Ga naar inhoud

Moontje : 2 april 2010 en 22 oktober 2010:Dr. DeMeyere , Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,4k
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja ik heb ongeveer zelfde maat als Patries,80F,alleen die bolling was mega na de bv.dacht echt zo hey,de verpleegster zei zelfs: nou dat staat je wel goed hoor ,zoveel CCs..na dr is nix meer van over,ja als je voor en na fotos ziet wel natuurlijk,maar ze waren gewoon super groot toen.Dus vindt ik best wel zonde,want dat stond me goed...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja patries,je hebt ook enorme boobs he,denk dat daarom de bolling iets minder is,je had best enorm wat van jezelf ook natuurlijk,nou ik heb zeker 2x kleiner als jullie,maar mis ook bolling hoor,dus zo zie je maar,als je mij met pat vergelijkt,zij heeft bolling,ik ook niet,terwijl bijna hetzelfde erin zit

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja klopt Moon.... weet waar het aan ligt haha... of er is toch te weinig in gegaan of ik had extra high profiel moeten hebben om het resultaat te krijgen wat ik voor ogen had. maar ben er toch wel blij mee hoor!!! vind het alleen jammer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.