1bouncingboobs::1bouncingboobs:

Ik ben blij hoor :136::136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 456
  • Created
  • Laatste Reactie

Hai, ik heb vorige week 300 CC gekregen, dual anatomisch, en echt twee maten erbij hoor. Flinke borsten gekregen. Bij jou is het dan ook nog voor de spier, dus zul je zeker een behoorlijke vergroting ervaren.

Succes! :rolleyes:

jaa, ben echt blij met mijn borsten. Zit nu rond de 80D en die spant wel wat. En is in de omtrek ruim normaal draag ik 70-75

Link naar reactie
Delen op andere sites

lekker klein maatje.. :136:

stoere bikini ook heey..!!

lekker he kleren aan zonder dat er een stuk buik over hangt.. ik kan ook niet wachten.. ookal was het bij mij niet zo erg als bij jou.. dus ik begrijp hoe lekker jij je voelt..!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super maatje! En je nieuwe bikini doet je boobs ook heel mooi uitkomen!

Dankje! en nu afwachten tot september kan ik hem buiten op het strand showen!

Nu lekker zonnen in sportbh is ook lekker natuurlijk :1bouncingboobs:

Gewoon het feit dat ik nu met minder kleding ergens buiten kan liggen, maakt me al super blij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om toch maar te klagen over iets, littekenverzorging (massage dus) neemt echt minimum een uur in beslag. Vind het eigenlijk beetje vervelend :blush:

Maar wat doe je eraan? Die pleisters zijn niet te betalen voor zo een groot opp, en is pas effectief bij enkele maanden gebruik.

Mijn vinger is straks versleten :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

jullie zijn zo lief :136:

d-max-sports-bra.jpg

Heb nieuwe shock absorber gekocht, geen wonder bh deze keer maar moes gewoon een neutrale hebben, en vooral was hij 50% want loopt echt al in de 160 euro aan sportbh's vind ik beetje zot aan het worden :ph34r:

Maar hahah is een 75F heb dus ondervonden dat het kleine maatjes zijn! :ph34r: Maar voelt wel heerlijk hahaha ontkenning :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Lesilla,

Heb je voor mij nog eens de link naar je album? Ik ben wel heel benieuwd hoe het er nu uitziet. Van de foto's die hier in je dagboek staan ziet het er allemaal prima uit!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

hey meiden! ik ben terug!

Gisteren op consultatie geweest! Ik mag maandag bellen voor een datum :136:

Als ik mijn examen niet gehaald heb word het eind oktober, als ik het wel gehaald heb word het kerst of einde van het jaar.

Stress :4: Maar goed heb in ieder geval het aangename aan het onaangename nu :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.