Ga naar inhoud

Moontje : 2 april 2010 en 22 oktober 2010:Dr. DeMeyere , Artemedis


Aanbevolen berichten

ha die Mona!

zo te lezen gaat het super met jou en de :1boobs:

met mij ook alles goed, ik lees af en toe een beetje mee, grappig hoe herkenbaar dingen zijn, ook over je "ooit", dat heb ik nou ook elke dag wel 10 x, alhoewel ik nu wel tevredener ben dan jij destijds na je dual plane. ik denk ook vaak "ooit" :rolleyes:

ff je nieuwere picjes bekeken, wordt steeds mooier. vwb je littekens, je hebt het over nabloeding bij je eerste bv. maar ik heb een vermoeden dat dat de manier is hoe bij jou NU de littekens zijn gezet, ik zie gelijkenis met een van mijn littekens, alleen is het bij mij over een langer stuk (wat een klein streepje trouwens voor zo'n grote protese!)en zit het nog iets verder naar binnen. het probleem is opgelost door iets meer hang (heb ik helaas ook nog niet) zodat je het gewoon niet kunt zien en ik neem aan dat het bij jou vanzelf ook minder gaat worden.

oja, heb je die hempjes bij hunkemoller gekocht? is dat allemaal van hetzelfde merk?

meid, veel liefs, en ooit, ooit spreek ik je weer wat uitgebreider!

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,4k
  • Created
  • Laatste Reactie

stel je voor, dat "ooit", wij met zn drieen, op dezelfde dag, bij dezelfde pc, over een jaartje of 3?

(je snapt t, mn fantasie sloeg een beetje op hol)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik blijf altijd toch erg nieuwsgierig naar bruno, en ook het feit dat mijn hele lijf nu weer geslonken is, en dat ik niet voor de max ben gegaan

ik lijk wel gek! dat had ik vantevoren niet kunnen voorspellen dat ik zo zou gaan denken (praten durf ik nog niet, mijn vriendje zou dit absoluut afkeuren op dit moment, stelletje ijdeltuiten die we zijn!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik blijf altijd toch erg nieuwsgierig naar bruno, en ook het feit dat mijn hele lijf nu weer geslonken is, en dat ik niet voor de max ben gegaan

ik lijk wel gek! dat had ik vantevoren niet kunnen voorspellen dat ik zo zou gaan denken (praten durf ik nog niet, mijn vriendje zou dit absoluut afkeuren op dit moment, stelletje ijdeltuiten die we zijn!)

Had het ook nooit verwacht dat jij er achteraf toch spijt van zou krijgen, gezien je vroeger al een zware boezem hebt gehad. Maar zo zie je maar, dus wie weet binnen enkele jaartjes ga je ook nog langs Bruno! :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, in alle opzichten zwaar. ik heb natuurlijk na mijn verkleining wel een c-cup gehad, waar ik erg tevreden mee was. ik had nooit verwacht dat het mogelijk was dat een dergelijk volume optisch zo eruit zou zien. let wel, ik kan er erg goed mee leven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kaat,lieve kattekaat :131:

lief je berichtje :rolleyes:

ik sta ook echt beetje te kijken,dat je toch niet echt helemaal voor de volle 100% blij bent,ja je bent wel blij,maar dat je het jammer vind dat het allemaal wat geslonken is,ik dacht dat jij echt overtuigt was van de volume die je zou krijgen,maar ja,ik kan me wel enorm goed voorstellen,dat je teleurgestelt kan zijn in de maat achteraf,heb het zelf al 2x gehad tot nu toe(helaas) :139:

wel enorm blij zijn,maar toch net iets te veel water bij de wijn doen nog.

ja niemand verwacht tenslotte dat het dan wat kleiner uitvalt als dat je dacht.

voor mijzelf heb ik al de conclusie getrokken,waarom ik dus teleurgestelt ben in mijn volume,maar goed,ik weet dat bij jou niet natuurlijk.

balen,en we zijn idd dan mischien wel ijdeltuiten,gelukkig kunnen we er samen nog over praten en soms om lachen.

en sssttt niet verklappen,ik kan me er ook wel in vinden hoor,jij ik en patries samen bij Bruno :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey lady's,

nee ik vind niet dat we ijdeltuiten zijn. niet op die manier dan... onze eigen beeld van de borsten die we wilden hebben is niet uit gekomen. iig van Moon en mij dan. Had van jou Kaat ook nooit verwacht dat je ze "te klein" zou gaan vinden...

en ook ik zeg nix tegen husbi,alleen mams weet het. en ja,ik zie dat ook wel zitten wij drietjes :152:

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn man weet het dus wel,en is alles behalve blij ermee eigenlijk,hihihi

maar heb hem we uitgelegt hoe het komt,dat ik de maat teleurstellend vind,en nu begrijpt hij het,en heb zelfs al gezegd dat als ik voor wissel moet,over paar jaar,dat ik dan maatje groter neem,toen zei hij gelijk,ja dat is over een paar jaar,dus dat zien we dan wel weer,grrrr had liever wat anders gehoord hahahahahahaha

maar tja,ik zit ook voor nu aan me tax,gelukkig maar,want anders zat ikd aar al wel weer,mij kennende

ik heb me er bij neergelegt,en ben verders,buitenom me maat,enorm blij,echt blij gewoon!!!

