Ga naar inhoud

Moontje : 2 april 2010 en 22 oktober 2010:Dr. DeMeyere , Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,4k
  • Created
  • Laatste Reactie

Jeetje wat gaat het opeens snel bij jou! Over 2 dagen mag jij alweer! Ik moet nog een goede maand wachten maarja, dan komt het hier ook het beste uit. KOn wel eerder maar in de meivakantie is makkelijkste.

Heel veel sterkte vrijdag, voor je het weet is het alweer voorbij en heb je prachtboobs. Ik geloof dat je bij Bruno in goede handen hebt!

x Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja je bent zeker in goede handen meis!

heb mijn laminaatlegger ook naar Bruno gestuurd ;)hij en zijn vrouw hebben maagband/verkleining gehad en willen nu buikwandcorrectie en zijn vrouw ook een bv. moeten toevallig de 14e op consult als wij ook op controle moeten. leuk,wilde ik ff kwijt :38:

nog paar spannende dagen Moon maar komt allemaal goed!!

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Patries,ja ik ben er zeker ook van overtuigt dat ik in hele goede handen ben.

ik vertrouw hem ook volkomen,dus die cc,s die erin gaan boeien me niet eens,vertrouw hem gewoon dat ik dik tevreden zal zijn.

Jij wist toch ook niet van te voren wat erin ging?had hij wel een schatting gemaakt bij jou patries?

ooh wat leuk,zo krijgt bruno steeds meer klanten,en dat allemaal via mond op mond reklame

Link naar reactie
Delen op andere sites

het enige wat mijn zenuwachtig maakt,maar dat komt meer dat ik een teleurstelling heb gehad nu,anders had ik dit denk ik niet,maar ik maak me zo druk,hij denkt dat er wel 200 bij kan,maar weet het niet zeker,omdat er nu al prothesen inzitten,dus hij kent me borsten niet zo goed inschatten.en ben nu weer helemaal peunerveu dat als ik straks wakker word,dat hijd an plots zegt,ooh er kon maar 50cc bij ofzo,is echt even waar ik al 2x over gedroomd heb,hahahaha erg is dat heey,iemand vertrouwen maar toch angst hebben.

ja die mond op mond reklame,als dat er niet was,kregen we niet alles zo goed voor elkaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

ach meis,hij kijkt gewoon ter plaatste en doet erin wat er in kan.

en voor de spier vind ik dan mooier dan dual plane dus je krijgt sowieso andere mooiere vollere borsten! en alles wat er meer in kan doet hij! hij weet wat je mooi vind maar als er idd maar 50 meer in kan,kan hij ook nix aan doen natuurlijk?!

maar weet zeker dat het goedkomt!

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey moon,

Leuk dat je aan ons gaat denken in de OK, zal ook aan je denken hoor vrijdag, wanneer ben je aan de beurt? Vind het allemaal heel spannend, kan niet wachten om je verslag te lezen!

Dikke knuff,

Eefje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eefje,ja tuurlijk ga ik echt aan jullie denken,als ik OK in ga,jullie hebben er ook allemaal gelegen,best apart idee,en daarom weet ik het zeker,voor ik me oogjes sluit,razen jullie door me gedachten,weet het echt zeker.

ik moet er half 1 wezen,als goed is rond 1uur onder het mes.

B cupje,thanks,lief dat je toch nog even sterkte komt toewensen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou spannend hoor, zal zeker aan je denken dan en goede vibes je richting uitsturen, lig je daar op enkele km bij me vandaan, komt helemaal goed! Zie het al bijna voor me!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja gek idee,jij hebt er gelegen,ik lig er vrijdag,vlakbij jou,ik vind het best apart,en houd me zenuwen in bedwang,hihi

ik weet dat jullie stik gelukkig wakker werden,dus dat gevoel hou ik mezelf ook aan,ik word gewoon dolgelukkig wakker,en ga voortaan happy de zomers door komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Moontje,

ik weet niet meer hoe laat je onder het mes ging,dacht half 11 maar wil je bij deze alvast maar veel succes wensen. ik weet dat alles goed komt!

ik lees je morgen of overmorgen wel weer wanneer je bekwaam bent om te posten (ik was het diezelfde dag nog haha)

je bent in goede handen!

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.