Ga naar inhoud

Lesilla: 10 dec. 2010 borstlift : Dokter erwin lemmens klina


lesilla

Aanbevolen berichten

Maandag, ooh brrr! Allemaal duimen hihi!

Vandaag naar de kapper geweest vond dat de haartjes niet achter mochten blijven!!

image201009030014.jpg

En nieuwe foto's zal ik morgen maken, mag nu ook een normale bh aan dus misschien eens een setje zoeken en dan op de foto :136:

Vocht is er nog steeds, heeft nog tijd nodig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 456
  • Created
  • Laatste Reactie

Hii Lesilla,wat ene leuk kapsel,ik wil dat ook altijd zo,leuk met van die piekjes hier en daar aan de zijkant en pony,maar ik sta er dus niet mee(helaas)!!

staat je goed,en heerlijk he,zo afentoe je zelf verwennen :1bouncingboobs:

en je vocht,jee dat heeft toch wel veel tijd nodig he,geduld maar weer dan,en dat hebben we nu al wel goed opgebouwd he :rolleyes:

jee ga je foto,s maken met ene leuk nieuw setje,nu maak je me helemaal nieuwschierig man! :101:

en maandag de uitslag,jee ik ben echt ana het duimen hoor,eerlijk zou fijn als je dat eens kan afsluiten en verder kan gaan,dat word feest vermoed ik als je slaagt?

nog even het weekend doorbijten en dan zul je het weten....

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben erdoor, dus de operatie gaat wat moeten wachten :1bouncingboobs:

Maar dat vind ik eigenlijk niet zo erg.

Denk dat ik het in de kerstvakantie ga doen, maar eerst wat puzzelen.

En danku voor de complimentjes :blush:

Had hiervoor geen lang haar, wil er wel voor sparen. Maar het valt altijd uit door de gastric bypass. Maar mijn kapper rade me hair do aan. Zijn zo clip in extensions dus denk dat ik die eens ga kopen.

En foto vanavond, want was zo zenuwachtig gisteren, totaal niets met me aan te vangen :ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd!!!:64: Had het dus verkeerd begrepen, dacht dat je vlugger kon als je erdoor was, maar net niet dus, :6: maar goed, kerstvakantie lijkt me ideaal voor je op! Laat de tijd maar snel gaan nu!:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Komt steeds dichter!

Zouden jullie nu een kleedje kopen voor de feestdagen of wachten na de operatie maarja dan is het al 16 december ofzo.

Zal eerst wel is zien of er mooie kleedjes zijn die met een sportbh kunnen.

Zou het zoveel verschil geven de operatie?

Luxe problemen hahaha :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.