ennuhh als jullie richting daar gaan,mij niet vergeten he,whahahaha LOL

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foei Moontje, je hebt al zulke grote borsten! Niet meer twijfelen hoor! Volgens mij heeft iedereen bijna hier het wel. Ook ik hoop dat ze niet te klein gaan uitvallen. Vind ze nu prima, maar als het een 75 B wordt, dan klinkt dat weer zo klein. Ach het zijn maar getallen hoor. Jij zit al op een E joh! Straks krijg je nog last van je rug hihi. Hoop dat je evengoed blij kan zijn met je :1boobs: . Ze passen prima bij je en persoonlijk vind ik niet dat je nog groter moet willen.

Dikke knuf!

Liefs,

BLoem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moon,

Ik sluit me toch wel bij bloempje aan nu hoor...vooropgesteld dat ik je wel begrijp,want gevoelens zijn gevoelens!,maar...ik heb net je pics id gallerij gekeken,(ideaal dat je ze zo naast elkaar hebt gezet) en ze zijn bijna letterlijk 2x zo groot als met de 375cc!

Denk dat groter niet meer reeël is hoor meid,al is en blijft het jouw lichaam en boobs,maar das mijn eerlijke mening.

Ik zal superdesuper blij zijn als ik jouw borsten had! Behoren echt bij de grootsten van dit forum hoor!

Liefs moi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bloempje,dank je,ja ik twijfel ook niet hoor,ik vind het gewoon,staat vast,hahahaha

een ander zou voorover zijn gevallen met zulke prothesen,maar ik helaas niet,had het wel gehoopt,en dat zal niet gauw uit me hoofd wegvaren hoor,heb gewoon een ideaalbeeld en daar stap ik blijkbaar dus niet vanaf,het is dat ik nu geen mogelijkheden meer heb,voor verlopig,dus doe het ermee,maar ooit!!!!

dan zal het anders gaan en onderneem ik weer een stap......

ik ben wel erg blij met ze hoor,enorm blij zelfs,en ben zeker vooruit gegaan,ook qua vorm en projectie enz

ik mag niet klagen eigenlijk.......zucht

Itsme,jou snap ik maar al te goed,en ik hoop niet dat je me verkeerd begrijpt,en me anders gaat bekijken,zou ik zonde vinden.

want ik ben zekers wel super blij,echt waar,maar daarom ben ik nog wel teleurgestelt in de maat,heb zoals ik al schreef,een ideaalbeeld,en die kan ik behalen hoor,maar helaas niet nu,moet zoiezo op een rijtje zetten of ik dat ooit na ga ondernemen,want ja,ik word ook ouder natuurlijk.

ik hoop zoiezo dat jij ooit nog een kans krijgt en neemt....ik zou dat heel erg fijn voor je vinden,en toch blijf ik ze persoonlijk erg mooi vinden

liefss moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk bekijk ik je er niet anders om, we zijn allemaal individu"tjes met onze eigen gedachten en gevoelens.Ik geloof je ook zeker wel,dat is nu eenmaal jouw gevoel,maar ik denk dat je het meeste hebt bij mn eerlijke mening,dat is het mooie van hier,je blijft toch "vreemden "voor elkaar en daardoor kun je er objectief naar kijken vind ik.

Maargoed,laten we niet vergeten dat je nog maar paar weken p.o bent,je boobs zullen nog gaan veranderen.

Het is alleen erg jammer dat je nog niet happy bent,want dat is een enorm k##gevoel,I know..

Maar ik ben iig nu al een fan van jouw borsten,hoop dat dat je een beetje goed doet. :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja,brei hier maar ff op verder hoor.. want met de grootte ben ik dan weer wel tevreden.

had/heb vandaag een nieuw topje aan met hetzelfde vestje (heb me een dag achter de rug,werken,ZH alweer,vanmiddag vormen zoonlief en daarna uit eten en nu net thuis) en daarin heb ik toch wel grote borsten :106: hahaha... ik wil dus alleen maar zonder bh voller van boven <_<

qua grootte hoeft perse niet,ze passen goed bij mij lijf maar zijn ook niet extreem groot (voor mijn lijf wel te begrijpen he!!!) al heb ik voor menig vrouw wel grote borsten dat begrijp ik ook wel weer hoor...

dus Moon,als ik het in mijn hoofd heb dat ik ga bellen naar Bruno pb ik jou (en Kaat haha) wel ff :38:

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb vanmiddag een bikini gekocht,staat me vast prachtig,als ik straks(weer) mooi bruin ben van de zonnebank,gna gna

heb hem voor in de tuin gekocht,om te zonnen,vind hem net niet bijzonder genoeg om hem in me vakantie te dragen,nee ik bedoel het niet verwend,maar vind hem wel leuk,maar net niet leuk genoeg hahaha snappen jullie me nog...?

en als ik me foto,s dan bekijk denk ik,jee wat zeik ik weer is,en me man vind ze prachtig,want ze zijn wel steeds mooier aan het worden,al zeg ik het zelf,maar ja die MAAR,......

ik hou op ook hahahaha beter mischien

ik ga gewoon lekker genieten deze zomer,en erna pieker ik wel weer ff verder hahahaha

ja goed plan patries,jij gaat me zekers echt wel ff pben ja,wil gelijk op de hoogte zijn,zeeuwin he hahahahahaha

itsme,ik vind het wel ontzettend lief zeg,dat je me altijd zulke (eerlijke)berichten schrijft,en weet je,als jij het zegt,geloof ik het ook direkt,ik zeur nu eenmaal ook wel eens gewoon,ik hoop maar dat het bij zeuren blijft,en dat me bui overwaait,in een harde storm,snap je

en nog even wat,jij bent fan van mij borsten,maar ik blijf die van jou ook echt geweldig vinden,en zoiezo een natuurlijke look hebben ze.en ook ik begrijp jou maar al te goed.

als je ooit de kans hebt,slepen we je mee naar bruno,of we springen met zijn allen achter op je motor en rijden naar Bruno hahahaha zie je het al voor je?

LOL hahahahahah

Patries,jij hebt in mijn ogen echt niet te klagen(je weet wie het zegt he,bedoel het niet akelig),jij hebt echt mega natuurlijk ogende en grote borsten,maar ook jou begrijp ik,dat je iets bolling mist,maar in bh,s zoiezo de marlies,heb je echt mooie bolling,maar net iets minder idd als ze los hangen.

OOIT......OOIT......OOIT!!!! whaaaaaaa hopenlijk vliegt het over

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha die mona

ik vind je boezem ook meer dan groot genoeg, maar ja, misschien ben ik stekeblind :rolleyes:. ik zie in ieder geval dat jij ook ietsiepietsie weinig geduld hebt :)

maar mona,vroeg me af wat jouw ideale boezem is, heb je een picje van jouw ideale borsten? het zit hem bij jou misschien meer in de vorm dan in de grootte.

perfectie van je eigen lijf bestaat volgens mij niet. niemand kan in jouw koppie kijken hoe het daar precies in elkaar steekt. jammer dat we niet iets vaker met andermans ogen naar onszelf kunnen kijken, zou een hoop frustraties schelen

leuke tuinbikini trouwens, moeilijk om je droombikini te vinden!

ik heb misschien nog wel een leuke website voor je als je van 50's en 60's houdt, deze heeft vlgs mij wel hoofdzakelijk badpakken, en vind het ook erg prijzig (maar ja, dan heb je wel wat!)

kijks op www.topvintage.nl

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had het gisteren ook nog gevraagd wat je ideaalbeeld dan is, misschien helpt dat wel om andere te laten begrijpen wat je frustraties zijn.

Al begrijp ik je zeker, ben hier ook heel bang van... heb nu een ideaal beeld over de operatie en bedenk me steeds wat als dat niet waargemaakt kan worden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey lesilla,

ik denk dat dat maar bij weinigen is die niet helemaal tevreden zijn hoor! je hoort wel vaak dat de meeste toch wel groter gewild hadden (na een tijd) en dat heeft Moon ook maar Moon is een uitzondering met haar 750cc!

gewoon op je pc vertrouwen en als je het niet eens wordt (want er gaat me ff wat dagen... jij kwam niet overeen met je pc qua grootte is het niet?) dan een andere raadplegen?!

liefs patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja maar ik heb wel echt een dubbel gevoel,wie verwacht er nou dat je met 750cc(is enorm) nog niet echt mega borsten hebt?

verwacht niemand,ook ik dus niet

ik ben net wat patries zegt,echt ene uitzondering hoor,helaas

vertrouw je arts lesilla,niet iedereen heeft hetzelfde lichaam(gelukkig maar) anders waren we allen bang,wat vaak niet eens nodig is

liefss moon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Moon is gewoon een gevalletje apart :38: (maar wel erg lief en aardig hoor!!! :D)

haha inderdaad!

Volgens mij heb je daar gewoon ergens een zwart gat tussen je borsten zitten waar al die cc's in verdwijnen

Hopelijk win je snel de lotto en kan je voor nog meer cc's gaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahaha scheelt,ik weet wie het zeggen he LOL

ja goed,of ik nu een lotto win of niet,het moet wel haalbaar zijn he lesilla,ik kan zo veel willen,maar goed,ik ga het zoiezo even navragen en bespreken met Bruno op me eind controle,waar in godsnaam me cc,s zijn gebleven en wat ik nog aan keus heb,denk heel weinig voor de aankomende jaren,ik ga zoiezo navragen waneer me huid volledig is meegerekt,dan is er weer kans.

geld heb ik ervoor,dat probleempje heb ik gelukkig niet,maar ik wil nog wel verantwoord een operatie ondergaan uiteraard.

ik mag zoiezo niet klagen over de vorm en plaatsing,is echt een kei goede keus geweest,ben zo trots

en mischien,als ik te horen krijg wat haalbaar is en wat niet,dan kan ik het beter naast me leggen,einde verhaal piekeren dan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.